Τα κρατάς και τα τρως στις βόλτες με αυτό που έχεις, που είναι ήδη καλόΑμα δεν τα χεις τα φραγκα δεν έχεις και δίλημμα..
Αμα τα χεις όμως...; Τι κάνεις;
Φίλε τώρα το διάβασα... τα λές σωστά...... έχασε τα αυγά και τα καλάθια !!Στην επιτυχια της BMW βαδιζει πλεον και η KTM!
Οι κινησεις των δυο εταιριων δεν εχουν καμμια σχεση..
Η Γερμανικη εχτισε και παλι περυσι ενα μηχανακι που μπορει να κινηθει
με την ιδια ανεση σε ορεινο στροφιλικι εθνικη και σχεδον εντουραδικες διαδρομες.
Το ιδιο μηχανακι με δυο σετ αναρτησεων και ρεζερβουαρ,
φαινομενικα αδυνατο αλλα στην πραξη παντοδυναμο.
Η αλλη σταματησε να παραγει το χωματινο θρυλο της για να πιασει το καθε μουλτι,
απετυχε, και πριν ''καθισει'' το θρεντ με τα απειρα προβληματα στο πουλαρι της
(μισανοιχτο φιλτροκουτι που αφηνε τη σκονη να μπει και να σπασει το μοτερ,
εξατμιση που καιει τους αναβατες που τολμησαν να κινηθουν εκτος με χαμηλες ταχυτητες)
βγαινει ξανα στο κυνηγι της Ιταλιδας με ενα δηθεν χωματινο αρμα με στρηταδικο εμπρος τροχο και 180 αλογα.
Οι δε πραγματικοι εραστες και χρηστες του 950(ΤΟ κ@βλομηχανο)
στεκουν και απορουν με τι θα το αντικαταστησουν αν και οποτε χρειαστει..
Καλοταξιδο!Εγω ημουν...
Δεν πειραζει Γιωργο, η ευχη πιανει και στα 1190!Μπερδευτικα....
Ημουν με το 1190
Οχι δεν πηρα 1290,
Μπερδευτικα....
Ημουν με το 1190
Οχι δεν πηρα 1290,
Τι δουλεια εχεις συ με 990 ;;;;;;;;;;;χτες σε πετυχα στο δρομο για το γυθειο απο σπαρτη.
σου κορναρα,με 990 ημουν.κανας απο εδω μεσα?
κατι τσεκαριζαΤι δουλεια εχεις συ με 990 ;;;;;;;;;;;
Ειδα αρκετους... παντα χαιρετω στον δρομο...1290 ηταν.
εσυ με ειδες;
Φίλε μου μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά αυτά που ανέφερες έτσι επιγραμματικά.αναβαθμιση στο πιρουνι
αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων
κι το πιο σημαντικο νεες βασεις βαλιτσων που εξαλειφουν το θεμα ασταθειας σε μεγαλο βαθμο.
οι βασεις για ολη τη σειρα 1050-1190-1290.
το μειον οτι ενω επρεπε να βαζει δωρεαν τις καινουριες,τις χρεωνει 202ε.κανονικα δεν επρεπε διοτι απλα,το ελλατωμα το πληρωνει το εργοστασιο,οχι ο πελατης
Επιγραμματικα τα ανεφερα.....για τις βαλιτσες ψιλοδιαφωνω γιατι εχει γινει μεγαλος ντορος.Φίλε μου μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά αυτά που ανέφερες έτσι επιγραμματικά.
αναβαθμιση στο πιρουνι: δεν αναβαθμίζει το πιρούνι σε όλες τις μηχανές. Μόνο σε αυτές που ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος όταν σκάει σε λακούβα ή περνάει σαμάρι.Δεν στο αλλάζουν κατευθείαν, κάνουν πρώτα αναβάθμιση λογισμικού στη μονάδα διαχείρισης των αμορτισέρ (μπροστά κ πίσω). Το διορθώνει σε μεγάλο βαθμό.
αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων: έχει βγει ανάκληση για αυτό. Κοιτάζουν στο πίσω αμορτισέρ αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο καλώδιο που συνδέεται στο αμορτισέρ. Μόνο τότε στο αλλάζουν. Αν πάλι εννοείς σκάσιμο στο καλώδιο, τότε αυτό είναι πολύ παλιά ιστορία. Σε μερικές μηχανές το καλώδιο ήταν λίγο μακρύτερο και τριβόταν στον πίσω λασπωτήρα. Με ένα δεματικό το έπιαναν και το κόνταιναν για να μην βρίσκει στον λασπωτήρα.
Γενικότερα όταν πας για την ανάκληση που κοιτούν αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο πίσω αμορτισέρ κάνουν και την αναβάθμιση που προανέφερα.
Η μηχανή συμπεριφέρεται πιο σταθερά και αυτό ευθύνεται στο ότι με την αναβάθμιση σκληραίνουν και τις 4 ρυθμίσεις: street, comfort, sport και offroad
Σχετικά με τις βάσεις που ανέφερες, κοστίζουν 194.20 ευρώ και προτείνονται για τις πολυ υψηλές ταχύτητες. Γερμανική autobahn κ πάνω από 160 χλμ/ώρα.
Οι βαλίτσες έχουν σήμανση για μέχρι 160 χλμ, αν διαβάσεις στο ιντερνετ παραπονιούνται για κούνημα και αστάθεια αυτοί που κινούνται με παραπάνω χλμ. Οχι τόσο νόμιμο σε Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες.
Κι εδώ γίνεται ξεκάθαρο πόσο κουνάει με τις βαλίτσες και πόσο διορθώνεται με τις καινούργιες βάσεις:
Τρικυμία!!!Κι εδώ γίνεται ξεκάθαρο πόσο κουνάει με τις βαλίτσες και πόσο διορθώνεται με τις καινούργιες βάσεις:
(αν κι εγω δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα γιατί έχω προτιμήσει μεταλλικές)