KTM 1290 adventure

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απ'οτι εχω διαβασει σε καποια βρεταννικα φορουμ, οι ταλαντωσεις/κουνηματα εμφανιζονται κυριως με φορτιο (βαλιτσες/συνεπιβατη) σε μεγαλουτσικες ταχυτητες αλλα οχι μονο, καποιοι εχουν αναφερει ασταθεια ακομα και μονο με τον αναβατη σε ψηλες ταχυτητες. Αντιγραφω απο το παραπανω αρθρο του Μοτο:

"Το γερμανικό περιοδικό MOTORRAD επίσης διαπίστωσε το πρόβλημα: "Τα KTM 1190 Adventure και 1290 Super Adventure, ειδικά όταν φοράνε βαλίτσες, εμφανίζουν ταλαντώσεις μετά τα 160 km/h περίπου, ανάλογα με την κατάσταση των ελαστικών. Ακόμα και χωρίς βαλίτσες, οι ταλαντώσεις εμφανίζονται περίπου από τα 200 km/h και πάνω."

Ειχαμε μαλιστα αυτη την κουβεντα κατα την διαρκεια του καφε/μπυρας προχθες που ειχαμε στην προχθεσινη βολτα στον Ασπροποταμο και ακριβως αυτο ανεφερε ο Κωνσταντινος @adventsuras οταν εκανε test ride το 1190R σε μια ημεριδα που διοργανωσε η ΚΤΜ στα Τρικαλα πριν καποιο καιρο.


ΥΓ Και κατι αλλο: τα 160 αλογα / 141 τροχο του 1290 δεν το κανουν αναγκαστικα γρηγοροτερο σε στριφτερους δυσκολους δρομους, τα 125 αλογα / 108 τροχο του 1200 GS LC ειναι πιο αξιοποιησιμα συμφωνα με τον Βασιλη Καραχαλιο του Μοτο, αντιγραφω τι εγραφε στο περσινο Mega Test (2015) για τη συγκριση:

"Μονο το πολυ γκαζι δεν αρκει για να κανει μια μοτοσυκλετα κορυφαια. Με το 1290 για να κινουμαι στον ιδιο σβελτο ρυθμο με το GS επρεπε ο κινητηρας να εχει 1500 στροφες παραπανω και να μου απασχολει πολυ περισοτερο την προσοχη μου. Θα προτεινα στην ΚΤΜ να κοψει το γκαζι απο ψηλα, να γεμισει τις χαμηλομεσαιες και να ξαναδει το θεμα της συμπεριφορας με αποσκευες και συνεπιβατη".
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom