Έτσι είναι φίλτατε, το XR δίνει άλλη αξία στα πορτοκαλί γεροντάκια.
Κάποια πράγματα είναι για το άλλο νήμα τώρα που τα θυμήθηκα, αυτό με τις ηλικίες των μοτό.
Σε γενικές γραμμές το 950 είναι όντως πολύ κοντά στις δικές μου μοτερικές προτιμήσεις σε σχέση με το 990R (είχα οδηγήσει το "καλό" το τελευταίο). Εργονομικά θέλει κατιτίς για να ταιριάξουμε. Είναι πραγματικά πολύ καλό μηχανάκι, οι όποιες παραξενιές που βρήκα είναι λόγω του 21" και ίσως λόγω φθοράς στο πισινό ελαστικό, το τραγικά στενότερο τιμόνι από BMW, λόγω των 20 ετών στα φρένα και... στον πολύ διαφορετικό τρόπο που δουλεύουν τα καινούρια, αυτό θυμίζει πολύ την διαφορά ανάμεσα στο fazer και το XR, στο "μέλι" στο οποίο είναι βουτηγμένο το μοτέρ σε σχέση με το 1290 που είχα πάρει σχετικά πρόσφατα που δουλεύει πιο ανάλαφρα.
Το πατάω και με τα δύο πόδια κάτω χωρίς κόπο, είναι σοβαρό ζήτημα μετά το Χ, γενικά μου φάνηκε petite, κάτι ανάμεσα σε teens like it big και eXXXtraSmall για τους γνώστες και μερακλήδες που είδα ότι βρέθηκαν στο νήμα. Ξέχασα να ρωτήσω αν το έχει κατεβάσει.
Επίσης αστείο και θυμήθηκα τον
Θανασεν είναι ότι μετά το XR που είναι ζεστό αλλά όχι "άσχημα" ζεστό, σίγουρα περισσότερο από το fazer όμως, γέλασα πολύ με την θέρμη με την οποία με υποδέχτηκε το 950, το οποίο επίσης δεν ήταν άσχημο αλλά έδωσε δείγμα γραφής