KTM 640 LC4 ADVENTURE

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
αυτό με τα πηνία... θες να μου πεις κάτι???? :fun:fun
το έχω πάρει απόφαση για το Σάββατο να την ξεβρακώσω εντελώς.., έχω δει τα άπειρα βίντεα με μετρήσεις. οδηγίες, ηλεκτρικούς τσελεμεντέδες, τα άστρα και τα ΚΤΜ, αλλά αν δε τα δω με τα μάτια μου προκοπή δε θα κάνω (όχι ότι θα κάνω το μηχανάκι βέβαια....)





:secret:καλά που έχω και εσάς και λέω τον πόνο μου και μου λέτε και μια κουβέντα-συμβουλή παραπάνω (όχι Σωτήρη ΔΕΝ το πουλάω λέμε)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πραγματικα και εγω απορω γιατι δεν αφιερωνεις ενα μισαωρο? ποσο χρονο να παρει να τσεκαρεις, εστω και οπτικα τα πηνια...

οι ανορθωτες οταν χαλανε παρουσιαζουν αλλα συμπτώματα απο αυτα που περιγραφεις...αυτη τη στιγμη εχεις μια μπαταρια η οποια οσο δουλευεται και δεν φορτιζεται οδηγειται στην καταστροφη της...
 
Τελευταία επεξεργασία:

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Αν δεν σε ενοχλούν τα αγγλικά, όταν είχα παρεμφερή προβλήματα με το CBR μου βρήκα αυτό το διάγραμμα ροής.
Προσωπικα προτιμώ ένα κείμενο αντί για βίντεο, μου είναι πιο εποπτικό το να πηγαίνω έτσι από βήμα σε βήμα.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1091/5694/files/fault-finding-diagram.pdf?235929069374954073
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
(όχι Σωτήρη ΔΕΝ το πουλάω λέμε)
Σε καταλαβαίνω.....
Πάρε, έτσι για παν ενδεχόμενο βρε παιδάκι μου
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Το λοιπόν...
Πολύμετρο στα 200Ω... Οι 3 φάσεις μεταξύ τους δείχνουν 0,6 - 0,6 - 0,6
Πολύμετρο στα 2000Ω... Οι σε κάθε μία φάση με γείωση, δεν έχω ένδειξη...

Μετά τι???
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το λοιπόν...
Πολύμετρο στα 200Ω... Οι 3 φάσεις μεταξύ τους δείχνουν 0,6 - 0,6 - 0,6
Πολύμετρο στα 2000Ω... Οι σε κάθε μία φάση με γείωση, δεν έχω ένδειξη...

Μετά τι???
Aν οι μετρήσεις σου είναι σωστές ,φαίνεται οτι είσαι τυχερός ,κ η γεννήτρια είναι ΟΚ.

Εχει το πολύμετρό σου θέση continiuty? > είναι η θέση που ,αν ακουμπήσεις τους ακροδέκτες μεταξύ τους κάνει κι έναν ήχο (μπίιιιπ)
Αν ,ναι ,τσέκαρε κ σε αυτή τη θέση κάθε φάση με γείωση.

Εχεις ξεκουμπώσει φύσα πηνείων (3 κίτρινα καλώδια) κ βάζεις κόκκινο ακροδέκτη σε κάθε κίτρινο καλώδιο κ μαύρο ακροδέκτη κάπου πάνω στο μοτέρ.
Οταν τσεκάρεις γείωση να ακουμπάς τον μαύρο ακροδέκτη πάνω στο μοτέρ σε άβαφο σημείο (πχ άβαφη βίδα) αλλιώς θα πάρεις λάθος αποτέλεσμα.

Για να είναι ΟΚ ,δεν πρέπει να υπάρχει συνέχεια μεταξύ φάσης κ σώματος μοτέρ.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Aν οι μετρήσεις σου είναι σωστές ,φαίνεται οτι είσαι τυχερός ,κ η γεννήτρια είναι ΟΚ.

Εχει το πολύμετρό σου θέση continiuty? > είναι η θέση που ,αν ακουμπήσεις τους ακροδέκτες μεταξύ τους κάνει κι έναν ήχο (μπίιιιπ)
Αν ,ναι ,τσέκαρε κ σε αυτή τη θέση κάθε φάση με γείωση.

Εχεις ξεκουμπώσει φύσα πηνείων (3 κίτρινα καλώδια) κ βάζεις κόκκινο ακροδέκτη σε κάθε κίτρινο καλώδιο κ μαύρο ακροδέκτη κάπου πάνω στο μοτέρ.
Οταν τσεκάρεις γείωση να ακουμπάς τον μαύρο ακροδέκτη πάνω στο μοτέρ σε άβαφο σημείο (πχ άβαφη βίδα) αλλιώς θα πάρεις λάθος αποτέλεσμα.

Για να είναι ΟΚ ,δεν πρέπει να υπάρχει συνέχεια μεταξύ φάσης κ σώματος μοτέρ.
Το επιβεβαιώνω κι αυτό.. έτσι έγινε
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το επιβεβαιώνω κι αυτό.. έτσι έγινε
Ε ,αφού έγινε έτσι ,γιατί άνοιξες καπάκι βρε έρμε ,για να λένε ούλοι οτι τα ΚΤΜ θέλουνε λύσε-δέσε...? :p
Αφού σου λένε οι μετρήσεις οτι είναι ΟΚ ,αστα στην ησυχία τους κ ψάξε παραπέρα (φύσσες-καλωδίωση-ΓΕΙΩΣΕΙΣ-ανορθωτή)

Το πρώτο κ πιό απλό που σου παμε παραπάν ,τό'κανες ?
Να κουμπώσεις μιάν άλλη μπαταρία στο μηχανάκι δηλαδή
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ε ,αφού έγινε έτσι ,γιατί άνοιξες καπάκι βρε έρμε ,για να λένε ούλοι οτι τα ΚΤΜ θέλουνε λύσε-δέσε...?
Αφού σου λένε οι μετρήσεις οτι είναι ΟΚ ,αστα στην ησυχία τους κ ψάξε παραπέρα (φύσσες-καλωδίωση-ΓΕΙΩΣΕΙΣ-ανορθωτή)

Το πρώτο κ πιό απλό που σου παμε παραπάν ,τό'κανες ?
Να κουμπώσεις μιάν άλλη μπαταρία στο μηχανάκι δηλαδή
Τσου

Αλλά την είχα στη φόρτιση τόση ώρα (1 -1,5 ωρα χοντρικά) και τώρα μετράω 12,9 ( τόσο δεν είχα εν κινήσει!)

Τα δένω όλα και δοκιμάζω μετρήσεις με αναμμένη μηχανή
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οκ φαινονται με εξαιρεση 2 3 μαυρα σημαδια που λογω αναλυσης δε φαινονται πολυ καθαρα... Ξεβιδωσε τα να δεις και την πισω μερια αν και οι αντοστασεις που μετρησες φαινονται οκ...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
latest news....
τα κούμπωσα όλα, την έβαλα μπροστά και έχουμε
ρελαντί 14,44 - 14,45 v
με μεγάλη σκάλα 14,35v

επίσης, δεν χάνει αππο πουθενά βενζίνη (ακόμα) και λίγο λαδάκι που χάνει από το καπάκι του βολάν, θα αλλάξω τη βίδα που έχει πρόβλημα και λογικά θα λυθεί κι αυτό
Σειρά έχει το πίσω φως του φρένου που δεν ανάβει σωστά, το βολτόμετρο και μια πατεντούλα που σκέφτομαι για τις 2 καλωδιώσεις στο πίσω μέρος (φλας και φως)
αυτά!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
todor

Το πιο βασικό ξέχασες να πεις ρε αγάπη..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
latest news....
τα κούμπωσα όλα, την έβαλα μπροστά και έχουμε
ρελαντί 14,44 - 14,45 v
με μεγάλη σκάλα 14,35v

επίσης, δεν χάνει αππο πουθενά βενζίνη (ακόμα) και λίγο λαδάκι που χάνει από το καπάκι του βολάν, θα αλλάξω τη βίδα που έχει πρόβλημα και λογικά θα λυθεί κι αυτό
Σειρά έχει το πίσω φως του φρένου που δεν ανάβει σωστά, το βολτόμετρο και μια πατεντούλα που σκέφτομαι για τις 2 καλωδιώσεις στο πίσω μέρος (φλας και φως)
αυτά!!!!
Αρα ητω καποια γειωση...


ΡΕΖΙΛΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΩΡΕ!

:disgust::friend:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πες ρε μάστορα ότι άλλαξες ανορθωτή...:hh:
 
Top Bottom