Δεν μπορείς να πουλήσεις αυτό που δεν παράγεις. Έλλειψη σε 790R υπήρχε από πέρυσι, φέτος με τον ιό πήγαν όλα στον οξαποδώ, ανέβηκε και η τιμή, υπάρχει αρκετός κόσμος που θα περιμένει το Norden, δεν το διαχειρίστηκαν καλά το 790R, κρίμα.Καθε τρεις και λίγο θα βγάζουν και από έναν μπας και δουν καμια πωληση παραπάνω...
Για τους Ρουμάνους συμφωνώ.Nομίζω οι Ρουμάνοι, επειδή τους έχω παρακολουθήσει και δεν τους θυμαμαι να εχουν ποτε άλλοτε τετοιο ύφος, διακινδυνεύω να πω ότι είναι ακόμα πικαρισμένοι από το γεγονός ότι δεν τους κάλεσε η Yamaha στην παρουσίαση...Ολα τα αλλα τα βγαζουν μηχανάρες. Οι Αυστραλοί είναι ενθουσιασμένοι μεν αλλά λένε την αλήθεια και για την ανάρτηση. Δεν είχα Ιαπωνικό στο παρελθόν, μπορεί να είναι κανόνας αλλά στο Tenere 700 το εκαναν γιατι το μηχανάκι είναι ψηλότερο από τα specs. Βαζοντας ενα πιο μαλακό ελατήριο το μηχανακι γινεται πιο προσβάσιμο. Το μηχανάκι έχει καταπληκτική ισορροπία και παρά το βαρος που είναι ψηλά κτλ είναι ιδανικό και για άπειρους αναβάτες. Δεν μπορεί το μηχανακι των 10 χιλιάδων να είναι ανώτερο από το 790R των 15.000...
Μηχανάκια 790R στη Γερμανία υπήρχαν πολλά. Εγώ βρηκα καινουριο στα 12000, το προτιμολόγιο για την ακρίβεια έγραφε 11.990. Το εδιναν τοσο γιατι τη συγκεκριμένη περίοδο είχαν μεγαλο αποθεμα που μαλλον δεν εφευγε. Μαλλον κατι λαθος εχει κανει η KTM σε άλλα επίπεδα.
Στα 90 κιλά?Στα 90 κιλα που ημουν εγω , ηθελε μονο ρυθμιση sag , μετα πεταγε και το ειχα ολα στο medium .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν πάλι είσαι στη κατηγορία -φτερού, α λα Dambo το ιπτάμενο ελεφαντάκι- 100 plus κιλά, θέλεις ένα σκληρότερο ελατήριο στο ίδιο μήκος μπρος και πίσω, σετάρισμα SAG (πάντα) και όλα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Εκτός βέβαια αν είσαι από τους αγωνιάρηδες, αγωνιστικούς (έχουμε πολλούς και από δαύτους), είσαι 50 και έχεις ακόμη κολλημένη αφίσα του Chris Birch στη κρεββατοκάμαρα κτλ... οπότε εκεί πάω πάσο.
95 , δεν βγαινω πιο πανω ,τωρα ομως ;;;;Στα 90 κιλά?
Πότε?
Όταν ήσουν στο λύκειο?
(τα μισά να σου 'λεγα)
Στα CRF1000 2017-19 (οχι στο ATAS) που ειναι 20 κιλα βαρυτερο απο το Τ700, το πισω ελατηριο ειναι 82.5N/mm και για μενα μονο μου (89 κιλα) με χωματινο εξοπλισμο και μια τσαντα πισω με εργαλεια/σαμπρελες/νερο/σαντουιτς κλπ για εντουραδα ημερας δεν ειχα κανενα προβλημα σε απαιτητικο χωμα - εχοντας βεβαια σηκωσει την προφορτιση στα 2/3 δηλ. στα 24 απο τα 36 κλικ οταν η μαμα ρυθμιση ειναι στα 7/36 ή περιπου στο 1/6. Αρα νομιζω οτι το Τ700 με 70N/mm μαλλον θα καλυψει αναβατες μεχρι 80 ή ισως και 90 κιλα για απλη χωματινη χρηση χωρις φορτιο μιας και το μηχανακι ειναι και 20 κιλα ελαφρυτερο.Οι γκουρού και ταυτόχρονα πωλητές αναρτήσεων πάντως λένε ότι το πίσω ελατήριο στο Tenere 700 είναι 70Ν/mm δηλαδή για αναβάτες 65-70 κιλά ενώ στο 790R νομίζω είναι 95N/mm δηλαδή αρκετά πιο σκληρό.
E ενταξει, οι διαδρομες των αναρτησεων ειναι πανω-κατω οι ιδιες σε αυτα τα 3. Αλλα ναι, παιζει και το μηκος του ελατηριου εννοειται.Απλή υπενθύμιση ότι είτε με μοχλικό είτε χωρίς, αν δεν συγκρίνεις ελατήρια στο ίδιο αμορτισέρ και μηχανάκι, η σύγκριση είναι μήλα και πορτοκάλια.
Δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι, φυσικα παιζουν ολοι αυτοι οι παραγοντες αλλα σε μηχανακια ιδιου τυπου με παρομοια αρχιτεκτονικη και κατανομη βαρους μπρος-πισω νομιζω οτι μπορει να κανει καποιος καποιους συσχετισμους.Απλή υπενθύμιση ότι είτε με μοχλικό είτε χωρίς, αν δεν συγκρίνεις ελατήρια στο ίδιο αμορτισέρ και μηχανάκι, η σύγκριση είναι μήλα και πορτοκάλια.
Για παραδειγμα το 1090R που ειναι παραπλησιο στη γεωμετρια του CRF1000 και στις διαδρομες αναρτησεων, αντι για 82.5Ν/mm φοραει 180Ν/mm απο μαμα, ακριβως επειδη δεν εχει μοχλικο.Δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι, φυσικα παιζουν ολοι αυτοι οι παραγοντες αλλα σε μηχανακια ιδιου τυπου με παρομοια αρχιτεκτονικη και κατανομη βαρους μπρος-πισω νομιζω οτι μπορει να κανει καποιος καποιους συσχετισμους.
Μολις πηγα στο σαιτ της Racetech να δω τι δινει για το Τ700 και τα 90 κιλα μου οταν μου δινει 96N/mm για το CRF1000 αλλα δυστυχως δεν τοχουν βαλει ακομη. Αν ειναι σωστη η θεωρια μου, θα μου δωσει ~85N/mm, για να δουμε οταν θα βαλουν το Τ700.