KTM 990 ADVENTURE

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είπα να παρκάρω το 950 λίγο πιο σοβαρά ας πούμε γιατί δυσκολεύεται να πάρει μπρος λόγω τροφοδοσίας, όταν έχει μείνει αρκετές μέρες ακίνητο.

Δεν ξέρω αν κολλάνε τα φλοτέρ τι φταίει γενικότερα αλλά λέω ας κλείσω τα ρουμπινετα γυρνώντας τα τέρμα ανάποδα από ότι είναι τώρα και να περιμένω να σβήσει. Δεν τα έχω σφίξει εγκληματικά πολύ γιατί ξέρω ότι τα λαστιχάκια τα οποία έχουν για stop χαλάνε αν το παρακάνεις.

Το ερώτημα είναι πόση ώρα θέλουν για να αδειάσουν αυτά λεκανάκια γιατί αρνείται να σβήσει.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Είπα να παρκάρω το 950 λίγο πιο σοβαρά ας πούμε γιατί δυσκολεύεται να πάρει μπρος λόγω τροφοδοσίας, όταν έχει μείνει αρκετές μέρες ακίνητο.

Δεν ξέρω αν κολλάνε τα φλοτέρ τι φταίει γενικότερα αλλά λέω ας κλείσω τα ρουμπινετα γυρνώντας τα τέρμα ανάποδα από ότι είναι τώρα και να περιμένω να σβήσει. Δεν τα έχω σφίξει εγκληματικά πολύ γιατί ξέρω ότι τα λαστιχάκια τα οποία έχουν για stop χαλάνε αν το παρακάνεις.

Το ερώτημα είναι πόση ώρα θέλουν για να αδειάσουν αυτά λεκανάκια γιατί αρνείται να σβήσει.
αφού σε ταλαιπωρεί... χαρισετο μου... :friendship:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είπα να παρκάρω το 950 λίγο πιο σοβαρά ας πούμε γιατί δυσκολεύεται να πάρει μπρος λόγω τροφοδοσίας, όταν έχει μείνει αρκετές μέρες ακίνητο.

Δεν ξέρω αν κολλάνε τα φλοτέρ τι φταίει γενικότερα αλλά λέω ας κλείσω τα ρουμπινετα γυρνώντας τα τέρμα ανάποδα από ότι είναι τώρα και να περιμένω να σβήσει. Δεν τα έχω σφίξει εγκληματικά πολύ γιατί ξέρω ότι τα λαστιχάκια τα οποία έχουν για stop χαλάνε αν το παρακάνεις.

Το ερώτημα είναι πόση ώρα θέλουν για να αδειάσουν αυτά λεκανάκια γιατί αρνείται να σβήσει.
Τα ρουμπινετα κανονικα πρεπει να εχουν ενδειξεις.
Να λενε δηλαδη, ποια θεση αντιστιχει σε τι!
Δεν εχουν;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν τόσο καιρό δουλεύει με το ρουμπινετο στο off και τώρα το γύρισα στο on υπάρχει θέμα :D
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είπα να παρκάρω το 950 λίγο πιο σοβαρά ας πούμε γιατί δυσκολεύεται να πάρει μπρος λόγω τροφοδοσίας, όταν έχει μείνει αρκετές μέρες ακίνητο.

Δεν ξέρω αν κολλάνε τα φλοτέρ τι φταίει γενικότερα αλλά λέω ας κλείσω τα ρουμπινετα γυρνώντας τα τέρμα ανάποδα από ότι είναι τώρα και να περιμένω να σβήσει. Δεν τα έχω σφίξει εγκληματικά πολύ γιατί ξέρω ότι τα λαστιχάκια τα οποία έχουν για stop χαλάνε αν το παρακάνεις.

Το ερώτημα είναι πόση ώρα θέλουν για να αδειάσουν αυτά λεκανάκια γιατί αρνείται να σβήσει.
Εάν δεν κλείσεις τον διακόπτη που ανεβάζει τη βενζίνη στα καρμπυρατέρ δεν πρόκειται να σταματήσει σύντομα.
Είναι κάτω και απ' έξω στο αριστερό ρεζερβουάρ.
 

carlosb

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm 950 περιπετειώδες
Εάν δεν κλείσεις τον διακόπτη που ανεβάζει τη βενζίνη στα καρμπυρατέρ δεν πρόκειται να σταματήσει σύντομα.
Είναι κάτω και απ' έξω στο αριστερό ρεζερβουάρ.
Αυτο που λεει ο thenos. 1 λεπτο μετα θα αρχισει να μπερδευει και θα νομιζεις οτι εχει προβλημα και για μια στιγμη ισως ξεχασεις οτι εχεις κλεισει τις βενζινες και αρχισεις τα γμσταυριδια.
Το εχω παθει αρκετες φορες ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεξιά κλείνουν αριστερά ανοίγουν όπως οι κοακόλες έλεος πχια
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Λογικά θα γράφει Τζον. Καθάρισε το λίγο και γύρισε το στο off !
αν σε περιπτωση γραφει αλλο ονομα δηλαδη τοτε να μην το καθαρισει και να το αφησει οπως ειναι ????:thnkg::thnkg::thnkg:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιάννη ,για να γνωρίζεις....αν δεν έκλεινες το διακόπτη που σου είπε ο Θένος ,θα έσβηνε όταν τέλειωνε το καύσιμο στο αριστερό τεπόζιτο.
Και...γύρνα τα ρουμπινέτα αριστερά (ανοιχτά) ,χωρίς να τα ζορίσεις στο στόπ τους ,για να μην τα ξεχάσεις όταν ξεκινήσεις ,κ δουλεύεις μόνο το καυσιμο του αριστερου.
Τα ρουμπινέτα ,το μόνο που κανουν ,είναι να ανοίγουν/κλείνουν το σύστημα "συγκοινωνούντων δοχείων" μεταξύ των δύο τεπόζιτων.
Χρησιμεύουν επίσης ,στο άδειασμα του εκάστοτε τεπόζιτου ,ή στην "αφαίμαξη" βενζίνης.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συνέχεια στο "δράμα"

Θεωρητικά, όταν γυρνάς το κλειδί πρέπει να ακούγεται το κλικ κλικ της αντλίας βενζίνης. Πολύ περισσότερο όταν έχεις άδεια λεκανάκια καρμπιρατέρ.

Ε.

Άκρα σιωπή.

Χτες ήταν μια μικρή περιπέτεια το να πάρει το πρωί, μετά όλη την ημέρα τσακμάκι μισό πάτημα μίζας.

Οπότε...

Ρελέ ρεύματος προς την αντλία που κολλάει; Ετοιμάζεται να χαιρετήσει η αντλία; Δεν κάνει τίποτα περίεργο πάντως, να πεις ότι καταλαβαίνω κακή λειτουργία/έλλειψη δύναμης.

Αν δούλευε κάθε μέρα δεν θα το πρόσεχα καν.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom