μου προκαλει το ενδιαφερον και θα περιμενω να δω πως θα δουλεψει αυτο το συστημα με τρεις μηχανες ιδιες με μονη ουσιαστικη διαφορα τα καποια κυβικα παρακατω και παραπανω
To μονο του μικρο προβλημα ειναι οτι εχει απεναντι του το RT και οχι το GS adv...Πικρα?Ωραίο!
Βασικά έτσι το φανταζόμουν και το έχω γράψει κι αλλού. Τι φανταζόμουν κι έγραψα?
Το 1290 να πληροί πιο ασφάλτινες και touring προδιαγραφές και το 1090 να γυρίσει πίσω στο χωματερό DNA του 950. Μένει να επιβεβαιωθώ κι από το 1090, όταν οδηγηθεί από δικούς μας....
Το 1190 προφανώς έκανε τους φαν της φίρμας να ξενερώσουν και φαίνεται ότι δεν προσέλκυσε πελάτες από BMW μεριά
Οπότε επέλεξαν το δρόμο των 2 μοτοσυκλετών με διαχωρισμό στο χαρακτήρα , αλλά τις ίδιες πρώτες ύλες. Το 1290 με τη ντεποζιτάρα, τη ζελατινάρα και την άνεση που δείχνει να έχει, θα είναι φουλ του άσσου στα ταξίδια. Και σαν ΚΤΜ, αποκλείεται να μην είναι στριφτερότατο!!!! Προφανέστατα στοχεύει στο LC και μάλιστα στο ADVE.
50% είμαι μέσα. Αναμένω το 1090 για να είμαι 100%
παρακαλω πολυ καποιος απο την διαχειρηση να δει το θεμα παρακαλω!!!!!Καλύτερα να ενσωματωθεί το παρόν, στο άλλο με το 1290.
Για να μπορούμε να το παρακολουθούμε
To μονο του μικρο προβλημα ειναι οτι εχει απεναντι του το RT και οχι το GS adv...Πικρα?
Το έκανες βόλτα το εργαλείο Στέργιο? Αν ναι, για πες εντυπώσειςΤα σπάει το εργαλείο
18600
Φιλε το πούλησε ήδηΤο έκανες βόλτα το εργαλείο Στέργιο? Αν ναι, για πες εντυπώσεις