KTM 790 Adventure

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιχνίδι με Κάρτες googlare και θα δεις!!!
Μοιραζεις χαρτιά και συγκρίνεις το καλύτερο!!
Αυτοκίνητα, μότο, αεροπλάνα!!!
Πώρωση!!!!
...


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξέρω βρε, το '70 γεννήθηκα ο κωλόγερος! Απλά μου αρέσει να τσγκλάω τον k0k0s
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Γιατί ήρθαν πολλά θες να πεις; Ένα τελευταίο, μοντέλο 2018, διαφημίζουν τώρα, σε τιμή καταλόγου.
Το 1090R δεν είναι διαθέσιμομ για κάποιο λόγο έγινε αυτό. Στο bikeit διάβασα ότι θα είναι ξανά για λίγα περιορισμένα κομμάτια στην τιμή των 13.800...Οπότε καταλαβαίνεις ότι όταν μια μηχανή adventure 1090 κυβικών έχει λιανική στα 13.800 και η ιδια εταιρία πουλά στη λιανική μηχανή adventure 790cc στα 14.900 ε κάτι σημαίνει αυτό...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι, ότι η μία είναι μοντέλο στοκ που μάλλον καταργήθηκε στην Ευρώπη και η άλλη μοντέλο τρέχοντος καταλόγου, το οποίο κωμικά είναι σε έλλειψη παγκόσμια. Η τιμή είναι 15380 και σε προσφορά (μετά μερικές ημέρες που έτρεχε η καμπάνια με την αρχική τιμή) έβαλαν και το πόσο τελικά θα δώσεις ταμείο.

Δεν ξέρω τι άλλο συνειρμό έχεις κάνει με τις τιμές.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τελικα ποσο θα εχει το 1090R ;
Το 790R με το νεο ετος ,υπαρχει ομως το απλο 790.

Ξερω οτι στην Ελλαδα υπαρχουν αρκετοί που το ζητανε αλλα δεν υπαρχει στην παραγωγή.
Δεν καταλαβαίνω γιατι η εταιρεία δημιούργησε αυτη την ηθελημένη έλλειψη .

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί, αν δεν γράφουν ότι να ναι στο μότο περιοδικό, το R δεν ήταν εξ αρχής υπολογισμένο να παραχθεί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 1090R βγηκε για να χτυπησει το ΑΤ μεχρι να βγαλουν το 790. Εχει το (ετοιμο) μοτερ του 1050 με μονη αλλαγη στους εκκεντροφορους, και τις αναρτησεις απο τα 1190R βελτιωμενες. Ολα τα υπολοιπα κομματια ειναι απο την υπαρχουσα γραμμη παραγωγης 1050/1190. Με μηδενικο επιπλεον κοστος R&D λοιπον εβγαλαν ενα μηχανακι για να χτυπησει την Αφρικα. Δεν ξερω τι εκανε στην Ευρωπη το 1090 αλλα στην Αμερικη πουλησε πολυ, γι'αυτο το πουλανε ακομα. Απο σποντα ισως, τους βγηκε ενα πολυ καλο μηχανακι που εξ'αρχης ηταν προδιαγεγραμμενο να αφησει τη θεση του στο 790.

Δεν υπαρχει κανενας σκοτεινος λογος πισω απο την καταργηση του 1090. Eιχε ανακοινωθει απο περσυ οτι στην Ευρωπη θα καταργηθει σαν νεο μοντελο για το 2019.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ζήτημα δεν ήταν αυτό που λες k0k0s γιατί αυτό με το 1090R είναι όντως γνωστό ήδη από πέρυσι. Και το 1090R είναι εξαιρετική μοτοσικλέτα.

Αυτό με την τιμή δεν κατάλαβα. Υπονοεί ότι το 790R είναι ακριβότερο άρα καλύτερο; και μόνο τα πιο νέα περιφερειακά, μαζί με την μείωση του βάρους, το κάνουν πολύ διαφορετικό από το 1090. Πάντως "στοκ" και "πωλήσεις με το τσουβάλι" είναι αντιφατικές έννοιες, δυστυχώς οι λακωνικές απαντήσεις δεν βοηθάνε στο να βγει νόημα στην κουβέντα.

Περίεργο θεωρώ και την διαρροή/φημολογία για αντικατάσταση με 890 πριν καν κλείσει διετία.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω αυτο εννοουσα με τα υπερατου. Το 790 νικησε το Αφρικα που νικαει το 1090... Που και ποτε νικαει το ενα το αλλο δεν καταλαβα. Για αλλη χρηση/κοινο προοριζεται το καθενα. Το 790 λογικο ειναι να ειναι ακριβοτερο (πλεον , γιατι η τιμη του 1090R ηταν 15400) γιατι α) η τιμη δεν παει με τα κυβικα αλλα τον εξοπλισμο και το R&D και το 790 ειναι ενα ολοκαινουριο μηχανακι με πολλα περισσοτερα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια απο το 1090 και β) γιατι ειναι νεο μοντελο και τα νεα μοντελα πουλανε ακριβα, προς το τελος της καριερας τους τα ριχνουν σε προσφορες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μπλα μπλα 9000 χιλιόμετρα με το 790R και λίγο από αγώνες και βάλτε google translate για γέλιο γιατί εγώ με τα Γαλλικά του λυκείου δεν βγάΝω άκρη και η μετάφραση έχει ατέλειες.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
μπλα μπλα 9000 χιλιόμετρα με το 790R και λίγο από αγώνες και βάλτε google translate για γέλιο γιατί εγώ με τα Γαλλικά του λυκείου δεν βγάΝω άκρη και η μετάφραση έχει ατέλειες.
Καραγούσταρε ο τύπος... εντωμεταξύ, στα χλμ με GS κοντράρει τον μανιακό μας...τυχαίο;;; :rolleyes:

The opinion of Miguel Sousa (300'000 km in 1150 GSA and 1200 GSA LC, 18'000 km in KTM 790 Adventure R)

"Overall I am very satisfied. Now that I've tasted the 790 R, I do not want to go anywhere with my Panzer. "
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Από τα 500 κομμάτια Rally που θα παραχθούν, 10 κομμάτια θα έρθουν στη Σουηδία και έχει ήδη αποφασιστεί σε ποιους ΚΤΜ αντιπροσώπους θα δωθούν.
Η τιμή στις 204.900 σουηδικές κορώνες που αντιστοιχεί περίπου στις 20.500 ευρώ! (αν και τώρα έχει πέσει η αξία της κορώνας και βγαίνει στα 19.000 ευρώ)

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από τα 500 κομμάτια Rally που θα παραχθούν, 10 κομμάτια θα έρθουν στη Σουηδία και έχει ήδη αποφασιστεί σε ποιους ΚΤΜ αντιπροσώπους θα δωθούν.
Η τιμή στις 204.900 σουηδικές κορώνες που αντιστοιχεί περίπου στις 20.500 ευρώ! (αν και τώρα έχει πέσει η αξία της κορώνας και βγαίνει στα 19.000 ευρώ)

Γνωρίζουμε ποιες είναι οι διαφορές εκτός από τα περιφερειακά; (υποπτεύομαι π.χ. πως οι αναρτήσεις θα είναι top of the top)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αναρτήσεις pro , εξάτμιση ,carbon προστασιες και αλλα χρωματα . Αυτα ειχαν πει .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom