Husqvarna Norden 901 Concept

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η αλήθεια λοιπόν είναι πως στη χώρα μας πολύ λίγοι είναι πραγματικά "κολλημένοι", αλλιώς δε θα πουλιόντουσαν με σταθερή ροή στο car.gr, σχεδόν από τότε που υπάρχουν. Και τα περισσότερα είναι χρέπια γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τι έχουν και τις απαιτήσεις του!
έχω μια ένσταση
Αυτή η ιστορία του ότι το μηχανάκι είναι μια χαρά αλλά το χάλασες εσύ ή ο μάστορας
είναι μια μλκ και μισή. (με το μπαρδόν πάντα)
Το 990 έκαιγε τ άντερα του και έβγαζε ζημιές
(και χοντρές μάλιστα)
Επίσης μηχανικά ήταν για γέλια (βλέπε που ήταν η μπαταρία ή πως αλλάζεις λάμπα)
Αν έφταιγαν οι μάστρορες το πρόβλημα ήταν της αντιπροσωπίας
που τους διάλεξε και τους εξουσιοδότησε
όχι του καταναλωτή που δικαίως πήρε ένα τέτοιο μηχανάκι να του πιει το αίμα
Με λίγα λόγια θες λεφτά για τέτοια χόμπι και καλό να στο λένε πριν τα σκάσεις

υγ
όχι εγώ δεν είχα είχε όμως ο κολλητός μου
και είδα τι λεφτά έσκαγε και σε τι
Μην τρελαθούμε
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
έχω μια ένσταση
Αυτή η ιστορία του ότι το μηχανάκι είναι μια χαρά αλλά το χάλασες εσύ ή ο μάστορας
είναι μια μλκ και μισή. (με το μπαρδόν πάντα)
Το 990 έκαιγε τ άντερα του και έβγαζε ζημιές
(και χοντρές μάλιστα)
Επίσης μηχανικά ήταν για γέλια (βλέπε που ήταν η μπαταρία ή πως αλλάζεις λάμπα)
Αν έφταιγαν οι μάστρορες το πρόβλημα ήταν της αντιπροσωπίας
που τους διάλεξε και τους εξουσιοδότησε
όχι του καταναλωτή που δικαίως πήρε ένα τέτοιο μηχανάκι να του πιει το αίμα
Με λίγα λόγια θες λεφτά για τέτοια χόμπι και καλό να στο λένε πριν τα σκάσεις

υγ
όχι εγώ δεν είχα είχε όμως ο κολλητός μου
και είδα τι λεφτά έσκαγε και σε τι
Μην τρελαθούμε

ποιες ακριβως ηταν οι χοντρες ζημιες δηλαδη;
και επισης το μηχανακι πως εκαιγε τα αντερα του? επειδη ολοι φορτωναν χυμα χαρτες απο ακραποβιτς η εβαζαν 20 νουμερα ζιγκλερ πανω αντι να δωσουν 300ε να φτιαξουν ενα χαρτη/ζιγκλερωμα της προκοπης με τις εξατμισεις και τα φιλτρα που αλλαξαν?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
O


Ο μή αγωνιστικος κινητηρας του GS ας πουμε, γιατι πουλαει στο car σαν ζεστη τυροπιτα?

Τι το δυσκολο εχει ενα 950/990 ?
Απαντώ σε αυτό που έγραψε ο Θάνος: Πιστεύω πως τυχαίο δεν είναι καθώς οι έχοντες 950/990 δικαίως είναι κολλημένοι με αυτό και δεν θα είναι υπερβολή αν πω πως μέχρι σήμερα δύσκολα θα βρεθεί μηχανάκι που θα τους ενθουσιάσει ώστε να το αποχωριστούν.

Και σου απαντώ με ερωτήσεις: Όντως αυτό συμβαίνει; Δεν αποχωρίζονται τα 950/990; Η μήπως μια συγκεκριμένη μερίδα ειδικού κοινού δεν τα αποχωρίζεται;

Η απομόνωση της φράσης δεν αρκεί για να τεθεί σωστά το ερώτημα. Δε κατάλαβα τι θέση έχει στη συζήτηση το GS; Ή και οποιασδήποτε άλλης μηχανής αν θες... μιλάμε για συγκεκριμένο ΕΡΓΑΛΕΙΟ! Νομίζω πως αν διαβάσει κανείς πολύ πρόχειρα το σύνολο του σχολίου μου δε βγάζει το συμπέρασμα που έθεσες.

Σε ότι αφορά τη δυσκολία του να έχει κανείς ένα 950/990... Η απαιτητική συντήρηση που δεν συγχωρεί χρονικές ή χιλιομετρικές αναβολές, αρκεί από μόνη της για να σου χαρίσει τη πρώτη δυσκολία.
Ο σχεδιασμός της με τα ντεπόζιτα χαμηλά με αποτέλεσμα το εξαιρετικό ζύγισμα και το χαμηλό κέντρο βάρους έχει μια συνέπεια: τη παραμικρή εργασία να θέλεις κάνεις... πρέπει να λύσεις τη μισή μηχανή και αν τη χρησιμοποιείς καθημερινά, αυτός ο μπελάς γίνεται συχνός.
Όλα αυτά αν θέλει κανείς να τη σέβεται όπως της αξίζει! Γιατί της αξίζει!

Ή μήπως δεν είναι γνωστό πως ακόμη και οι περισσότεροι επαγγελματίες ασχολούνται με τον έναν από τους δυο κυλίνδρους "όπου και σε όποιον" τους παίρνει;

Πάντως συνολικά δε νομίζω να έχω γράψει οτιδήποτε αρνητικό, αντιθέτως έγραψα κυρίως θετικά. Αλλά τα θετικά συνοδεύονται και με άλλες καταστάσεις, δε πάνε μόνα τους. Προσωπικά για πολλά χρόνια έλεγα πως είναι η καλύτερη μηχανή που είχα οδηγήσει όταν την είχα στη κατοχή μου για 20 μέρες... Όμως τα τελευταία χρόνια έχουμε τη τύχη η κατηγορία On/Off να μας έχει προσφέρει πλουσιοπάροχα πολλές ωραίες νέες μοτοσυκλέτες.

Δε ξέρω αν σε κάλυψα, δε χρειάζεται να συμφωνούμε πάντως έτσι και αλλιώς. Τις γνώμες μας εκφράζουμε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
έχω μια ένσταση
Αυτή η ιστορία του ότι το μηχανάκι είναι μια χαρά αλλά το χάλασες εσύ ή ο μάστορας
είναι μια μλκ και μισή. (με το μπαρδόν πάντα)
Το 990 έκαιγε τ άντερα του και έβγαζε ζημιές
(και χοντρές μάλιστα)
Επίσης μηχανικά ήταν για γέλια (βλέπε που ήταν η μπαταρία ή πως αλλάζεις λάμπα)
Αν έφταιγαν οι μάστρορες το πρόβλημα ήταν της αντιπροσωπίας
που τους διάλεξε και τους εξουσιοδότησε
όχι του καταναλωτή που δικαίως πήρε ένα τέτοιο μηχανάκι να του πιει το αίμα
Με λίγα λόγια θες λεφτά για τέτοια χόμπι και καλό να στο λένε πριν τα σκάσεις

υγ
όχι εγώ δεν είχα είχε όμως ο κολλητός μου
και είδα τι λεφτά έσκαγε και σε τι
Μην τρελαθούμε
Έχω διαφορετική άποψη. Για να είμαι πιο σωστός... το βλέπουμε από διαφορετική γωνία.
Μοτοσυκλέτες που είναι προορισμένες για να τους πίνεις το αίμα και που ΜΠΟΡΟΥΝ να ανταποκριθούν... εξ' ορισμού έχουν υψηλές απαιτήσεις.
Δε κατάλαβα, τι να σου πούνε πριν τα σκάσεις; Αυτοί πουλάνε, εμείς αγοράζουμε! Αν ο φίλος σου ήθελε να τις πίνει το ζουμί και να μη παθαίνει τίποτα ας έπαιρνε Transalp, δεν του το είπε κανένας;

Εκτός αν νομίζεις πως ένα αγωνιστικό MX ή Superbike δεν έχει απαιτήσεις, γιατί περί αυτού πρόκειται.

Κοιτά πλάκα που βρέθηκα να υπερασπίζομαι τα Ευρωπαϊκά...

:roflmao:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Απαντώ σε αυτό που έγραψε ο Θάνος: Πιστεύω πως τυχαίο δεν είναι καθώς οι έχοντες 950/990 δικαίως είναι κολλημένοι με αυτό και δεν θα είναι υπερβολή αν πω πως μέχρι σήμερα δύσκολα θα βρεθεί μηχανάκι που θα τους ενθουσιάσει ώστε να το αποχωριστούν.

Και σου απαντώ με ερωτήσεις: Όντως αυτό συμβαίνει; Δεν αποχωρίζονται τα 950/990; Η μήπως μια συγκεκριμένη μερίδα ειδικού κοινού δεν τα αποχωρίζεται;

Η απομόνωση της φράσης δεν αρκεί για να τεθεί σωστά το ερώτημα. Δε κατάλαβα τι θέση έχει στη συζήτηση το GS; Ή και οποιασδήποτε άλλης μηχανής αν θες... μιλάμε για συγκεκριμένο ΕΡΓΑΛΕΙΟ! Νομίζω πως αν διαβάσει κανείς πολύ πρόχειρα το σύνολο του σχολίου μου δε βγάζει το συμπέρασμα που έθεσες.

Σε ότι αφορά τη δυσκολία του να έχει κανείς ένα 950/990... Η απαιτητική συντήρηση που δεν συγχωρεί χρονικές ή χιλιομετρικές αναβολές, αρκεί από μόνη της για να σου χαρίσει τη πρώτη δυσκολία.
Ο σχεδιασμός της με τα ντεπόζιτα χαμηλά με αποτέλεσμα το εξαιρετικό ζύγισμα και το χαμηλό κέντρο βάρους έχει μια συνέπεια: τη παραμικρή εργασία να θέλεις κάνεις... πρέπει να λύσεις τη μισή μηχανή και αν τη χρησιμοποιείς καθημερινά, αυτός ο μπελάς γίνεται συχνός.
Όλα αυτά αν θέλει κανείς να τη σέβεται όπως της αξίζει! Γιατί της αξίζει!

Ή μήπως δεν είναι γνωστό πως ακόμη και οι περισσότεροι επαγγελματίες ασχολούνται με τον έναν από τους δυο κυλίνδρους "όπου και σε όποιον" τους παίρνει;

Πάντως συνολικά δε νομίζω να έχω γράψει οτιδήποτε αρνητικό, αντιθέτως έγραψα κυρίως θετικά. Αλλά τα θετικά συνοδεύονται και με άλλες καταστάσεις, δε πάνε μόνα τους. Προσωπικά για πολλά χρόνια έλεγα πως είναι η καλύτερη μηχανή που είχα οδηγήσει όταν την είχα στη κατοχή μου για 20 μέρες... Όμως τα τελευταία χρόνια έχουμε τη τύχη η κατηγορία On/Off να μας έχει προσφέρει πλουσιοπάροχα πολλές ωραίες νέες μοτοσυκλέτες.

Δε ξέρω αν σε κάλυψα, δε χρειάζεται να συμφωνούμε πάντως έτσι και αλλιώς. Τις γνώμες μας εκφράζουμε.
Δεν ειναι θεμα συμφωνιας ή διαφωνιας.Απορω γιατι το βλεπεις ετσι...

Ανεφερα το GS γιατι η αποψη που εκφραζεις βασιζετε στις πωλησεις και το αν τις αποχωριζονται οι ιδιοκτητες.

Δεν εθεσα κανενα ερωτημα...

Επισεις δεν απομονωσα καθολου το γραφομενο , πραγμα που κανεις οταν αναφερεσε στον ξεχασμενο κυλινδρο...

Τελος παντων δεν ξερω για κολημενους ιδιοκτητες γιατι δεν ειναι αντιπροσωπευτικο....
Εδω βλεπουμε GS του 2004 μαχιμα...

Ρετρολαγνεια ?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ειναι θεμα συμφωνιας ή διαφωνιας.Απορω γιατι το βλεπεις ετσι...

Ανεφερα το GS γιατι η αποψη που εκφραζεις βασιζετε στις πωλησεις και το αν τις αποχωριζονται οι ιδιοκτητες.

Δεν εθεσα κανενα ερωτημα...

Επισεις δεν απομονωσα καθολου το γραφομενο , πραγμα που κανεις οταν αναφερεσε στον ξεχασμενο κυλινδρο...

Τελος παντων δεν ξερω για κολημενους ιδιοκτητες γιατι δεν ειναι αντιπροσωπευτικο....
Εδω βλεπουμε GS του 2004 μαχιμα...

Ρετρολαγνεια ?
Ρε 'συ, ΕΝΝΟΕΙΤΕ πως δεν υπάρχει "θέμα".

Απλά ήθελα να απαντήσω εξ' αρχής πως αυτό που εγώ σχολίασα είναι, πως πολλές φορές ως ειδικό κοινό που ασχολείται περισσότερο εξειδικευμένα με τη χρήση συγκεκριμένων μοτοσυκλετών, τη συντήρηση τους (ή και ότι άλλο θέλεις βάλε) αυτό που ισχύει για εμάς δεν ισχύει για τους πολλούς. Αυτό, τίποτα περισσότερο.

Αν και δεν καταλαβαίνω πως απομονώνω δικό μου γραφόμενο.... πάμε παρακάτω.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πάντως το φόρουμ είναι πορτοκαλένιο...πού το πάμε πού το φέρνουμε...σε πορτοκαλί καταλήγουμε...αλλά τι να κάνουμε τα άτιμα είναι αρρώστια κι έρωτας για πολλούς. στο τέλος ολοι πε εν φε θα παρουμε αλλά όλο για τα πορτοκαλί μιλάμε...Μήπως να ανοίξει ξεχωριστό θέμα για το Norden ως Norden και όχι Svartpilen;
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
....αμάν αδερφάκι μου ζημιά την πάθαμε με το husqy!Είπα και εγώ επιτέλους να ξεκολήσω απο την Ευρώπη(κυρίως τα Αυστριακά)και έσκασε μύτη η"Σουηδέζα"καλονή.Θέλει ο δι@ολος ν'αγιάσει και ΔΕΝ τον αφήνουνε!Τρέχω αμέσως στη Yamaha να πάρω πίσω την μπροστάτΖα για το Τ7 και αναμονή για το 901!Σκέτη Τ@ΥΛ@ είναι!
Υγ....πάλι καλά που τα όνειρα είναι"δωρεάν"(ακόμα).
Ρε με το 950 θα"γεράσω"!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
....αμάν αδερφάκι μου ζημιά την πάθαμε με το husqy!Είπα και εγώ επιτέλους να ξεκολήσω απο την Ευρώπη(κυρίως τα Αυστριακά)και έσκασε μύτη η"Σουηδέζα"καλονή.Θέλει ο δι@ολος ν'αγιάσει και ΔΕΝ τον αφήνουνε!Τρέχω αμέσως στη Yamaha να πάρω πίσω την μπροστάτΖα για το Τ7 και αναμονή για το 901!Σκέτη Τ@ΥΛ@ είναι!
Υγ....πάλι καλά που τα όνειρα είναι"δωρεάν"(ακόμα).
Ρε με το 950 θα"γεράσω"!!!
Πόσο πολύ σε νιώθω.... Και εγώ για το 701 ξεκίνησα με το WR250R γύρισα... Είπα θα κρατήσω το WR250R και θα πάρω ΚΑΙ ένα Husqvarna Norden που θα βγει το 2022 :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το φόρουμ είναι πορτοκαλένιο...πού το πάμε πού το φέρνουμε...σε πορτοκαλί καταλήγουμε...αλλά τι να κάνουμε τα άτιμα είναι αρρώστια κι έρωτας για πολλούς. στο τέλος ολοι πε εν φε θα παρουμε αλλά όλο για τα πορτοκαλί μιλάμε...Μήπως να ανοίξει ξεχωριστό θέμα για το Norden ως Norden και όχι Svartpilen;
Δεν το πιστεύω, έχει απ' όλα τα χρώματα και πάντως τα Husqvarna δεν είναι πορτοκαλί και για μένα ποτέ δε θα γίνουν!
Όλα τα Husqvarna έχουν διαφοροποιηθεί, έστω και στα σημεία. Το δε Norden είναι κάτι "άλλο".
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το advride είναι ο καβαλάρης... Πάνω από όλα.
Τα υπολοιπα προς κουβέντα και ανάλυση
Συμφωνω ότι τα husky δεν θα γίνουν ποτέ πορτοκαλι.

Τι ακριβως εννοεις; Μεχρι στιγμης μιλαμε για ιδια μηχανακια, οχι απλα παρομοια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τώρα που η Husky παρουσίασε το Norden... κι επειδή κάποιοι "ασχοληθήκατε" με το στρογγυλό του φανάρι...

-

-

-

-

-

-

Αφήνω αυτό:

-

-

-

-

-

-



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που λέω είναι ότι στο θέμα για το husky μιλάμε για το 950/990... Στο θέμα για το Tenere μιλάμε για το 790...κοινώς τα πορτοκαλί παίζουν παντού...άρα οι αναβάτες ανεξαρτήτως τι καβαλάνε είναι πορτοκαλενιοι...
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό που λέω είναι ότι στο θέμα για το husky μιλάμε για το 950/990... Στο θέμα για το Tenere μιλάμε για το 790...κοινώς τα πορτοκαλί παίζουν παντού...άρα οι αναβάτες ανεξαρτήτως τι καβαλάνε είναι πορτοκαλενιοι...
Τώρα θα βγάλει η Yamaha ένα Super Tenere 900 κι ένα Tenere 700 Super Motard και θα αλλάξουν πάλι οι συζητήσεις...
 

chaosm

Μέλος
Τώρα που η Husky παρουσίασε το Norden... κι επειδή κάποιοι "ασχοληθήκατε" με το στρογγυλό του φανάρι...

-

-

-

-

-

-

Αφήνω αυτό:

-

-

-

-

-

-



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Εμπνέει το glx....


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Για να συμπληρώσω όσα είπα παραπάνω ,συμφωνώ απόλυτα πως το 990 είναι ένα δύσκολο μηχανάκι τόσο στην οδήγησή του όσο και στην καθημερινή χρήση καθώς δεν φτιάχτηκε με αυτό το κριτήριο. Όσο και αν φαίνεται πως είναι χωμάτινο είναι μια μηχανή που έχει οδηγικές απαιτήσεις από τον οδηγό και αυτό το καταλαβαίνεις όταν ανέβεις σε ένα σύγχρονο ον-οφφ (africa, bmw 1200,f850gs, κτλ) και βλέπεις ότι τα κάνουν όλα πολύ εύκολα και εσύ απλά κάθεσαι στη σέλα τους αντί να παλεύεις να κάνεις καλά το θεριό.
Είναι εντελώς ειδικό και μόνο του σε μια κατηγορία που δεν φτιάχτηκε ούτε για καθημερινή χρήση , ούτε για να είναι φιλικό στον αναβάτη (κριτήρια που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία κάθε νέου μοντέλου από τις εταιρείες).
Αυτός θεωρώ πως είναι και ο λόγος που παραμένουν κολλημένοι πολλοί σε αυτό, είναι ο χαρακτήρας του που εγώ το λέω καγκουρομήχανο , σε κάνει παιδί κάθε φορά που το καβαλάς.
Και να ξεκαθαρίσω πως σαφώς τα καινούρια θα είναι και είναι καλύτερα σε πολλά σημεία με διαφορά, δεν συγκρίνονται τα φρένα του 1090/1190/1290 με του 990 , χαοτική διαφορά, ούτε η κατανάλωση ούτε η συντήρηση ούτε πολλά ακόμη. Το ότι κολλάμε κάπου δεν σημαίνει πως είναι το καλύτερο , πιο βολικό κτλ , όπως και ο έρωτας δεν έχει λογική. Απλά θεωρώ ότι ο χαρακτήρας του και η μοναδικότητά του σε κάνει να κολλάς .
Και να επανέλθουμε στο Norden, οι πρώτες εντυπώσεις από όλους σχεδόν που το αντίκρυσαν είναι θεωρώ όχι απλώς θετικές αλλά φαίνεται πως όλοι μιλάνε για αυτό με ενθουσιασμό και η εμφάνισή του παίζει καθοριστικό ρόλο μιας και μόνο εικόνα έχουμε.
Είπα πως μοιάζει στο 990 γιατί προσωπικά μόλις το χάζευα στις φώτο αυτό μου ήρθε στο μυαλό και ο έντονος off χαρακτήρας του (που το κάνει να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα )πιστεύω θα τραβήξει πάνω τις πωλήσεις του μιας και ενθουσίασε πολλούς αναβάτες.
Μένει να το δούμε όταν με το καλό φτάσει στην παραγωγή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να συμπληρώσω όσα είπα παραπάνω ,συμφωνώ απόλυτα πως το 990 είναι ένα δύσκολο μηχανάκι τόσο στην οδήγησή του όσο και στην καθημερινή χρήση καθώς δεν φτιάχτηκε με αυτό το κριτήριο. Όσο και αν φαίνεται πως είναι χωμάτινο είναι μια μηχανή που έχει οδηγικές απαιτήσεις από τον οδηγό και αυτό το καταλαβαίνεις όταν ανέβεις σε ένα σύγχρονο ον-οφφ (africa, bmw 1200,f850gs, κτλ) και βλέπεις ότι τα κάνουν όλα πολύ εύκολα και εσύ απλά κάθεσαι στη σέλα τους αντί να παλεύεις να κάνεις καλά το θεριό.
Είναι εντελώς ειδικό και μόνο του σε μια κατηγορία που δεν φτιάχτηκε ούτε για καθημερινή χρήση , ούτε για να είναι φιλικό στον αναβάτη (κριτήρια που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία κάθε νέου μοντέλου από τις εταιρείες).
Αυτός θεωρώ πως είναι και ο λόγος που παραμένουν κολλημένοι πολλοί σε αυτό, είναι ο χαρακτήρας του που εγώ το λέω καγκουρομήχανο , σε κάνει παιδί κάθε φορά που το καβαλάς.
Και να ξεκαθαρίσω πως σαφώς τα καινούρια θα είναι και είναι καλύτερα σε πολλά σημεία με διαφορά, δεν συγκρίνονται τα φρένα του 1090/1190/1290 με του 990 , χαοτική διαφορά, ούτε η κατανάλωση ούτε η συντήρηση ούτε πολλά ακόμη. Το ότι κολλάμε κάπου δεν σημαίνει πως είναι το καλύτερο , πιο βολικό κτλ , όπως και ο έρωτας δεν έχει λογική. Απλά θεωρώ ότι ο χαρακτήρας του και η μοναδικότητά του σε κάνει να κολλάς .
Και να επανέλθουμε στο Norden, οι πρώτες εντυπώσεις από όλους σχεδόν που το αντίκρυσαν είναι θεωρώ όχι απλώς θετικές αλλά φαίνεται πως όλοι μιλάνε για αυτό με ενθουσιασμό και η εμφάνισή του παίζει καθοριστικό ρόλο μιας και μόνο εικόνα έχουμε.
Είπα πως μοιάζει στο 990 γιατί προσωπικά μόλις το χάζευα στις φώτο αυτό μου ήρθε στο μυαλό και ο έντονος off χαρακτήρας του (που το κάνει να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα )πιστεύω θα τραβήξει πάνω τις πωλήσεις του μιας και ενθουσίασε πολλούς αναβάτες.
Μένει να το δούμε όταν με το καλό φτάσει στην παραγωγή.
Σόρρυ αν μετέφρασα κάπως λάθος προηγούμενο σχόλιο σου.
Συμφωνώ στο σύνολο των γραπτών σου με κάποιες επισημάνσεις. Νομίζω πως το 790 στην R έκδοση είναι πιο χωμάτινο. Το Norden μοιάζει να είναι λίγο πιο τουριστικό χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα τα καταφέρνει στο χώμα. Πάντως αν και είμαι στη φάση που δε μπορώ να σκεφτώ μεγάλες μηχανές το Norden μου έκανε το click που δε μου έχουν κάνει άλλες. Το στρογγυλό φανάρι δε με χαλάει -έχω λίγο εκκεντρικό γούστο- νομίζω πως μπήκε και για πρακτικούς λόγους. Οι λάμπες led και όχι μόνο, αποδίδουν πιο αποδοτικα με στρογγυλούς καθρέπτες.

Μένει να δούμε το τελικό προϊόν και δε σου κρύβω πως ανυπομονώ πολύ!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom