KTM 790 Adventure

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Αν είχες κάνει τόση δουλειά και σε βόλευε γιατί σκέφτηκες να αλλάξεις;
Γιατι ηταν του 2007 με 64000 χιλιομετρα ...οχι οτι με χαλαγε,
απλα μετα απο 4 χρονια που το ειχα ,ηθελα κ θελω κατι σε 2κιλυνδρο ..
Γιατι ειμαι 39 κ πιστευω πως εχω αλλον εναν ασσο στο μανηκι μου ακομα,
για κατι ποιο δυνατο που ισως αργοτερα δε θα μπορω να το ζησω οπως θελω..
Καταλαβαινεις ...
ε κ λεω αυτον τον ασσο να τον παιξω σε 790 η Tuareg ...
Aλλα ξεφυγαμε παλι ,οπως παντα,
και δε βλεπω απαντησεις στα ερωτηματα τα δικα μου!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έναν άσο μέχρι τα 40 τον έχεις σίγουρο.

Το να πάρεις ένα τηλέφωνο την ίδια την ΚΤΜ να σου πει για σέρβις και εγγύηση δεν υπάρχει, ακριβό το σπορ στο χωριό, υπεραστική χρέωση;

Απαντήσεις έχεις πάρει στα σημαντικότερα που ρώτησες αλλά είναι άσχετες έτσι και αλλιώς με ένα μοντέλο που τώρα ΘΑ κυκλοφορήσει.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Το να πάρεις ένα τηλέφωνο την ίδια την ΚΤΜ να σου πει για σέρβις και εγγύηση δεν υπάρχει, ακριβό το σπορ στο χωριό, υπεραστική χρέωση;
και αν βγαίνει τον Ιούνιο! :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιατι ηταν του 2007 με 64000 χιλιομετρα ...οχι οτι με χαλαγε,
απλα μετα απο 4 χρονια που το ειχα ,ηθελα κ θελω κατι σε 2κιλυνδρο ..
Γιατι ειμαι 39 κ πιστευω πως εχω αλλον εναν ασσο στο μανηκι μου ακομα,
για κατι ποιο δυνατο που ισως αργοτερα δε θα μπορω να το ζησω οπως θελω..
Καταλαβαινεις ...
ε κ λεω αυτον τον ασσο να τον παιξω σε 790 η Tuareg ...
Aλλα ξεφυγαμε παλι ,οπως παντα,
και δε βλεπω απαντησεις στα ερωτηματα τα δικα μου!
39 είσαι παλικάρι μου, τι να πούμε και εμείς βρε συ;;

Τα ερωτήματα σου είναι πολύ εύλογα, θεωρώ πως καμία αντιπροσωπεία δε θα στα εξηγήσει αναλυτικά, μόνο από χρήστες σαν και εμάς θα πάρεις απαντήσεις και καλά κάνεις και επιμένεις γιατί θα δώσεις πολλά λεφτά και υποθέτω ότι έχεις κοπιάσει για να τα βγάλεις, δεν τα βρήκες στον δρόμο, είσαι παιδί του μεροκάματου απ'οτι έχω καταλάβει, ωραίος γνήσιος.
Η απάντηση στα ερωτήματα σου λέγετε 1190R και είναι ο πραγματικός μονόδρομος, ψαχτο λίγο και θα διαπιστώσεις ότι έχω δίκιο, αν βρεις και κανένα να καβαλήσεις θα δέσει το γλυκό όπως πρέπει.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κανονικότητες !!!! Αυτα με τις ταχύτητες στο χέρι δεν καταλαβαίνουν τίποτα :wacky:
Απλά θα την έχει την πινακίδα μπροστά στο φτερό μπας και πάρουν χαμπάρι τα νεότερα την ηλικία της !!!:roflmao:
Στο φτερό μπροστα την έχει!!!! ;)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Trolling mode off...Εγώ το έδωσα στις 20000χλμ, επιμελώς συντηρημένο μέχρι τότε. Λίγο μετά που το έδωσα έσκασε η πίσω ανάρτηση στο παιδί που το πήρε (δυστυχώς από τότε δε μου μιλάει και δεν κάνω πλάκα).
Υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι, ναι;;; :oops:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
εχω το βιντεο που ειχα κανει γιαυτο το λογο παντως..
το μηχανακι τοδωσα σε 1 μηνα μεσα..
εδω το βιντεο ,δεν ειναι τπτ σπουδαιο
Δεν θελω να δω το μηχανακι ουτε να ακουσω τον Matthew Large.
Το μπλα μπλα θελω. :geek:
Δεν το εχει δει η βροχη, μονο 100αρα για να πιανει τα 0-199 σε 2" (01:30), κυκλοφορουσε απο Ιουνιο μεχρι Αυγουστο, μονο σε ταξΥδια, και τετοια.
:muted:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Φιλε @malllias επειδη ενδιαφέρεσαι για το ΚΤΜ , αλλα συνεχως αλλάζεις απόψη, λογικό , διοτι οι επιλογές ειναι πολλες για να σε βοηθήσω για τις βλάβες που ρωτας :
  1. Η Μοναδική βλαβη στο δικό μου ειναι , οτι μου κόπηκε η Ντιζα του συμπλέκτη , ομως, το έλυσα , το θεμα διοτι αγόρασα απο αμερικη νεο μπράτσο που τραβα τη Ντιζα με μικρότερη τάση , κόστος 75 ευρω . Η Ντιζα αλλάχθηκε στην εγγύηση
  2. Μου χάλασε ενα πλαστικό που εχει μεςα το ρεζερβουάρ καυσίμου, ένδειξης στάθμης βενζίνης, κ δεν διάβαζε , πόση βενζίνη ειχα … αλλάχθηκε στην εγγύηση
3.Για τις αλλες βλάβες που ρωτας , εχω κανει σε 2.5 περίπου χρονια , περιπου 25.000km , κυριως σε μοτοβολτες ΣΚ, ομως με αρκετές χωμάτινες adventure χωμάτινες μοτοβόλτες σε βουνά στην Αττικη , ΚΑΙ άλλου …ΚΑΙ εως και σημερα δεν εχει βγάλει ζημια , ο συμπλέκτης που αναφέρεις ή κατι αλλο απο τα περιφερειακά της μοτοσυκλετας.
. Τα περσσσοτερα ομως χλμ , περίπου 80οn-20off ειναι σε άσφαλτο ..και εκτος αθηνας ….οποτε δεν εχω σφαιρική άποψη για την αξιοπιστία του μοντέλου .. δεν εχω κανει ακομα κ το μεγαλο σέρβις των 30k χλμ. στο οποίο ανοίγει το καπάκι της μηχανής κ γινεται ρύθμιση βαλβίδων .. επιςης δεν εχω δει σε τι κατάσταση ειναι οι δίσκοι του συμπλέκτη ή ο εκκεντροφόρος, αρα δεν γνωρίζω την αξιόπιστια της μοτοσυκλετας

4. Για το βάρος σου που λες οτι εισαι χοντρός , το πιςω σετ ελατήριο -αμορτισέρ WP, ειναι σκληρό , και δεν ειναι ενδοτικό ….εγω πχ που ειμαι 84κιλα, 1.84μ υψος , εχω ρυθμίσει την προφορτιση του ελατηρίου στο τέρμα μαλακό …

5. Η σέλα η stock ειναι σανίδα αλλα την συνήθισα .. υπάρχουν πολλες επιλογές για comfort σέλες

6. Με τον αερα κ στροβιλισμούς δεν εχω θεμα οταν βάζω τη ζελατίνα στην ψηλή θέση .. ομως την αλλαξα κ εβαλα μια σκούρα χαμηλή για ομορφιά .

7. Τα σέρβις δεν ειναι ακριβά εως τωρα , λαδι κ φίλτρο αλλάζω καθε 10, το μανιουαλ λεει 15.000km ή χρονο .

8. Μετάξυ Τ7 , κ 790adve, κ αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων , το τ7 δεν εχει ηλεκτρόνικά, οποτε σιγουρα θα ειναι πιο αξιοπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι δυο μοτοσυκλέτες ειναι κορυφή στο χώμα , εχω οδηγήσει κ το Τ7, κ μου αρεσει κ ως εμφάνιση κ ως σύνολο , ομως ειναι πιο προσανατολισμένο για χώμα , οποτε εγω αγόρασα το 790adv s, διοτι τα περισσότερα χλμ τα κανω άσφαλτο κ το ΚΤΜ εχει κορυφαία εργονομία κ συμπεριφορά και ηλεκτρονικά που μπορει να σε σώσουν σε μια κακιά στιγμή , πχ στροφή σε γλιστερό δρόμο υπο βροχή …Το 790 εχει traction control ενώ το τ7 δεν εχει …

Οτι κ να παρεις καλοτάξιδο με υγεια ..

Το Tuareg δεν το εχω οδηγήσει αλλα το χω δει σε μοτοβολτες κ μου αρεσει, ομως για αυτη τη μηχανή ρωτα στο αντίστοιχο θεμα για βλάβες , ρυθμίσεις κλπ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μαλλιά ότι ζητάς το έχει το τουαρεγκ σε μεγάλο βαθμό . Άνεση , καλό στο δρόμο καλό στο χώμα καλές αναρτήσεις , μην παιδεύεσαι . Δεν το γράφω ανταγωνίστηκα απέναντι στο τ7 ή το 790 γιατί δεν τα έχω οδήγηση .
το 790/890 μου αρεσουν παρά πολύ , στατικά εγώ που ανέβηκα επάνω δεν με βόλεψαν , ή δεν ήταν αυτό που ήθελα
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Φιλε @malllias επειδη ενδιαφέρεσαι για το ΚΤΜ , αλλα συνεχως αλλάζεις απόψη, λογικό , διοτι οι επιλογές ειναι πολλες για να σε βοηθήσω για τις βλάβες που ρωτας :
  1. Η Μοναδική βλαβη στο δικό μου ειναι , οτι μου κόπηκε η Ντιζα του συμπλέκτη , ομως, το έλυσα , το θεμα διοτι αγόρασα απο αμερικη νεο μπράτσο που τραβα τη Ντιζα με μικρότερη τάση , κόστος 75 ευρω . Η Ντιζα αλλάχθηκε στην εγγύηση
  2. Μου χάλασε ενα πλαστικό που εχει μεςα το ρεζερβουάρ καυσίμου, ένδειξης στάθμης βενζίνης, κ δεν διάβαζε , πόση βενζίνη ειχα … αλλάχθηκε στην εγγύηση
3.Για τις αλλες βλάβες που ρωτας , εχω κανει σε 2.5 περίπου χρονια , περιπου 25.000km , κυριως σε μοτοβολτες ΣΚ, ομως με αρκετές χωμάτινες adventure χωμάτινες μοτοβόλτες σε βουνά στην Αττικη , ΚΑΙ άλλου …ΚΑΙ εως και σημερα δεν εχει βγάλει ζημια , ο συμπλέκτης που αναφέρεις ή κατι αλλο απο τα περιφερειακά της μοτοσυκλετας.
. Τα περσσσοτερα ομως χλμ , περίπου 80οn-20off ειναι σε άσφαλτο ..και εκτος αθηνας ….οποτε δεν εχω σφαιρική άποψη για την αξιοπιστία του μοντέλου .. δεν εχω κανει ακομα κ το μεγαλο σέρβις των 30k χλμ. στο οποίο ανοίγει το καπάκι της μηχανής κ γινεται ρύθμιση βαλβίδων .. επιςης δεν εχω δει σε τι κατάσταση ειναι οι δίσκοι του συμπλέκτη ή ο εκκεντροφόρος, αρα δεν γνωρίζω την αξιόπιστια της μοτοσυκλετας

4. Για το βάρος σου που λες οτι εισαι χοντρός , το πιςω σετ ελατήριο -αμορτισέρ WP, ειναι σκληρό , και δεν ειναι ενδοτικό ….εγω πχ που ειμαι 84κιλα, 1.84μ υψος , εχω ρυθμίσει την προφορτιση του ελατηρίου στο τέρμα μαλακό …

5. Η σέλα η stock ειναι σανίδα αλλα την συνήθισα .. υπάρχουν πολλες επιλογές για comfort σέλες

6. Με τον αερα κ στροβιλισμούς δεν εχω θεμα οταν βάζω τη ζελατίνα στην ψηλή θέση .. ομως την αλλαξα κ εβαλα μια σκούρα χαμηλή για ομορφιά .

7. Τα σέρβις δεν ειναι ακριβά εως τωρα , λαδι κ φίλτρο αλλάζω καθε 10, το μανιουαλ λεει 15.000km ή χρονο .

8. Μετάξυ Τ7 , κ 790adve, κ αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων , το τ7 δεν εχει ηλεκτρόνικά, οποτε σιγουρα θα ειναι πιο αξιοπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι δυο μοτοσυκλέτες ειναι κορυφή στο χώμα , εχω οδηγήσει κ το Τ7, κ μου αρεσει κ ως εμφάνιση κ ως σύνολο , ομως ειναι πιο προσανατολισμένο για χώμα , οποτε εγω αγόρασα το 790adv s, διοτι τα περισσότερα χλμ τα κανω άσφαλτο κ το ΚΤΜ εχει κορυφαία εργονομία κ συμπεριφορά και ηλεκτρονικά που μπορει να σε σώσουν σε μια κακιά στιγμή , πχ στροφή σε γλιστερό δρόμο υπο βροχή …Το 790 εχει traction control ενώ το τ7 δεν εχει …

Οτι κ να παρεις καλοτάξιδο με υγεια ..

Το Tuareg δεν το εχω οδηγήσει αλλα το χω δει σε μοτοβολτες κ μου αρεσει, ομως για αυτη τη μηχανή ρωτα στο αντίστοιχο θεμα για βλάβες , ρυθμίσεις κλπ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστω φιλε μου για το bio της μοτο σου!!
Ισως κ γω ειμαι κακομαθημενος με το xt τοσο καιρο που δεν ειχα κανενα θεμα!!
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Δεν θελω να δω το μηχανακι ουτε να ακουσω τον Matthew Large.
Το μπλα μπλα θελω. :geek:
Δεν το εχει δει η βροχη, μονο 100αρα για να πιανει τα 0-199 σε 2" (01:30), κυκλοφορουσε απο Ιουνιο μεχρι Αυγουστο, μονο σε ταξΥδια, και τετοια.
:muted:
Αμα δω πως εχω κρατησει καπου τον κωδικο αγγελιας θα στη στειλω..
Δεν εγραφα μπουρδες παντως..
Το μηχανακι απο Δεκεμβριο ειναι Πλαγιαρι Θεσ/κης κ το παιδι ειναι καταευχαρηστημενο..
Σιγουρα εχει γινει γνωστο στην περιοχη εκει λογο παρουσιαστικου...
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Παντως μιλαμε για δυνατη ζαρια αν παω στο 790 ε?
Καινουργιο μοντελο απο ktm +
οτι για 1η φορα φτιαχνεται το συγκεκριμενο στην Κινα..
Κασκαντερ ενα πραμα, all in στο 19 κοκκινο !!
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Απο σελα σε σχεση με το τενερε 700 τι λεει????
Ειναι λιγο πιο φαρδιά κ άνετη στο ΚΤΜ , απο οτι στο Τ7, κ επιςης ο συνεπιβάτης εχει δικια του σελα άνετη…αλλα υπάρχουν πολλες comfort επιλογές με περισσότερο αφρώδες υλικό , οπως σου γράψαμε κ πιο πριν…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παντως μιλαμε για δυνατη ζαρια αν παω στο 790 ε?
Καινουργιο μοντελο απο ktm +
οτι για 1η φορα φτιαχνεται το συγκεκριμενο στην Κινα..
Κασκαντερ ενα πραμα, all in στο 19 κοκκινο !!
Εργοδηγός ktm China factory



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Παντως μιλαμε για δυνατη ζαρια αν παω στο 790 ε?
Καινουργιο μοντελο απο ktm +
οτι για 1η φορα φτιαχνεται το συγκεκριμενο στην Κινα..
Κασκαντερ ενα πραμα, all in στο 19 κοκκινο !!
αν ειναι κασκαντερ στην εποχη της σουπερ πληροφορησης,τοτε που πηραμε 950 καπου το 2006,επρεπε να ειμαστε δειπνο του ζαν μπεντελ μποκασα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παντως μιλαμε για δυνατη ζαρια αν παω στο 790 ε?
Καινουργιο μοντελο απο ktm +
οτι για 1η φορα φτιαχνεται το συγκεκριμενο στην Κινα..
Κασκαντερ ενα πραμα, all in στο 19 κοκκινο !!
Χάθηκε να έχει η ρουλέτα και... πορτοκαλί χρώμα!!!! :p
Α στα διάλα πια!!!!! :laugh:
 
Top Bottom