Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο παρακατω βιντεο περιγραφεται αναλυτικα η τοποθετηση ενος οργανου θερμοκρασιας

Παρ ολο που το κοστος του κινεζοkoso ηταν χαμηλο
ημουν αρχικα διστακτικος στο να το τολμησω γιατι πρεπει να κοπει η μια σωληνα του ψυκτικου υγρου Οι οποιοι ομως ενδοιασμοι μου παραμεριστηκαν οταν ειδα οτι μπορω να εχω στην πορτα μου μια καινουρια με "μονο" 19,47 ευρω (Ταυλανδη) αν τυχον κατι παει στραβα
Ετσι πριν λιγες μερες εκανα την εκατασταση και το οπτικο αποτελεσμα ηταν αυτο:

Η μονη "δυσκολια" (χρονο ηθελε) που αντιμετωπισα ηταν στο να βαλω τον σωληνα στην θεση του


Ο αισθητηρας θερμοκρασιας και το οργανο φαινεται να λειτουργουν καλα με μια μικρη αποκλιση (περιπου μισου βαθμου κατω) που ειδα οταν τα τεσταρα με ενα θερμομετρο πριν τα βαλω πανω στην μηχανη Ή μπορει νσ φταιει το θερμομετρο, μικρη σημασια εχει ετσι κι αλλιως

Απο εντελως κρυο το μοτερ η σταθεροποιηση του ρελαντι ερχεται οταν το οργανο δειξει 30-35 βαθμους, ο θερμοστατης ανοιγει στους 45 και το βεντιλατερ στους 93 βαθμους

Η θερμοκρασια που δειχνει μεχρι και τους 45 βαθμους που ανοιγει ο θερμοστατης σιγουρα δεν ειναι η πραγματικη αφου το ζεστο παραφλου δεν εχει ακομα περασει απο τον αισθητηρα Οταν κατα το οργανο, στους 45 βαθμους συμβει αυτο, τοτε η θερμοκρασια ανεβαινει αρκετα γρηγορα μεχρι τους περιπου 55 βαθμους
Και κατοπιν και εφοσον κινειται συνεχως η μηχανη και αρα υπαρχει συνεχη ροη αερα στο ψυγειο η θερμοκρασια λειτουργιας φτανει καπου μεταξυ 70 και 85 βαθμους
Οταν ανοιξει το βεντιλατερ η θερμοκρασια μενει σταθερη στους 92-93 βαθμους
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Εμένα πάλι, είχε κινέζικα λεντ φλας, αλλά τα άλλαξα με τα εργοστασιακά! :happy:
Ήταν λίγο "φασαρία" η επαναφορά τους, αλλά έγινε καλή δουλίτσα!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο γιαμαχα να φανταστω; Αυτα ειναι ωραια!

Και τα λεντ της χοντα (ιδια με αυτα που εβαλα) ομορφα ειναι σε αντιθεση με αυτα με τη λαμπα που ειχα
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Βλέπω ότι σου είναι αναμένα όταν παίρνει μπρος το μηχανάκι, γιατί είχα δει ότι τα thrid party φλας δεν είναι συνέχεια αναμένα όπως τα μαμά, παρά ανάβουν μόνο όταν βγάλεις φλας.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βλέπω ότι σου είναι αναμένα όταν παίρνει μπρος το μηχανάκι, γιατί είχα δει ότι τα thrid party φλας δεν είναι συνέχεια αναμένα όπως τα μαμά, παρά ανάβουν μόνο όταν βγάλεις φλας.
Οχι, εχω συνδεσει μονο τα δυο καλωδια οποτε ειναι σβηστα οταν γυρναω το κλειδι, απλα ειναι το timing της φωτο τετοιο
Παντως μπορει ευκολα να συνδεθει και το τριτο καλωδιο και να ειναι συνεχεια αναμενα Δεν εχει να κανει με τα φλας αλλα με την συνδεση ή οχι του διχρωμου καλωδιου
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Ωραία δουλειά! Και προ πάντων πολύ όμορφα! Τα έχω πάρει και εγώ εδώ και καιρό και δεν τα έχω βάλει ακόμα. thanosxrv ακούς;;;;
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Πάρε και τα υπόλοιπα που αναφέρει ο κυρ Κώστας και ελα να στα περάσω...

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom