Husqvarna Norden 901 Concept

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τελικα...η εικονα...το διαφορετικο...τα χρωματα...ειναι Πολυ μεγαλη υποθεση...!!!

Χωρις να εχουμε δει τεχνικα χαρακτηριστικα.....εχουν παρει φωτια τα φορα...κ τα σοσιαλ....!!!!!
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Σόρρυ αν μετέφρασα κάπως λάθος προηγούμενο σχόλιο σου.
Συμφωνώ στο σύνολο των γραπτών σου με κάποιες επισημάνσεις. Νομίζω πως το 790 στην R έκδοση είναι πιο χωμάτινο. Το Norden μοιάζει να είναι λίγο πιο τουριστικό χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα τα καταφέρνει στο χώμα. Πάντως αν και είμαι στη φάση που δε μπορώ να σκεφτώ μεγάλες μηχανές το Norden μου έκανε το click που δε μου έχουν κάνει άλλες. Το στρογγυλό φανάρι δε με χαλάει -έχω λίγο εκκεντρικό γούστο- νομίζω πως μπήκε και για πρακτικούς λόγους. Οι λάμπες led και όχι μόνο, αποδίδουν πιο αποδοτικα με στρογγυλούς καθρέπτες.

Μένει να δούμε το τελικό προϊόν και δε σου κρύβω πως ανυπομονώ πολύ!
Σίγουρα το 790r είναι πιο χωμάτινο αλλά πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει και μια κατηγορία στα 1000cc μιας για αρκετούς τα 790 μπορεί να φαίνονται λίγα και τα 1200+cc πολλά, οπότε θα έχει μερίδιο αγορά σε αυτά τα κυβικά . Προσωπικά και εμένα αυτό το κενό δεν μου άρεσε μιας και όταν οδήγησα 790 και 1290 ήθελα το ενδιάμεσο που δεν υπήρχε και ευτυχώς βρέθηκε τελικά το 1090r να μου καλύψει τις ανησυχίες χαχα!
Αλλά πάντα το θέμα γούστου απαιτήσεων όψης κτλ είναι υποκειμενικό αλλά εδώ φαίνεται πως το norden τα κατάφερε και στην έκθεση που παρουσιάστηκε έκλεψε τις εντυπώσεις .
Και εμένα προσωπικά με κέρδισε και ξεχώρισε από τα υπόλοιπα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ε καλά η Africa επέστρεψε το Tenere επέστρεψε στο 990 θα κολλουσανε...αλλά όπως και να το κάνουμε κάποια μηχανάκια έχουν αφήσει εποχή στις κατηγορίες τους.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
ποιες ακριβως ηταν οι χοντρες ζημιες δηλαδη;
και επισης το μηχανακι πως εκαιγε τα αντερα του? επειδη ολοι φορτωναν χυμα χαρτες απο ακραποβιτς η εβαζαν 20 νουμερα ζιγκλερ πανω αντι να δωσουν 300ε να φτιαξουν ενα χαρτη/ζιγκλερωμα της προκοπης με τις εξατμισεις και τα φιλτρα που αλλαξαν?
Κάτω φλάτζα πίσω κυλίνδρου μετά από ένα όχι απαιτητικό ταξίδι Βουλγαρία αρκεί? (Γιατί είναι μακριά η λίστα)
Τώρα δεν ξέρω τι χάρτες του φόρτωσαν στην ΚΤΜ που έκανε σέρβις
αλλά το μηχανάκι σε κάθε 2 γεμίσματα του ΤΔΜ ήθελε κι ένα τρίτο.

Για να τα λέμε όμως όλα τη γκαζιά που είχε αυτό το μηχανάκι και τις αναρτήσεις εμείς οι άλλοι
ΟΥΤΕ στον ύπνο μας
Η ερώτηση λοιπόν απλοποιείται ως εξής

-Λεφτά έχεις ?
 
Reactions: STF

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κάτω φλάτζα πίσω κυλίνδρου μετά από ένα όχι απαιτητικό ταξίδι Βουλγαρία αρκεί? (Γιατί είναι μακριά η λίστα)
Τώρα δεν ξέρω τι χάρτες του φόρτωσαν στην ΚΤΜ που έκανε σέρβις
αλλά το μηχανάκι σε κάθε 2 γεμίσματα του ΤΔΜ ήθελε κι ένα τρίτο.

Για να τα λέμε όμως όλα τη γκαζιά που είχε αυτό το μηχανάκι και τις αναρτήσεις εμείς οι άλλοι
ΟΥΤΕ στον ύπνο μας
Η ερώτηση λοιπόν απλοποιείται ως εξής

-Λεφτά έχεις ?
Κάτω φλάτζα πίσω κυλίνδρου μετά από ένα όχι απαιτητικό ταξίδι Βουλγαρία αρκεί? (Γιατί είναι μακριά η λίστα)
Τώρα δεν ξέρω τι χάρτες του φόρτωσαν στην ΚΤΜ που έκανε σέρβις
αλλά το μηχανάκι σε κάθε 2 γεμίσματα του ΤΔΜ ήθελε κι ένα τρίτο.

Για να τα λέμε όμως όλα τη γκαζιά που είχε αυτό το μηχανάκι και τις αναρτήσεις εμείς οι άλλοι
ΟΥΤΕ στον ύπνο μας
Η ερώτηση λοιπόν απλοποιείται ως εξής

-Λεφτά έχεις ?

δηλαδη τι ακριβως ηταν το απαιτητικο στο ταξιδι που κανατε?

οσο για την πισω φλατζα που λες, ειναι γνωστο προβλημα των lc8 κινητηρων οπου το καρτερ παρουσιαζει με τα χρονια οξειδωση και θελει λυσιμο για να φτιαχτει (αντικατασταση φλατζας και φλατζοκολλα στο σημειο)
ωστοσο βεβαια δεν ειναι σε καμμια περιπτωση σημαντικο προβλημα/χοντρη ζημια, καθως το μονο sideffect που εχει αυτο το φαινομενο ειναι οτι απλα λερωνεται το μοτερ με λαδια

η λιστα με τα θεματακια των lc8 ειναι σιγουρα μεγαλη αλλα σχεδον κανενα απο αυτα δεν ειναι βασικα, ειναι ολα μικρα αλλα φυσικα αν ο ιδιοκτητης δεν εχει ορεξη να ασχοληθει, θα τον ταλαιπωρησουν και δε θα ευχαριστηθει το μηχανακι...γι αυτο και εξαλλου αυτα τα μηχανακια απαιτουσαν μερακλιδες ιδιοκτητες, οι οποιοι θα ασχολιοντουσαν να φτιαξουν τα χαζοθεματακια του...οσο για την καταναλωση οπως ειπα, ναι, ηταν θεμα ρυθμισης...οποιος ασχολιόταν και με αυτο, η καταναλωση επεφτε δραματικα, ειτε στα ψεκαστα, ειτε στα καρμπυρατερατα...με τα δε ψεκαστα, δεν χρειαζοσουν καν δυναμομετρα μιας και με pc5+autotune απλα δεν εκανες τιποτα...

αυτα για να λεμε τα πραγματα ως εχουν...τωρα βεβαια, στην αγορα υπαρχουν αρκετες επιλογες απο μηχανακια για ολο τον κοσμο...τα 950/990 εξαλλου παλιωσαν και πλεον ειναι δυσκολο να βρεις μηχανακι της προκοπης...ωστοσο πλεον η αγορα εχει αρκετα περισσοτερες ''τιμιες'' οδηγοκεντρικες επιλογες για ολα τα γουστα και για αρκετες τσεπες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
δηλαδη τι ακριβως ηταν το απαιτητικο στο ταξιδι που κανατε?

οσο για την πισω φλατζα που λες, ειναι γνωστο προβλημα των lc8 κινητηρων οπου το καρτερ παρουσιαζει με τα χρονια οξειδωση και θελει λυσιμο για να φτιαχτει (αντικατασταση φλατζας και φλατζοκολλα στο σημειο)
ωστοσο βεβαια δεν ειναι σε καμμια περιπτωση σημαντικο προβλημα/χοντρη ζημια, καθως το μονο sideffect που εχει αυτο το φαινομενο ειναι οτι απλα λερωνεται το μοτερ με λαδια

η λιστα με τα θεματακια των lc8 ειναι σιγουρα μεγαλη αλλα σχεδον κανενα απο αυτα δεν ειναι βασικα, ειναι ολα μικρα αλλα φυσικα αν ο ιδιοκτητης δεν εχει ορεξη να ασχοληθει, θα τον ταλαιπωρησουν και δε θα ευχαριστηθει το μηχανακι...γι αυτο και εξαλλου αυτα τα μηχανακια απαιτουσαν μερακλιδες ιδιοκτητες, οι οποιοι θα ασχολιοντουσαν να φτιαξουν τα χαζοθεματακια του...οσο για την καταναλωση οπως ειπα, ναι, ηταν θεμα ρυθμισης...οποιος ασχολιόταν και με αυτο, η καταναλωση επεφτε δραματικα, ειτε στα ψεκαστα, ειτε στα καρμπυρατερατα...με τα δε ψεκαστα, δεν χρειαζοσουν καν δυναμομετρα μιας και με pc5+autotune απλα δεν εκανες τιποτα...

αυτα για να λεμε τα πραγματα ως εχουν...τωρα βεβαια, στην αγορα υπαρχουν αρκετες επιλογες απο μηχανακια για ολο τον κοσμο...τα 950/990 εξαλλου παλιωσαν και πλεον ειναι δυσκολο να βρεις μηχανακι της προκοπης...ωστοσο πλεον η αγορα εχει αρκετα περισσοτερες ''τιμιες'' οδηγοκεντρικες επιλογες για ολα τα γουστα και για αρκετες τσεπες
Ενταξει μπορει η διαρροη απο την κατω φλατζα του κυλινδρου να μην σε αφηνει στην ακρη του δρομου αλλα ας μην τα παραλεμε κιολας Δεν αρκει καποιος απλα να ειναι μερακλης για να επισκευασει (αν θελει) μια τετοια ζημια Θα πρεπει να εχει και γνωσεις και εργαλεια και χωρο και χρονο Αρα το συνεργειο για τους περισσοτερους σε αυτη την περιπτωση ειναι δεδομενο Και τοτε πλεον οπως λεει και KTiNoS το ερωτημα ειναι: Λεφτα εχεις;
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αρχιζω να πιστευω οτι καποιοι εδω μεσα δουλευουν στην ΚΤΜ.... ξερει κανενας γιατι ολα τα ον-οφφ εχουν κοφτη στις 9.000 και τα lc8 στις 11.000???
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αρχιζω να πιστευω οτι καποιοι εδω μεσα δουλευουν στην ΚΤΜ.... ξερει κανενας γιατι ολα τα ον-οφφ εχουν κοφτη στις 9.000 και τα lc8 στις 11.000???
Τι ακριβως θελει να πει ο ποιητης;

ΥΓ: κανενα lc8 δεν εχει κοφτη στις 11
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αρχιζω να πιστευω οτι καποιοι εδω μεσα δουλευουν στην ΚΤΜ.... ξερει κανενας γιατι ολα τα ον-οφφ εχουν κοφτη στις 9.000 και τα lc8 στις 11.000???
Βρε μήπως νόμιζες ότι έχουν κόφτη στις 11000 και ρούφηξες τις βαλβιδες;
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν φταιει η ΚΤΜ ρε..... ολα ready to race τα εφτιαξε για να κανουν race μεχρι να σβησει ο ηλιος.... οι καγκουρες που τα οδηγανε φταινε και τα συνεργεια που ειναι ασχετοι.....κυριως οι καγκουρες που τολμανε να ανοιξουν το γκαζι.... οταν πας να το αγορασεις βεβαια σου λενε το μηχανακι ειναι ready to race.... οταν κλανει σου λενε δεν ησουνα μερακλης και ησυχος....ρε κοφτε τη πλακα...Αυτα τα κανανε στην BMW που τα πηγαινανε νυχτα στα συνεργεια να μην το μαθει ο ντουνιας.....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα ίδια και τα ίδια...

Εγώ πάλι έχω αρχίσει να πιστεύω πως όσοι είμαστε φιλο-Ιάπωνες και όσοι είναι φιλο-Ευρωπαίοι (στις προτιμήσεις μας) έχουμε πλέον αρχίσει να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον και να αναγνωρίζουμε τα οφέλη εκατέρωθεν των δυο σχολών. Επίσης αυτό που βλέπω είναι πως οι Ευρωπαϊκές αλλά και οι Ιαπωνικές εταιρείες αρχίζουν και παρουσιάζουν προϊόντα που το ένα μπαίνει στα νερά του άλλου. Τελικά όμως αυτό που σίγουρα καταλαβαίνουμε εμείς, είναι πως πρόκειται για τον μοτοσυκλετισμό και όχι για την μοτοσυκλέτα. Έτσι ακομπλεξάριστα γράφουμε συχνά ο ένας για τις προτιμήσεις του άλλου με θετική σκέψη αντί με απόλυτες "κλειδωμένες" απόψεις. Επίσης βλέπω πως μπορούμε να "αντέξουμε" τη κριτική για τις προσωπικές μας επιλογές μας και πως υπάρχει πλέον η κατανόηση πως δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Οι ανάγκες μας διαφέρουν, οι δυνατότητες μας διαφέρουν, τα γούστα μας διαφέρουν.

Και όλα αυτά μαζί, μου αρέσουν πολύ!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ, για το 790 κάτι ιδιαίτερα σοβαρό δεν έχει γραφτεί σε καμία εφαρμογή του κινητήρα στην γκάμα μοντέλων.

Αλλά θυμηθήκαμε ότι στον πελοποννησιακό πόλεμο προ Χριστού είχε γίνει μια ζαβολιά και έκτοτε φέρουν την ντροπή.....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ θα ήθελα από το 901 η αύξηση του κυβισμού να μη φέρει ανάλογη αύξηση ιπποδύναμης (πράγμα πολύ πιθανόν με όλο αυτό το κυνήγι επίτευξης περιορισμών κατά Euro "x"). Να έχει δηλαδή παιχνιδιάρικο κινητήρα τόσο-όσο (με οφέλη στην αξιοπιστία) και την πλαισιάρα/αναρτήσεις που όλοι προσδοκούμε.
Αν η τιμή μείνει και σε λογικά -για το πακέτο- πλαίσια θα ήταν μια ωραία είδηση η παρουσία του Norden.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν φταιει η ΚΤΜ ρε..... ολα ready to race τα εφτιαξε για να κανουν race μεχρι να σβησει ο ηλιος.... οι καγκουρες που τα οδηγανε φταινε και τα συνεργεια που ειναι ασχετοι.....κυριως οι καγκουρες που τολμανε να ανοιξουν το γκαζι.... οταν πας να το αγορασεις βεβαια σου λενε το μηχανακι ειναι ready to race.... οταν κλανει σου λενε δεν ησουνα μερακλης και ησυχος....ρε κοφτε τη πλακα...Αυτα τα κανανε στην BMW που τα πηγαινανε νυχτα στα συνεργεια να μην το μαθει ο ντουνιας.....

Φιλε μου επειδη εσυ την πατησες πραγματικα σαν πρωταρης και σε πιασανε κοροιδο (παραμυθι που το εχουμε δει απειρες φορες απο κολλητουλιδες μαστορες), αυτο δε σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι εφταιγε ο κινητηρας σου. Τις δικες σου αποφασεις, καλο ειναι να μη τις ριχνεις αλλου για να εχεις τη συνειδηση σου ησυχη.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φιλε μου επειδη εσυ την πατησες πραγματικα σαν πρωταρης και σε πιασανε κοροιδο (παραμυθι που το εχουμε δει απειρες φορες απο κολλητουλιδες μαστορες), αυτο δε σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι εφταιγε ο κινητηρας σου. Τις δικες σου αποφασεις, καλο ειναι να μη τις ριχνεις αλλου για να εχεις τη συνειδηση σου ησυχη.
Σκληρος

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom