KTM 790 Adventure

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
STF εμένα προσωπικά Κλάιν η ktm. Δεν θα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς στην κατηγορία το 790. Η tuareg θα έπαιρνα η το suzuki. Τις θεωρώ πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.

Αλλά το transalp είναι το τελευταίο που θα με έψηνε στην κατηγορία. Δεν μου βγάζει κάτι. Δεν θα ένιωθα περήφανος να το έχω και αυτό είναι το πρώτο που θέλω να μου βγάζει μια μηχανή. Αν έβαζα μια σειρά στα γούστα μου θα ήταν strom,tuareg,790,tenere,transalp. Και το 790 το βάζω πάνω από το τενερε λόγω δύναμης και άνεσης στο ταξίδι.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Ρε παιδιά έχετε μπερδευτεί λίγο νομίζω.

1. Δεν μπορείς να ζητάς αυτά που έχει το 890 Adv να τα έχει το 790 Adv και να κοστίζει μόλις 11.750. 4 Χιλιάρικα κάτω από το 890. Στο κάτω κάτω βάλε άλλα 2.000 (πολλά λέω) και άλλαξε ρε αδελφέ τις αναρτήσεις αν δεν σε ικανοποιούν και θα είσαι πολύ κοντά στο 890 εκτός του κινητήρα.

2. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Vstrom, Tenere και Τρανσαλπ με το 790 Adv. Για να το κάνεις θα πρέπει να ξηλώσει η ΚΤΜ από το 790 Adv όλα τα ηλεκτρονικά που δεν έχουν τα άλλα 3 (Traction, Cornering, συμπλέκτης Power Assist Slipper Clutch, Motor Slip Regulation, IMU 6 αξόνων και από τον προαιρετικό εξοπλισμό (γιατί μπορείς σε αυτή την μοτοσυκλέτα να τα βάλεις) το Cruise control και τις επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις σε engine και Traction) να βάλει ζάντες με σαμπρέλα, να κάνει το δοχείο καυσίμου πιο μικρό, η σέλα να γίνει κούτσουρο, το δοχείο καυσίμου να ανέβει ψιλά, να αφαιρεθούν τα προστατευτικά μηχανής και χεριών. Τότε όμως το μηχανάκι δεν θα έκανε 11.750 αλλά 10.000 και θα έπρεπε να συγκριθεί με πιο φτηνά μηχανάκια.

3. Μπορείς να συγκρίνεις το Tuareg με το 790adv. To 790adv δεν έχει ρυθμιζόμενες, είναι πιο βαρύ, ενώ αν βάλεις το Cruise control που έχει το Tuareg τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.950€ Το Tuareg από την άλλη δεν έχει Cornering ABS και IMU 6 αξόνων, έχει πιο άθλια πλαστικά με πιο πρόχειρο φινίρισμα και κοστίζει 12.300€. Παρά τις διαφορές τους όμως, είναι άμεσα συγκρίσιμα. Τίμια σύγκριση και πολύ ωραία και τα δύο. Αν εδώ στην Κύπρο δεν είχαν 860€ διαφορά (11990€ το KTM και 12850 το Tuareg), θα δυσκολευόμουν πολύ για να επιλέξω.

4. Το Honda δεν παθαίνει τίποτα. Το Suzuki δεν παθαίνει τίποτα. Το Yamaha δεν παθαίνει τίποτα. Η Αθήνα έχει 1000 συνεργεία μοτοσυκλέτας και τα 900 ασχολούνται με Ιαπωνικά γιατί είναι και τα πιο πολλά σε κυκλοφορία. Όλοι αυτοί ζουν από αλλαγή λαδιών και φίλτρων? Σοβαρευτείτε λίγο. Όλα χαλάνε. Όλα βγάζουν ζημιές και όλα έχουν ψηλό κόστος συντήρησης και επιδιόρθωσης.

5. Για ένα φίλο που ανέφερε πιο πάνω το x-ADV 750 θέλω να πω ότι το Scouter - "μοτοσυκλέτα" των 14670€ δεν είναι συγκρίσιμο με αυτά τις μοτοσυκλέτες.

6. Φίλε tc-drift θα συμφωνήσω μαζί σου. Πρέπει σαν αναβάτης να είσαι περήφανος για την μηχανή σου.

Επίλογος. Πάρτε αυτό που σας αρέσει και το αντέχει η τσέπη σας. Αυτό που όταν το καβαλήσετε θα σας κάνει να χαμογελάτε για 7 ημέρες που θα την ξανά καβαλήσετε και δεν θα πείτε μια από τα ίδια χωρίς συγκινήσεις. Μην σκέφτεστε αν θα αντέξει η όχι και αν θα σας βγάλει ζημιές. Μην το πάρετε για την αξιοπιστία του θυσιάζοντας την οδηγική συγκίνηση. Πάρτε το σήμερα που μπορείτε και μην σκέφτεστε το αύριο.

Καλή συνέχεια σε όλους.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εγώ είμαι με Στέφανο...πονάει πλεμπαιοι κτμδες???:ll:
Τα 'χούμε πει για σένα.

Από τρία μηχανάκια, τα δυο είναι Honda, και το τρίτο με όνομα κλεμένο από Ηοnda.

Tυχαιο ? :yew:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα 'χούμε πει για σένα.

Από τρία μηχανάκια, τα δυο είναι Honda, και το τρίτο με όνομα κλεμένο από Ηοnda.

Tυχαιο ? :yew:
Ο Γκάντι δεν ειναι honda....ιδέα ειναι
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ρε παιδιά έχετε μπερδευτεί λίγο νομίζω.

1. Δεν μπορείς να ζητάς αυτά που έχει το 890 Adv να τα έχει το 790 Adv και να κοστίζει μόλις 11.750. 4 Χιλιάρικα κάτω από το 890. Στο κάτω κάτω βάλε άλλα 2.000 (πολλά λέω) και άλλαξε ρε αδελφέ τις αναρτήσεις αν δεν σε ικανοποιούν και θα είσαι πολύ κοντά στο 890 εκτός του κινητήρα.

2. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Vstrom, Tenere και Τρανσαλπ με το 790 Adv. Για να το κάνεις θα πρέπει να ξηλώσει η ΚΤΜ από το 790 Adv όλα τα ηλεκτρονικά που δεν έχουν τα άλλα 3 (Traction, Cornering, συμπλέκτης Power Assist Slipper Clutch, Motor Slip Regulation, IMU 6 αξόνων και από τον προαιρετικό εξοπλισμό (γιατί μπορείς σε αυτή την μοτοσυκλέτα να τα βάλεις) το Cruise control και τις επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις σε engine και Traction) να βάλει ζάντες με σαμπρέλα, να κάνει το δοχείο καυσίμου πιο μικρό, η σέλα να γίνει κούτσουρο, το δοχείο καυσίμου να ανέβει ψιλά, να αφαιρεθούν τα προστατευτικά μηχανής και χεριών. Τότε όμως το μηχανάκι δεν θα έκανε 11.750 αλλά 10.000 και θα έπρεπε να συγκριθεί με πιο φτηνά μηχανάκια.

3. Μπορείς να συγκρίνεις το Tuareg με το 790adv. To 790adv δεν έχει ρυθμιζόμενες, είναι πιο βαρύ, ενώ αν βάλεις το Cruise control που έχει το Tuareg τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.950€ Το Tuareg από την άλλη δεν έχει Cornering ABS και IMU 6 αξόνων, έχει πιο άθλια πλαστικά με πιο πρόχειρο φινίρισμα και κοστίζει 12.300€. Παρά τις διαφορές τους όμως, είναι άμεσα συγκρίσιμα. Τίμια σύγκριση και πολύ ωραία και τα δύο. Αν εδώ στην Κύπρο δεν είχαν 860€ διαφορά (11990€ το KTM και 12850 το Tuareg), θα δυσκολευόμουν πολύ για να επιλέξω.

4. Το Honda δεν παθαίνει τίποτα. Το Suzuki δεν παθαίνει τίποτα. Το Yamaha δεν παθαίνει τίποτα. Η Αθήνα έχει 1000 συνεργεία μοτοσυκλέτας και τα 900 ασχολούνται με Ιαπωνικά γιατί είναι και τα πιο πολλά σε κυκλοφορία. Όλοι αυτοί ζουν από αλλαγή λαδιών και φίλτρων? Σοβαρευτείτε λίγο. Όλα χαλάνε. Όλα βγάζουν ζημιές και όλα έχουν ψηλό κόστος συντήρησης και επιδιόρθωσης.

5. Για ένα φίλο που ανέφερε πιο πάνω το x-ADV 750 θέλω να πω ότι το Scouter - "μοτοσυκλέτα" των 14670€ δεν είναι συγκρίσιμο με αυτά τις μοτοσυκλέτες.

6. Φίλε tc-drift θα συμφωνήσω μαζί σου. Πρέπει σαν αναβάτης να είσαι περήφανος για την μηχανή σου.

Επίλογος. Πάρτε αυτό που σας αρέσει και το αντέχει η τσέπη σας. Αυτό που όταν το καβαλήσετε θα σας κάνει να χαμογελάτε για 7 ημέρες που θα την ξανά καβαλήσετε και δεν θα πείτε μια από τα ίδια χωρίς συγκινήσεις. Μην σκέφτεστε αν θα αντέξει η όχι και αν θα σας βγάλει ζημιές. Μην το πάρετε για την αξιοπιστία του θυσιάζοντας την οδηγική συγκίνηση. Πάρτε το σήμερα που μπορείτε και μην σκέφτεστε το αύριο.

Καλή συνέχεια σε όλους.
Το σουζουκι έχει imu 6 αξόνων με κορνερινγκ,και τρακτιον.τρακτιον δε έχει και το αλπ :yew:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδιά έχετε μπερδευτεί λίγο νομίζω.

1. Δεν μπορείς να ζητάς αυτά που έχει το 890 Adv να τα έχει το 790 Adv και να κοστίζει μόλις 11.750. 4 Χιλιάρικα κάτω από το 890. Στο κάτω κάτω βάλε άλλα 2.000 (πολλά λέω) και άλλαξε ρε αδελφέ τις αναρτήσεις αν δεν σε ικανοποιούν και θα είσαι πολύ κοντά στο 890 εκτός του κινητήρα.

2. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Vstrom, Tenere και Τρανσαλπ με το 790 Adv. Για να το κάνεις θα πρέπει να ξηλώσει η ΚΤΜ από το 790 Adv όλα τα ηλεκτρονικά που δεν έχουν τα άλλα 3 (Traction, Cornering, συμπλέκτης Power Assist Slipper Clutch, Motor Slip Regulation, IMU 6 αξόνων και από τον προαιρετικό εξοπλισμό (γιατί μπορείς σε αυτή την μοτοσυκλέτα να τα βάλεις) το Cruise control και τις επιπρόσθετες χαρτογραφήσεις και ρυθμίσεις σε engine και Traction) να βάλει ζάντες με σαμπρέλα, να κάνει το δοχείο καυσίμου πιο μικρό, η σέλα να γίνει κούτσουρο, το δοχείο καυσίμου να ανέβει ψιλά, να αφαιρεθούν τα προστατευτικά μηχανής και χεριών. Τότε όμως το μηχανάκι δεν θα έκανε 11.750 αλλά 10.000 και θα έπρεπε να συγκριθεί με πιο φτηνά μηχανάκια.

3. Μπορείς να συγκρίνεις το Tuareg με το 790adv. To 790adv δεν έχει ρυθμιζόμενες, είναι πιο βαρύ, ενώ αν βάλεις το Cruise control που έχει το Tuareg τότε το κόστος ανεβαίνει στα 11.950€ Το Tuareg από την άλλη δεν έχει Cornering ABS και IMU 6 αξόνων, έχει πιο άθλια πλαστικά με πιο πρόχειρο φινίρισμα και κοστίζει 12.300€. Παρά τις διαφορές τους όμως, είναι άμεσα συγκρίσιμα. Τίμια σύγκριση και πολύ ωραία και τα δύο. Αν εδώ στην Κύπρο δεν είχαν 860€ διαφορά (11990€ το KTM και 12850 το Tuareg), θα δυσκολευόμουν πολύ για να επιλέξω.

4. Το Honda δεν παθαίνει τίποτα. Το Suzuki δεν παθαίνει τίποτα. Το Yamaha δεν παθαίνει τίποτα. Η Αθήνα έχει 1000 συνεργεία μοτοσυκλέτας και τα 900 ασχολούνται με Ιαπωνικά γιατί είναι και τα πιο πολλά σε κυκλοφορία. Όλοι αυτοί ζουν από αλλαγή λαδιών και φίλτρων? Σοβαρευτείτε λίγο. Όλα χαλάνε. Όλα βγάζουν ζημιές και όλα έχουν ψηλό κόστος συντήρησης και επιδιόρθωσης.

5. Για ένα φίλο που ανέφερε πιο πάνω το x-ADV 750 θέλω να πω ότι το Scouter - "μοτοσυκλέτα" των 14670€ δεν είναι συγκρίσιμο με αυτά τις μοτοσυκλέτες.

6. Φίλε tc-drift θα συμφωνήσω μαζί σου. Πρέπει σαν αναβάτης να είσαι περήφανος για την μηχανή σου.

Επίλογος. Πάρτε αυτό που σας αρέσει και το αντέχει η τσέπη σας. Αυτό που όταν το καβαλήσετε θα σας κάνει να χαμογελάτε για 7 ημέρες που θα την ξανά καβαλήσετε και δεν θα πείτε μια από τα ίδια χωρίς συγκινήσεις. Μην σκέφτεστε αν θα αντέξει η όχι και αν θα σας βγάλει ζημιές. Μην το πάρετε για την αξιοπιστία του θυσιάζοντας την οδηγική συγκίνηση. Πάρτε το σήμερα που μπορείτε και μην σκέφτεστε το αύριο.

Καλή συνέχεια σε όλους.
Εγώ έγραψα για το X-ADV αλλά έγραψα και ότι: το σχόλιο μου, το κείμενο και ότι άλλη μαλ@κία έγραψα δεν αφορά τη σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών αλλά την φιλοσοφία και τη διαφορά μεταξύ μοτοσυκλετιστών και το πως αντιμετωπίζουν με διαφορετική οπτική μοτοσυκλέτες αναλόγως καταγωγής. Δυο μέτρα και δυο σταθμά.

Άχταρμας έχει γίνει η συζήτηση όποτε δεν έχει νόημα να το συνεχίσω αν και έγραψες πράγματα που με τσιγκλίσαν όπως π.χ. η σύγκριση ποιότητας μεταξύ 790 και Tuareg... ας το αφήσω και αυτό γιατί δε θα κλείσει το θέμα ποτέ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF εμένα προσωπικά Κλάιν η ktm. Δεν θα έπαιρνα έτσι κι αλλιώς στην κατηγορία το 790. Η tuareg θα έπαιρνα η το suzuki. Τις θεωρώ πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.

Αλλά το transalp είναι το τελευταίο που θα με έψηνε στην κατηγορία. Δεν μου βγάζει κάτι. Δεν θα ένιωθα περήφανος να το έχω και αυτό είναι το πρώτο που θέλω να μου βγάζει μια μηχανή. Αν έβαζα μια σειρά στα γούστα μου θα ήταν strom,tuareg,790,tenere,transalp. Και το 790 το βάζω πάνω από το τενερε λόγω δύναμης και άνεσης στο ταξίδι.
Κι εγώ βλέποντας τα specs σίγουρα το V-Strom 800 DE θα έπαιρνα αν και δεν το έχω οδηγήσει ακόμη (ελπίζω εντός του μήνα να γίνει και αυτό).
Tenere: Θα λοξοκοίταγα το World Raid μόνο.
Tuareg: Μια μηχανή που λάτρεψα από τότε που την πρωτοείδα αλλά δε μου έκατσε καλά η χημεία μας και συνεχίζω να έχω απορία αν κάτι δεν πήγε καλά εκείνη την ημέρα.
Transalp: Μεγάλωσα φαίνεται και μου αρέσει το σχέδιο της και όταν την οδήγησα μάλλον είχα ρίξει τον πήχη και περίμενα λιγότερα από όσα πήρα. Οπότε μια χαρά, αλλά στη σύγκριση με το Suzuki χάνει στο οικονομικό. Αν το ΤΑ ήταν ένα χιλιάρικο φθηνότερο το έβλεπα πάντως.

Και αν δεν είχα το NUDA θα έπαιρνα μάλλον το V-Strom 1050 -και κανένα άλλο- γιατί έχει όλα όσα θέλω εγώ από ένα On/off. Πιθανά όμως θα γλυκοκοίταγα προς το XT και όχι το DE.
Έχω όμως το NUDA και το WR250R, οπότε αν έπαιρνα και τρίτη μηχανή θα είχα ανάγκη μια που να κάνει όλα τα άλλα πράγματα έστω και με αδιάφορο τρόπο.
Οπότε πάμε σε ανέμελο μοτεράκι τύπου NC, δλδ το X-ADV. Που... θα με πάει στο Super Market και θα με πάει και ταξιδάκι. Θα του βάλλω και βαλιτσούλα και δε θα με κοροϊδεύει ο XR Maniac γιατί θα έχω κερδίσει το δικαίωμα με τη φαλαινίτσα. Και με τα tubeless του και με το DCT του και με αρκετά καλή ανεμοκάλυψη και τέλος γκάζια και ταχύτητες προσαρμοσμένα στην Ευρωπαϊκή πραγματικότητα... Αυτό είναι ένα σχήμα που το σκέφτομαι ακόμη και με ένα X-ADV του 2018.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τα κανει ολα , το 790adv s μοντελο 19-20, άσφαλτο άνετο , χώμα οργώνει και επιςης με τα νεα μοντέλα 7/890adv 2023 θα εχει κ αναβαθμισμένα spares ,οπως νέους καλύτερης ποιότητας δίσκους συμπλέκτη και αμεςα διαθέσιμΑ ανταλλακτικα , ετσι θεωρώ .
Το μονο που θα του άλλαζα ειναι μια καλύτερη σειρά για το πιςω αμορτισέρ δηλαδη το WP XPLOR PRO. Το μπροςτα ειναι σουπερ. 95 άλογα κ το κ.β χαμηλά , χωρις υγρα 189κιλα και τελική εχω δει 218km κοντέρ.

Για εμένα κ συγκρίνοντας τα specs ολων , το κορυφαίο ειναι το 890advR 2023, μετα το T7world RAID , μετα το 790adv2023 κ μετα το TUAREG 660-T7απλό-VSTROM 800 κ τελευταίο το TRANSALP 750 . Το χοντα ετσι οπως ειναι στημενο κ με την εξάτμιση χαμηλά , μονο για απλές διελεύσεις ειναι σε χωματόδρομους.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Όλοι KTM θα πάρετε!! :D το 790 που έχω εγώ είναι πάρα πολύ καλό, το μόνο που θα άλλαζα θα το έδινα και θα επερνα το R !! :yew: από εκεί και πέρα πιστεύω ότι πολύ το ψάχνετε, υπάρχουν πλέον από όλες τις εταιρίες μηχανάκια που είναι όλα καλά για όλους, οπότε τα πράγματα είναι απλά, πας οδηγας και οποίο σου κάνει το βρακάκι σου υγρό αν σου φτάνουν τα λεφτά το αγοράζεις όλα τα άλλα είναι θεωρίες! ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν περιμένεις αρκετά (μαζεύοντας λεφτά στην Ελλάδα 2.Χ μέχρι να βγει από gama βερσιόν) θα φροντίσει η φύση να βρέχεις το βρακάκι σου έτσι και αλλιώς, όλα τα προβλέπουν οι κυβερνήσεις
 

ATZORTZATOS

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας Τζωρτζατος
Μοτό
KTM 950 adventure 2005
Καλήμερα στην ομάδα θα ήθελα να κάνω ενα δύο ερωτήσεις στους κατόχους 790s πρώτης γενιάς.
Έχω στην κατοχή μου ενα 790 μοντέλο του 2019 αγορασμένο το Μαιο του 20 εγω το πήρα μεταχ. απο Γερμανία με 10.000 χμ. τον Οκτώμβριο του 23, εχω κάνει το σέρβις των 15.000 χιλ. στα 12.500 γιατί πέρασε το χρονικό διάστημα που είχε προγραμματισεί.Στίς 20.000χμ που έχει τώρα άλλαξα λάδια και προλιπτίκα ένα φίλτρο βενζίνης.
Ερώτηση πρώτη όσο περνάνε τα χιλόμετρα νόμιζω ότι ο κινητήρας του κροταλίζει οταν το βάζω μπρός για λίγα δευτέρολεπτα , άλλαξα λάδια και περίμενα αυτό να αλάξει κάτι που νομίζω δεν έγινε έδω να πω οτι τα λάδια που έβαλα είναι αυτά που λεί η εταίρια motorex 10 60.Σε ερώτηση που έκανα στον μηχανικό μου είπε οτι όλα έτσι κάνουν είναι φυσιολογικό.
Και δεύτερον μου κάνει μπερδέματα σε χαμηλές στροφές στο ήπιο άνοιγμα του γκαζιου απο 2000 μέχρι 3500 αλλα και στο πάτα άσε πάλι στο ήπιο άνοιγμα δουλεύει σαν διακόπτης είναι πόλυ απότομο και γενικά η λείτουργια του χαμηλά αλλά και με σταθερό το γκάζι απο 2000 μέχρι τις 4000 μέσα σε κίνηση είναι δύσκολη εκτος και αν πρέπει να πήγαινεις μονίμως πάνω απο 4000.
Δεν μίλαω για σκορτσαρίσματα χαμηλά. Και με αλυσίδα κανονικά τεντωμένη.
Εχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος τέτοια θέματα και αν ναι υπάρχουν λύσεις?
Όλα τα σέρβις έχουν γίνει σε εξουσιοδοτιμένα συνεργεία.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Δεν εχει αρρυθμίες το μοτερ σε εμένα σε κανενα εύρος στροφών , μοντελο ομως του 2020. Σου εστειλα pm, ίσως πρεπει να ανοιχθεί μοτερ κ να γινει check στον εκκεντροφόρο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Αν.ο ήχος που περιγράφεις ακούγεται μόνο το πρωί (ή όταν είναι κρύο) και μόνο για ελάχιστο χρόνο μέχρι να ζεσταθεί είναι ο τεντωτηρας της καδένας. Μπορεί να βελτιωθεί σε συνεργείο που έχεις τις σχετικές οδηγιες
 
Top Bottom