Ktm 950 adventure

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οχι ρε συ, βαζεις μια βιδα με διατομη που θα βιδωνει στο σωληνακι ισα-ισα, και για ασφαλεια αγκαλιαζεις το σπειρωμα και το σωληνακι με ενα κολιεδακι/κλιπακι.
Ναι βρε κατάλαβα...
Συνήθης μέθοδος αυτήν...
Έλεγα κάτι σαν μόνιμη βίδα με τάπα που θα λύνει στο κάτω μέρος...
Θα ενημερώσω αν βρω κάτι σχετικό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι. Γενικα ειναι αρκετα απλο αλλα και να το αγορασεις οπως ειναι ειναι σχετικα οικονομικο οποτε δεν αξιζει το ρισκο του 1% της στραβης, γιατι αν γινει τιποτα θα μεινεις στο δρομο, ενω το κιτακι ειναι παραγωγης και δοκιμασμενο.
Έχει άλλη χάρη το DIY... ;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι βρε κατάλαβα...
Συνήθης μέθοδος αυτήν...
Έλεγα κάτι σαν μόνιμη βίδα με τάπα που θα λύνει στο κάτω μέρος...
Θα ενημερώσω αν βρω κάτι σχετικό.
Ε οκ τοτε, βαζεις φωλια με βολτες μεσα στο λαστιχο και την ασφαλιζεις οπως ειπαμε, και την ταπωνεις με την αντιστοιχη βιδα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κατι τετοιο

Περίπου...
Θα προτιμούσα να έμπαινε κλειδί στο κάτω μέρος για να μπορείς να σφίγγεις.
Τάπα και θηλυκό δηλαδή.
Το υπόλοιπο που θα μπει μέσα στο σωλήνα με ένα κολιεδάκι και ξεμπέρδεψες.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επίσης το σπείρωμα της τάπας του δοχείου λαδιού με τον μαγνήτη είναι M12 X 1,5.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Kαι δηλαδη τωρα αληθεια σας φανηκε δυσκολη/πολυπλοκη η αλλαγη λαδιων του? :rolleyes:
Χρονοβορα ισως μονο Τιποτα αλλο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σήμερα λοιπόν, έχοντας περάσει μερικές ώρες χαζεύοντας φωτογραφίες στο ίντερνετΣ για να δω συναρμογή πλαστικών και σε άλλα μηχανάκια (μάλλον κάποια στιγμή στα 990 έγινε καλύτερη η ποιότητα) και ανακαλύπτοντας τις κρυφές ατέλειες της δικής μου στο γδύσιμο, προσπαθώ να σκεφτώ τι μαζέματα αξίζει και τι όχι να γίνουν, πέρα από το σετ αυτοκόλλητων που προκάλεσε το χτεσινό (υπό το φως των προβολέων του αυτοκινήτου το κοριτσιού) σχόλιο "δε μου λες, το μηχανάκι που πήρες είναι πορτοκαλί, οκ, είναι και ΓΚΛΙΤΕΡ;" συνοδευόμενο από βλέμμα "μήπως μετά τον παίκτη του δε μπάτσελορ που ανακοίνωσε ότι είναι γκέι, είσαι ο επόμενος;".

Και πάνω σε αυτό που λέει ο konkost ναι ΟΚ δύσκολη δουλειά δεν είναι, πολύπλοκη σε σχέση με το μία βίδα στο κάρτερ φυσικά και είναι. Για να γίνει σωστά πρέπει να βγει το αριστερό κάγκελο, πλευρικό πλαστικό, το αριστερό ρεζερβουάρ, να καλύψεις το μοτέρ για να μην γίνει χάλια όπως αυτό στο βίντεο και να κάνεις την δουλειά με αγάπη και υπομονή γιατί τα μέταλλα και πλαστικά είναι μαλακά, με κουτάκια για κάθε τι που ξηλώνεις, πολλά βιδάκια. Επίσης μπλέκεσαι με δύο συρμάτινες σίτες και πολλά oring που όλο και κάτι μπορεί να τραυματιστεί στο βγάλσιμο ή να έχει χαλάσει άρα πρέπει να τα έχεις όλα κάβα προληπτικά πριν ξεκινήσεις και ιδανικά θες ράμπα για να μην κάνεις τον γιόγκι. Το μόνο shortcut που αξίζει από πλευράς καθαριότητας και όχι λυσιμάτων απαραίτητα είναι το σωληνάκι που είπε ο pumba, ρίσκο του να κάνεις το μοτέρ μπάνιο, μηδέν. Προσωπικά, έχοντας δει πόσο καθαρές ήταν οι σίτες χτες με μηδέν σκουπιδάκια, δεν θα ασχολούμουν με το να ανοίξω ξανά μέχρι να πρέπει να γδυθεί για έλεγχο βαλβίδων. Σε καινούριο μηχανάκι προφανές ότι δεν το κάνεις αυτό γιατί θα βγάζει για αρκετές αλλαγές.

Γενικά καταλαβαίνω ότι τα ΚΤΜ έχουν παρεξηγηθεί, μερικώς. Όχι ότι δεν έχουν "παραξενιές", αλλά απαιτούν από τον ιδιοκτήτη κάποια πράγματα. Υπεραπλουστευτικά τα: Χρόνο, Χώρο, Χρήμα, τα κλασικά ΧΧΧ. Ο άνθρωπος που παίρνει ΚΤΜ με Ιαπωνική λογική, αν το κρατήσει θα βρίζει, αν το πουλήσει όπως κατάντησε θα κάνει κάποιον επόμενο δυστυχισμένο, αν γίνεται σωστή συντήρηση σε συνεργείο θα πρέπει να έχει προετοιμαστεί για υψηλούς λογαριασμούς λόγω χρόνου. Το συζητούσαμε με τον γάτο και μου λέει ότι αρκετοί το παίρνουν για την τάβλα το ταυ με κάπα, ναι ρε παιδί μου, οκ, αλλά πέραν της αγοράς έχει και την συντήρηση, δεν το σκέφτεται κανείς.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Γενικά καταλαβαίνω ότι τα ΚΤΜ έχουν παρεξηγηθεί, μερικώς. Όχι ότι δεν έχουν "παραξενιές", αλλά απαιτούν από τον ιδιοκτήτη κάποια πράγματα. Υπεραπλουστευτικά τα: Χρόνο, Χώρο, Χρήμα, τα κλασικά ΧΧΧ. Ο άνθρωπος που παίρνει ΚΤΜ με Ιαπωνική λογική, αν το κρατήσει θα βρίζει, αν το πουλήσει όπως κατάντησε θα κάνει κάποιον επόμενο δυστυχισμένο, αν γίνεται σωστή συντήρηση σε συνεργείο θα πρέπει να έχει προετοιμαστεί για υψηλούς λογαριασμούς λόγω χρόνου. Το συζητούσαμε με τον γάτο και μου λέει ότι αρκετοί το παίρνουν για την τάβλα το ταυ με κάπα, ναι ρε παιδί μου, οκ, αλλά πέραν της αγοράς έχει και την συντήρηση, δεν το σκέφτεται κανείς.
Απαιτουν καποια πραγματα οπως λες γιατι αυτοι που τα σχεδιασαν δεν μπηκαν στον κοπο να τα σχεδιασουν με τετοιο τροπο ωστε να μην τα απαιτουν. Αλλα τα χρεωσαν ωσαν να τα ειχαν σχεδιασει ετσι ωστε να μην τα απαιτουν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μοτερ διαταξης V , 1000κυβικων με καρμπυρατέρ τοτε και όσο το δυνατόν μεγαλυτερη ελαχιστοποιηση βαρους. Βγαλανε στην παραγωγη στην ουσια το μηχανακι του Μεονι. Με ολα τα συν και ολα τα πλην του.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η διαδικασια αλλαγης λαδιων ειναι αρκετα πιο απλη απ' οτι φαινεται στο ιντερνετ. Μια χαρα ευκολο μηχανακι ειναι στη συντηρηση, ανα τον κοσμο οι περισσοτεροι ιδιοκτητες εδω και πολλα χρονια τα συντηρουν μονοι τους. Αν μερικοι θελετε να δειτε παραδειγματα καλου σχεδιασμου, μπορειτε να δοκιμασετε να ασχοληθειται με τα καρμπς σε 4κυλιδρα τζαπαν μηχανακια, να αλλαξετε δισκο σε μποξερ μπεμβε, να ρυθμισετε βαλβιδες σε αφρικα, η να αλλαξετε λαμπα σε σκουτερ (ολα αυτα απο προσωπικη εμπειρια, και βαριεμαι να γραφω και αλλα παραδειγματα). Γενικα, η φαση ειναι οτι οποιος θελει να γκρινιαξει, θα βρει να γκρινιαξει.

Η αλλαγη λαδιων σε αυτο το μεκανακι ειναι υποθεση περιπου δεκα λεπτων αντι ενος, με μονο ΄΄προβλημα΄΄ ουσιαστικα το εξτρα δοχειο του λαδιου. Προφανως οι σιτες και τα λοιπα δε χρειαζονται, ειναι αλλη η χρηση τους, απλα πολυς κοσμος που βλεπει οδηγους online, δεν κατανοει τι πρεπει να γινει και τι οχι, οποτε κανουν το πραγμα 10 φορες πιο δυσκολο. Οπως ειπε και ο κοκος παραπανω σχεδιαστηκε για αγωνες, βγηκε ready to race με λιγους συμβιβασμους, με την συντηρηση σε ολα τα υπολοιπα (ποια υπολοιπα, μονο βαλβιδες εχει μετα να ασχοληθεις και ειναι οσο δυσκολο ειναι σε ολα τα ν μηχανακια). Ναι το ξηρο καρτερ δεν το χρειαζονται ολοι, αλλα αν καποιος εχει αφησει μηχανακι με συμβατικο καρτερ σε τουμπα να δουλεψει λιγο παραπανω απ οσο επρεπε επειδη δε μπορουσε να το φτασει/σβησει, ας μας πει την αποψη του για το τι εγινε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
αλλα αν καποιος εχει αφησει μηχανακι με συμβατικο καρτερ σε τουμπα να δουλεψει λιγο παραπανω απ οσο επρεπε επειδη δε μπορουσε να το φτασει/σβησει, ας μας πει την αποψη του για το τι εγινε.
Και επισης περα απο το σημαντικο οτι δεν θα μεινει ποτε χωρις λαδι οποια και αν ειναι η κλιση η επιλογη του ξηρου καρτερ εχει να κανει και με τον χωροταξικο σχεδιασμο αφου μικραινει κατ αυτον τον τροπο το υψος του κινητηρα Ετσι μπορει για παραδειγμα να αυξηθει η αποσταση απο το εδαφος ή/και το υψος της σελας χωρις παραχωρησεις στην διαδρομη των αναρτησεων
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σήμερα λοιπόν, έχοντας περάσει μερικές ώρες χαζεύοντας φωτογραφίες στο ίντερνετΣ για να δω συναρμογή πλαστικών και σε άλλα μηχανάκια (μάλλον κάποια στιγμή στα 990 έγινε καλύτερη η ποιότητα) και ανακαλύπτοντας τις κρυφές ατέλειες της δικής μου στο γδύσιμο, προσπαθώ να σκεφτώ τι μαζέματα αξίζει και τι όχι να γίνουν, πέρα από το σετ αυτοκόλλητων που προκάλεσε το χτεσινό (υπό το φως των προβολέων του αυτοκινήτου το κοριτσιού) σχόλιο "δε μου λες, το μηχανάκι που πήρες είναι πορτοκαλί, οκ, είναι και ΓΚΛΙΤΕΡ;" συνοδευόμενο από βλέμμα "μήπως μετά τον παίκτη του δε μπάτσελορ που ανακοίνωσε ότι είναι γκέι, είσαι ο επόμενος;".

Και πάνω σε αυτό που λέει ο konkost ναι ΟΚ δύσκολη δουλειά δεν είναι, πολύπλοκη σε σχέση με το μία βίδα στο κάρτερ φυσικά και είναι. Για να γίνει σωστά πρέπει να βγει το αριστερό κάγκελο, πλευρικό πλαστικό, το αριστερό ρεζερβουάρ, να καλύψεις το μοτέρ για να μην γίνει χάλια όπως αυτό στο βίντεο και να κάνεις την δουλειά με αγάπη και υπομονή γιατί τα μέταλλα και πλαστικά είναι μαλακά, με κουτάκια για κάθε τι που ξηλώνεις, πολλά βιδάκια. Επίσης μπλέκεσαι με δύο συρμάτινες σίτες και πολλά oring που όλο και κάτι μπορεί να τραυματιστεί στο βγάλσιμο ή να έχει χαλάσει άρα πρέπει να τα έχεις όλα κάβα προληπτικά πριν ξεκινήσεις και ιδανικά θες ράμπα για να μην κάνεις τον γιόγκι. Το μόνο shortcut που αξίζει από πλευράς καθαριότητας και όχι λυσιμάτων απαραίτητα είναι το σωληνάκι που είπε ο pumba, ρίσκο του να κάνεις το μοτέρ μπάνιο, μηδέν.
Πω ρε φίλε, πονάει το κορμί μου μόνο που το διάβασα :hungover:!!!! :laugh:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Γιατι ενα μηχανακι με ξηρο καρτερ δε μενει χωρις λαδι οταν ξαπλωσει?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πω ρε φίλε, πονάει το κορμί μου μόνο που το διάβασα :hungover:!!!! :laugh:
Είστε και λίγο μεσήλικες οι κάτοχοι πενφέ μπόξερ, εντάξει, υπάρχει κατανόηση.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Κλειδωστε αυτο το ποστ , να παει στο διαολο....


















Λιωστε και τα κλειδια σε χυτηριο να μην υπαρχουν πΧια....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λιωστε και τα κλειδια σε χυτηριο να μην υπαρχουν πΧια....
Να τα ρίξετε στο βουνό του χαμού μαζί με το δαχτυλίδι του Σάουρον και να τα κάνετε ίσια. Ούτε το κλειδί δεν επιβιώνει στα κατεμ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επίσης τα γλιτερ σας χάλασαν , σας ξεβλαχεβουμε κ μιλάτε !
Το κορίτσι ρώτησε, αφού έγινε δυτικό προάστιο το μηχανάκι, πως γλίτωσε και δεν έβαλε μπλε λεντακι όπως κάνουν στα πιτσιλιστήρια εκεί;
 
Top Bottom