lep990
Μέλος
Καλημερα σε ολους! γνωρίζει κανεις για το abs στο 990 07. μου χάλασε το μπουτόν και το αλλαξα. το κρατάω 3-4 δευτερόλεπτα που θέλει για να απενεργοποιηθεί αλλα τιποτα. και κατι αλλο όταν το σβήνεις απενεργοποιειται και το πίσω η όχι;;
1.θα κλειδωσει σε μονιμο absΘα του βαλω σκουπιδοσακουλα σαν τα Ducati
Οταν λες θα χαλασει εννοεις μονιμα???
Τα τζαμακια τα βρήκες κάπου σκέτα;Καλημερα σε ολους! 70ε το πείρα με μεταφορικά απο makina. φαίνεται καλο. το προηγούμενο εμενα μου ξεράθηκε απο τον ήλιο και το πάτησα και μπήκε μεσα στη κονσολα. γενικά τα όργανα την ακούνε απο τον ήλιο. τωρα άλλαξα και τα δυο τζαμάκια κοντερ στροφόμετρο που ειχαν γίνει χαλια και αυτα και το εχω σε κλειστό χώρο.
57 νομίζω απο μακινα πριν ένα εξάμηνο που το έβαλαΠοσο σου πηγε το κουμπι του abs? Γιατι κ εμενα ειναι στα τελευταια του...
Oxι ρε συ.
Οι οξειδώσεις και οι επικαθήσεις ιζημάτων που δημιουργούνται στο κύκλωμα
Καλησπέρα! Και πως κάνουμε συντήρηση στο κύκλωμα? Είναι κάποια προβλεπόμενη εργασία στο σέρβις?Oxι ρε συ.
Οι οξειδώσεις και οι επικαθήσεις ιζημάτων που δημιουργούνται στο κύκλωμα ψύξης (απο κακή ή καθόλου συντήρηση) είναι αυτές που χαλάνε τσιμούχες-τρόμπα-τάπα ,λόγω της φθοράς που δημιουργούν στα αντίστοιχα μέρη λειτουργίας τους.
Η καλύτερη συντήρηση είναι η πρόληψη:Καλησπέρα! Και πως κάνουμε συντήρηση στο κύκλωμα? Είναι κάποια προβλεπόμενη εργασία στο σέρβις?
Η καλύτερη συντήρηση είναι η πρόληψη:
Συγκεκριμένων προδιαγραφών ψυκτικό υγρό ,κ αλλαγή του κάθε 15Κ ή κάθε 2 χρόνια ,ώστε να διατηρείται καθαρό το κύκλωμα.
Ανοιγμα κ έλεγχος της αντλίας ψύξης το αργότερο κάθε 30Κ (κάθε 15Κ λέει η ΚΤΜ) με αλλαγή τσιμούχας πάντα ,κ άξονα αν έχει φθορά.
Στην περίπτωση που το παρατήσει κάποιος (σύνηθες) μέχρι να πιάσει μάκα το κύκλωμα κ να καταστραφούν έμβολο-τσιμούχα κ να μπλεχτούν λάδια με νερά ,τότε η διαδικασία καθαρισμού ,για να γίνει σωστά ,είναι μιά πιό δύσκολη διαδικασία.
Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.Να τολμήσω να ρωτήσω αν είσαι μηχανικός? Γιατί νομίζω πως πρέπει να κάνεις ένα γενικό έλεγχο στο ktm μου!
Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.
Οι όποιες γνώσεις έχω ,οφείλονται καθαρά στην αγάπη μου για την μοτοσυκλέτα ,και την συνεχή ενασχόλησή μου με αυτήν ,προσπαθώντας να κατανοήσω την λειτουργία της ,κ να επέμβαίνω σε αυτήν ,έτσι ,για μένα ,επειδή γουστάρω.
Με μερικές μοτό ,όπως πχ τα ΚΤΜ LC8 κ τα ΧΤΖ-Χ-R 660 ,έχω ασχοληθεί αρκετά ,κ πρακτικά κ θεωρητικά ,κι έχω κατανοήσει πλέον -εμπειρικά- τα περισσότερα προβλήματα τους ,καθώς κ τις λύσεις τους.
Χωρίς βέβαια να διεκδικώ τον τίτλο του παντογνώστη ,αφού ,όσο ζώ ,προσπαθώ να μαθαίνω ,όσο κι όσα προλαβαίνω.
A! μάλιστα ,οκ να είσαι Καλά τότε και να μοιράζεσαι τις γνώσεις σου για το συγκεκριμένο μοτο,γιατι παρακολουθώντας τις συζητήσεις του φόρουμ κατάλαβα πως είναι αρκετές!Οπως έχω ξαναγράψει ,δεν είμαι πτυχιούχος μηχανικός ,ούτε έχω συνεργείο.
Οι όποιες γνώσεις έχω ,οφείλονται καθαρά στην αγάπη μου για την μοτοσυκλέτα ,και την συνεχή ενασχόλησή μου με αυτήν ,προσπαθώντας να κατανοήσω την λειτουργία της ,κ να επέμβαίνω σε αυτήν ,έτσι ,για μένα ,επειδή γουστάρω.
Με μερικές μοτό ,όπως πχ τα ΚΤΜ LC8 κ τα ΧΤΖ-Χ-R 660 ,έχω ασχοληθεί αρκετά ,κ πρακτικά κ θεωρητικά ,κι έχω κατανοήσει πλέον -εμπειρικά- τα περισσότερα προβλήματα τους ,καθώς κ τις λύσεις τους.
Χωρίς βέβαια να διεκδικώ τον τίτλο του παντογνώστη ,αφού ,όσο ζώ ,προσπαθώ να μαθαίνω ,όσο κι όσα προλαβαίνω.