Εκτός αν πάρεις τον παπαχρονη
Σατανά....
Εκτός αν πάρεις τον παπαχρονη
Ωχχχχ, αλλά νόμιζα εγώ, χλωμιαζει και αυτό..τουλάχιστον υπάρχουν αρκετά 1190s να ψάξω..
Spam onΓιαννη, για να σε βοηθησω λιγο...
Εαν πας σε 1190 S, μπορουμε ανετα, με μια αλλαγη της πισω αναρτησης (μικρο κοστος) και με αλλαγη τις ταπες του μπροστινού (50 ευρω) να γινει η αναρτηση ρυθμιζομενη.
Η διαφορα θα ειναι στους τροχους και στην διαδρομη. Ετσι κι αλλιως δεν νομιζω πως θα δεις διαφορα , εκτος αν κανεις αλματα και βγαινει Ο Χαλατσης μεσα σου ας πουμε....
Αυτα απο μενα, και παω να βυθιστω στις σκεψεις μου και στο car γιατι με στοιχιωνει το EXC 350 R..............
Ευχαριστω πολύ, μου έσωσες ένα boost που χρειαζόμουν για να παω προς το s, μιας και το 1190 r που ειδα χθες σπο Σουηδία δεν με ενθουσίασε..Γιαννη, για να σε βοηθησω λιγο...
Εαν πας σε 1190 S, μπορουμε ανετα, με μια αλλαγη της πισω αναρτησης (μικρο κοστος) και με αλλαγη τις ταπες του μπροστινού (50 ευρω) να γινει η αναρτηση ρυθμιζομενη.
Η διαφορα θα ειναι στους τροχους και στην διαδρομη. Ετσι κι αλλιως δεν νομιζω πως θα δεις διαφορα , εκτος αν κανεις αλματα και βγαινει Ο Χαλατσης μεσα σου ας πουμε....
Αυτα απο μενα, και παω να βυθιστω στις σκεψεις μου και στο car γιατι με στοιχιωνει το EXC 350 R..............
Αυτό το 1190R εκ Σουηδίας αρκετούς δεν έχει ενθουσιάσει.Ευχαριστω πολύ, μου έσωσες ένα boost που χρειαζόμουν για να παω προς το s, μιας και το 1190 r που ειδα χθες σπο Σουηδία δεν με ενθουσίασε..
Ένα τενερέ 700 στον κύριο10500 max
Ένα τενερέ 700 στον κύριο
O κινητήρας v του 1090 είναι κάπως αλλεργικός στο μποτιλιάρισμα...έχετε στους Παξούς μποτιλιάρισμα; Γιατί να μην το ευχαριστηθεις το 1090R στο νησί;...είχα περάσει ενα μήνα στους Παξούς...πάρε αυτό που σου κάνει κέφι...ο μόνος περιοριστικός παράγοντας για μάρκες όπως η ktm Ducati BMW στα νησιά είναι η συντήρηση σέρβις αλλά πλέον έχουν μεγάλα διαστήματα συντήρησης όποτε πεταγεσαι μια Πτολεμαΐδα στον Πλακετα και είσαι μια χαρά...δηλαδή μηχανή πας να αγοράσεις...άμα ήταν να πας να πάρεις station wagon θα σου λεγα να πας να πάρεις το πιο άσχημο αλλά μπορείς να χτυπήσεις ΚΤΜαρα και το σκέφτεσαι;Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!
Τελικά η αγορά δεν έγινε για δυο λόγους... αρχικά οικονομικούς κάτι το οποίο με δόσεις το ξερνάγαμε αλλά κυρίως για τον λόγο της καθημερινότητας...
Το νησί είναι 9 χλμ όλο και όλο και τα ταξίδια θα είναι 2 καλά στην Ελλάδα και ένα Ευρώπη δλδ συνολο 30 μέρες ...όλο τον υπόλοιπο χρόνο θα το εχω στους χάλια δρόμους των Παξών...
Καθώς ήμουν Αθηνα εκανα ένα τεστ το Τ7 ...και τελικά ίσως κάνω κάποιες υποχωρήσεις στο θέμα ταξίδι για να ευχαρηστιεμαι πιο πολύ τη μηχανή στο νησί που έχει και Λίγο χώμα και το δουλεύω όλο τον χρόνο λόγο του όγκου του και των λιγότερων ίππων και μικρότερη ροπής ...Οπότε «αναγκάστηκα» πάω προς το Τ7 παρά το γεγονός προ δεν εχω προταιρεωτητα το χώμα αλλά περισσότερο λόγο ότι θα ευχαριστηθώ θεωρητικά περισσότερο...
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καλή χρονιά , πολλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι!!!
O κινητήρας v του 1090 είναι κάπως αλλεργικός στο μποτιλιάρισμα...έχετε στους Παξούς μποτιλιάρισμα; Γιατί να μην το ευχαριστηθεις το 1090R στο νησί;...είχα περάσει ενα μήνα στους Παξούς...πάρε αυτό που σου κάνει κέφι...ο μόνος περιοριστικός παράγοντας για μάρκες όπως η ktm Ducati BMW στα νησιά είναι η συντήρηση σέρβις αλλά πλέον έχουν μεγάλα διαστήματα συντήρησης όποτε πεταγεσαι μια Πτολεμαΐδα στον Πλακετα και είσαι μια χαρά...δηλαδή μηχανή πας να αγοράσεις...άμα ήταν να πας να πάρεις station wagon θα σου λεγα να πας να πάρεις το πιο άσχημο αλλά μπορείς να χτυπήσεις ΚΤΜαρα και το σκέφτεσαι;
Το Τ7 το δοκίμασα με ραλλυ πακέτο άκρα και σελλα ...το ύψος με αυτή την σελλα η αλήθεια είναι ταμάμ...και χωρίς ρύθμιση αναρτήσεων να αλλάξω sag και λοιπά...To T700 με την ράλι σέλα, πιθανώς και με την απλή είναι απίθανα καλό τόσο για το ύψος όσο και για τα κιλά σου. Για την θέση οδήγησης του 1090R επίσης μόνο καλά έχω να πω.
Δεν ήταν ποτέ πρόβλημα τα πολλά αλογαΤρώγοντας έρχεται η όρεξη...παρε τα 125 άλογα εσύ και θα δεις ότι θα βρεις τρόπο να τα εκμεταλλευτείς...