KTM 1290 super adv ...2021

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Από την άλλη τα "συνχρονα" μηχανάκια με τις ενεργητικές αναρτήσεις κάνουν τον 17 τροχό να μοιάζει 21 .....προχωράει η τεχνολογία.
Σήμερα έκανα μια διαδρομή 250 χλμ που την κάνω από παιδάκι και σκεφτόμουν πόσο καλή συμπεριφορά εχουν οι αναρτήσεις σε νέες μοτοσυκλέτες.
Μην εισαι μετριοφρων, με τα χρονια υπαρχει και η προσωπικη βελτιωση...:ok:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην εισαι μετριοφρων, με τα χρονια υπαρχει και η προσωπικη βελτιωση...:ok:
Μπαααα....ότι μάθαμε μάθαμε.
Η εμπειρία είναι αυτή που σε βοηθάει να βλέπεις τα υπέρ και τα κατά.

Για να μιλήσουμε πάντως για το μηχανάκι του νήματος, θεωρώ ότι είναι τρομερό και πολύ ικανό εργαλειο.
Μου άρεσε από το πρώτο λευκό που είχα δει και συνεχίζει να μου αρέσει και το "Άλιεν" του 2022.

Αν δεν αλλαζα κατηγορία θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, αν και το αφτερ σεικλς της κτμ στην Ελλάδα είναι για κλάματα
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το βασικο κακο με τον 21 ειναι οτι ανεβαζει τα κεντρα βαρους και μακραινει τα μεταξονια. Σε μικρα μηχανακια αυτο ειναι οκ, αλλα οσο μεγαλωνει το μηχανακι καλα ειναι να μικραινουν οι ροδες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Από την άλλη τα "συνχρονα" μηχανάκια με τις ενεργητικές αναρτήσεις κάνουν τον 17 τροχό να μοιάζει 21 .....προχωράει η τεχνολογία.
Σήμερα έκανα μια διαδρομή 250 χλμ που την κάνω από παιδάκι και σκεφτόμουν πόσο καλή συμπεριφορά εχουν οι αναρτήσεις σε νέες μοτοσυκλέτες.

Η τεχνολογια οσο και να προχωρησει, δε θα μπορεσει ποτε να νικησει τη φυσικη, και ο 17 δεν θα γινει ποτε 21 και τουμπαλιν. Τωρα για τις αναρτησεις θα συμφωνησω, ενα σετ καλων αναρτησεων κανει τρομερη διαφορα, και τα νεοτερα μηχανακια ερχονται απειρως καλυτερα σεταρισμενα απο το εργοστασιο, και ο αναβατης απολαμβανει περισσοτερο και κατσαβιδιαζει λιγοτερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η τεχνολογια οσο και να προχωρησει, δε θα μπορεσει ποτε να νικησει τη φυσικη, και ο 17 δεν θα γινει ποτε 21 και τουμπαλιν. Τωρα για τις αναρτησεις θα συμφωνησω, ενα σετ καλων αναρτησεων κανει τρομερη διαφορα, και τα νεοτερα μηχανακια ερχονται απειρως καλυτερα σεταρισμενα απο το εργοστασιο, και ο αναβατης απολαμβανει περισσοτερο και κατσαβιδιαζει λιγοτερο.
Το λέω γιατί προέρχομαι από 19ρη με πολλές χιλιάδες χλμ και όλοι μου έλεγαν ότι θα μου κακοφανει.
Προφανώς η τεχνολογία δεν αφήνει να κακοφανει τίποτα .
Από τον Ιούνιο προλαβα και έκανα 10000 χλμ και δεν έχω σκεφτεί ποτέ ότι έχω 17 μπροστά, εκτός την μεγάλη σταθερότητα πάνω από τα 220
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το λέω γιατί προέρχομαι από 19ρη με πολλές χιλιάδες χλμ και όλοι μου έλεγαν ότι θα μου κακοφανει.
Προφανώς η τεχνολογία δεν αφήνει να κακοφανει τίποτα .
Από τον Ιούνιο προλαβα και έκανα 10000 χλμ και δεν έχω σκεφτεί ποτέ ότι έχω 17 μπροστά, εκτός την μεγάλη σταθερότητα πάνω από τα 220

Για ταξιδια σε δρομο και μεγαλες ταχυτητες θες 17αριδες και στριτ μηχανακι. Οσο πιο δρομισιο τοσο καλυτερα καο αυτο ισχυε απο παντα. Προφανως και ενα οχι sbk αλλα πιο ενδοτικο σεταπ οπως του xr τα κανει ολα πολυ καλυτερα. Τα καλυτερα μου ταξιδια εθνικη παντως με στριτ μοτο τα εχω κανει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Μπαααα....ότι μάθαμε μάθαμε.
Η εμπειρία είναι αυτή που σε βοηθάει να βλέπεις τα υπέρ και τα κατά.

Για να μιλήσουμε πάντως για το μηχανάκι του νήματος, θεωρώ ότι είναι τρομερό και πολύ ικανό εργαλειο.
Μου άρεσε από το πρώτο λευκό που είχα δει και συνεχίζει να μου αρέσει και το "Άλιεν" του 2022.

Αν δεν αλλαζα κατηγορία θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, αν και το αφτερ σεικλς της κτμ στην Ελλάδα είναι για κλάματα
Ειχα για 2 χρονια το 1290 S του '19, που μου αφησε μικτα συναισθηματα. Πολυ, ως υπερβολικα δυνατος κινητηρας που δεν ακολουθουνταν απο τα υπολοιπα
(πλαισιο-αναρτησεις). Μου φαινοταν οτι αν το τσιτωνες, ,ακροβατουσε με ελαστικοτητες και αισθηση ΄΄πλευσης΄΄,που βεβαια θα μπορουσες να
αποδεχτεις απο ενα υπερδυνατο αλλα ψηλο adventure με 19αρι τροχο.Το γεγονος της αδυναμιας ρυθμισης των αναρτησεων,περα προφανως απο τις
προρυθμισεις της μαμας, για μενα καταγραφηκε στα αρνητικα, καθως δεν μπορεσα να τις ''φερω'' ποτε στα μετρα-γουστα μου.
Προκειται βεβαια για πολυ υποκειμενικη κριτικη και αναγνωριζω οτι μπορει να φταιει και η δικη μου ανεπαρκεια να διαχειριστω το πακετο αυτο.
Οσο για την προσωπικη βελτιωση, εχω την ψευδαισθηση οτι ΄΄οσο ζω μαθαινω'' και στην οδηγηση, καποια στιγμη θα παω motogp... :D
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ειχα για 2 χρονια το 1290 S του '19, που μου αφησε μικτα συναισθηματα. Πολυ, ως υπερβολικα δυνατος κινητηρας που δεν ακολουθουνταν απο τα υπολοιπα
(πλαισιο-αναρτησεις). Μου φαινοταν οτι αν το τσιτωνες, ,ακροβατουσε με ελαστικοτητες και αισθηση ΄΄πλευσης΄΄,που βεβαια θα μπορουσες να
αποδεχτεις απο ενα υπερδυνατο αλλα ψηλο adventure με 19αρι τροχο.Το γεγονος της αδυναμιας ρυθμισης των αναρτησεων,περα προφανως απο τις
προρυθμισεις της μαμας, για μενα καταγραφηκε στα αρνητικα, καθως δεν μπορεσα να τις ''φερω'' ποτε στα μετρα-γουστα μου.
Προκειται βεβαια για πολυ υποκειμενικη κριτικη και αναγνωριζω οτι μπορει να φταιει και η δικη μου ανεπαρκεια να διαχειριστω το πακετο αυτο.
Οσο για την προσωπικη βελτιωση, εχω την ψευδαισθηση οτι ΄΄οσο ζω μαθαινω'' και στην οδηγηση, καποια στιγμη θα παω motogp... :D
Δεν έχω κάνει αρκετά χλμ με το S ακόμα για να πειραματιστώ με τις αναρτήσεις του ουτε και το έχω πιέσει ώστε να δω αυτά που περιγράφεις.

Σε άλλα νέα, αυτές οι αγγελίες κάνουν την σύγκριση πιο δύσκολη.
:)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ειχα για 2 χρονια το 1290 S του '19, που μου αφησε μικτα συναισθηματα. Πολυ, ως υπερβολικα δυνατος κινητηρας που δεν ακολουθουνταν απο τα υπολοιπα
(πλαισιο-αναρτησεις). Μου φαινοταν οτι αν το τσιτωνες, ,ακροβατουσε με ελαστικοτητες και αισθηση ΄΄πλευσης΄΄,που βεβαια θα μπορουσες να
αποδεχτεις απο ενα υπερδυνατο αλλα ψηλο adventure με 19αρι τροχο.Το γεγονος της αδυναμιας ρυθμισης των αναρτησεων,περα προφανως απο τις
προρυθμισεις της μαμας, για μενα καταγραφηκε στα αρνητικα, καθως δεν μπορεσα να τις ''φερω'' ποτε στα μετρα-γουστα μου.
Προκειται βεβαια για πολυ υποκειμενικη κριτικη και αναγνωριζω οτι μπορει να φταιει και η δικη μου ανεπαρκεια να διαχειριστω το πακετο αυτο.
Οσο για την προσωπικη βελτιωση, εχω την ψευδαισθηση οτι ΄΄οσο ζω μαθαινω'' και στην οδηγηση, καποια στιγμη θα παω motogp... :D
Δεν ειναι ιδεα σου.
Τα 1290s πριν το 20 ηταν ο,τι ναναι απο γεωμετρια, κατι σαν τα πρωτα tracer 900. Απο αναρτησεις δε γνωριζω.
Νομιζω η το 20 η το 21 μακρυνε το ψαλίδι και μετακινηθηκε το μοτερ πιο μπροστα ωστε να παταει καλλιτερα ο μπροστινος τροχος. Σε γενικες γραμμες ολα τα 1290 πλην των τελευταιων μοντελων ηταν ψιλοαπαραδεκτα απο στησιμο στο δρομο. Παντα δεδομενου του κοστους της μηχανης και της ροπης της.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ειχα για 2 χρονια το 1290 S του '19, που μου αφησε μικτα συναισθηματα. Πολυ, ως υπερβολικα δυνατος κινητηρας που δεν ακολουθουνταν απο τα υπολοιπα
(πλαισιο-αναρτησεις). Μου φαινοταν οτι αν το τσιτωνες, ,ακροβατουσε με ελαστικοτητες και αισθηση ΄΄πλευσης΄΄,που βεβαια θα μπορουσες να
αποδεχτεις απο ενα υπερδυνατο αλλα ψηλο adventure με 19αρι τροχο.Το γεγονος της αδυναμιας ρυθμισης των αναρτησεων,περα προφανως απο τις
προρυθμισεις της μαμας, για μενα καταγραφηκε στα αρνητικα, καθως δεν μπορεσα να τις ''φερω'' ποτε στα μετρα-γουστα μου.
Προκειται βεβαια για πολυ υποκειμενικη κριτικη και αναγνωριζω οτι μπορει να φταιει και η δικη μου ανεπαρκεια να διαχειριστω το πακετο αυτο.
Οσο για την προσωπικη βελτιωση, εχω την ψευδαισθηση οτι ΄΄οσο ζω μαθαινω'' και στην οδηγηση, καποια στιγμη θα παω motogp... :D
Δεν ειναι ιδεα σου.
Τα 1290s πριν το 20 ηταν ο,τι ναναι απο γεωμετρια, κατι σαν τα πρωτα tracer 900. Απο αναρτησεις δε γνωριζω.
Νομιζω η το 20 η το 21 μακρυνε το ψαλίδι και μετακινηθηκε το μοτερ πιο μπροστα ωστε να παταει καλλιτερα ο μπροστινος τροχος. Σε γενικες γραμμες ολα τα 1290 πλην τελευταιων μοντελων ηταν ψιλοαπαραδεκτα απο στησιμο στο δρομο. Παντα δεδομενου του κοστους της μηχανης και της ροπης της.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Το 21 άλλαξε το μοντέλο, 17-20 είναι τα ίδια.
Στην συγκριση με το xr, οδηγώντας του κουμπαρου (αυτό που έχω στις αγγελιες) και το δικό μου SAS του 18 back to back, το xr μου φάνηκε πιο μαζεμένο, με καλύτερο Quickshifter κυρίως λόγω της πιο μικρης/σπορ διαδρομής του πενταλ, πιο εύκολο στις αλλαγές κατεύθυνσης λόγω 17αρη. Ειναι ενα ψηλο τετρακυλινδρο supersport που μπορει να οδηγηθει και τουριστικα. Από την αλλη το 1290 έχει ροπήή, είναι πιο μεγάλο, μακρύ, ψηλό, μπορεί να φορτωθεί καλύτερα. Είναι ένα γρήγορο δικύλινδρο αντβεντουροιδες που μπορεί να οδηγηθεί και αρκετά sportive.

Όλα καλά είναι
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το 21 άλλαξε το μοντέλο, 17-20 είναι τα ίδια.
Στην συγκριση με το xr, οδηγώντας του κουμπαρου (αυτό που έχω στις αγγελιες) και το δικό μου SAS του 18 back to back, το xr μου φάνηκε πιο μαζεμένο, με καλύτερο Quickshifter κυρίως λόγω της πιο μικρης/σπορ διαδρομής του πενταλ, πιο εύκολο στις αλλαγές κατεύθυνσης λόγω 17αρη. Ειναι ενα ψιλο τετρακυλινδρο supersport που μπορει να οδηγηθει και τουριστικα. Από την αλλη το 1290 έχει ροπήή, είναι πιο μεγάλο, μακρύ, ψηλό, μπορεί να φορτωθεί καλύτερα. Είναι ένα γρήγορο δικύλινδρο αντβεντουροιδες που μπορεί να οδηγηθεί και αρκετά sportive.

Όλα καλά είναι
Τα είπες όμορφα και περιεκτικά, συμφωνώ σε όλα.

Στο θέμα του νέου adventure, θα το προτιμούσε κάποιος έναντι του , multistrada v4 και γιατί? Οι δύο αγγελίες έχουν σχεδον παρεμφερή τιμή.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Top Bottom