αυτο ακριβως μου ειπαν απο κατερινηTo φλαντζοφιλτρο ειναι πηγμενο στο λαδι, και οταν το σφηξεις με το καπακι του φιλτροκουτιου στραγγιζει. Παιζει να ειναι απο αυτο λοιπον.
Η λυση ειναι μια, πλυσιμο καλο και ξανατσεκαρισμα σε λιγα χιλιομετρα.
αυτο ακριβως μου ειπαν απο κατερινηTo φλαντζοφιλτρο ειναι πηγμενο στο λαδι, και οταν το σφηξεις με το καπακι του φιλτροκουτιου στραγγιζει. Παιζει να ειναι απο αυτο λοιπον.
Η λυση ειναι μια, πλυσιμο καλο και ξανατσεκαρισμα σε λιγα χιλιομετρα.
λοιπόν, είχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό αλλά για το 701.ακρα μεταχειρο αγρατσουνιστη 550
wings κουτα 550 συν μεταφορικα απευθειας απο εξω....
Το άσχημες είναι υποκειμενικό, εμένα μου αρέσουν για παράδειγμα αλλά οκ είπαμε υποκειμενικό. Το βάρος.... 220 κιλά είναι η 1090 και τις φορτώνουν άλλα 30 με κάγκελα, προβολάκια, τσαντάκια παρατσαντάκια... τα 4,5 κιλά είναι το πρόβλημα; Αν η μηχανή ήταν 120 κιλά θα το καταλάβαινα. Και ο πνιγμένος ήχος...Γιατι οι εργοστασιακες ειναι άσχημες και μεγαλες σαν βαλιτσες, 4.5 κιλα βαρυτερες απο τις αλλες και εχουν φουλ πνιγμένο ηχο.
Το θέμα του "ψησίματος" είναι ίσως ο σοβαρότερος και ο πιο αληθινός λόγος που μπορώ να σκεφτώ σαν Στέφανος (οπτικά η μαμίσια εξάτμιση μου αρέσει πολύ περισσότερο και στο 1090 και σε πολλές άλλες μοτοσυκλέτες, μόνο η Kawasaki τα έχει κάνει skata, στα μάτια τα δικά μου). Το θέμα βάρος στα μεγάλα On/Off το έχω απομυθοποιήσει από το μυαλό μου πολλά χρόνια. Άσε που το θέλω κιόλας. Με ενδιαφέρει μόνο αν έχει ένα καλό ζύγισμα και μια καλή συμπεριφορά. Αφού δε μπορεί να είναι 150 κιλά -για ειδική χρήση, βλ. μονοκύλινδρο- για μένα δε κάνει διαφορά. Ας είναι και 250 -αλλά καλά μοιρασμένα- κιλά.
235 κιλακια ειναι μαμα το 1090. Και 4.5 κιλα σε υψος ενος μετρου απο το εδαφος, και ακριβως πανω απο τον πισω αξονα, ε, ειναι καμποσο οσον αφορα το κεντρο βαρους. Βασικα αν βαλεις καγκελα πισω για βαλιτσες γιατι να μην ισοσταθμισεις το επιπλεον βαρος στο ιδιο υψος? Επειτα ειναι ο ηχος. Του Αφρικα πχ η μαμα εξατμιση ακουγεται μια χαρα, εχει πολυ ωραιο ηχο. Των ΚΤΜ αντιθετα ακουγεται σαν παπι, και επειδη τα LC8 μοτερ ακουγονται σαν μπετονιερα οταν κοντευει να αδειασει και χτυπαει το γαρμπιλι τα τοιχωματα της βαρελας, ε, καλο ειναι να εχεις κατι να σκεπασει αυτον τον ηχο. Ειναι και θεμα εμφανισης. Ειναι και θεμα EUROIV/ψησταρια "ο Μητσος" στα ποδια σου, οσο πιο ελευθερη η εξατμιση τοσο λιγοτερη η ζεστη. Ειναι και θεμα καφριλας / "Μπρααααααπ" του LC8 απο τις 5000σαλ και πανω, να γουσταρει ο κοζμος. Εγω δεν εχω βγαλει την ταπα στη Leovince, μια φορα τη δοκιμασα ξεταπωτη και δεν παλευοταν ο θορυβος, αλλα ακομη με την ταπα μεσα βγαζει εναν πολυ ωραιο μπασο ηχο που δεν ενοχλει κανεναν, το αντιθετο.
Αλλα ναι, πανω απ'ολα ειναι υποκειμενικο θεμα.
MRA Vario, με σποιλερακι ρυθμιζομενο απο πανω, κανει δουλιτσα στο 1.90 και κρανος με γεισο.παιδια εχει κανένας δοκιμάσει φερινγκ της touratech..μαρεσει εμφανησιακα σε σχεση με άλλα...υπαρχει κάποια αλλη πρόταση???
Ευχαριστώ!
Σε 1290 S, εχω κανει +5000 χιλ με τα ContiTrailAtack3 και ακομα και σε επιθετικη οδήγηση δεν εχω φαει γλύστριμα (και Ελλαδα).Καλησπέρα,
επιπλεον για το 1090 s τι λάστιχα προτείνετε γιατί τα μαμά, τρώνε κάτι γλυστριματακια που με προβληματίζουν..σε φάση που είναι αρκετά ζεστά και δεν θα έπρεπε..
ευχαριστω!,
Και εγω την ιδια γνωμη.Σε 1290 S, εχω κανει +5000 χιλ με τα ContiTrailAtack3 και ακομα και σε επιθετικη οδήγηση δεν εχω φαει γλύστριμα (και Ελλαδα).
Επισης κρατάνε απο θεμα ζωης.
Τι λαστιχα ειναι ?Με βλέπω να τα παραγγέλνω.. και να πουλήσω τα δικά μου αφού έχουν μόνο 2000 km..θα τους δωσω μια τελευταία ευκαιρία στον Αθανάσιο Διάκο την Κυριακή..
34 μπροστά 36 πίσω πάντα μονός.Τι πιεσεις χρησιμοποιεις;
TouranceΤι λαστιχα ειναι ?