KTM 640 ADV... Κάλλιο προλαμβάνειν, παρά γαϊδουρομαστορεύειν!

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ευχαριστώ Δημήτρη για τις εξτρά πληροφορίες!
Πάντως, μετά την Κυριακάτικη χωμάτινη, έχω να πω πως το εργαλείο καταπίνει τους δασικούς...
 
Τελευταία επεξεργασία:

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Χρήστο, κατά τη γνώμη μου, το μόνο πράγμα που δεν κάνει καλά είναι Εθνική ...
Όλα τα υπόλοιπα απο πολύ καλά έως εξαιρετικά.
Και στο χώμα πάει και στα δύσκολα, όχι μόνο χωματόδρομους ...:ok:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Και για πείτε οι κάτοχοι, νυν και πρώην... σήμερα, αν θέλατε ένα φτηνό μηχανάκι για να κάνετε το κέφι σας στο βουνό το 640 της τότε εποχής (προ high flow), φορτωμένο με καμια 70άρα χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συντηρημένο σωστά, θα ήταν στις επιλογές σας;
:thinking:
Στέφανε το δικό μου το 1ο, που το έδωσα με 75.000 χλμ περίπου, δούλευε τέλεια.
Καλοσυντηρημένο, με πολυ συχνές αλλαγές λαδιών, και καθόλου Εθνική.
Το έδωσα σε ένα πιτσιρικά, πήγε μια Πάτρα τέζα, και το γύρισε σε μια κούτα ΝΟΥΝΟΥ ...

Δες το προσεκτικά, και φυσικά να είναι η τιμή σωστή ...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χρήστο, όπως έγραψαν κάποιοι φίλοι πιο πάνω, αλλά και από τον δικό μου πρότερο βίο με ένα 640 SixDays που αγόρασα καινούργιο το 2000,
το μηχανάκι αυτό θέλει τα παρακάτω :

- καλό ζέσταμα ΠΑΝΤΑ ... βιάζομαι, μιζιά, "γκάπ" 1η και αεροπορία είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν κακό σε αυτό το μηχανάκι
Στο ανωτερω μονο το αεροπορια απαγορευεται οπως φυσικα και σε καθε μηχανακι οποτε μπορει χωρις να τραβηξει κανενα ζορι το μοτερ να βαλει μπρος καποιος και γκαπ 1η (που δεν κανει γκαπ δηλαδη γιατι το σασμαν του ειναι πολυ γλυκο) και εφυγε Αλλα χαλλλαρα μεχρι να ζεσταθει
- ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, και να δουλεύει "γεμάτα", κι όχι ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα ...
Το ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα κοινως δηλαδη το σκορτσαρισμα μπορει καποιος να το γλυτωσει Λιγο προσεχτικος απλα πρεπει να ειναι Και πραγματι κανει πολυ κακο Οπως σε ολα τα μηχανακια φυσικα
- συχνές αλλαγές λαδιών, το πολύ κάθε 3.000 χλμ
- αποφεύγουμε Εθνική και ταχύτητες ταξιδιού (αν υφίσταται αυτή η έννοια ...:D) πάνω από 100-110 χλμ την ώρα
Ε ενταξει μπορεις να προσθεσεις 10-20 χλμ/ω ή και αρκετα περισσοτερα αν κανεις κεφι και αντεχεις ΤΟΥΣ κραδασμους! Αυτο που δεν πρεπει να κανει καποιος ειναι να το πηγαινει για πολυ ωρα σταθερο γκαζι με αυτες τις ταχυτητες Τουτεστιν κανε ενα ανοιγμα μεχρι τα 150-160 αν γουσταρεις κοψε στα 130 και μετα απο λιγο κατεβα στα 110 Ανοιξε μετα απο λιγο στα 120,χωστου τα ελαχιστα μεχρι οπου αντεχεις και ξαναπεσε στα 120 Κλπ, κλπ, κλπ
- ψήλωμα ελάχιστα το ρελαντί, να δουλεύει πάντα ΚΑΛΑ, και όχι "σβήνω δε σβήνω" ... αυτά είναι για ΧΤ ...:D

Το μόνο θέμα που έχουν τα μαύρα μοτέρ, είναι το ρουλμάν της καμπάνας, το οποίο μετά από κάποια χιλιόμετρα, διαλύεται
και αν συνεχίσει να δουλεύει, ακούς μέσα στο μοτέρ ένα θόρυβο, όπως της Mulinet που θρυματίζει παξιμάδι ...
Αυτό μαζί με την εργασία έίναι ένα κόστος 120 € περίπου, αλλά μαζί με τα παραπάνω ησυχάζεις.
Εγώ έκανα με το δικό μου 75.000 χλμ περίπου, χωρίς κανένα πρόβλημα, και μάλιστα από το 2000 έως το 2003,
έκανα σχεδόν όλα τα Trail Ride που γινόντουσαν, πλύσιμο και Δευτέρα - Παρασκευή δουλειά κάθε μέρα.

Τώρα τι θα γίνει με το 2ο, το περτικαλί, τι να σου πω ... είναι νωρίς ακόμα ... το μαύρο όμως το 1ο, βγήκε ΣΠΑΘΙ :ok:
 
Reactions: est

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Πλούσιο μείγμα και είναι μια χαρά ...:ok:....:biker2:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Επανερχόμενος στο θέμα, ύστερα από σκέψη αλλάχθηκε το μαμά Delorto καρμπυρατέρ με το mikuni που έμπαινε στα μεταγενέστερα μοντέλα.
Η αλλαγή αποφασίστηκε διότι το delorto σχεδόν δεν ρυθμιζόταν, έκαιγε βενζίνη όταν δούλευε και την έφτυνε με φλόγες με κλειστό το γκάζι!
Με το mikuni κέρδισα σε γλυκότερο δούλεμα, σταθερό ρελαντί και οικονομία κατά 0,5 - 0,7 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. Έχασα όμως απόκριση στις υψηλές στροφές, όπου ένιωθες με το delorto να μην τελειώνει...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Επανερχόμενος στο θέμα, ύστερα από σκέψη αλλάχθηκε το μαμά Delorto καρμπυρατέρ με το mikuni που έμπαινε στα μεταγενέστερα μοντέλα.
Η αλλαγή αποφασίστηκε διότι το delorto σχεδόν δεν ρυθμιζόταν, έκαιγε βενζίνη όταν δούλευε και την έφτυνε με φλόγες με κλειστό το γκάζι!
Με το mikuni κέρδισα σε γλυκότερο δούλεμα, σταθερό ρελαντί και οικονομία κατά 0,5 - 0,7 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. Έχασα όμως απόκριση στις υψηλές στροφές, όπου ένιωθες με το delorto να μην τελειώνει...
Νομίζω ότι είναι λογική η μικρότερη καταναλωση λόγο ότι το Mikuni είναι υποπίεσης σε αντίθεση με το Dellorto που είναι μηχανικό.Δοκίμασες άλλα ζιγκλέρ στο Dellorto μπας και έστρωνε?
Εγω απ'την άλλη σκέφτομαι να βάλω στο χοντάκι Dellorto αντί του Keihin(υποπίεσης) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αρκετό feedback για μια τέτοια αλλαγή :thinking:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Νομίζω ότι είναι λογική η μικρότερη καταναλωση λόγο ότι το Mikuni είναι υποπίεσης σε αντίθεση με το Dellorto που είναι μηχανικό.Δοκίμασες άλλα ζιγκλέρ στο Dellorto μπας και έστρωνε?
Εγω απ'την άλλη σκέφτομαι να βάλω στο χοντάκι Dellorto αντί του Keihin(υποπίεσης) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αρκετό feedback για μια τέτοια αλλαγή :thinking:
Δοκιμάσαμε με τα ίδια αποτελέσματα, άσε που κάθε μέρα δούλευε διαφορετικά από την προηγούμενη...
Σε ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο, με λίγα λόγια μου είπε ότι τα delorto είναι δυσκολορύθμιστα!
Η κατανάλωση στα 7 λίτρα και στα φανάρια με φόβο να με σβήσει ανα πάσα στιγμή! Άσε που για να το βάλεις μπρος με ταχύτητα μέσα δεν παίρνει κι άντε ψάχνε κενή με τα αυτοκίνητα απο πίσω να πιέζουν...!:confused:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Σε ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο, με λίγα λόγια μου είπε ότι τα delorto είναι δυσκολορύθμιστα!
Πρόσφατα μου έλεγε μηχανικός ότι είναι ευκολορύθμιστα:laugh:
Πάντως το PHM40 έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές μοτοσυκλέτες επίσης(husky,ducati,MotoGuzzi).Και απ'οσο το έχω ψάξει τα παρελκόμενα του(ζιγκλέρ,ο'ρινγκς κλπ) έχουν καλές τιμές.
Αν το Mikuni δεν σε ικανοποιήσει με την απόδοση του υπάρχει know how βελτίωσης του,μόλις 122 σελίδες :laugh: http://advrider.com/index.php?threads/the-bst-40-bible.347184/
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
πάντως φίλος που "γνωρίζει" (αυτός μου έκανε το 300 από μηχανάκι Mitsubishi Zero ...:D)
μου είπε (και τον πιστεύω ...) ότι η καλύτερη λύση για τα 640 είναι το FCR το 39άρι και όχι το 41 που βάζουν συνήθως.
Το κάνει πολύ πιο γραμμικό, με επίσης φοβερό τράβηγμα, και σχετικά καλή κατανάλωση ...
Αν το κρατήσω το 640, με έχει βάλει σε σκέψεις ...:thinking: απλά είναι δυσεύρετο, και αμα το βάλεις ... έεε δε θέλει μετά και εξατμισούλα ?

Τσούκου - τσούκου, έτσι όπως το πάω θα φτάσει 2,5 χιλιάρικα ...:D
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Άλλαξες τα delorto ....????? ελπίζω να μη τα δώσεις πουθενά και αν θες να τα ξεφορτωθείς εγώ είμαι εδώ....:inlove:

Μακάρι να είναι όπως θες τώρα...
:friendship:


υ.γ. πόσο γ#$%^#@$%το που μιλαμε στο 2016 για αλλαγές καρμπυλατερ, delorto κτλ.
χαχαχαχαχ

 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Επανέρχομαι με μία ερώτηση:
Η εξαέρωση κατά την αλλαγή λαδιών στον συγκεκριμένο κινητήρα κρίνεται κατά πολλούς άκρως απαραίτητη, ερωτώ έχει λογική η παραπάνω διαδικασία ή απλά να 'χαμε να λέγαμε;
Επίσης, μπορεί να γίνει εκ των υστέρων....;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επανέρχομαι με μία ερώτηση:
Η εξαέρωση κατά την αλλαγή λαδιών στον συγκεκριμένο κινητήρα κρίνεται κατά πολλούς άκρως απαραίτητη, ερωτώ έχει λογική η παραπάνω διαδικασία ή απλά να 'χαμε να λέγαμε;
Επίσης, μπορεί να γίνει εκ των υστέρων....;
Δεδομενο 1: Στο κυκλωμα του λαδιου πρεπει να υπαρχει λαδι και μονο με λαδι
Δεδομενο 2: Ο αερας συμπιεζεται ενω το λαδι (πρακτικα) οχι
Αρα αν εχω καταλαβει καλα εχει την λογικη οτι οταν ο αερας φτασει στην τρομπα λαδιου τοτε α) η ταχυτητα η κινησης του λαδιου θα μειωθει και β)πιθανον να δημιουργηθουν φυσαλιδες αερα μεσα στο λαδι και αρα μειωμενη λιπανση σε καποια ισως κρισιμα σημεια του κινητηρα
Και ο κινητηρας αυτος λογω των χαρακτηριστικων του, των αγωνιστικων γονιδιων του, και εικαζω και του ελειπους ποιοτικου ελεγχου απο την ΚΤΜ δεν συγχωρει λαθη στην συντηρηση του

Τωρα για την εκ των υστερων εξαερωση τι να πω; Θα πω μονο οτι καλλιο αργα παρα ποτε!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αλλαγή λαδιών & φίλτρων στο KTM 640...
βασικο κομματι για την μακροζωια των κινητηρων αυτων.Εκτος απο τον Χελιωτη και καποιος αλλος μηχανικος ελεγε για την εξαερωση και τον κοιταγαμε εγω με εναν φιλοεκει στο 2002-03 που ειχε τετοια μηχανη με το βλεμα της αγελαδας.Πολλοι την πατησαν γιατι δεν ηξεραν.Πολυ καλο βιντεακι γιατι αφορα πολυ κοσμο το θεμα.
Υγ.Η ατακα στο 2,58 ειναι ολα τα λεφτα! χαχαχαχα:D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ειτε μας αρεσει ειτε οχι το 640 δεν ειναι ουτε africa ουτε XT, θελει τους δικους του χειρισμους και οταν το φροντιζουμε σωστα μας ανταμοιβει με πλατια χαμογελα στο ανοιγμα του γκαζιου... αν λυπηθεις τα +5-10 ευρω για ενα καλο λαδι και φιλτρο και πεις "ελα μωρε και ετσι καλα ειναι" τοτε ετοιμασου, τα δυσκολα ερχονται... θελει τον τροπο του... αυτο...
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
βασικο κομματι για την μακροζωια των κινητηρων αυτων.Εκτος απο τον Χελιωτη και καποιος αλλος μηχανικος ελεγε για την εξαερωση και τον κοιταγαμε εγω με εναν φιλοεκει στο 2002-03 που ειχε τετοια μηχανη με το βλεμα της αγελαδας.Πολλοι την πατησαν γιατι δεν ηξεραν.Πολυ καλο βιντεακι γιατι αφορα πολυ κοσμο το θεμα.
Υγ.Η ατακα στο 2,58 ειναι ολα τα λεφτα! χαχαχαχα:D
Μητσαρας εγγύηση στα κτμ και γενικα σαν ανθρωπος και μηχανικός !
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Και στην θεσσαλονίκη έχω βρεί φοβερό συνεργείο (θα σας δείξω τι έχω κάνει το μοτερ του 640 τον τελευταίο μήνα) αλλά πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τον Χελιώτη έχω ακούσει ότι είναι φοβερός!!!


Τώρα για τον 640 συμφωνώ με τον τίτλο αυτού του θέματος...!!!
:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Και στην θεσσαλονίκη έχω βρεί φοβερό συνεργείο (θα σας δείξω τι έχω κάνει το μοτερ του 640 τον τελευταίο μήνα) αλλά πολύ θα ήθελα να γνωρίσω των Χελιώτη έχω ακούσει ότι είναι φοβερός!!!


Τώρα για τον 640 συμφωνώ με τον τίτλο αυτού του θέματος...!!!
:friendship:
Κατα την γνώμη μου ειναι πρώτον καλός ανθρωπος και μετα καλός μηχανικός ειδικά στα κτμ Αλλα και στα Yamaha !! Όσα χρονια πηγαίνω δεν εχω το παραμικρό παραπάνω τοσο στην δουλειά του οσο και στις τιμες του !! Ειναι απο τα λίγα συνεργεία που καταλάβαινει πως ριναι η αγορα και δεν κοιτάει να σε φαει και να σου παρει το κεφάλι ! Ειπαμε πανω απο ολα πρεπει να ειμαστε άνθρωποι ! Πολυ βασικό και ο συγκεκριμένος για μένα ειναι και εχει και τρέλα πανω του για αυτο μου αρεσει περισσότερο !
 
Top Bottom