KTM 790 Adventure

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Εγώ έχω τώρα την απορία.


Το 790 είναι μηχανάκι με θέση "επάνω" και με το τιμόνι χαμηλά. Σε αυτό δεν καμπουριαζει ο Κουασιμόδος;
κ το παπι μου χαμηλα τοχει, αλλα ειμαι κοντα , δε καμπουριαζω..
στο ktm φενεται τουλαχιστον οτι σελα με τιμονι ειναι πολυ κοντα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δε τρολαρω, ξεκολλάτε ρε σεις.. 39 χρονων τι να τρολαρω?
Αφου δε θα παρω τενερε πρεπει να δω αλλου..
Εδω χωριο ,δε βλεπουμε ουτε τενερε ,ουτε ktm ουτε Aprilia,
αν ειχα τις αντιπροσωπίες αυτες στα διπλα τετραγωνα, ισως, να μη ζαλιζα κανεναν
Το φορουμ ειναι ενας τροπος ενημέρωσης, τι να κανω...
Δε θέλω να πέφτεις και να χάνεις το χιούμορ σου τώρα! Σε πειράζουμε λίγο επειδή είσαι του χιούμορ δύνατος!

Ότι θες να το ρωτήσεις και όποιος μπορεί θα σε βοηθήσει. Ακόμα καλύτερα έλα στο troffy και τα βλέπεις όλα μαζεμένα και επι το έργω!
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Δε θέλω να πέφτεις και να χάνεις το χιούμορ σου τώρα! Σε πειράζουμε λίγο επειδή είσαι του χιούμορ δύνατος!

Ότι θες να το ρωτήσεις και όποιος μπορεί θα σε βοηθήσει. Ακόμα καλύτερα έλα στο troffy και τα βλέπεις όλα μαζεμένα και επι το έργω!
Οχι ρε συ, τι να πεσω... ουτε καν...
Απλα ειναι δυσκολο μερικοι να καταλαβουν το αυτονοητο,
οτι δε μου εκατσε οδηγηκα το τενερε που κακως πονταρα πολλα σαυτο με τη φαντασια μου!
ο 1ος ειμαι η ο τελευταιος?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οχι ρε συ, τι να πεσω... ουτε καν...
Απλα ειναι δυσκολο μερικοι να καταλαβουν το αυτονοητο,
οτι δε μου εκατσε οδηγηκα το τενερε που κακως πονταρα πολλα σαυτο με τη φαντασια μου!
ο 1ος ειμαι η ο τελευταιος?
Και εγώ με 1.75 δεν ενθουσιάστηκα με την θέση οδήγησης στο χώμα και το είχα 2-3 ώρες
Νομίζω ότι πρέπει να το οδηγήσεις αρκετά για να δεις αν κουμπώνεις πάνω και ισχύει κ;ι για το κτμ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο ΚΤΜ δεν θα κουμπώσει γιατί στην όρθια θέση ζητάει από τον αναβάτη να έχει στάση σκυφτή. Οπότε ας μείνουμε στο ότι δεν θέλει μηχανάκι κατά βάθος ή ότι δεν έπρεπε να αλλάξει μηχανάκι πριν να βρει 100% σίγουρα το επόμενο. Για να μην ζήσουμε ακόμα ένα "αχ Κούλα" το λέω.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Και εγώ με 1.75 δεν ενθουσιάστηκα με την θέση οδήγησης στο χώμα και το είχα 2-3 ώρες
Νομίζω ότι πρέπει να το οδηγήσεις αρκετά για να δεις αν κουμπώνεις πάνω και ισχύει κ;ι για το κτμ
Ουτε το Aprilia τοκανα βολτα, εδω Ξανθη ,στο Ντολα..
Ειχε ο τυπος ενα για δικο του ,αλλα πριν λιγες μερες τοδωσε Αλεξανδρουπολη,
μαλιστα μου ειπε αν θελω,να παρει τηλ το φιλο που το εδωσε ,να παω απο εκει να το βολταρω ,
αλλα δεεεν,ειχα κ τα ανιψια μαζι μου...
Αλλα οταν εκατσα πανω ,η θεση μου ,το σωμα μου ,ηταν παρα παρα πολυ κοντα στο τενερε που ειχα
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Στο ΚΤΜ δεν θα κουμπώσει γιατί στην όρθια θέση ζητάει από τον αναβάτη να έχει στάση σκυφτή. Οπότε ας μείνουμε στο ότι δεν θέλει μηχανάκι κατά βάθος ή ότι δεν έπρεπε να αλλάξει μηχανάκι πριν να βρει 100% σίγουρα το επόμενο. Για να μην ζήσουμε ακόμα ένα "αχ Κούλα" το λέω.
ναι , αυτο το εντόπισα για την ορθια 'σκυφτη' θεση στο ktm ...
δε ξερω βεβαια προς το παρων αν κ εκει μπορω να βαλω αποστατες τουλαχιστον 5 ποντων..
Μηχανακι εννοειτε πως θελω, δε μπορω διαφορετικα,
τωρα ακομα ειμαι χαλαρος, αλλα αμα πιασουν σταθερα οι ζεστες θα αρχησουν τα συνδρομα στερησης, ηδη αρχησαν.
Αχ Κουλα δε θα ξαναυπαρξει μιας που Κουλα = Τενερε..
Ηθελα να το δωσω το xt660z για το τ7 ,αλλα που να το φανταστω....
Αλλα κ παλι δε το μετάνιωσα ...
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Ας αφησω ξανα τις ερωτησεις για τους πραγματικα γνωστες η κατοχους :

Θελω να σας κανω καποιες ερωτησεις ,με ολη τη σοβαροτητα
και να μου πειτε εσεις που ξέρετε.

1 -Αν πηγαινατε να παρεται το νεο KTM 790 adventure 23' ,οχι το r ,
υπαρχει κατι που θα λέγατε, στην εκάστοτε αντιπροσωπεία ,
να προσεξει πανω στο μηχανακι πριν φυγει απτο μαγαζι ,καποια "ατέλεια" πχ???
2 - Ποσα χρονια εγγύηση δίνει ??
3 - Στα ποσα χιλιομετρα στρωνει , καθε ποτε θελει αλλαγη λαδιων και ποτε ρυθμιση βαλβιδων ??
4 - Τι ειμαι υποχρεωμενος να κανω στη συντήρηση της μοτο ,περα απο τα ραντεβου σερβις με αντιπροσωπία ,
για να εχω καθαρη τη συνειδηση μου σα χρηστης ??
5 - Ελατηριο για πισω και ελατηρια για πιρούνια ειναι ευκολο να βρει καποιος ??
(λογο κιλων κ λογο μη ρυθμιζόμενων αναρτησεων του μοντελου ,φανταζομαι πως ειναι φρονιμο να αλλαχτούν εξαρχης)
6 - Βαση στατιστικής ,εμπειριας ,ακουσμάτων , που ποναει το συγκεκριμένο μηχανάκι?
θελω να πω ,υπαρχει καποιο θεμα που παρουσιάστηκε συχνά στους χρήστες εως τωρα ??
7 - Ποτε να το περιμενουμε εδω? Ιουνιο ??
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Τότε, το άλλο το δικό μου, που έχει τις ταχύτητες στο χέρι, για ποιες πινακίδες είναι;;;; :roflmao:
Κανονικότητες !!!! Αυτα με τις ταχύτητες στο χέρι δεν καταλαβαίνουν τίποτα :wacky:
Απλά θα την έχει την πινακίδα μπροστά στο φτερό μπας και πάρουν χαμπάρι τα νεότερα την ηλικία της !!!:roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με 1.75 μια χαρά ειναι το κτμ σε όρθια θέση
185 και 115 κιλά είναι ο μαλλιάς, δεν προσέχεις και θα τα πας χάλια στο διαγώνισμα.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
1.87 εγώ 76 κιλά, αποστάτες στο τιμόνι και είμαι μια χαρά, και χωρίς πλάκα είχε ρωτήσει και το Χρηστάκη τον μπιρτζ που έχουμε το ίδιο ύψος και μου είχε πει ότι δεν χρειάζεται αποστάτες, παίζει με τα πόδια...
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Στο ΚΤΜ δεν θα κουμπώσει γιατί στην όρθια θέση ζητάει από τον αναβάτη να έχει στάση σκυφτή. Οπότε ας μείνουμε στο ότι δεν θέλει μηχανάκι κατά βάθος ή ότι δεν έπρεπε να αλλάξει μηχανάκι πριν να βρει 100% σίγουρα το επόμενο. Για να μην ζήσουμε ακόμα ένα "αχ Κούλα" το λέω.
Δεν νομίζω , αλλα υπάρχουν δεκάδες αξεσουάρ, βάσεις τιμονιού , που το ρυθμίζεις το ΚΤΜ, στο υψος σου κ στη στάση σώματος που θέλεις , κ μειώνεις το vibration ,για παράδειγμα υπαρχει επωνυμο κιτ ,steering damper kit , για χώματινες διελεύσεις , που μαζι με τις βάσεις, ψηλώνει το τιμόνι 25mm κ επιςης ερχεται το τιμόνι κ 4.5mm εμπρος
Scotts performance ή
Tripleclamp

Δηλαδη μπορεις να ασχοληθείς με αξεσουάρ κ να το βελτιώσεις , υπάρχουν πολλες εταιρειες που ασχολούνται με αυτο το μοντέλο… κ στο εξωτερικό πρεπει να εχει παρα πολλες πωλήσεις το 7/890adv


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οχι ρε συ, τι να πεσω... ουτε καν...
Απλα ειναι δυσκολο μερικοι να καταλαβουν το αυτονοητο,
οτι δε μου εκατσε οδηγηκα το τενερε που κακως πονταρα πολλα σαυτο με τη φαντασια μου!
ο 1ος ειμαι η ο τελευταιος?
κοίτα νομίζω το μηχανάκι το πρώτο Ελλάδα ήρθε πριν 3 χρόνια οπότε όχι σίγουρα ο πρώτος δεν είσαι, όλο και σε κάποιον δεν θα έκανε 3 χρόνια το π@στη. τώρα ο τελευταίος δεν ξέρω, αν πήγες χτες μπορεί!:roflmao:

Οι μοτοσυκλέτες είναι ρούχο!! Να μην πω εσώρουχο!! Άλλα μπορεί να φαντάζεσαι απο ένα φυλλάδιο αντιπροσωπείας ή απο μια φωτογραφία και άλλα άμα κάτσεις επάνω. Δεν είναι αμάξι. Η εργονομία είναι το Α και το Ω. Αν δεν σου κάτσει όπως πρέπει απο την αρχή τέλος δεν σου κάνει.

Βρες αυτό που σου κάνει οπτικά, εργονομικά και οδηγικά και μην σε νοιάζει η μάρκα. Δεν θέλω επίσης να σε πικάρω αλλά ύστερα απο το tenere Που είχες και αντικειμενικά ήταν ένα κακοστημμένο και κακοζυγισμένο μηχανάκι το 790 θα το ερωτευτείς τόσο που δεν σε βλέπω να αλλάζεις την ΚΤΜ μετά!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Trolling mode off...Εγώ το έδωσα στις 20000χλμ, επιμελώς συντηρημένο μέχρι τότε. Λίγο μετά που το έδωσα έσκασε η πίσω ανάρτηση στο παιδί που το πήρε (δυστυχώς από τότε δε μου μιλάει και δεν κάνω πλάκα). Μετά τις 18000 μου έκανε κάποιες φορές έναν θόρυβο-τρυγμό στο άφημα του συμπλέκτη σαν να την είχαν ακούσει οι δίσκοι (ενδεχομένως να υπήρχε όντως κάποιο θέμα με το σύστημα δίσκων γιατί στο 890 τους άλλαξαν. Το νέο 790 φορά το σύστημα δίσκων του 890 οπότε είσαι κομπλέ.
Επίσης έκανε δύο ανακλήσεις στα φρένα και αντικατάσταση σετ τσιμουχών πίσω αντλίας φρένου εντός εγγύησης. Κάποια είχαν τη διαρροή του καπακιού των υγρών φρένων, εγώ όχι και επίσης το θέμα με την υγρασία του καντράν που εσύ δε θα το έχεις γιατί την άλλαξαν.
Τεράστιο ζήτημα η αεροδυναμική συμπεριφορά του, εγώ δεν το ξεπέρασα ποτέ. Το καινούργιο φαίνεται πολύ βελτιωμένο στο συγκεκριμένο τομέα με καινούρια πλαστικά και φαίρινγκ.
Η όρθια θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ και επιθετική, εγώ με 175cm ήμουν κομπλέ, εσύ θα αντιμετωπίσεις θέμα και θα χρειαστείς αποστάτες, εκτός και εάν είσαι ο Birchy.

Αυτά τα ολίγα, άντε να έρθει να το δούμε μήπως το ξαναπάρουμε χε χε!!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
κοίτα νομίζω το μηχανάκι το πρώτο Ελλάδα ήρθε πριν 3 χρόνια οπότε όχι σίγουρα ο πρώτος δεν είσαι, όλο και σε κάποιον δεν θα έκανε 3 χρόνια το π@στη. τώρα ο τελευταίος δεν ξέρω, αν πήγες χτες μπορεί!:roflmao:

Οι μοτοσυκλέτες είναι ρούχο!! Να μην πω εσώρουχο!! Άλλα μπορεί να φαντάζεσαι απο ένα φυλλάδιο αντιπροσωπείας ή απο μια φωτογραφία και άλλα άμα κάτσεις επάνω. Δεν είναι αμάξι. Η εργονομία είναι το Α και το Ω. Αν δεν σου κάτσει όπως πρέπει απο την αρχή τέλος δεν σου κάνει.

Βρες αυτό που σου κάνει οπτικά, εργονομικά και οδηγικά και μην σε νοιάζει η μάρκα. Δεν θέλω επίσης να σε πικάρω αλλά ύστερα απο το tenere Που είχες και αντικειμενικά ήταν ένα κακοστημμένο και κακοζυγισμένο μηχανάκι το 790 θα το ερωτευτείς τόσο που δεν σε βλέπω να αλλάζεις την ΚΤΜ μετά!
Εν μέρη διαφωνώ. Υπάρχει τόσο customization που πλέον αν σου αρέσει ο κινητήρας και η εμφάνιση τα υπόλοιπα του fitting είναι λίγο πολύ εφικτά.
Το Tenere 700 για ψηλούς (1.95+, το 1.85 είναι νορμάλ, όχι ψηλός :happy:) με ένα κλικ χαμηλότερα μαρσπίε και Rox ρυθμιζόμενα risers στο τιμόνι είναι παραπάνω από μια χαρά.
Η σέλα είναι πολύ προσωπικό θέμα, αλλά και για αυτό υπάρχουν 200 λύσεις.

Η δική μου άποψη είναι πως αν κάποιος έχει ερωτευτεί πραγματικά δεν αποκλείει μια μοτοσυκλέτα με μια μικρή δοκιμή (στατική μάλιστα;!).
Ειδικά όταν αυτή η μοτοσυκλέτα έχει πουλήσει τρελά και έχει χιλιάδες αξεσουάρ και έτοιμες λύσεις/προτάσεις για όλα.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Trolling mode off...Εγώ το έδωσα στις 20000χλμ, επιμελώς συντηρημένο μέχρι τότε. Λίγο μετά που το έδωσα έσκασε η πίσω ανάρτηση στο παιδί που το πήρε (δυστυχώς από τότε δε μου μιλάει και δεν κάνω πλάκα). Μετά τις 18000 μου έκανε κάποιες φορές έναν θόρυβο-τρυγμό στο άφημα του συμπλέκτη σαν να την είχαν ακούσει οι δίσκοι (ενδεχομένως να υπήρχε όντως κάποιο θέμα με το σύστημα δίσκων γιατί στο 890 τους άλλαξαν. Το νέο 790 φορά το σύστημα δίσκων του 890 οπότε είσαι κομπλέ.
Επίσης έκανε δύο ανακλήσεις στα φρένα και αντικατάσταση σετ τσιμουχών πίσω αντλίας φρένου εντός εγγύησης. Κάποια είχαν τη διαρροή του καπακιού των υγρών φρένων, εγώ όχι και επίσης το θέμα με την υγρασία του καντράν που εσύ δε θα το έχεις γιατί την άλλαξαν.
Τεράστιο ζήτημα η αεροδυναμική συμπεριφορά του, εγώ δεν το ξεπέρασα ποτέ. Το καινούργιο φαίνεται πολύ βελτιωμένο στο συγκεκριμένο τομέα με καινούρια πλαστικά και φαίρινγκ.
Η όρθια θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ και επιθετική, εγώ με 175cm ήμουν κομπλέ, εσύ θα αντιμετωπίσεις θέμα και θα χρειαστείς αποστάτες, εκτός και εάν είσαι ο Birchy.

Αυτά τα ολίγα, άντε να έρθει να το δούμε μήπως το ξαναπάρουμε χε χε!!
Μερικοι δεν βαζουν ποτε μυαλο ρε παιδι μου...:thinking:
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Trolling mode off...Εγώ το έδωσα στις 20000χλμ, επιμελώς συντηρημένο μέχρι τότε. Λίγο μετά που το έδωσα έσκασε η πίσω ανάρτηση στο παιδί που το πήρε (δυστυχώς από τότε δε μου μιλάει και δεν κάνω πλάκα). Μετά τις 18000 μου έκανε κάποιες φορές έναν θόρυβο-τρυγμό στο άφημα του συμπλέκτη σαν να την είχαν ακούσει οι δίσκοι (ενδεχομένως να υπήρχε όντως κάποιο θέμα με το σύστημα δίσκων γιατί στο 890 τους άλλαξαν. Το νέο 790 φορά το σύστημα δίσκων του 890 οπότε είσαι κομπλέ.
Επίσης έκανε δύο ανακλήσεις στα φρένα και αντικατάσταση σετ τσιμουχών πίσω αντλίας φρένου εντός εγγύησης. Κάποια είχαν τη διαρροή του καπακιού των υγρών φρένων, εγώ όχι και επίσης το θέμα με την υγρασία του καντράν που εσύ δε θα το έχεις γιατί την άλλαξαν.
Τεράστιο ζήτημα η αεροδυναμική συμπεριφορά του, εγώ δεν το ξεπέρασα ποτέ. Το καινούργιο φαίνεται πολύ βελτιωμένο στο συγκεκριμένο τομέα με καινούρια πλαστικά και φαίρινγκ.
Η όρθια θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ και επιθετική, εγώ με 175cm ήμουν κομπλέ, εσύ θα αντιμετωπίσεις θέμα και θα χρειαστείς αποστάτες, εκτός και εάν είσαι ο Birchy.

Αυτά τα ολίγα, άντε να έρθει να το δούμε μήπως το ξαναπάρουμε χε χε!!
Άμα αρχίσει να του καιει και λάδια , άλλαξε γειτονιά φιλε .. δε σε βλέπω καλα :)
Δίσκοι Συμπλέκτοι, κανει 500 ευρω νομίζω , αμορτισέρ wp πανάκριβο κ αυτο ,ιδίως εαν του βαλει καλύτερο τύπο αμορτισέρ
Το νου σου :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom