KTM 790 Adventure

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Έχουμε καμία πρόταση για μπαταρία; Η 2η σε 2,5 χρόνια απεβίωσε οριστικά.. φταίει ο πανδορα φαντάζομαι..
σκεφτομαι να βαλω shido λιθιου καποια στιγμη δεν εχω δοκιμασει παντως
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οδήγησα σήμερα στα ktm orange days το καινούργιο(φρεσκαρισμενο) 790.

Να μοιραστώ την εμπειρία μου. Συνολικά θετική θα έλεγα. Πρόκειται για καλή μοτοσυκλέτα στα χρήματα που ζητάει η ktm. Φυσικά (για μένα) υπάρχουν θετικά και αρνητικά.

Θέση οδήγησης ωραία και άνετη όπως και η σέλα. Φυσικές γωνίες στα χέρια και καλός μοχλος. Θα προτιμούσα τα πόδια να έχουν μικρότερη γωνία στα μαρσπιε. Υποθέτω ένας 1.80 και πάνω ίσως ένιωθε στριμωγμένος. Αυτό όμως είναι υποκειμενικό. Πρώτη δουλειά θα αφαιρούσα τα λαστιχένια παρεμβυσματα να κερδίσω κάνα δύο πόντους. Πάντως ακόμα και χαμηλότερα αναστήματα πατάνε καλά κάτω πιστεύω. Και λέω πιστεύω γιατί ο δημοσιογράφος bulldog από την παρουσίαση του vstrom 800 μάλλον θα το απαγορεύει κι αυτό για 1.80 και κάτω.. φάγαμε πακέτο...

Ανεμοκαλυψη ακούγοντας τα παράπονα από το προηγούμενο 790 αναρωτήθηκα αλλά μέχρι και 150 που είδα κανένα buffeting και αρκετά καλή ροή του αέρα. Πέρα από την προσθήκη των πλαστικών στα Φέρινγκ έχει και μια τρύπα στη ζελατίνα που νομίζω δεν την είχε το προηγούμενο μάλλον για αυτή τη δουλειά.

Σασμάν ακριβές,μαλακό,συμπλέκτης πολύ ελαφρύς ,περιέργως πολύ κοντη μανέτα συμπλέκτη,σαν aftermarket κοντή με παραξένεψε η επιλογή.

Εμφάνιση και από κοντά και αίσθηση ποιότητας εμένα με κάλυψε. Οκ έχουν πέσει κάποιες εκπτώσεις σε σύγκριση με ένα 890-norden η πιο εμφανής στο τελικό της εξάτμισης και στην απουσία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις αλλά γενικά καλή εικόνα. Θα πρέπει να βάλουμε δίπλα δίπλα ένα προηγούμενο Αυστριακό 790 με το Κινέζικο εδώ να δούμε τι έχει παίξει τουλάχιστον εξωτερικά όσο μπορείς δει κάποιος.

Ψεκασμός αρκετά καλός θα έλεγα,όχι τέλειος αλλά αρκετά καλός.

Ζεστή από τον κινητήρα μου έβγαλε στο ύψος των γαμπων. Καλύτερη κατάσταση ενδεχομένως από άλλες μηχανές καθώς και με 34 βαθμούς που καβάλησα ( σε ανοιχτούς δρόμους) δεν μου χάλασε τη διάθεση αλλά γενικά θα μάθουμε να ζούμε με ζεστή με τις προδιαγραφές όλο και περισσότερο. Εδώ οκ είναι σε νορμάλ πλαίσια νομίζω.

Φρένα.. χμ... Όχι τα καλύτερα της κατηγορίας σίγουρα. Αρκετά σπογγώδης αίσθηση και απαιτεί αρκετή δύναμη να αποδίδει. Ίσως λόγω διττής χρήσης δεν έδωσαν πολύ έντονο αρχικό δάγκωμα αλλά σίγουρα θα προτιμούσα κάτι πιο δυνατό και με αίσθηση ειδικά σε τόσα άλογα.

Αναρτήσεις.. Εδώ για να είμαι απόλυτα ειλικρινής η σειρά Apex της WP είτε στο 390 είτε στο 790 δεν είναι οι αγαπημένες μου αναρτήσεις. Φαίνονται πως είναι η budget σειρά της εταιρείας με σχετικά ξερή αίσθηση και μειωμένη πληροφόρηση. Μάλιστα εδώ χωρίς ρυθμίσεις έχουν επιλέξει από το εργοστάσιο μια ρύθμιση ειδικά στο πηρούνι που δεν μου άρεσε με πιο ασφάλτινη προδιάθεση και γρήγορες αποσβέσεις και αυτό επηρεάζει κάπως και την άνεση. Αν κάποιος περιμένει αίσθηση 990 από αναρτήσεις δεν θα την βρει εδώ και πρέπει να δώσει παραπάνω να πάει στο 890 R η στο Norden expedition με την σειρά xplor της WP. Και για να είμαστε ειλικρινείς ο παραδοσιακός πελάτης της ktm δεν νομίζω πως θα καλυφθεί από την σειρά apex..

Ζύγισμα και βάρος. Θα έλεγα από πλαίσιο είναι εξαιρετικό και η μηχανή αλλάζει εύκολα πορεία και ακούει. Δεν έχει βαριά αίσθηση και εδώ βοηθάει και το τεποζιτο. Και πάλι το πλαίσιο εκθέτει εδώ κάπως τις αναρτήσεις και φαίνεται πως είναι φτιαγμένο και για περισσότερα άλογα και για καλύτερες αποσβεσεις.

Τώρα για το μοτέρ. Για το σασμάν μίλησα. Εδώ είμαι διχασμένος. Εχωντας οδηγήσει πρόσφατα και το cfmoto 800mt με σχεδόν το ιδιο μοτέρ περίμενα μια παρόμοια αίσθηση αλλά είχαν διάφορες. Ένιωθα πως το στροφαρισμα ερχόταν πιο δύσκολα στις επιταχύνσεις και λίγο πιο νωχελικη αίσθηση στις χσμηλομεσαιες. Ηονη λογική εξήγηση που μπόρεσα να σκεφτώ για αυτό είναι ο στρόφαλος από το 890 που έχουν βάλει σε αυτό το μοτέρ σε σύγκριση με το 800mt. Πιθανώς βαρύτερος στροφαλος που υποθέτω προσθέτει πόντους στην μακρόχρονη αξιοπιστία και ενδεχομένως και στη ροπή στις ρεπριζ ( μεγαλύτερο περιστρεφόμενο βάρος,καλύτερη ροπή στις ρεπριζ). Λεπτομέρειες που δεν είχα φυσικά σε 15 λεπτά την ευχερεια να διαπιστώσω αλλά μπορούν να φανούν ενδεχομένως σε μετρήσεις με vbox η με εκτενή συγκριτική δοκιμή των δύο μοντέλων. Αρκετά άλογα πάντως για τη κατηγορία που θα κάλυπταν τους περισσότερους. Προσωπικά στο vstrom με συγκίνησαν περισσότερο οι χαμηλομεσαιες σαφώς αλλά εδώ φαίνεται πως έχει περισσότερη διάρκεια ψηλά αλλά στρωμένο vstrom 800 δεν έχω καβαλήσει να το ανοίξω κόκκινα.

Οθόνη συμπαθεστατη στα όργανα και τα ηλεκτρονικά στην ρύθμιση που είχαν βάλει μου φάνηκαν επεμβατικα και κάπως απότομα. Εκεί θέλει ψάξιμο στις διάφορες επιλογές ρυθμίσεων.

Συνολικά θα έλεγα μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, τίμια για τα χρήματα που ζητάει η ktm. Πολύ πιο όμορφη για μένα από παλιά,με λυμμενο φαίνεται το θέμα της αεροδυναμικής. Ένα αρκετά πλήρες πακέτο που νομίζω θα καλύψει τους περισσότερους αλλά σε θέμα αναρτήσεων,ρυθμίσεων αναρτήσεων (δεν ξέρω αν θα βολεψει αυτό το σεταρισμα στο χωμα) και φρενών ο απαιτητικός πρέπει να ανέβει παραπάνω σε χρήματα για να πάρει το απόλυτο που περιμένει από ένα ktm στα 890R και Norden expedition.

Nevertheless που λένε στο χωριό μου ένας άξιος ανταγωνιστής στη κατηγορία με ένα βαρύ όνομα μια φρέσκια δυναμική εμφάνιση και πολλά καλά στοιχεία όπως και πολύ νόστιμη τιμή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Βαγγέλη, το τιμόνι στα χέρια σου έπεσε καλά?
Δεν μπορούσα να βολευτω με τίποτα
Και το μπροστινό δεν μου έκατσε καλά...
Δεν είχα καλή πληροφόρηση
Το οδήγησα μέσα στο πιστακι
Εγώ κ ο πλοηγός δύο μας ,που έτυχε να είναι ο κύριος Γιώργος ο εκπεδευτης του χουντρα
Είχαμε καλό ρυθμο,μέχρι που μου έδωσε οδηγίες πώς να στρίβω...αλλά εγώ με το 790 δεν.... αίσθηση χάλια
Κ επειδή με ξένη μοτό δεν έχω πέσει ποτέ είπα να μη σπάσω το ρεκόρ μου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη, το τιμόνι στα χέρια σου έπεσε καλά?
Δεν μπορούσα να βολευτω με τίποτα
Και το μπροστινό δεν μου έκατσε καλά...
Δεν είχα καλή πληροφόρηση
Το οδήγησα μέσα στο πιστακι
Εγώ κ ο πλοηγός δύο μας ,που έτυχε να είναι ο κύριος Γιώργος ο εκπεδευτης του χουντρα
Είχαμε καλό ρυθμο,μέχρι που μου έδωσε οδηγίες πώς να στρίβω...αλλά εγώ με το 790 δεν.... αίσθηση χάλια
Κ επειδή με ξένη μοτό δεν έχω πέσει ποτέ είπα να μη σπάσω το ρεκόρ μου.
Άρη το τιμόνι δεν ήταν άσχημο θα έλεγα για μένα. Όσο μπορείς να καταλάβεις από 15 λεπτά βόλτα. Αλλά το μπροστινό όχι δεν με κάλυψε. Ξερή αίσθηση αρκετά και όχι καλή αίσθηση πληροφόρησης. Ήταν αυτό που μου άρεσε λιγότερο στη μηχανή.
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Ωραίο χρώμα, καλοτάξιδος και πάντα ασφαλής!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Καλορίζικη αλλά σε λίγο θα μας πεις ότι είναι και καλύτερη από το νέο Transalp...Φρουραααα!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Καλοτάξιδοι...!!!:prft:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Καλές βόλτες και πάντα όρθιος!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Καλοτάξιδο :friendship:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Καλημέρα,

Χθες παρέλαβα την κούκλα μου. Δεν ξανά είχα KTM και έχω να πω ότι είναι το κάτι άλλο. Σε 1η ανάγνωση 200km το μηχανάκι είναι ανώτερο από Tuareg 660 που οδήγησα στο παρελθόν.

Το μόνο αρνητικό που της βρίσκω είναι η ζέστη στα πόδια.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες.


Καλή συνέχεια και καλές διακοπές.
Καλοταξιδο!
Μια φορά κατεμ ,πάντα κατεμ!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλοταξιδοι...η πορτοκαλί αλήθεια είναι μακράν το πιο όμορφο στην κατηγορία.

Ζέστη βγάζουν όλα τα γιουρο5 ...μην ασχολεισαι
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Όλα χρυσά και άγια αλλά ώρες ώρες η ζέστη στα πόδια είναι υπερβολική. Ανάθεμα τα Euro5. Άντε να πέσει λίγο η θερμοκρασία να δροσιστούμε λίγο.

Πρώτα 500χιλ. και παραθέτω τα σχόλια μου.

  • Ανεμοκάλυψη έως τα 140χιλ. είναι πολύ ΟΚ. Είμαι 1.80cm
  • Συμπλέκτης βουτυρένιος. Δεν χρησιμοποιώ το QS.
  • Θέση οδήγησης πολύ ξεκούραστη. Σε όρθια θέση πρέπει να φέρω πίσω το τιμόνι και πάνω. Μπορεί να θέλω και αποστάτες. Έκανα γύρω στα 15χιλ. χώμα.
  • Γκάζι ξέρετε όσοι έχετε KTM.
  • Αναρτήσεις ικανοποιητικές για μένα. Το μπροστινό ακούει μια χαρά.
  • Φρένα προοδευτικά. Μια χαρά για μένα.
  • Ποιότητα κατασκευής, λες και βγήκε από το Αυστριακό εργοστάσιο. Δεν βλέπω εκπτώσεις.
  • Οθόνη εξαιρετική.
  • Βάρος σαν ποδήλατο. Από έγκυρο Ιταλό δημοσιογράφο πραγματικό βάρος πλήρες υγρών 214.9kg.
  • Αυτό όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι τα φώτα. Παιδιά είναι εξαιρετικά σε απόλυτο σκοτάδι. και τα μικρά και τα μεγάλα.

Καλό βράδυ σε όλους.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Αυτή η ζέστη που λέτε όλοι βρε παιδιά δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ, σε κανένα μηχανάκι ( νταξει εκτός από το R1 ) ίσως επειδή φοράω ΠΑΝΤΑ παντελόνι μακρύ, καλτες μακριές και παπούτσια αν όχι μηχανής κανονικά? Μου κάνει εντύπωση που το λέτε όλοι
 
Top Bottom