KTM 1090-1090R

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
To φλαντζοφιλτρο ειναι πηγμενο στο λαδι, και οταν το σφηξεις με το καπακι του φιλτροκουτιου στραγγιζει. Παιζει να ειναι απο αυτο λοιπον.

Η λυση ειναι μια, πλυσιμο καλο και ξανατσεκαρισμα σε λιγα χιλιομετρα.
αυτο ακριβως μου ειπαν απο κατερινη
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
ακρα μεταχειρο αγρατσουνιστη 550
wings κουτα 550 συν μεταφορικα απευθειας απο εξω....
λοιπόν, είχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό αλλά για το 701.
μετά από πολύ ψάξιμο διαπίστωσα ότι:
- wings δεν έχει CE approval, γενικότερα δεν έχει χαρτιά / πιστοποιητικό.
Για το 701 χρειάζεται αλλαγή ο υαλοβάμβακας κάθε 10.000 χλμ. Δεν νομίζω ότι παίζει το ίδιο για το 1Χ90 αλλά σίγουρα θα θέλει νωρίτερα από akrapovic
- akrapovic έχει πιστοποίηση και είναι μεγάλη σε μέγεθος. Δεν πολυ έχει διαφορά σε ένταση από την εργοστασιακή, ο ήχος είναι διαφορετικός λίγο πιο μπάσος και τα σκασίματα ακούγονται πιο ωραία. (είχα κάνει δοκιμή ένα 1290 και είχε την akrapovic επάνω)

εγώ σε 1Χ90 θα έβαζα leo vince που είπε και ο k0k0s ή arrow
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί αλλάζετε εξατμίσεις σε τέτοιες μηχανές, δεν το καταλαβαίνω!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γιατι οι εργοστασιακες ειναι άσχημες και μεγαλες σαν βαλιτσες, 4.5 κιλα βαρυτερες απο τις αλλες και εχουν φουλ πνιγμένο ηχο.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
παιδια θενκσ εχω καταληξει στισ 2 pp τα μπικικινια αναμένουμε...
εξάτμιση θα δούμε λογικα λεω που ειναι και ποιο οικονομικη...
αρχικα παω για το φερινγκ τουρατεκ το large γιατι φαγαμε πολυ αερα στο ταξιδι και με την pp σελα που ειναι +2 cm λογικα θα ειναι ακομα χειροτερα.....
κερναω μπύρες παξους οποιος εμφανιστεί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι οι εργοστασιακες ειναι άσχημες και μεγαλες σαν βαλιτσες, 4.5 κιλα βαρυτερες απο τις αλλες και εχουν φουλ πνιγμένο ηχο.
Το άσχημες είναι υποκειμενικό, εμένα μου αρέσουν για παράδειγμα αλλά οκ είπαμε υποκειμενικό. Το βάρος.... 220 κιλά είναι η 1090 και τις φορτώνουν άλλα 30 με κάγκελα, προβολάκια, τσαντάκια παρατσαντάκια... τα 4,5 κιλά είναι το πρόβλημα; Αν η μηχανή ήταν 120 κιλά θα το καταλάβαινα. Και ο πνιγμένος ήχος...


Μη παρεξηγηθώ, κακώς ρώτησα εδώ που τα λέμε. Δικά μου γούστα, δικές μου απόψεις, εφαρμογή στις δικές μου μηχανές....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

235 κιλακια ειναι μαμα το 1090. Και 4.5 κιλα σε υψος ενος μετρου απο το εδαφος, και ακριβως πανω απο τον πισω αξονα, ε, ειναι καμποσο οσον αφορα το κεντρο βαρους. Βασικα αν βαλεις καγκελα πισω για βαλιτσες γιατι να μην ισοσταθμισεις το επιπλεον βαρος στο ιδιο υψος? Επειτα ειναι ο ηχος. Του Αφρικα πχ η μαμα εξατμιση ακουγεται μια χαρα, εχει πολυ ωραιο ηχο. Των ΚΤΜ αντιθετα ακουγεται σαν παπι, και επειδη τα LC8 μοτερ ακουγονται σαν μπετονιερα οταν κοντευει να αδειασει και χτυπαει το γαρμπιλι τα τοιχωματα της βαρελας, ε, καλο ειναι να εχεις κατι να σκεπασει αυτον τον ηχο. Ειναι και θεμα εμφανισης. Ειναι και θεμα EUROIV/ψησταρια "ο Μητσος" στα ποδια σου, οσο πιο ελευθερη η εξατμιση τοσο λιγοτερη η ζεστη. Ειναι και θεμα καφριλας / "Μπρααααααπ" του LC8 απο τις 5000σαλ και πανω, να γουσταρει ο κοζμος. Εγω δεν εχω βγαλει την ταπα στη Leovince, μια φορα τη δοκιμασα ξεταπωτη και δεν παλευοταν ο θορυβος, αλλα ακομη με την ταπα μεσα βγαζει εναν πολυ ωραιο μπασο ηχο που δεν ενοχλει κανεναν, το αντιθετο.

Αλλα ναι, πανω απ'ολα ειναι υποκειμενικο θεμα.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
παιδια εχει κανένας δοκιμάσει φερινγκ της touratech..μαρεσει εμφανησιακα σε σχεση με άλλα...υπαρχει κάποια αλλη πρόταση???
Ευχαριστώ!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

235 κιλακια ειναι μαμα το 1090. Και 4.5 κιλα σε υψος ενος μετρου απο το εδαφος, και ακριβως πανω απο τον πισω αξονα, ε, ειναι καμποσο οσον αφορα το κεντρο βαρους. Βασικα αν βαλεις καγκελα πισω για βαλιτσες γιατι να μην ισοσταθμισεις το επιπλεον βαρος στο ιδιο υψος? Επειτα ειναι ο ηχος. Του Αφρικα πχ η μαμα εξατμιση ακουγεται μια χαρα, εχει πολυ ωραιο ηχο. Των ΚΤΜ αντιθετα ακουγεται σαν παπι, και επειδη τα LC8 μοτερ ακουγονται σαν μπετονιερα οταν κοντευει να αδειασει και χτυπαει το γαρμπιλι τα τοιχωματα της βαρελας, ε, καλο ειναι να εχεις κατι να σκεπασει αυτον τον ηχο. Ειναι και θεμα εμφανισης. Ειναι και θεμα EUROIV/ψησταρια "ο Μητσος" στα ποδια σου, οσο πιο ελευθερη η εξατμιση τοσο λιγοτερη η ζεστη. Ειναι και θεμα καφριλας / "Μπρααααααπ" του LC8 απο τις 5000σαλ και πανω, να γουσταρει ο κοζμος. Εγω δεν εχω βγαλει την ταπα στη Leovince, μια φορα τη δοκιμασα ξεταπωτη και δεν παλευοταν ο θορυβος, αλλα ακομη με την ταπα μεσα βγαζει εναν πολυ ωραιο μπασο ηχο που δεν ενοχλει κανεναν, το αντιθετο.

Αλλα ναι, πανω απ'ολα ειναι υποκειμενικο θεμα.
Το θέμα του "ψησίματος" είναι ίσως ο σοβαρότερος και ο πιο αληθινός λόγος που μπορώ να σκεφτώ σαν Στέφανος (οπτικά η μαμίσια εξάτμιση μου αρέσει πολύ περισσότερο και στο 1090 και σε πολλές άλλες μοτοσυκλέτες, μόνο η Kawasaki τα έχει κάνει skata, στα μάτια τα δικά μου). Το θέμα βάρος στα μεγάλα On/Off το έχω απομυθοποιήσει από το μυαλό μου πολλά χρόνια. Άσε που το θέλω κιόλας. Με ενδιαφέρει μόνο αν έχει ένα καλό ζύγισμα και μια καλή συμπεριφορά. Αφού δε μπορεί να είναι 150 κιλά -για ειδική χρήση, βλ. μονοκύλινδρο- για μένα δε κάνει διαφορά. Ας είναι και 250 -αλλά καλά μοιρασμένα- κιλά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
παιδια εχει κανένας δοκιμάσει φερινγκ της touratech..μαρεσει εμφανησιακα σε σχεση με άλλα...υπαρχει κάποια αλλη πρόταση???
Ευχαριστώ!
MRA Vario, με σποιλερακι ρυθμιζομενο απο πανω, κανει δουλιτσα στο 1.90 και κρανος με γεισο.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Καλησπέρα,
εχει δοκιμάσει κανείς να αλλάξει κόρνα χωρίς να προβεί σε πατέντες τύπου τοποθέτησης αντίστασης κτλ,
υπαρχει καμια που να ακούγεται σωστά και να μπαίνει απευθείας?
επιπλεον για το 1090 s τι λάστιχα προτείνετε γιατί τα μαμά, τρώνε κάτι γλυστριματακια που με προβληματίζουν..σε φάση που είναι αρκετά ζεστά και δεν θα έπρεπε..

ευχαριστω!,
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα,

επιπλεον για το 1090 s τι λάστιχα προτείνετε γιατί τα μαμά, τρώνε κάτι γλυστριματακια που με προβληματίζουν..σε φάση που είναι αρκετά ζεστά και δεν θα έπρεπε..

ευχαριστω!,
Σε 1290 S, εχω κανει +5000 χιλ με τα ContiTrailAtack3 και ακομα και σε επιθετικη οδήγηση δεν εχω φαει γλύστριμα (και Ελλαδα).
Επισης κρατάνε απο θεμα ζωης.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σε 1290 S, εχω κανει +5000 χιλ με τα ContiTrailAtack3 και ακομα και σε επιθετικη οδήγηση δεν εχω φαει γλύστριμα (και Ελλαδα).
Επισης κρατάνε απο θεμα ζωης.
Και εγω την ιδια γνωμη.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Με βλέπω να τα παραγγέλνω.. και να πουλήσω τα δικά μου αφού έχουν μόνο 2000 km..θα τους δωσω μια τελευταία ευκαιρία στον Αθανάσιο Διάκο την Κυριακή..
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Με βλέπω να τα παραγγέλνω.. και να πουλήσω τα δικά μου αφού έχουν μόνο 2000 km..θα τους δωσω μια τελευταία ευκαιρία στον Αθανάσιο Διάκο την Κυριακή..
Τι λαστιχα ειναι ?
 
Top Bottom