KTM 1290 adventure

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Τουμπανο......

 
Τελευταία επεξεργασία:

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09

Η πολύ σύντομη αντικατάσταση του 1190 έχει οδηγήσει σε διφορούμενες απόψεις τους οπαδούς της εταιρίας, ακόμα και ορισμένους ντίλερ της, γιατί η κατηγορία των παντός δρόμου μοτοσυκλετών ήταν συνηθισμένη σε πολύ πιο αργά update, απ’ ότι για παράδειγμα των superbike και supersport. Θα ήταν ίσως δικαιολογημένοι αν όντως αντικαθιστούνταν το 1190, όμως το Super Adventure δεν έρχεται με αυτή τη διάθεση. Τοποθετείται ανάμεσα σε ανταγωνιστές όπως το Multistrada και το R1200 GS, το περιμένουμε δηλαδή να είναι λίγο πιο "ασφάλτινο" από το BMW και λίγο πιο "off-road" από το Ducati. Αυτός ο τελευταίος είναι και ο αντίπαλος που θέλει να εκμηδενίσει τελείως. Για αυτό βγήκε στην παραγωγή, για να μην υπάρχει ανταγωνισμός πλέον. Η KTM έχει και διατηρεί το 1190 Adventure που ειδικά με την έκδοση R χτυπά τον πιο χωμάτινο ανταγωνισμό, και έρχεται το Super Adventure ως η πλέον δυνατότερη μοτοσυκλέτα που υπάρχει στην κατηγορία. Με όσα από τα 180 ονομαστικά / 150 πραγματικά άλογα του Super Duke, φτάσουν τελικά και στο Super Adventure.
Δεν περίμεναν να οδηγηθούν τόσο γρήγορα στο επόμενο βήμα, είναι εκείνη η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του τερατώδους δικύλινδρου, που τους έφερε μπροστά στο δίλλημα τώρα ή μετά. Το οποίο εξαφανίστηκε εύκολα θέλοντας να προλάβουν και το αναμενόμενο "on-off" της BMW με την επίσης εκρηκτική ιπποδύναμη. Το Super Adventure σηματοδοτεί τον πόλεμο ιπποδύναμης που για πρώτη φορά ξεσπά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών παντός δρόμου. Πάντα υποβόσκει βέβαια ένας τέτοιος πόλεμος, αλλά για την κατηγορία η ιπποδύναμη δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο. Τώρα που τα όρια ασφάλτου και χώματος αρχίζουν να δημιουργούν σαφείς υποκατηγορίες, η ιπποδύναμη έρχεται στο επίκεντρο.
Τι μας είπε αυτός που το δοκίμασε
Ο αναβάτης εξέλιξης της Continental, πρώην πρωταθλητής του Γερμανικού πρωταθλήματος Superbike και με εξαιρετικές σχέσεις με την KTM, είχε το Super Adventure στη διάθεσή του από τα πρώτα του βήματα, καθώς ήταν από τις μοτοσυκλέτες που δοκίμασαν με το νέο ελαστικό της εταιρίας. Τον συνάντησα πριν λίγες μέρες στην Ουαλία, στην παρουσίαση του Continental TKC 70 για την οποία θα διαβάσετε τα πάντα σε επερχόμενο τεύχος. Επειδή η κουβέντα μας έγινε πριν την επίσημη αποκάλυψη της ΚΤΜ για το Super Adventure, μου έλεγε τα πάντα με το σταγονόμετρο, αφού πρώτα έπινε τα gin tonic με το λίτρο.
Οι δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτες, μου είπε, στη γρήγορη οδήγηση δεν διαφέρουν από street μοτοσυκλέτα αντίστοιχου κυβισμού. Αυτό που την διαφοροποιεί αρκετά είναι τα νέα ηλεκτρονικά, δηλαδή τα μαγικά της Bosch που ξέρουμε και περιμένουμε, αλλά με νέες δυνατότητες. Ο ίδιος απεχθάνεται τα ηλεκτρονικά, για αυτό και κάνει δοκιμές στην πίστα με δύο βασικές μοτοσυκλέτες, το S1000RR και το Ninja ZX-10R (αυτό το δεύτερο είναι και το αγαπημένο του) έχοντας απενεργοποιήσει και στις δύο, traction control και ABS. Ωστόσο είπε ότι στο Super Adventure δουλεύουν τόσο καλά, που κάνει τους ίδιους χρόνους είτε έτσι, είτε αλλιώς. Πράγμα που σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι θα πηγαίνουν πολύ πιο γρήγορα στο δρόμο με τα ηλεκτρονικά του Super Adventure ενεργοποιημένα.


Η KTM δοκιμάζει με επιλεγμένους κατασκευαστές μοτοσυκλετών το νέο Super Adventure, γιατί όπως και στο 1190 με το MSC, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να τοποθετεί μονάχα τα ελαστικά που θα έχουν ομολογκαριστεί, διαφορετικά το traction control δεν θα έχει την μέγιστη απόδοση.
Η πολύ κοντινή συνεργασία που υπάρχει με την Bosch στο παράρτημα της Ιαπωνίας, εκεί που δημιουργήθηκε το πρώτο ABS που λειτουργεί σε κλίση (και που απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες του 1190 που έχουν κάνει το σχετικό update), φέρνει στην περίπτωση του Super Adventure νέα δεδομένα. Πάλι για την ιστορία: Η Bosch έφτιαξε πριν από δεκαετίες ένα τμήμα R/D στην Ιαπωνία για να είναι κοντά στους κατασκευαστές που τότε καθόριζαν τις εξελίξεις στη μοτοσυκλέτα. Αποφάσισε πριν περίπου τρία χρόνια να βγάλει στην παραγωγή το πρώτο ABS που δουλεύει υπό κλίση, αλλά κανένας κατασκευαστής δεν δέχτηκε να αναλάβει το ρίσκο να το βάλει στη μοτοσυκλέτα του πρώτος, με το φόβο να μπλέξει σε μια σειρά μηνύσεων αν δεν δούλευε σωστά. Στο τέλος ανταποκρίθηκε μόνο η KTM και έτσι ενώ οι δύο εταιρίες βρίσκονται μόλις 4 ώρες μακριά με το αυτοκίνητο, βρέθηκαν να συνεργάζονται στην Ιαπωνία, μεταφέροντας εκεί μοτοσυκλέτες και προσωπικό.
Ο αισθητήρας κλίσης της Bosch που ήδη υπάρχει στο 1190 και προσφέρει τις υπηρεσίες του στο MSC, εικάζουμε εδώ στο MOTO, ότι τώρα θα χρησιμοποιηθεί από νέο software. Οπότε το νέο Super Adventure μπορεί να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα του κόσμου που θα έχει υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αναγνώριση πτώσης και το πιο σημαντικό: Τη λειτουργία των ηλεκτρονικών αναρτήσεων από τη μονάδα του MSC που πλέον μέσα στη στροφή θα επεμβαίνει και στις αναρτήσεις.
Για όποιον δεν γνωρίζει, το MSC που δοκιμάσαμε από τους πρώτους στον κόσμο στο τεύχος 528, σου δίνει την δυνατότητα να φρενάρεις με τη μέγιστη δύναμη ενώ η μοτοσυκλέτα ξύνει μαρσπιέ, με την εγγύηση ότι δεν θα πέσεις. Εναλλακτικά μπορείς απλά να φρενάρεις οπουδήποτε μέσα στη στροφή, χωρίς να ανοίγει την τροχιά της η μοτοσυκλέτα. Βασίζεται σε προηγμένους αλγόριθμους που αναγνωρίζουν την κλίση (με την βοήθεια του προαναφερθέντα αισθητήρα που λέγαμε) και τον ταχύτατο διαμοιρασμό της πίεσης από τις εμπρός δαγκάνες, πίσω. Έχοντας δοκιμάσει φρενάρισμα πανικού με 170 στο κοντέρ και τα μαρσπιέ να ξύνουν, μπορώ να πω ότι το σύστημα δουλεύει ακριβώς όπως θα μπορούσε κανείς να ονειρευτεί. Ωστόσο αν θα ήταν σε θέση να ελέγξει και τις αναρτήσεις, τότε θα μπορούσε να φρενάρει με ακόμα πιο γρήγορο ρυθμό, βασικά με τον ίδιο ρυθμό σαν να ήταν όρθια η μοτοσυκλέτα. Η Bosch μας είχε πει ότι αυτό θα ήθελε να είναι το επόμενο βήμα. Με βάση τους ισχυρισμούς του νέου μας "συν-πότη" Γερμανού και τις δηλώσεις της KTM για τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, υποθέτουμε ότι σε λίγες μέρες θα δούμε κάτι τέτοιο από κοντά, στην Intermot. Μια μοτοσυκλέτα που διαχειρίζεται αναρτήσεις για να φρενάρει ενώ πλαγιάζει, με υποβοήθηση στις ανηφόρες και αναγνώριση πτώσης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιπποδύναμη που εστιάζουν οι περισσότεροι, θα είναι για το Super Adventure το λιγότερο. Το αν πετύχαμε το tzoker με αυτές τις προβλέψεις, θα το μάθουμε στις 30 Σεπτεμβρίου, που το MOTO είναι στην Intermot…"
.


Πέρα από αυτά όμως, το Super Adventure, θα προσφέρει καλύτερη αυτονομία σε σχέση με τον προκάτοχό του, χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευση της επιπλέον ροπής, αλλά και πιο ομαλή απόδοση ψηλά σε σχέση με το Super Duke από το οποίο δανείζεται τον κινητήρα. Επίσης, στον βασικό του εξοπλισμό θα συμπεριλαμβάνονται ενσωματωμένοι προβολείς –η πρώτη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας που θα έχει τέτοιους στον στάνταρ εξοπλισμό- αλλά και το σύστημα hill assist για βοήθεια σε εκκινήσεις στην ανηφόρα, το οποίο χειρίζεται η μονάδα του ABS.
Σε ό,τι αφορά τα φώτα του, αυτά θα εστιάζουν διαφορετικά ανάλογα με την ταχύτητα και την κλίση της μοτοσυκλέτας –καθώς υπάρχει αισθητήρας κλίσης για το ABS- έτσι ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κάλυψη της στροφής.



Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών
Adventure 1190 Super Adventure 1290
Κυβικά (cc):..................................1.195 .............. 1.301
Ισχύς (hp):......................................148 ...............160
Διαστάσεις (mm):..............................105x69...........108x71
Βάρος χωρίς καύσιμο (kg):.....................212.............. 229
Διαδρομή τροχού, εμπρός / πίσω (mm):......190/190........200/200
Ρεζερβουάρ (lt): 23.................30

πηγή http://www.motomag.gr/news/nea-montela-reportaz/apeytheias-apo-tin-intermot-synehes-update

Στην επιτυχια της BMW βαδιζει πλεον και η KTM! Αυτα που κοροιδευε :p απλο και adventure δλδ :cool:

160 άλογα χοντρό on-off :eek:

Άντε να το κάνεις καλά :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Στην επιτυχια της BMW βαδιζει πλεον και η KTM!

Οι κινησεις των δυο εταιριων δεν εχουν καμμια σχεση..

Η Γερμανικη εχτισε και παλι περυσι ενα μηχανακι που μπορει να κινηθει
με την ιδια ανεση σε ορεινο στροφιλικι εθνικη και σχεδον εντουραδικες διαδρομες.
Το ιδιο μηχανακι με δυο σετ αναρτησεων και ρεζερβουαρ,
φαινομενικα αδυνατο αλλα στην πραξη παντοδυναμο.

Η αλλη σταματησε να παραγει το χωματινο θρυλο της για να πιασει το καθε μουλτι,
απετυχε, και πριν ''καθισει'' το θρεντ με τα απειρα προβληματα στο πουλαρι της
(μισανοιχτο φιλτροκουτι που αφηνε τη σκονη να μπει και να σπασει το μοτερ,
εξατμιση που καιει τους αναβατες που τολμησαν να κινηθουν εκτος με χαμηλες ταχυτητες)
βγαινει ξανα στο κυνηγι της Ιταλιδας με ενα δηθεν χωματινο αρμα με στρηταδικο εμπρος τροχο και 180 αλογα.
Οι δε πραγματικοι εραστες και χρηστες του 950(ΤΟ κ@βλομηχανο)
στεκουν και απορουν με τι θα το αντικαταστησουν αν και οποτε χρειαστει..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στην επιτυχια της BMW βαδιζει πλεον και η KTM!

Οι κινησεις των δυο εταιριων δεν εχουν καμμια σχεση..

Η Γερμανικη εχτισε και παλι περυσι ενα μηχανακι που μπορει να κινηθει
με την ιδια ανεση σε ορεινο στροφιλικι εθνικη και σχεδον εντουραδικες διαδρομες.
Το ιδιο μηχανακι με δυο σετ αναρτησεων και ρεζερβουαρ,
φαινομενικα αδυνατο αλλα στην πραξη παντοδυναμο.

Η αλλη σταματησε να παραγει το χωματινο θρυλο της για να πιασει το καθε μουλτι,
απετυχε, και πριν ''καθισει'' το θρεντ με τα απειρα προβληματα στο πουλαρι της
(μισανοιχτο φιλτροκουτι που αφηνε τη σκονη να μπει και να σπασει το μοτερ,
εξατμιση που καιει τους αναβατες που τολμησαν να κινηθουν εκτος με χαμηλες ταχυτητες)
βγαινει ξανα στο κυνηγι της Ιταλιδας με ενα δηθεν χωματινο αρμα με στρηταδικο εμπρος τροχο και 180 αλογα.
Οι δε πραγματικοι εραστες και χρηστες του 950(ΤΟ κ@βλομηχανο)
στεκουν και απορουν με τι θα το αντικαταστησουν αν και οποτε χρειαστει..

Μάλλον, μόνο διάβασες για τα 1190 Πασκουάλ, ε?
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
παντως ειδα στο βιντεακι την εξατμιση που βγαινει απο τον πισω κυλινδρο, χονδροντυμενη με κατι σαν μαντεμι ??? δεν ξερω, παντως αν κανανε κινηση για περιορισμο της ζεστης που ερχεται απο εκει, μπραβο τους, εμενα μαρεσει! μπραβο στην ΚΤΜ, ποσο θα κανει ειναι το θεμα...
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ε ρε κλαμα αυτοι που πηραν 1190........:p
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μάλλον, μόνο διάβασες για τα 1190 Πασκουάλ, ε?
Οχι Θοδωρη, τα διαβασα ολα και αυτο που εγραψα ειναι αυτο που μου εμεινε..
Αν τους αφησει η αγορα(δηλαδη αυτοι που αγοραζουν κι οχι εμεις που γραφουμε για παυσιπονο)
του χρονου τα αντβε τους θα εχουν 200 αλογα και θεση για κρανος κατω απο τη σελα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι Θοδωρη, τα διαβασα ολα και αυτο που εγραψα ειναι αυτο που μου εμεινε..
Αν τους αφησει η αγορα(δηλαδη αυτοι που αγοραζουν κι οχι εμεις που γραφουμε για παυσιπονο)
του χρονου τα αντβε τους θα εχουν 200 αλογα και θεση για κρανος κατω απο τη σελα!
Εννοώ ότι μόνο διάβασες, δεν το καβάλησες...
Τα άλλα που λες, είναι αναπόφευκτα (τα περί ιπποδύναμης...)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εννοώ ότι μόνο διάβασες, δεν το καβάλησες...
Τα άλλα που λες, είναι αναπόφευκτα (τα περί ιπποδύναμης...)
Εχω καβαλησει Hayabusa αδερφε!!
Αν ειχε κοφτη σε ολα θα ηταν για πεταμα..
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Tα προβολάκια τα είδατε που είναι μέσα στα πλαινά του τεπόζιτου
και ανάβουν ανάλογα τη γωνία κλίσης της μοτό ? :rolleyes:

Στροφή δεξιά ανάβει το δεξί ,
στροφή αριστερή ανάβει το αριστερό ,
όρθιο και είναι και τα δύο σβηστά . :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Tα προβολάκια τα είδατε που είναι μέσα στα πλαινά του τεπόζιτου
και ανάβουν ανάλογα τη γωνία κλίσης της μοτό ? :rolleyes:

Στροφή δεξιά ανάβει το δεξί ,
στροφή αριστερή ανάβει το αριστερό ,
όρθιο και είναι και τα δύο σβηστά . :D

Δηλαδή σε κανά δρόμο με στροφές, θα είναι Χριστουγεννιάτικο δέντρο????

:pointu:
 

MARK

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
GS 1200 Adventure
Μεγάλωσε η οικογένεια KTM Adventure
Περιλαμβάνει τα νέα μοντέλα 1290 Super Adventure και 1050 Adventure


Με περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας και ανάπτυξης, η καινούρια γκάμα Adventure χρησιμοποιεί καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά από την αυτοκινητοβιομηχανία τα οποία συνδυάζει με την «READY TO RACE» φιλοσοφία της KTM και δημιουργεί πιο δυναμικές, πιο ασφαλείς και πιο διασκεδαστικές μοτοσυκλέτες από ποτέ.

Η KTM 1290 Super Adventure έρχεται για να επαναπροσδιορίσει την έννοια της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας στους δύο τροχούς. Εξοπλισμένη με 160 άλογα, 14,3 Kgm ροπής, ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, LED φώτα στροφής, cruise control, και προαιρετικό hill hold control, αποτελεί μια μοτοσυκλέτα υπέρ-επιδόσεων με ενσωματωμένη κορυφαία τεχνολογία, αλλά και με πρωτοπόρες λύσεις, και φυσικά με το απαράμιλλο στιλ των αυστριακών.



Η KTM 1050 Adventure δεν διαθέτει ούτε υπερβολική δύναμη, ούτε εξεζητημένο εξοπλισμό, απευθυνόμενη σε εκείνους που θέλουν μια ταξιδιωτική enduro μοτοσυκλέτα που προσφέρει καθαρή, αγνή απόλαυση!

Φυσικά παράλληλα προσφέρει όλες τις ανέσεις για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, με ένα πλαίσιο που παρακαλεί για στροφές, ενώ διεκπεραιώνει με απόλυτη αταραξία όλες τις αστικές αποστολές που θα του θέσετε. Με το δικύλινδρο V κινητήρα, που πρωτοεμφανίστηκε στο KTM 1190 Adventure, η μείωση του κυβισμού δεν σημαίνει μείωση της απόλαυσης και της διασκέδασης, καθώς ο χαρακτήρας Adventure διατηρείται ατόφιος, με απόδοση 95 ίππων.



Για την οικογένεια Adventure η KTM δημιούργησε ένα ειδικό microsite. Εκεί, οι αναβάτες μπορούν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για την γκάμα, να συγκρίνουν τα μοντέλα μεταξύ τους και να ανακαλύψουν ποιο μοντέλο Adventure καλύπτει τις ανάγκες τους.

Μέσα από την τεράστια γκάμα των PowerParts μπορούν να επιλέξουν με ποια αξεσουάρ θέλουν να εξοπλίσουν και να εξατομικεύσουν την μοτοσυκλέτα τους, αλλά και να μοιραστούν φωτογραφίες από την δική τους Adventure για να βοηθήσουν και να εμπνεύσουν και άλλους αναβάτες.









Πηγή: mototriti.gr
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραίο!
Βασικά έτσι το φανταζόμουν και το έχω γράψει κι αλλού. Τι φανταζόμουν κι έγραψα?
Το 1290 να πληροί πιο ασφάλτινες και touring προδιαγραφές και το 1090 να γυρίσει πίσω στο χωματερό DNA του 950. Μένει να επιβεβαιωθώ κι από το 1090, όταν οδηγηθεί από δικούς μας....
Το 1190 προφανώς έκανε τους φαν της φίρμας να ξενερώσουν και φαίνεται ότι δεν προσέλκυσε πελάτες από BMW μεριά :cool:
Οπότε επέλεξαν το δρόμο των 2 μοτοσυκλετών με διαχωρισμό στο χαρακτήρα , αλλά τις ίδιες πρώτες ύλες. Το 1290 με τη ντεποζιτάρα, τη ζελατινάρα και την άνεση που δείχνει να έχει, θα είναι φουλ του άσσου στα ταξίδια. Και σαν ΚΤΜ, αποκλείεται να μην είναι στριφτερότατο!!!! Προφανέστατα στοχεύει στο LC και μάλιστα στο ADVE;).
50% είμαι μέσα. Αναμένω το 1090 για να είμαι 100%:)
 
Top Bottom