KTM 640 ADV... Κάλλιο προλαμβάνειν, παρά γαϊδουρομαστορεύειν!

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Επειδή, είδα ότι στην παρέα του ADVride έχουμε ανθρώπους με μηχανολογικές γνώσεις που ασχολούνται με τα μοτόρια, είπα να ρωτήσω ο άμοιρος για ένα θέμα που μ' απασχολεί!
Έχω ένα 640 adv του '99, το οποίο προσπαθώ να εξαλείψω ή να αναβαθμίσω όσο είναι δυνατόν τα μελανά του στοιχεία, του οποίου τα περισσότερα επικεντρώνονται στον κινητήρα.
Ένα από τα προβλήματα που ακούγονται (και στα όρια της φήμης να παραμείνουν) είναι το ράγισμα κεφαλής σε κάποια μοντέλα. Η οποία σε μεταγενέστερα μοντέλα αναβαθμίστηκε με την HighFlow κεφαλή, ώστε να εξαλειφθεί το φαινόμενο.
Εγώ με το ταπεινό και μηχανολογικά σε επίπεδο νηπίου μυαλό μου σκέφτομαι ότι η αιτία πιθανόν να οφείλεται στην ελλειπή ψύξη σε συνδυασμό με κακή αποβολή θερμοκρασίας και ίσως πιθανόν όχι καλού κράματος του μετάλλου του συγκεκριμένου μέρους του κινητήρα.
Πιστεύετε πως με έναν δεύτερο ανεμιστήρα θα διορθωθεί εν μέρει το πρόβλημα;
Την άποψή σας παρακαλώ, όπως και οποιαδήποτε άλλη υπόδειξη για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα...
Διότι καλύτερο το προλαμβάνειν από το θεραπεύειν!!!

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_adventure_r_640_1999.php
 
Last edited by a moderator:

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Μια εποχη εψαχνα να παρω το συγκεκριμενο ΚΤΜ. Η high flow κεφαλη εχει αλλαγες τις οποιες δεν μπορεις να κανεις ΑΛΛΑ μπορεις να αλλαξεις την θερμοχωρητικοτητα του ψυγειου σου κανοντας ΠΑΤΕΝΤΑ και βαζοντας ενα πιο μεγαλο.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Μια εποχη εψαχνα να παρω το συγκεκριμενο ΚΤΜ. Η high flow κεφαλη εχει αλλαγες τις οποιες δεν μπορεις να κανεις ΑΛΛΑ μπορεις να αλλαξεις την θερμοχωρητικοτητα του ψυγειου σου κανοντας ΠΑΤΕΝΤΑ και βαζοντας ενα πιο μεγαλο.
Το θέμα είναι να χωρέσει στον περιορισμένο χώρο που αφήνει το μεγάλου του ρεζερβουάρ...
Που μπορεί κάποιος να βρει μεγαλύτερο ψυγείο για το συγκεκριμένο μοντέλο;
Ένας δεύτερος ανεμιστήρας δεν θα έκανε εξίσου "καλή δουλειά";
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
χρηστο σωστες αλαγες λαδιων και φιλτρων
σωστες ρυθμισεις βαλβιδων
ελεχγος στα νερα και τις βαλβιδες τους και εισαι κομπλε!!!


 
Τελευταία επεξεργασία:

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Το θέμα είναι να χωρέσει στον περιορισμένο χώρο που αφήνει το μεγάλου του ρεζερβουάρ...
Που μπορεί κάποιος να βρει μεγαλύτερο ψυγείο για το συγκεκριμένο μοντέλο;
Ένας δεύτερος ανεμιστήρας δεν θα έκανε εξίσου "καλή δουλειά";
Μάλλον προς φτιαχτό πάει η δουλειά. Πιο παχύ ίσως...
By the way, είναι ένα από τα μηχανάκια που γουσταρω με 1000 κ πολύ θα ήθελα να το είχα. Το θεωρώ το ιδανικό για travel enduro, αν μπορείς να κανείς υποχωρήσεις μέχρι να φτάσεις στο χώμα.
 

Ανεμος

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Αμήχανος
ex BMW F650GS, KTM 640 prestige
ψυγεία oversize

http://www.feedacooling.com/index.php?route=product/product&product_id=182

http://www.ebay.com/itm/Aftermarket-Oversized-Aluminum-Radiator-fit-for-KTM-640-LC4-New-2-ROW-left-right-/252218433774

δευτερος ανεμιστηρας -how to

http://advrider.com/index.php?threads/640-adv-dual-radiator-fans-guide.74946/

αν αλλάξεις τελικά ψυγεία , αλλάζεις και τα κολλάρα με σιλικόνης, πχ samco

http://racebikebitz.com/KTM-640-LC4-Samco-Sport-Silicone-Hose-Kit

Γενικά, το ράγισμα κεφαλής μπορουσε να συμβει και στις high flow κεφαλές.Αιτίες, διάφορες, απο τεντωτήρα καδένας που εσπαγε και τα εκανε όλα πουτ..να, οδηγοί βαλβίδων, τάπα ψυγείου που έχανε και έχανες σταδιακά το ψυκτικό με αποτέλεσμα υπερθέρμανση κεφαλής/φλάτζα αν εισαι τυχερός, κεφαλή αν όχι...

Εχοντας ζήσει 9 χρόνια με το 640, έχω να πω οτι αλλαγες λαδιών κάθε 2500 και βαλβίδες καθε 5000 , check νερά και λάδια πριν την βόλτα και δεν παθαίνει τίποτα.Αν μπορεις να βελτιώσεις την ψύξη του με μεγαλύτερα ψυγεία και δευτερο βεντιλατέρ, μόνο καλό θα του κάνεις.Α, άλλαξε και την τάπα του ψυγείου με μια απο τα τελευταία μοντέλα, το κόστος είναι πολύ μικρό. Η νεώτερη τάπα είχε άλλο ελατήριο και στεγανοποιούσε καλύτερα.
Θέλει την φροντίδα του αλλα είναι γ..μώ τα μηχανάκια.

:ok:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ψυγεία oversize

http://www.feedacooling.com/index.php?route=product/product&product_id=182

http://www.ebay.com/itm/Aftermarket-Oversized-Aluminum-Radiator-fit-for-KTM-640-LC4-New-2-ROW-left-right-/252218433774

δευτερος ανεμιστηρας -how to

http://advrider.com/index.php?threads/640-adv-dual-radiator-fans-guide.74946/

αν αλλάξεις τελικά ψυγεία , αλλάζεις και τα κολλάρα με σιλικόνης, πχ samco

http://racebikebitz.com/KTM-640-LC4-Samco-Sport-Silicone-Hose-Kit

Γενικά, το ράγισμα κεφαλής μπορουσε να συμβει και στις high flow κεφαλές.Αιτίες, διάφορες, απο τεντωτήρα καδένας που εσπαγε και τα εκανε όλα πουτ..να, οδηγοί βαλβίδων, τάπα ψυγείου που έχανε και έχανες σταδιακά το ψυκτικό με αποτέλεσμα υπερθέρμανση κεφαλής/φλάτζα αν εισαι τυχερός, κεφαλή αν όχι...

Εχοντας ζήσει 9 χρόνια με το 640, έχω να πω οτι αλλαγες λαδιών κάθε 2500 και βαλβίδες καθε 5000 , check νερά και λάδια πριν την βόλτα και δεν παθαίνει τίποτα.Αν μπορεις να βελτιώσεις την ψύξη του με μεγαλύτερα ψυγεία και δευτερο βεντιλατέρ, μόνο καλό θα του κάνεις.Α, άλλαξε και την τάπα του ψυγείου με μια απο τα τελευταία μοντέλα, το κόστος είναι πολύ μικρό. Η νεώτερη τάπα είχε άλλο ελατήριο και στεγανοποιούσε καλύτερα.
Θέλει την φροντίδα του αλλα είναι γ..μώ τα μηχανάκια.

:ok:
πολλα λαικ!!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
ψυγεία oversize

http://www.feedacooling.com/index.php?route=product/product&product_id=182

http://www.ebay.com/itm/Aftermarket-Oversized-Aluminum-Radiator-fit-for-KTM-640-LC4-New-2-ROW-left-right-/252218433774

δευτερος ανεμιστηρας -how to

http://advrider.com/index.php?threads/640-adv-dual-radiator-fans-guide.74946/

αν αλλάξεις τελικά ψυγεία , αλλάζεις και τα κολλάρα με σιλικόνης, πχ samco

http://racebikebitz.com/KTM-640-LC4-Samco-Sport-Silicone-Hose-Kit

Γενικά, το ράγισμα κεφαλής μπορουσε να συμβει και στις high flow κεφαλές.Αιτίες, διάφορες, απο τεντωτήρα καδένας που εσπαγε και τα εκανε όλα πουτ..να, οδηγοί βαλβίδων, τάπα ψυγείου που έχανε και έχανες σταδιακά το ψυκτικό με αποτέλεσμα υπερθέρμανση κεφαλής/φλάτζα αν εισαι τυχερός, κεφαλή αν όχι...

Εχοντας ζήσει 9 χρόνια με το 640, έχω να πω οτι αλλαγες λαδιών κάθε 2500 και βαλβίδες καθε 5000 , check νερά και λάδια πριν την βόλτα και δεν παθαίνει τίποτα.Αν μπορεις να βελτιώσεις την ψύξη του με μεγαλύτερα ψυγεία και δευτερο βεντιλατέρ, μόνο καλό θα του κάνεις.Α, άλλαξε και την τάπα του ψυγείου με μια απο τα τελευταία μοντέλα, το κόστος είναι πολύ μικρό. Η νεώτερη τάπα είχε άλλο ελατήριο και στεγανοποιούσε καλύτερα.
Θέλει την φροντίδα του αλλα είναι γ..μώ τα μηχανάκια.

:ok:
Ωραίος και πλήρης!!!:ok:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Επειδή είναι αξεπέραστο στο travel enduro, τα αμερικανικανάκια που σκοπεύουν να πάνε Λάτιν, βάζουν κινητήρες από κουλούρι650
Μόνο εγώ δεν κατάλαβα τι εστί "κουλούρι"...;:woot:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Μόνο εγώ δεν κατάλαβα τι εστί "κουλούρι"...;:woot:
Προφανώς το Kawasaki KLR 650 που στο αμέρικα κυκλοφορεί ευρέως και έχει μάλιστα και φανατικό κοινό!
Πολύ θα 'θελα να δω μια τέτοια μόντα...

_________________
Ντακάρετε-φον
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η καλύτερη θερμοαπαγωγή κάνει πάντα μόνο καλό.
Οπότε ,η μόντα με τα μεγαλύτερης θερμοαπαγωγικότητας ψυγεία ,κ το 2o ventilator ,αξίζει να γίνει.


Ωραίο μοτόρι πάντως.
Ημουν σε σκέψη να το πάρω πριν 3-4 χρόνια ,αλλά κοιτούσα μόνο την τελευταία έκδοση (2004-2005) κ υπήρχαν ελάχιστα και ακριβα μεταχ/να.

Δεν το είχα ποτέ ,οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για μόντες ,ούτε κ για την πραγματική αξιοπιστία του ,μια κ οι ζημιές του έβγαιναν συνήθως απο ελλειπή συντήρηση ,λόγω άγνοιας ,αφού ο κινητήρας του προήλθε απ'ευθείας απο τα αγωνιάρικα της ΚΤΜ ,και ήθελε ειδική κ συχνή φροντίδα.

Η πολύ απαιτητική κ πολύ συχνή συντήρηση που χρειαζόταν ,οι υπερβολικοί κραδασμοί του ,κ το μεγάλο υψος σέλας ,ήταν οι κυριότεροι ανασταλτικοί παράγοντες για να το αποκτήσει κάποιος.

Δεν γνωρίζω αν έπρεπε να είναι βέβαια τόσο συχνή όσο λέει ο Ανεμος
Εχοντας ζήσει 9 χρόνια με το 640, έχω να πω οτι αλλαγες λαδιών κάθε 2500 και βαλβίδες καθε 5000 , check νερά και λάδια πριν την βόλτα και δεν παθαίνει τίποτα.
:ok:
ο οποίος όμως το έζησε ,άρα σίγουρα ξέρει καλύτερα.

Αν όμως ισχύουν όντως όλα αυτά ,τότε μάλλον είχα λάθος εκτίμηση γι'αυτό.
Γιατί με τέτοια συχνότητα συντήρησης ,σε τόσους τομείς ...ε...δεν το λές κ κατάλληλο για travelling.

Ας πεί όμως κι ο konkost την εμπειρία του απο αυτά τα μοτέρ ,μια κ είχε το LC4 Εnduro για αρκετές χιλ χλμ ,κ μάλιστα το παλιό ,και δεν τουβγαλε τίποτα.
 

Ανεμος

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Αμήχανος
ex BMW F650GS, KTM 640 prestige
Να εξηγησω λιγο οτι λεω περι συντηρησης :
Η ΚΤΜ στο μανουαλ ανεφερε λαδια καθε 5000 ,μαζι με βαλβιδες. Το θεμα ειναι οτι με δεδομενη την χωρητικοτητα λαδιου επιπεδου καθαροαιμου-μολις 2,2 λιτρα με αλλαγη φιλτρων τα λαδια εσπαγαν γρηγορα και το ενιωθες.Το καθε 2500 αλλαγη ηταν η συντηρηση που εκανα εγω στο δικο μου -υπερβολη ισως ,αλλα οταν μου το εφαγαν το κοντερ εγραφε 77000 και το μοτερ δεν ειχε κανει κιχ, με τα μισα απο αυτα να ειναι με τον rallye εκκεντροφορο και acrapovic και καμια 10000 και με fcr.Βαλβιδες ελεγχαμε καθε 5000 ,συνηθως ηταν εντος specs-σε αυτο βοηθουσε το να μην πηγαινεις παρατεταμενα τερμα γκαζι-κατι που ουτως η αλλως δεν συμπαθει κανενα μονοκυλινδρο και δεν χρειαζοταν καθως ολη του η απολαυση ηταν στο πως ανεβαζε ( και τι εκανε ανεβαζοντας ,βεβαιως ;) ).Τα λαδια τους εριχνες μια ματια την εβδομαδα με καθημερινη χρηση-30 sec-το ιδιο και τα νερα και τελος.Το 640 ηταν ενα εξημερωμενο-ο αλλαχ κι ο βουδας να το κανει-παλαιας κοπης _σχεδιαστικες ριζες αρχες 80"s -αγωνιστικο`κατα πολυ ομοιο με τα εντελως αγωνιστικα LC4 που σαρωναν το dakar και το παγκοσμιο supermoto ,εξαιρετικα ποιοτικο σαν κατασκευη και εφοσον συντηρειται σωστα ,αξιοπιστο στην σκληρη χρηση.Δεν ηταν πολεμικο XT,με οτι πλεονεκτημα/μειονεκτημα εχει αυτο.
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
Προφανώς το Kawasaki KLR 650 που στο αμέρικα κυκλοφορεί ευρέως και έχει μάλιστα και φανατικό κοινό!
Πολύ θα 'θελα να δω μια τέτοια μόντα...

_________________
Ντακάρετε-φον
Το έχεις με το εγγλέζικο Γιάννη :)
 
Reactions: yns

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειχα το LC4 εντουρο μοντ '99 για περιπου 7 χρονια και το εδωσα με 65000 στο κοντερ Δεν αντιμετωπισα κανενα σοβαρο θεμα αξιοπιστιας Ενα θεμα ειχα μονο με φθορα της βελονας, του σλαιντ, και της φωλιας του στο καρπυρατερ αλλα αυτο ετσι και αλλιως γιαπωνεζικο ηταν Περαν αυτου μονο κατι χαζομαρουλες Ενα μικρο Ο-ring, οι επαφες του κωλοφαναρου, μια μικρη βλαβη στο ρυθμιστηρι της απσβαισης επαναφορας του αμορτισερ και ισως και τιποτα αλλο χαζο που δεν θυμαμαι πια
Η συντηρηση του γινοταν απο μενα και τα λαδια αν θυμαμαι καλα τα αλλαζα και εγω καθε 2μιση χιλ. χλμ
Με την ταπα του ψυγειου δεν ειχα ποτε θεμα (και πρωτη φορα το ακουω) αλλα πραγματι τα νερα θελαν συχνο τσεκαρισμα Και αυτο γιατι δεν ειχε δοχειο διαστολης και οταν ανεβαζε θερμοκρασια υπερχειλιζαν και χυνονταν απο ενα σωληνακι που ειχε για αυτον τον σκοπο
Η ρυθμιση των βαλβιδων γινοταν με απολυτο τροπο και χωρις ανοχες Δεν θυμαμαι πλεον τα διακενα αλλα δεν ηταν για παραδειγμα 0,15 - 0,20 αλλα πχ 0,15 και μονο! Η ΚΤΜ ειχε φροντισει ωστε βγαζοντας μια ροδελα και βιδωνοντας κατοπιν μια βιδα να κλειδωνει ο στροφαλος οταν το εμβολο ηταν στο ΑΝΣ
Για να αλλαχτουν τα λαδια-φιλτρο ηταν μεγαλη μανουρα Επιπλεον υπηρχε μια αλενοβιδα στο κατω μερος του καρτερ μεσα απο την οποια υπηρχε ενα ελατηριο,ενα εμβολακι και αν θυμαμαι καλα μια μπιλια Το ελλατηριο επρεπε να ελεγχεται κατα καιρους αφου απο αυτο εξαρτιωταν η σωστη κυκλοφορια του λαδιου Επισης με καθε αλλαγη λαδιου επρεπε να γινεται και εξαερωση
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Mάλιστα.
Αρα ,"KonKost" & "Ανεμος" ,επιβεβαιώνουν την άποψη που είχα σχηματίσει (διαβάζοντας κ ακούγοντας μόνο) για τα συγκεκριμένα μοτερ.
Οτι δηλ
...οι ζημιές του έβγαιναν συνήθως απο ελλειπή συντήρηση ,λόγω άγνοιας ,αφού ο κινητήρας του προήλθε απ'ευθείας απο τα αγωνιάρικα της ΚΤΜ ,και ήθελε ειδική κ συχνή φροντίδα.
Γι'αυτό και "έσπαγαν" σωρηδόν.
Τα έπαιρνε ο κάθε συνήθης χρήστης ,τους φερόταν σα να χει ΧΤ σε χρόνους συντήρησης (σπάνια δηλ) ,τα πήγαινε κ στον μαστορα της γειτονιάς (που σιγά που άνοιξε ποτέ μάνιουαλ να δεί πως αλλάζονται τα λάδια) και τα έρμα σκόρπαγαν.

Πάντως ,κανονικά η ΚΤΜ ,θα έπρεπε να γράφει ψηλά-ψηλά στα specs ,MONON ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΕΣ !!!
Αφού για να μακροημερεύσει το συγκεκριμένο μηχανάκι ,θέλει τόσο συχνή κ ειδική συντήρηση.
Δεν έχουν όλοι τις γνώσεις ,ωστε να κάνουν αυτούς τους ελέγχους ,και εργασίες.
Και όσοι τις έχουν ,θα πρέπει να έχουν την διάθεση ,τα εργαλεία ,τον χώρο ,κ τον χώρο ,ωστε να ασχοληθούν σωστά.
Ειδάλλως ,θα έπρεπε να πληρώνουν πολύ συχνά ,αξιοσέβαστα ποσά ,στα εξουσιοδωτημένα συνεργεία της ΚΤΜ ,για να το κρατήσουν ζωντανό.
Βάλε κ το: κλείσε ραντεβού-πήγαινε-άστο-φύγε-ξαναπήγαινε πάρ'το.(κι άλλος χρόνος-κι άλλα έξοδα)

Επίσης πλέον ,δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της ΚΤΜ.
Νταξει ,για το LC4 ENDURO & SM ,OK ,πας την (σχετικά) κοντινή σου βόλτα ,ή την κοντινή σου πίστα ,κ μετά το λύνεις κ το συντηρείς σαν καθαρόαιμο ,αφου του αξίζει γι'αυτά που σου δίνει ,και με την προυπόθεση οτι ήξερες εκ'των προτέρων οτι πήρες "καθαρόαιμο".(που δεν το 'ξερες)

Αλλά ,στο 640ΑDV τι κάνεις ρε κυρα-ΚαΤέΜ ;;;
Αγοράζεις ένα μηχανάκι παντώς εδάφους ,με αυτονομία 500χλμ ,για να ταξιδέψεις τα χλμ των ονείρων σου
και θα πρέπει στο δρόμο να αλλάζεις κάθε 5 τεπόζιτα λάδια
κάθε 10 τεπόζιτα να το γδύνεις για να ρυθμίζεις βαλβίδες
και ενδιάμεσα να προσθέτεις ψυκτικό απο το ειδικό κάνιστρο που θα πρέπει επίσης να κουβαλάς μαζί σου...;

Ατοπο -&- fail -&- o λόγος που βγήκε η ρετσινιά του ΚάθεΤρίτηΜάστορα.


Παρ'όλα αυτά ,εμένα που μ'αρέσουν τα περτικαλιά ,μ'αρέσει κι η μουτζούρα ,πολύ θα γούσταρα να έχω ένα τέτοιο στο γκαράζ μου. ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ατοπο -&- fail -&- o λόγος που βγήκε η ρετσινιά του ΚάθεΤρίτηΜάστορα.


Παρ'όλα αυτά ,εμένα που μ'αρέσουν τα περτικαλιά ,μ'αρέσει κι η μουτζούρα ,πολύ θα γούσταρα να έχω ένα τέτοιο στο γκαράζ μου. ;)
Η ρετσινια βγηκε πολυ πριν τα παρει ο πολυς ο κοσμος Τοτε που το δικτυο των εξουσιοδοτημενων ηταν ουσιαστικα ανυπαρκτο, και η καλυψη με ανταλακτικα ελλειπης Και η ρετσινια αυτη δεν βγηκε και απολυτως αδικα Αν μονο εγω εχω δει δυο-τρεις περιπτωσεις (οχι ομως μοτερ) σε μια εποχη που ΚΤΜ δεν περνανε οι πολλοι τοτε... Κατοπιν και ειδικα με τους δουκες που τους επερναν σωρηδον οι ασχετοι νομιζοντας οτι περνουν ΧΤ ηρθε και εδεσε το γλυκο!
 
Top Bottom