KTM 640 ADV... Κάλλιο προλαμβάνειν, παρά γαϊδουρομαστορεύειν!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ρετσινια βγηκε πολυ πριν τα παρει ο πολυς ο κοσμος Τοτε που το δικτυο των εξουσιοδοτημενων ηταν ουσιαστικα ανυπαρκτο, και η καλυψη με ανταλακτικα ελλειπης Και η ρετσινια αυτη δεν βγηκε και απολυτως αδικα Αν μονο εγω εχω δει δυο-τρεις περιπτωσεις (οχι ομως μοτερ) σε μια εποχη που ΚΤΜ δεν περνανε οι πολλοι τοτε... Κατοπιν και ειδικα με τους δουκες που τους επερναν σωρηδον οι ασχετοι νομιζοντας οτι περνουν ΧΤ ηρθε και εδεσε το γλυκο!
Έτσι. ....και η κουλη Μαρία πήρε κτμ.
Μέχρι ο φοινικας....:UH:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
H αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο είναι που έβγαλε αυτήν την φήμη των KTM... διότι είναι για γνώστες και από πριν υποψιασμένους και όχι για όλους και προπάντων όχι για όλα! (σιχαίνεται τα πάντα πέρα από το βουνό)o_O
Αυτοί που το αγόραζαν ήταν λίγοι και υποψιασμένοι με όλα τα αρνητικά του - συχνά και περίπλοκα σέρβις, συχνές αλλαγές λαδιών, υπερβολικοί κραδασμοί, χαλασμένα όργανα - αλλά αποζητούσαν κορυφαία περιφερειακά! Τώρα ως μεταχειρισμένο δε, με όλα αυτά που έχει πάνω του (είναι ίσως ακόμη και σήμερα η μόνη μοτοσυκλέτα που είναι πιο κοντά στον όρο ράλλυ), φαντάζει καλή περίπτωση αρκεί να είσαι υποψιασμένος!
Αυτός λοιπόν είναι κι ο λόγος του συγκεκριμένου θέματος, πως μπορεί να βελτιώσει κάποιος τα αρνητικά του (αυτά που βελτιώνονται), ώστε να χαίρεται τα θετικά του!

Όλες οι γνώμες σας ευπρόσδεκτες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
H αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο είναι που έβγαλε αυτήν την φήμη των KTM... διότι είναι για γνώστες και από πριν υποψιασμένους και όχι για όλους και προπάντων όχι για όλα! (σιχαίνεται τα πάντα πέρα από το βουνό)o_O
Αυτοί που το αγόραζαν ήταν λίγοι και υποψιασμένοι με όλα τα αρνητικά του - συχνά και περίπλοκα σέρβις, συχνές αλλαγές λαδιών, υπερβολικοί κραδασμοί, χαλασμένα όργανα - αλλά αποζητούσαν κορυφαία περιφερειακά! Τώρα ως μεταχειρισμένο δε, με όλα αυτά που έχει πάνω του (είναι ίσως ακόμη και σήμερα η μόνη μοτοσυκλέτα που είναι πιο κοντά στον όρο ράλλυ), φαντάζει καλή περίπτωση αρκεί να είσαι υποψιασμένος!
Αυτός λοιπόν είναι κι ο λόγος του συγκεκριμένου θέματος, πως μπορεί να βελτιώσει κάποιος τα αρνητικά του (αυτά που βελτιώνονται), ώστε να χαίρεται τα θετικά του!

Όλες οι γνώμες σας ευπρόσδεκτες!
Kαι ταυτοχρονα αυτο που απογειωσε την ΚΤΜ
Και δεν ηταν μονο για το βουνο Με το δικο μου περαν οτι ηταν το καθημερινο μου μεσο (δουλεια βολτα, σουπερ μαρκετ κλπ) ακομα και τον courier για ενα διαστημα εκανα με αυτο ('νταξ χωρις κουτι)
Απλα δεν συμπαθουσε την πηγμενη κινηση και τις παρατεταμενες τσιτες σε εθνικη οπου περαντης ζημιας που μπορουσε να παθει μετα τα 140-150 κουναγε το μπροστινο
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πιστεύετε ότι στο θέμα θερμοαπαγωγής, θα βοηθούσε να έμπαινε ξεχωριστός διακόπτης (που δεν θα καταργούσε τον αυτοματισμό της φούσκας) με τον οποίον θα μπορείς να ενεργοποιείς τον ανεμιστήρα κατα το δοκούν...;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πιστεύετε ότι στο θέμα θερμοαπαγωγής, θα βοηθούσε να έμπαινε ξεχωριστός διακόπτης (που δεν θα καταργούσε τον αυτοματισμό της φούσκας) με τον οποίον θα μπορείς να ενεργοποιείς τον ανεμιστήρα κατα το δοκούν...;
Εγώ ,αν ήθελα να παίρνει ο ανεμιστήρας μπρός νωρίτερα ,και να δουλεύει περισσότερο ,θα έβαζα ηλεκτρο-βαλβίδα χαμηλότερης θερμοκρασίας κυκλώματος.
Ο χειροκίνητος διακόπτης στο χώμα ,εκτός απο απόσπαση προσοχής ,θα ξεχαστεί κ ανοιχτός κάποιες φορές ,κ θα ψηθεί το ανεμιστηράκι.

Η καλύτερη αναβάθμιση ,θα ήταν ένα ψυγείο ,με μεγαλύτερη θερμοαπαγωγική δυνατότητα!
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Στο 2o λινκ παίζει καλή τιμή, αλλά τίποτα σε Ευρώπη-Ελλάδα δεν υπάρχει...;
Να στο στείλω?
Εγώ θα πάρω (μάλλον) πριν έρθω...:Watching::cool:

Πιστεύετε ότι στο θέμα θερμοαπαγωγής, θα βοηθούσε να έμπαινε ξεχωριστός διακόπτης (που δεν θα καταργούσε τον αυτοματισμό της φούσκας) με τον οποίον θα μπορείς να ενεργοποιείς τον ανεμιστήρα κατα το δοκούν...;
Το έχω κανεί... δεν την κατάργησα.... απλά τον ανάβω όποτε θέλω...
νομίζω για κομμάτια enduro που ήμουν με πρώτη, λάσπες και ζόρια έκανε δουλεία...
;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Προς έχοντες, πρώην κατέχοντες και νυν γνωρίζοντες...
Που αλλού πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα "πονάει" και χρήζει βελτίωσης ή ιδιαίτερης περιποίησης;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Προς έχοντες, πρώην κατέχοντες και νυν γνωρίζοντες...
Που αλλού πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα "πονάει" και χρήζει βελτίωσης ή ιδιαίτερης περιποίησης;
στο μοχλικο ,και αναβαθμιση στις καλωδιωσεις των ηλεκτρικων γενικα
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
στο μοχλικο ,και αναβαθμιση στις καλωδιωσεις των ηλεκτρικων γενικα
Στο μοχλικό Στέργιο, εννοείς τα ρουλεμάν;
Στα ηλεκτρολογικά τι εργασίες έκανες και που ήθελαν "αναβάθμιση"; Κάπου συγκεκριμένα ή γενικώς;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ναι εννοω τα ρουλεμαν αποκτουν γρηγορα τζογους!!!
και τα καλωδια επειδη ειναι σε αρκετα σημεια εκτεθειμενα κοβονται ειδικα αυτα που περνανε απο το τιμονι και εχουν μια καποια συνεργεια στο στριψιμο καθως και τα καλωδια του διακοπτη!!
γενικως αν το κρατησεις καποια στιγμη να το πας σε ενα καλο ηλεκτρολογο να στα κανει καινουργια τα βασικα καλωδια και να τα τακτποιηση πχ με θερμικα κλπ
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Σκοπεύω να το κρατήσω, γι' αυτό ρωτάω! Νομίζω πως μετά από 17 χρόνια την θέλει την περιποίησή και την αναβαθμισούλα του στα σημεία!
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Και για πείτε οι κάτοχοι, νυν και πρώην... σήμερα, αν θέλατε ένα φτηνό μηχανάκι για να κάνετε το κέφι σας στο βουνό το 640 της τότε εποχής (προ high flow), φορτωμένο με καμια 70άρα χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συντηρημένο σωστά, θα ήταν στις επιλογές σας;
:thinking:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Και για πείτε οι κάτοχοι, νυν και πρώην... σήμερα, αν θέλατε ένα φτηνό μηχανάκι για να κάνετε το κέφι σας στο βουνό το 640 της τότε εποχής (προ high flow), φορτωμένο με καμια 70άρα χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συντηρημένο σωστά, θα ήταν στις επιλογές σας;
:thinking:
Εμένα κάτι τέτοιο είναι! Ακόμη και σήμερα το πιο ολοκληρωμένο μονοκύλινδρο ραλύ ρέπλικα!
Στο βουνό μ' έχει αποζημιώσει!:ok:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και για πείτε οι κάτοχοι, νυν και πρώην... σήμερα, αν θέλατε ένα φτηνό μηχανάκι για να κάνετε το κέφι σας στο βουνό το 640 της τότε εποχής (προ high flow), φορτωμένο με καμια 70άρα χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συντηρημένο σωστά, θα ήταν στις επιλογές σας;
:thinking:
Εξαρταται τι εννοει ο καθενας συντηρημενο σωστα Και για μενα πλεον συντηρημενο σωστα ειναι αυτο που εγω συντηρω Και οποιοσδηποτε επαγγελματιας μηχανικος και να εκανε την συντηρηση παντα θα εχω τις επιφυλαξεις μου αν ολα εγιναν παντα σωστα Και λογω ακριβως αυτου τα 70Κ χλμ μου φαινονται πολλα για αυτο το μοτερ
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και για πείτε οι κάτοχοι, νυν και πρώην... σήμερα, αν θέλατε ένα φτηνό μηχανάκι για να κάνετε το κέφι σας στο βουνό το 640 της τότε εποχής (προ high flow), φορτωμένο με καμια 70άρα χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συντηρημένο σωστά, θα ήταν στις επιλογές σας;
:thinking:
:eek: Στέφανε....ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!:thinking: Με τι παρέες συχνάζεις???
Βρε συ...αυτά εχουν τα Γκρέμλινς τα παλιά τα original τα Νο1 μέσα στο μοτέρ τους.
Θα βγούν όξω κ θα σε κατασπαράξουν.:p:roflmao::laugh:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Έχει βγάλει το θέμα με την κεφαλή και την άλλαξε, με ρουλεμάν στροφάλου δεν είχε πρόβλημα λέει.
Λες τα γκρέμλινς να είναι ακόμα μέσα; Δε θα βγαίνανε από την κεφαλή;;:p:roflmao:
Και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, ήταν πάντα εντούρο και δεν έγινε ποτέ μοτάρντ.
Ψάχνομαι προς διάφορες κατευθύνσεις όπως καταλάβατε...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
:eek: Στέφανε....ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!:thinking: Με τι παρέες συχνάζεις???
Βρε συ...αυτά εχουν τα Γκρέμλινς τα παλιά τα original τα Νο1 μέσα στο μοτέρ τους.
Θα βγούν όξω κ θα σε κατασπαράξουν.:p:roflmao::laugh:
Οταν πηρα το LC4 το '99 τα ακουσα και γω τα γκρεμλινς Πηγα τοτε στα κεντρικα (δικτυο της hellimoto δεν υπηρχε τοτε) και θυμαμαι τον τυπο που στην ερωτηση μου αν ετσι πρεπει να ακουγεται απλα εισεπραξα ενα λοξο χαμογελο και με νευμα μου ειπε να τον ακολουθησω Εβαλε μπροστα το δικο του LC4 και τοτε καταλαβα οτι τα δικα μου γκρεμλινς ηταν μικρα ακομα! :)
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Προς έχοντες, πρώην κατέχοντες και νυν γνωρίζοντες...
Που αλλού πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα "πονάει" και χρήζει βελτίωσης ή ιδιαίτερης περιποίησης;
Χρήστο, όπως έγραψαν κάποιοι φίλοι πιο πάνω, αλλά και από τον δικό μου πρότερο βίο με ένα 640 SixDays που αγόρασα καινούργιο το 2000,
το μηχανάκι αυτό θέλει τα παρακάτω :

- καλό ζέσταμα ΠΑΝΤΑ ... βιάζομαι, μιζιά, "γκάπ" 1η και αεροπορία είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν κακό σε αυτό το μηχανάκι
- ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, και να δουλεύει "γεμάτα", κι όχι ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα ...
- συχνές αλλαγές λαδιών, το πολύ κάθε 3.000 χλμ
- αποφεύγουμε Εθνική και ταχύτητες ταξιδιού (αν υφίσταται αυτή η έννοια ...:D) πάνω από 100-110 χλμ την ώρα
- ψήλωμα ελάχιστα το ρελαντί, να δουλεύει πάντα ΚΑΛΑ, και όχι "σβήνω δε σβήνω" ... αυτά είναι για ΧΤ ...:D

Το μόνο θέμα που έχουν τα μαύρα μοτέρ, είναι το ρουλμάν της καμπάνας, το οποίο μετά από κάποια χιλιόμετρα, διαλύεται
και αν συνεχίσει να δουλεύει, ακούς μέσα στο μοτέρ ένα θόρυβο, όπως της Mulinet που θρυματίζει παξιμάδι ...
Αυτό μαζί με την εργασία έίναι ένα κόστος 120 € περίπου, αλλά μαζί με τα παραπάνω ησυχάζεις.
Εγώ έκανα με το δικό μου 75.000 χλμ περίπου, χωρίς κανένα πρόβλημα, και μάλιστα από το 2000 έως το 2003,
έκανα σχεδόν όλα τα Trail Ride που γινόντουσαν, πλύσιμο και Δευτέρα - Παρασκευή δουλειά κάθε μέρα.

Τώρα τι θα γίνει με το 2ο, το περτικαλί, τι να σου πω ... είναι νωρίς ακόμα ... το μαύρο όμως το 1ο, βγήκε ΣΠΑΘΙ :ok:
 
Top Bottom