Σήμερα λοιπόν, έχοντας περάσει μερικές ώρες χαζεύοντας φωτογραφίες στο ίντερνετΣ για να δω συναρμογή πλαστικών και σε άλλα μηχανάκια (μάλλον κάποια στιγμή στα 990 έγινε καλύτερη η ποιότητα) και ανακαλύπτοντας τις κρυφές ατέλειες της δικής μου στο γδύσιμο, προσπαθώ να σκεφτώ τι μαζέματα αξίζει και τι όχι να γίνουν, πέρα από το σετ αυτοκόλλητων που προκάλεσε το χτεσινό (υπό το φως των προβολέων του αυτοκινήτου το κοριτσιού) σχόλιο "δε μου λες, το μηχανάκι που πήρες είναι πορτοκαλί, οκ, είναι και ΓΚΛΙΤΕΡ;" συνοδευόμενο από βλέμμα "μήπως μετά τον παίκτη του δε μπάτσελορ που ανακοίνωσε ότι είναι γκέι, είσαι ο επόμενος;".
Και πάνω σε αυτό που λέει ο
konkost ναι ΟΚ δύσκολη δουλειά δεν είναι, πολύπλοκη σε σχέση με το μία βίδα στο κάρτερ φυσικά και είναι. Για να γίνει σωστά πρέπει να βγει το αριστερό κάγκελο, πλευρικό πλαστικό, το αριστερό ρεζερβουάρ, να καλύψεις το μοτέρ για να μην γίνει χάλια όπως αυτό στο βίντεο και να κάνεις την δουλειά με αγάπη και υπομονή γιατί τα μέταλλα και πλαστικά είναι μαλακά, με κουτάκια για κάθε τι που ξηλώνεις, πολλά βιδάκια. Επίσης μπλέκεσαι με δύο συρμάτινες σίτες και πολλά oring που όλο και κάτι μπορεί να τραυματιστεί στο βγάλσιμο ή να έχει χαλάσει άρα πρέπει να τα έχεις όλα κάβα προληπτικά πριν ξεκινήσεις και ιδανικά θες ράμπα για να μην κάνεις τον γιόγκι. Το μόνο shortcut που αξίζει από πλευράς καθαριότητας και όχι λυσιμάτων απαραίτητα είναι το σωληνάκι που είπε ο pumba, ρίσκο του να κάνεις το μοτέρ μπάνιο, μηδέν.