Ε ναι!Τα ίδια λέμε συμπέθερε
Αλλα εκανα διευκρινησεις .....
Με βολεψε η πασα σου
Ε ναι!Τα ίδια λέμε συμπέθερε
Μόνο χαρτογράφηση χρυσό μουΕρώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
Θοδωρη, τοχουμε ξανασυζητησει απο κοντα αυτο το θεμα πανω στο οποιο υπαρχουν διαφορετικες αποψεις. Σε ελαφρο μηχανακι-πριονι, πχ καθαροαιμο εντουρο 450 κλπ, δεν ειναι μεγαλο θεμα λογω "κατηγοριας φτερου" απο πλευρας βαρους αλλα σε μεγαλο on-off 200++ κιλων για μενα και παρα πολλους αλλους ειναι θεμα - και ως εκ τουτου βασικο κριτηριο επιλογης μηχανης. Ακομα και στην ασφαλτο, αν δεν παταει κανεις καλα κατω λογω υψους ειναι θεμα χρονου να τουρθει το μηχανακι "κουβερτα" πχ σε μια επιτοπια στροφη, σε σταματημα σε εδαφος με κλιση, σε πατημα του ποδιου σε μια λακουβιτσα λιγων εκατοστων κλπ κλπ. Για το χωμα δεν το συζηταμε, το οτι περναμε "εντουραδικα" τα δυσκολα ειναι η θεωρια, στην πραξη θα χρειαστει παμπολες φορες να περασουμε σιγα με βοηθεια με τα ποδια γιατι απλα δεν γινεται αλλιως.Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω... ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
Το τεστ του Μοτο γραφει οτι ο κινητηρας ειναι καινουργιος και μονο ο κυβισμος ειναι ιδιος με τον παλιοτερο 1050 - αυτος εδω ειναι μια μικροτερη παραλλαγη του κινητηρα του 1290. Για να το γραφουν πρεπει να τοχουν ψαξει σχετικα.Ερώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
οχι το 1090 ειναι νεο μοτερ προερχομενο απο το επισης νεο 1290.Ερώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
Θοδωρη, τοχουμε ξανασυζητησει απο κοντα αυτο το θεμα πανω στο οποιο υπαρχουν διαφορετικες αποψεις. Σε ελαφρο μηχανακι-πριονι, πχ καθαροαιμο εντουρο 450 κλπ, δεν ειναι μεγαλο θεμα λογω "κατηγοριας φτερου" απο πλευρας βαρους αλλα σε μεγαλο on-off 200++ κιλων για μενα και παρα πολλους αλλους ειναι θεμα - και ως εκ τουτου βασικο κριτηριο επιλογης μηχανης. Ακομα και στην ασφαλτο, αν δεν παταει κανεις καλα κατω λογω υψους ειναι θεμα χρονου να τουρθει το μηχανακι "κουβερτα" πχ σε μια επιτοπια στροφη, σε σταματημα σε εδαφος με κλιση, σε πατημα του ποδιου σε μια λακουβιτσα λιγων εκατοστων κλπ κλπ. Για το χωμα δεν το συζηταμε, το οτι περναμε "εντουραδικα" τα δυσκολα ειναι η θεωρια, στην πραξη θα χρειαστει παμπολες φορες να περασουμε σιγα με βοηθεια με τα ποδια γιατι απλα δεν γινεται αλλιως.
Και επειδη ισως νομισει κανεις οτι ειναι θεμα απειριας, σιγουρα δεν ειναι ετσι. Σε κουβεντα που ειχαμε προσφατα με τον Μανωλη @πυξιδας990 μου ειπε οτι με το 950 ειχε πεσει σε επιτοπια στροφη λογω υψους ενω με το (χαμηλοτερο) 990 δεν εχει πια τετοιο θεμα. Και το φιλαρακι ο Γατουλης @el-Gatto οσο ειχε το XTZ660 φουλ ψηλο απο μαμα, επεφτε συχνα στα δυσκολα στα χωματα, θυμαμαι καποτε επεσε μπροστα μου σε κατι κολασμενα λασπωμενα λουκια που δεν περνιοντουσαν με τιποτα με φορα και τα ποδια στα μαρσπιε. Χαμηλωσε το πισω 2.5εκ με διαφορετικο συνδεσμο του μοχλικου και το μπροστα χαμηλωνοντας τις πλακες και ..he never looked back Ανεφερα επι τουτου δυο αρκετα εμπειρους και πανω του μεσου ορου οδηγους. Αυτα τα ολιγα, για να υπαρχουν και οι δυο αποψεις πανω στο θεμα
ΥΓ Και εννοειται οτι το υψος δεν εχει να κανει με το "μου αρέσει/δε μου αρέσει" οπως λες, αλλα σιγουρα εχει να κανει με το "μπορω/δε μπορω να το κανω καλα στα δυσκολα".
Άλλο μοτέρ Στέργιο...!Θα ηθελα να δω τι ακριβως εδωσε αυτα τα 30 έστω!θεωρητικά!! παραπανω αλογα
Διότι και το 1050 αλλα και το 1090 εχουν τον ιδιο κυβιζμο
http://bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/ktm-on-off-test/10881-test-ktm-1090-adventure-2017.htmlΕρώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω... ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
:rles::wtf,:
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα)
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!
Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος
Συμφωνώ απόλυτα με τον Θοδωρή. Το σημείο που ο Θοδωρής αναφέρει πως "κανένα εμπόδιο δε περνιέται με τα πόδια κάτω" τα λέει όλα νομίζω.Γιώργο το βλέπω αλλιώς , και στην πράξη το εφαρμόζω αλλιώς.
Είπα εξ αρχής ότι όποιος το πιστεύει, δεν αλλάζει. Εγώ δεν το πίστεψα ποτέ και φρόντισα να μάθω να αντιμετωπίζω τα -10 εκατοστά που θα ήθελα να έχω.
Ακόμα κι επιτόπου στροφή, δε βάζω πόδια κάτω! Τι με νοιάζει το ύψος της μηχανής? Εκτός κι αν θέλω 180° αναστροφή με ντρίφτ, που δεν το κάνω.... (κι αν το θέλω, γίνεται μιας και την πλαγιάζεις και πατάς καλά εκεί, αλλά ένας ψηλός, ή ένα κοντό μηχανάκι βολέυουν πιο πολύ. Δεν το κάνω όμως, το είπα).
Κλίση εδάφους? Ε, και?
Το GS με ρύθμιση για χώμα γίνεται αρκετά ψηλό, τόσο που δεν πατάω και τα 2 πόδια κάτω. Ποτέ δε με προβλημάτισε! Ούτε μου έπεσε ποτέ, παρά μόνο με λουκέτο ξεχασμένο μπροστά κι άλλη μια σε λάσπη που ότι και να είχα, όπως μπήκα (τελείως λάθος από κάθε άποψη) και με υψος παπιού, πάλι σαβούρδα θα έτρωγα.
Τέλος πάντων , "φιλολογική" κουβέντα κάνουμε...
Το χω κανει.Έλα να σου δώσω το 950 s να το κάνεις καλά μέσα στη πόλη.
Πάει μόνο τέρμα ρε φίλοςΕγώ πάλι δε βρήκα τίποτα να μου τη σπάει στις 20 μέρες που το είχα στη κατοχή μου, αν και ήταν η ασημένια έκδοση του 2004 ή 2005 και όχι η S. Πάντως δε θα με προβλημάτιζαν 2 επιπλέον πόντοι ούτε στη πόλη (είμαι 1.80).
Ποιοιο περιοδικό είναι αυτό ; τεύχος ;αφου δεν υπαρχει αναλογη ενοτητα....κανω την αρχη.....με διαβασμα μετα καφε....