KTM 990 ADVENTURE

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Καλημερα σε ολους! γνωρίζει κανεις για το abs στο 990 07. μου χάλασε το μπουτόν και το αλλαξα. το κρατάω 3-4 δευτερόλεπτα που θέλει για να απενεργοποιηθεί αλλα τιποτα. και κατι αλλο όταν το σβήνεις απενεργοποιειται και το πίσω η όχι;;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ποσο σου πηγε το κουμπι του abs? Γιατι κ εμενα ειναι στα τελευταια του...
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Κι εμενα το ιδιο. Το πατησα τις προαλλες να το βγαλω σ ενα χωματοδρομο και το πλαστικο εγινε θρυψαλα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αμα παρει φορα και χαλασει τελειως δεν θα εχετε κοντερ μετα να ξερετε.αβς ομως θα εχετε
γυρω στα 65ε εχει..και θα χαλασει γιατι θα παρει νερα
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Θα του βαλω σκουπιδοσακουλα σαν τα Ducati :roflmao:
Οταν λες θα χαλασει εννοεις μονιμα???:eek::eek::eek:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Θα του βαλω σκουπιδοσακουλα σαν τα Ducati :roflmao:
Οταν λες θα χαλασει εννοεις μονιμα???:eek::eek::eek:
1.θα κλειδωσει σε μονιμο abs
2.καποια στιγμη θα σε αφησει και το κοντερ.
3.τελος
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Καλημερα σε ολους! 70ε το πείρα με μεταφορικά απο makina. φαίνεται καλο. το προηγούμενο εμενα μου ξεράθηκε απο τον ήλιο και το πάτησα και μπήκε μεσα στη κονσολα. γενικά τα όργανα την ακούνε απο τον ήλιο. τωρα άλλαξα και τα δυο τζαμάκια κοντερ στροφόμετρο που ειχαν γίνει χαλια και αυτα και το εχω σε κλειστό χώρο.
 

chaosm

Μέλος
Καλημερα σε ολους! 70ε το πείρα με μεταφορικά απο makina. φαίνεται καλο. το προηγούμενο εμενα μου ξεράθηκε απο τον ήλιο και το πάτησα και μπήκε μεσα στη κονσολα. γενικά τα όργανα την ακούνε απο τον ήλιο. τωρα άλλαξα και τα δυο τζαμάκια κοντερ στροφόμετρο που ειχαν γίνει χαλια και αυτα και το εχω σε κλειστό χώρο.
Τα τζαμακια τα βρήκες κάπου σκέτα;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
για τα τζαμακια παιδια,γυαλιστικο προφηλακτηρων,δηλ πλαστικων εξωτερικων
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Σωστός για το γυαλιστικό! τα ειχα τρίψει με οδοντόκρεμα και μετα γυαλιστικο κατι ειχε γίνει !
Το τζαμακι του κοντερ το βρήκα στον Xufia Γρεβενα εξουσιοδοτημένος τις ktm 60ε. στροφομετρο ολόκληρο στο ebay 50ε.
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Δεν μπορούσα να τα βλέπω έτσι, με χάλαγε πολύ. αμα ψάξεις ebay πουλανε κατα καιρούς όργανα απο 50 - 150 ευρο και σου μένουν και τα όργανα σε περίπτωση που τα παίξουν τα υπάρχον. . Δεν συμφέρει το τζαμακι σκετο και ειναι και δύσκολο να βρεις.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Oxι ρε συ.
Οι οξειδώσεις και οι επικαθήσεις ιζημάτων που δημιουργούνται στο κύκλωμα
Oxι ρε συ.
Οι οξειδώσεις και οι επικαθήσεις ιζημάτων που δημιουργούνται στο κύκλωμα ψύξης (απο κακή ή καθόλου συντήρηση) είναι αυτές που χαλάνε τσιμούχες-τρόμπα-τάπα ,λόγω της φθοράς που δημιουργούν στα αντίστοιχα μέρη λειτουργίας τους.
Καλησπέρα! Και πως κάνουμε συντήρηση στο κύκλωμα? Είναι κάποια προβλεπόμενη εργασία στο σέρβις?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλησπέρα! Και πως κάνουμε συντήρηση στο κύκλωμα? Είναι κάποια προβλεπόμενη εργασία στο σέρβις?
Η καλύτερη συντήρηση είναι η πρόληψη:
Συγκεκριμένων προδιαγραφών ψυκτικό υγρό ,κ αλλαγή του κάθε 15Κ ή κάθε 2 χρόνια ,ώστε να διατηρείται καθαρό το κύκλωμα.
Ανοιγμα κ έλεγχος της αντλίας ψύξης το αργότερο κάθε 30Κ (κάθε 15Κ λέει η ΚΤΜ) με αλλαγή τσιμούχας πάντα ,κ άξονα αν έχει φθορά.
Στην περίπτωση που το παρατήσει κάποιος (σύνηθες) μέχρι να πιάσει μάκα το κύκλωμα κ να καταστραφούν έμβολο-τσιμούχα κ να μπλεχτούν λάδια με νερά ,τότε η διαδικασία καθαρισμού ,για να γίνει σωστά ,είναι μιά πιό δύσκολη διαδικασία.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Να τολμήσω να ρωτήσω αν είσαι μηχανικός? Γιατί νομίζω πως πρέπει να κάνεις ένα γενικό έλεγχο στο ktm μου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Η καλύτερη συντήρηση είναι η πρόληψη:
Συγκεκριμένων προδιαγραφών ψυκτικό υγρό ,κ αλλαγή του κάθε 15Κ ή κάθε 2 χρόνια ,ώστε να διατηρείται καθαρό το κύκλωμα.
Ανοιγμα κ έλεγχος της αντλίας ψύξης το αργότερο κάθε 30Κ (κάθε 15Κ λέει η ΚΤΜ) με αλλαγή τσιμούχας πάντα ,κ άξονα αν έχει φθορά.
Στην περίπτωση που το παρατήσει κάποιος (σύνηθες) μέχρι να πιάσει μάκα το κύκλωμα κ να καταστραφούν έμβολο-τσιμούχα κ να μπλεχτούν λάδια με νερά ,τότε η διαδικασία καθαρισμού ,για να γίνει σωστά ,είναι μιά πιό δύσκολη διαδικασία.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να τολμήσω να ρωτήσω αν είσαι μηχανικός? Γιατί νομίζω πως πρέπει να κάνεις ένα γενικό έλεγχο στο ktm μου!
Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.
Οι όποιες γνώσεις έχω ,οφείλονται καθαρά στην αγάπη μου για την μοτοσυκλέτα ,και την συνεχή ενασχόλησή μου με αυτήν ,προσπαθώντας να κατανοήσω την λειτουργία της ,κ να επέμβαίνω σε αυτήν ,έτσι ,για μένα ,επειδή γουστάρω.
Με μερικές μοτό ,όπως πχ τα ΚΤΜ LC8 κ τα ΧΤΖ-Χ-R 660 ,έχω ασχοληθεί αρκετά ,κ πρακτικά κ θεωρητικά ,κι έχω κατανοήσει πλέον -εμπειρικά- τα περισσότερα προβλήματα τους ,καθώς κ τις λύσεις τους.
Χωρίς βέβαια να διεκδικώ τον τίτλο του παντογνώστη ,αφού ,όσο ζώ ,προσπαθώ να μαθαίνω ,όσο κι όσα προλαβαίνω.
 

Aρης

Μέλος
Όνομα
ARHS
Μοτό
KTM 990 Adventure 2009
Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.
Οι όποιες γνώσεις έχω ,οφείλονται καθαρά στην αγάπη μου για την μοτοσυκλέτα ,και την συνεχή ενασχόλησή μου με αυτήν ,προσπαθώντας να κατανοήσω την λειτουργία της ,κ να επέμβαίνω σε αυτήν ,έτσι ,για μένα ,επειδή γουστάρω.
Με μερικές μοτό ,όπως πχ τα ΚΤΜ LC8 κ τα ΧΤΖ-Χ-R 660 ,έχω ασχοληθεί αρκετά ,κ πρακτικά κ θεωρητικά ,κι έχω κατανοήσει πλέον -εμπειρικά- τα περισσότερα προβλήματα τους ,καθώς κ τις λύσεις τους.
Χωρίς βέβαια να διεκδικώ τον τίτλο του παντογνώστη ,αφού ,όσο ζώ ,προσπαθώ να μαθαίνω ,όσο κι όσα προλαβαίνω.
Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.
Οι όποιες γνώσεις έχω ,οφείλονται καθαρά στην αγάπη μου για την μοτοσυκλέτα ,και την συνεχή ενασχόλησή μου με αυτήν ,προσπαθώντας να κατανοήσω την λειτουργία της ,κ να επέμβαίνω σε αυτήν ,έτσι ,για μένα ,επειδή γουστάρω.
Με μερικές μοτό ,όπως πχ τα ΚΤΜ LC8 κ τα ΧΤΖ-Χ-R 660 ,έχω ασχοληθεί αρκετά ,κ πρακτικά κ θεωρητικά ,κι έχω κατανοήσει πλέον -εμπειρικά- τα περισσότερα προβλήματα τους ,καθώς κ τις λύσεις τους.
Χωρίς βέβαια να διεκδικώ τον τίτλο του παντογνώστη ,αφού ,όσο ζώ ,προσπαθώ να μαθαίνω ,όσο κι όσα προλαβαίνω.
A! μάλιστα ,οκ να είσαι Καλά τότε και να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου για το συγκεκριμένο μοτο,γιατι παρακολουθώντας τις συζητήσεις του φόρουμ κατάλαβα πως είναι αρκετές!
 
Top Bottom