απο το 2008 καθε χρονια βγαζουν οργανα που δεν βαζουν υγρασια, καλα παει αυτοΕίναι γνωστό θέμα και αλλάζουν όλη την οθόνη εντός εγγύησης. Διάβασα ότι από Φεβρουάριο κυκλοφορεί αναβαθμισμένη οθόνη που δεν θα περνάει υγρασία μέσα.
Καλοταξιδοι να είστε και καλολασπωτοι.
Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να σαι καλά Κώστα!Καλοταξιδοι να είστε και καλολασπωτοι.
Ελπίζω να μην σε βλέπουμε συχνά στα τεχνικα-προβληματα
Τι πας τώρα και αγοράζεις...αντάλλαξέ το με το Τenere (μου) να μην έχεις προβλήματα.Ναι το γνώριζα για την οθόνη. Έχω διαβάσει για τυπάδες στην Αμερική που έχουν αλλάξει 3 οθόνες και άλλες 3 εξατμίσεις.
Το μηχανάκι είναι τακαρίσιο...δε χρειάζεται αλάρμ...δηλαδή είσαι στη μέση της ερήμου...τι να τα κάνεις τα αλάρμ;Ευχαριστώ, αν και σε πρώτη φάση δεν με ενδιαφέρει.
Απλώς παραλαμβάνοντας το μηχανάκι τους ρώτησα αν είναι έξτρα και ο υπεύθυνος του συνεργείου κοίταξε το μηχανάκι και μου είπε πως έχει,τον ρώτησα πως το ξέρεις, λέει βλέπω τη βαλβίδα. Μετά ψάχνοντας το μάνιουαλ βρήκα το μέρος του ταμπλό που μπορείς να τσεκάρεις την πίεση και σε μένα δεν υπήρχε.
Γενικά στο ιντερνέτ βρίσκεις πιο πολλές συζητήσεις απο Αμέρικα γιατί εκεί πούλησε πολύ. Ωστόσο στις εκδόσεις που κυκλοφόρησαν εκεί κάποια πράγματα είναι διαφορετικά (τα φλας ας πούμε δεν είναι led) οπότε αφήνεις ένα περιθώριο να διαφέρουν και άλλα. Βλέπε TPMS.
Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα καιΤι πας τώρα και αγοράζεις...αντάλλαξέ το με το Τenere (μου) να μην έχεις προβλήματα.
Εγώ τα είχα συνηθίσει και τώρα μου λείπει ...
Η αλήθεια έιναι ότι το ζηλεύω μερικές φορές αυτό το μηχανάκι (μηχανάρα). Καλοτάξιδος και πάντα όρθιος
Εγώ δεν είχα δίλημμα γιατί δεν έβρισκα πουθενά το 790R.Όταν αποφάσισα ...
Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..
Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλολάσπωτος + καλοτάξιδος!Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα και
την πολυτέλεια των ηλεκτρονικών. Επομένως προερχόμενος από ένα μηχανάκι που είχε μόνο abs έψαχνα κάτι πιο εξελιγμένο.Επίσης κάτι που έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο είναι το ότι τ7 δε μου γεμίζει τόσο το μάτι για ταξίδι, είναι αρκετά λεπτό και θα απαιτούσε αρκετα μπλιμπλικια για να γίνει ταξιδιάρικο. Κατά τα αλλά το βρίσκω εξίσου όμορφο μιλώντας για εμφάνιση.
Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..
Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mην ασχολείσαι .. μια φορά μου το εκανε κ εμένα με αυτήν την ομίχλη .. αλλα δε μου το ξανάκανε ποτε , ειτε βρέχει , ειτε εχει υγράσια , δεν ξανά έβγαλε Ομίχλη
Σε αλλά νέα, το μηχανάκι δεν πρόλαβε να φύγει από τη μάνα του και άρχισε να κλαίει..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Λοιπόν κ σε αυτο , ειναι μια τσιμουχα της εξάτμισης
Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..
Sent from my iPhone using Tapatalk
...και για αυτό είπες να γράψεις και κανά δυο καλά λογάκια για το T7.Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα και
την πολυτέλεια των ηλεκτρονικών. Επομένως προερχόμενος από ένα μηχανάκι που είχε μόνο abs έψαχνα κάτι πιο εξελιγμένο.Επίσης κάτι που έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο είναι το ότι τ7 δε μου γεμίζει τόσο το μάτι για ταξίδι, είναι αρκετά λεπτό και θα απαιτούσε αρκετα μπλιμπλικια για να γίνει ταξιδιάρικο. Κατά τα αλλά το βρίσκω εξίσου όμορφο μιλώντας για εμφάνιση.
Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..
Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα..
Εγώ ήμουνα, έχω πάει δυο φορές ψάθα. Προσπαθώ να γράψω χλμ να το στρώσω.Λοιπόν κ σε αυτο , ειναι μια τσιμουχα της εξάτμισης
Μια φορά μου ξεράσε κάυσαεριο σε υγρή μορφή , πριν το στρώσω .. και μετα απο μερικά Χλμ τίποτα , στεγανοποιηθηκε 100% κ τα καυσαέρια βγαίνουν απο την τρύπα
Την προηγούμενη κυριακη είδα ενα 790 R , κουτα στο σταθμό 14 Σκαραμαγκά
Εσυ ήσουν ;
Πέρασα απο εκει γιατι πηγαινα δερβενοχώρια για βόλτα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χαχαχα!...και για αυτό είπες να γράψεις και κανά δυο καλά λογάκια για το T7.
Αλλά δε κατάλαβες... άπαξ πήγες στους πορτοκαλί, θα υποστείς τις συνέπειες της καζούρας των Γιαμαχαίων οι οποίες ξεκινούν ακριβώς την ημέρα που θα σου λήξει η εγγύηση.
Στη γωνία θα είμαι και θα περιμένω...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Αστειεύομαι βρε, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο κτλ κτλ
Θενκιου κάπτενΚαλολάσπωτος + καλοτάξιδος!
Λιωστο στα χιλιόμετρα!
Μην ανησυχείς ... δάκρυα χαράς είναι που σε συνάντησε !!!!Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μην ανησυχείς ... δάκρυα χαράς είναι που σε συνάντησε !!!!
Να την χαρείς όσο την προηγούμενη τελομπουκλιάρη... !!!