KTM 790 Adventure

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ισως το πιο ωραίο αλλά το αυξηση φερόμενης μάζας κατά 20% δεν ακούγεται και πολύ ready 2 race...ας μη γράφανε τίποτα καλύτερα...ας το κανανε αβαβά ή να το έριχναν στα ηλεκτρονικά κτλ.
Καλή μετάφραση...η αύξηση 20% στην μάζα αφορά τον στρόφαλο. Ο κινητήρας φέρει όλες τις αναβαθμίσεις που είχε δεχτεί ο 890 στην τελευταία αναβάθμιση του
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και αναρτησάρα α λα Transalp... να τα λέμε και αυτά.

Εν τω μεταξύ διαβάζοντας το κείμενο ένιωσα ότι σε ηλεκτρονικά, ψεκασμούς, QS κτλ.. με 11.750 παίρνεις με καλύτερο τρόπο ότι σου δίνει το 890 των 18.000. Μια χαρά!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Και αναρτησάρα α λα Transalp... να τα λέμε και αυτά.

Εν τω μεταξύ διαβάζοντας το κείμενο ένιωσα ότι σε ηλεκτρονικά, ψεκασμούς, QS κτλ.. με 11.750 παίρνεις με καλύτερο τρόπο ότι σου δίνει το 890 των 18.000. Μια χαρά!
Κλειδί δίνουν κ αυτοί για την προφορτιση?:brr:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τεκ πακ είναι ίδια χρέωση σε όλη την γκάμα από ότι βλέπω σε ξένες ΚΤΜ. Οπότε ναι, μπορείς να πληρώσεις για να έχεις αυτό που έχει και το 890R σε πακέτο.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ο βασικός ηλεκτρονικός εξοπλισμός μεταξύ 790 και 890 (duke & adventure) είναι ίδιος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το απλό 890 φοράει τα ίδια ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια όμως; Νομίζω όχι, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.
Το απλό 890 είναι το 790 με 10 άλογα 1κιλο ροπής και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πάλι της ίδια σειράς apex. Όλα τ άλλα ιδια
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 790 δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ;
όχι, εξ ου και το σχόλιο για το τρανσαλπ πιο πίσω.

Ρυθμιζόμενες το 890 (χωρίς συμπίεση πίσω)
και πλήρως ρυθμιζόμενες (και μιά κλάση επάνω ποιοτικά) το R.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
όχι, εξ ου και το σχόλιο για το τρανσαλπ πιο πίσω.

Ρυθμιζόμενες το 890 (χωρίς συμπίεση πίσω)
και πλήρως ρυθμιζόμενες (και μιά κλάση επάνω ποιοτικά) το R.
Το r έχει άλλη σειρά αναρτήσεων πέρα από τις ρυθμίσεις, δεν έχουν καμία σχεση
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
όχι, εξ ου και το σχόλιο για το τρανσαλπ πιο πίσω.

Ρυθμιζόμενες το 890 (χωρίς συμπίεση πίσω)
και πλήρως ρυθμιζόμενες (και μιά κλάση επάνω ποιοτικά) το R.
Ευχαριστώ πολύ ! Δεν το γνώριζα .
Υπάρχει πιθανότητα να μην τα χρειαστείς οκ , ανάλογα την οδήγηση . Αλλά γιατί κιόλας … τέλος πάντων
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ευχαριστώ πολύ ! Δεν το γνώριζα .
Υπάρχει πιθανότητα να μην τα χρειαστείς οκ , ανάλογα την οδήγηση . Αλλά γιατί κιόλας … τέλος πάντων
Μείωση κόστους το λένε κάποιοι χαρτογιακαδες :ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βγαίνει ένα Honda χωρίς ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και η κριτική είναι ατέλειωτη.
Βγαίνει ένα KTM χωρίς ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και... σιωπή.
Περίεργα πράγματα... δεδομένης της "παράδοσης" και συγκριτικά μεταξύ των δυο αυτών εταιρειών, ανάποδα δε θα έπρεπε να είναι τα πράγματα;

11.500 χιλιάδες το Honda που κατασκευάζεται στη Japan και είναι ακριβό. 11.500 το KTM που κατασκευάζεται στην PRC και είναι φθηνό... εν τω μεταξύ οι 11.500 είναι πάντα 11.500...

Οι ιδιοκτήτες των 890 έχουν δώσει παραπάνω 4.000 (για το απλό) ή και 7.000 (για το R), για να λάβουν στο τέλος τα ίδια ηλεκτρονικά και δεν τρέχει μια.
Το TA δεν έχει ποδιά και χούφτες και είναι για πέταμα...

:ha

Ξέρω πως όλα αυτά έχουν να κάνουν με τις ανάγκες και την οπτική κάθε ανθρώπου. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο τα γράφω, για να δούμε πως η οπτική μπορεί να είναι ακριβώς αυτό... διαφορετική.

Εγώ ξέρω πως αν μπορούσα θα πλήρωνα ευχαρίστως ένα ΚΤΜ για να έχω ακραία -θετικά- αποτελέσματα σε συγκεκριμένη χρήση και σε συγκεκριμένα πεδία και αντίστοιχα θα πλήρωνα ευχαρίστως ένα Honda αν το ζητούμενο ήταν να έχω το κεφάλι μου ήσυχο χωρίς να διαχειρίζομαι ιδιοτροπίες και "χαρακτήρα", μέσω της απλότητας και της ευκολίας στη συντήρηση.

Και στο τέλος-τέλος, γιατί να πληρώσω ένα χλιαρό ΚΤΜ όταν με τα ίδια χρήματα μπορώ να πάρω ένα χλιαρό Honda που εκεί είναι η ηγέτιδα δύναμη;

Ε ναι, ανώμαλος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom