KTM 1290 adventure

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Τα σκας και το σκας...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Αμα δεν τα χεις τα φραγκα δεν έχεις και δίλημμα..

Αμα τα χεις όμως...; Τι κάνεις;
Τα κρατάς και τα τρως στις βόλτες με αυτό που έχεις, που είναι ήδη καλό:)
Αλλιώς δεν τελειώνει ποτέ η ιστορία με το πιο καινούργιο, πιο μεγάλο, πιο γρήγορο:D
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
προχτες μιλαγα με ιδιοκτητη.πολυ ποιο ομορφο απο κοντα.αυτος ειχε βαλει τις βαλιτσες της givi και δεν ειχε προβληματα.αν βγει σε πορτοκαλι θα ειναι μουρλια.....
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Στην επιτυχια της BMW βαδιζει πλεον και η KTM!

Οι κινησεις των δυο εταιριων δεν εχουν καμμια σχεση..

Η Γερμανικη εχτισε και παλι περυσι ενα μηχανακι που μπορει να κινηθει
με την ιδια ανεση σε ορεινο στροφιλικι εθνικη και σχεδον εντουραδικες διαδρομες.
Το ιδιο μηχανακι με δυο σετ αναρτησεων και ρεζερβουαρ,
φαινομενικα αδυνατο αλλα στην πραξη παντοδυναμο.

Η αλλη σταματησε να παραγει το χωματινο θρυλο της για να πιασει το καθε μουλτι,
απετυχε, και πριν ''καθισει'' το θρεντ με τα απειρα προβληματα στο πουλαρι της
(μισανοιχτο φιλτροκουτι που αφηνε τη σκονη να μπει και να σπασει το μοτερ,
εξατμιση που καιει τους αναβατες που τολμησαν να κινηθουν εκτος με χαμηλες ταχυτητες)
βγαινει ξανα στο κυνηγι της Ιταλιδας με ενα δηθεν χωματινο αρμα με στρηταδικο εμπρος τροχο και 180 αλογα.
Οι δε πραγματικοι εραστες και χρηστες του 950(ΤΟ κ@βλομηχανο)
στεκουν και απορουν με τι θα το αντικαταστησουν αν και οποτε χρειαστει..
Φίλε τώρα το διάβασα...:pc: τα λές σωστά....:ok:.. έχασε τα αυγά και τα καλάθια !!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
χτες σε πετυχα στο δρομο για το γυθειο απο σπαρτη.
σου κορναρα,με 990 ημουν.κανας απο εδω μεσα?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μπερδευτικα....

Ημουν με το 1190

Οχι δεν πηρα 1290,
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αναβαθμιση στο πιρουνι
αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων
κι το πιο σημαντικο νεες βασεις βαλιτσων που εξαλειφουν το θεμα ασταθειας σε μεγαλο βαθμο.
οι βασεις για ολη τη σειρα 1050-1190-1290.
το μειον οτι ενω επρεπε να βαζει δωρεαν τις καινουριες,τις χρεωνει 202ε.κανονικα δεν επρεπε διοτι απλα,το ελλατωμα το πληρωνει το εργοστασιο,οχι ο πελατης
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
αναβαθμιση στο πιρουνι
αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων
κι το πιο σημαντικο νεες βασεις βαλιτσων που εξαλειφουν το θεμα ασταθειας σε μεγαλο βαθμο.
οι βασεις για ολη τη σειρα 1050-1190-1290.
το μειον οτι ενω επρεπε να βαζει δωρεαν τις καινουριες,τις χρεωνει 202ε.κανονικα δεν επρεπε διοτι απλα,το ελλατωμα το πληρωνει το εργοστασιο,οχι ο πελατης
Φίλε μου μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά αυτά που ανέφερες έτσι επιγραμματικά.

αναβαθμιση στο πιρουνι: δεν αναβαθμίζει το πιρούνι σε όλες τις μηχανές. Μόνο σε αυτές που ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος όταν σκάει σε λακούβα ή περνάει σαμάρι.Δεν στο αλλάζουν κατευθείαν, κάνουν πρώτα αναβάθμιση λογισμικού στη μονάδα διαχείρισης των αμορτισέρ (μπροστά κ πίσω). Το διορθώνει σε μεγάλο βαθμό.

αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων: έχει βγει ανάκληση για αυτό. Κοιτάζουν στο πίσω αμορτισέρ αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο καλώδιο που συνδέεται στο αμορτισέρ. Μόνο τότε στο αλλάζουν. Αν πάλι εννοείς σκάσιμο στο καλώδιο, τότε αυτό είναι πολύ παλιά ιστορία. Σε μερικές μηχανές το καλώδιο ήταν λίγο μακρύτερο και τριβόταν στον πίσω λασπωτήρα. Με ένα δεματικό το έπιαναν και το κόνταιναν για να μην βρίσκει στον λασπωτήρα.

Γενικότερα όταν πας για την ανάκληση που κοιτούν αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο πίσω αμορτισέρ κάνουν και την αναβάθμιση που προανέφερα.
Η μηχανή συμπεριφέρεται πιο σταθερά και αυτό ευθύνεται στο ότι με την αναβάθμιση σκληραίνουν και τις 4 ρυθμίσεις: street, comfort, sport και offroad

Σχετικά με τις βάσεις που ανέφερες, κοστίζουν 194.20 ευρώ :) και προτείνονται για τις πολυ υψηλές ταχύτητες. Γερμανική autobahn κ πάνω από 160 χλμ/ώρα.
Οι βαλίτσες έχουν σήμανση για μέχρι 160 χλμ, αν διαβάσεις στο ιντερνετ παραπονιούνται για κούνημα και αστάθεια αυτοί που κινούνται με παραπάνω χλμ. Οχι τόσο νόμιμο σε Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Φίλε μου μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά αυτά που ανέφερες έτσι επιγραμματικά.

αναβαθμιση στο πιρουνι: δεν αναβαθμίζει το πιρούνι σε όλες τις μηχανές. Μόνο σε αυτές που ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος όταν σκάει σε λακούβα ή περνάει σαμάρι.Δεν στο αλλάζουν κατευθείαν, κάνουν πρώτα αναβάθμιση λογισμικού στη μονάδα διαχείρισης των αμορτισέρ (μπροστά κ πίσω). Το διορθώνει σε μεγάλο βαθμό.

αναβαθμιση στο αμορτισερ λογω σκασιματων: έχει βγει ανάκληση για αυτό. Κοιτάζουν στο πίσω αμορτισέρ αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο καλώδιο που συνδέεται στο αμορτισέρ. Μόνο τότε στο αλλάζουν. Αν πάλι εννοείς σκάσιμο στο καλώδιο, τότε αυτό είναι πολύ παλιά ιστορία. Σε μερικές μηχανές το καλώδιο ήταν λίγο μακρύτερο και τριβόταν στον πίσω λασπωτήρα. Με ένα δεματικό το έπιαναν και το κόνταιναν για να μην βρίσκει στον λασπωτήρα.

Γενικότερα όταν πας για την ανάκληση που κοιτούν αν υπάρχει διαρροή λαδιού στο πίσω αμορτισέρ κάνουν και την αναβάθμιση που προανέφερα.
Η μηχανή συμπεριφέρεται πιο σταθερά και αυτό ευθύνεται στο ότι με την αναβάθμιση σκληραίνουν και τις 4 ρυθμίσεις: street, comfort, sport και offroad

Σχετικά με τις βάσεις που ανέφερες, κοστίζουν 194.20 ευρώ :) και προτείνονται για τις πολυ υψηλές ταχύτητες. Γερμανική autobahn κ πάνω από 160 χλμ/ώρα.
Οι βαλίτσες έχουν σήμανση για μέχρι 160 χλμ, αν διαβάσεις στο ιντερνετ παραπονιούνται για κούνημα και αστάθεια αυτοί που κινούνται με παραπάνω χλμ. Οχι τόσο νόμιμο σε Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες.
Επιγραμματικα τα ανεφερα.....για τις βαλιτσες ψιλοδιαφωνω γιατι εχει γινει μεγαλος ντορος.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Κι εδώ γίνεται ξεκάθαρο πόσο κουνάει με τις βαλίτσες και πόσο διορθώνεται με τις καινούργιες βάσεις:
(αν κι εγω δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα γιατί έχω προτιμήσει μεταλλικές)

Τρικυμία!!!:eek::eek::eek:
 
Top Bottom