KTM ADVENTURE 390R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
για τη δυναμη του..
κτμ 390 duke πρωτης γενιας....διπλα του bmwgs dakar 650.....
του τα ριξε,με τιποτα το bmw να το πιασει...
το εχω δει να πηγαινει 180 χλμ...διπλα του ημουν...εχει αρκετη δυναμη για τα κυβικα του
τοτε το μετραγαν 38-39 αλογα τροχο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωραίο το βιντεακι του Adam riemann. Πρέπει να πήγε σε ορθοπεδικο μετά από αυτή την εμπειρια και το μηχανάκι αυτό δε πρέπει να έχει πλέον ζάντες! Κοπανιεται χωρίς αύριο!! Ελάτε πείτε μας πως είναι όπλο για χώματα! Είναι προφανές πως δεν κάνει. Οι αναρτήσεις του δεν έχουν την διαδρομή και την ενδοτικοτητα για να μην διαλύσεις τους σπονδυλους σου στο χώμα και εγκαταλείψει τα χώματα λίγο μετά τα 40. Κάπου να ξέρουμε τι αγοράζουμε.

Commuter είναι που θα μπει και σε χωματόδρομο.
Ενω ας πουμε αυτο το βιντεακι ειναι πιο ρεαλιστικο...


Ή ακομη και αυτο



Προμο βιντεο ειναι. Για να πουλησει στον πιτσιρικα. Οπως πουλανε και τα σουπερσπορ σε wannabe motogpηδες. Οπως πουλανε τα SUV σε wannabe offroadαδες. Φυσικα και αυτος που θα το παρει θα ξερει τι αγοραζει, δεν νομιζω οτι θα το παρει κανεις ονειρευομενος οτι θα ξεσκονισει τη Σαχαρα με αυτο.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ωραίο το βιντεακι του Adam riemann. Πρέπει να πήγε σε ορθοπεδικο μετά από αυτή την εμπειρια και το μηχανάκι αυτό δε πρέπει να έχει πλέον ζάντες! Κοπανιεται χωρίς αύριο!! Ελάτε πείτε μας πως είναι όπλο για χώματα! Είναι προφανές πως δεν κάνει. Οι αναρτήσεις του δεν έχουν την διαδρομή και την ενδοτικοτητα για να μην διαλύσεις τους σπονδυλους σου στο χώμα και εγκαταλείψει τα χώματα λίγο μετά τα 40. Κάπου να ξέρουμε τι αγοράζουμε.

Commuter είναι που θα μπει και σε χωματόδρομο.
Αυτά τα πρόμο βίντεο των εταιρειών έχουν καταντήσει σαν τις διαφημίσεις των σαμπουάν.....

......δίνουν φρούδες ελπίδες σε εμάς του καραφλούς ότι θα αποκτήσουμε μαλλιά :thumbsdown::laugh:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
σε εμάς του καραφλούς
αντωνη δεν εισαι φαλακρος....
ευρυμετωπια εχεις.....
φαρδυ μετωπο δηλαδη...
απλως ξεκινα στο υψος των ματιων και τελειωνει στον αυχενα.....
:p:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενω ας πουμε αυτο το βιντεακι ειναι πιο ρεαλιστικο...


Ή ακομη και αυτο



Προμο βιντεο ειναι. Για να πουλησει στον πιτσιρικα. Οπως πουλανε και τα σουπερσπορ σε wannabe motogpηδες. Οπως πουλανε τα SUV σε wannabe offroadαδες. Φυσικα και αυτος που θα το παρει θα ξερει τι αγοραζει, δεν νομιζω οτι θα το παρει κανεις ονειρευομενος οτι θα ξεσκονισει τη Σαχαρα με αυτο.
Δεν αμφιβάλλω, απλά σχολίασα απο αυτό που είδα πώς οι αναρτήσεις του φαίνονται να υποφέρουν στο χώμα και αποδεικνύεται και στην πράξη εκτός απο τις θεωρητικές προδιαγραφές πώς δεν έχει κάποιες ιδιαίτερες δυνατότητες στο χώμα. Μόνο διεκπαιρεωτικές δυνατότητες. Όποιος πάει για κάτι άλλο θα σπάσει το μηχανάκι και πιο σημαντικό της μέση του.

Όσο για την τιμή του που αναφέρθηκε σε προηγούμενα μηνύματα πώς είναι φτηνό στη foto παραπάνω φαίνεται ακριβώς γιατί. Το μηχανακι είναι 99,9% BAJAJ Ινδία. Σε ολόκληρη φωτογραφία βλέπεις μόνο έναν Ευρωπαίο και αυτός είναι ο οδηγός!!! Όλη η υπεύθυνη ομάδα εξέλιξης μηχανικών κλπ είναι Ινδοί της BAJA σε εγκαταστάσεις της BAJAJ με μηχανήματα της BAJAJ και με τεχνογνωσία της BAJAJ.

Οπότε για BAJA είναι νορμάλ η τιμή ίσως και ακριβό μάλλον. Για ποιά ΚΤΜ μιλάμε εδώ?? Ούτε ένας Αυστριακός δεν είναι εκεί στο εργοστάσιο έστω για τη φωτογραφία!!!
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
  1. Από ότι έχω διαβάσει στην Ινδια θα έχει άλλες αναρτήσεις από ότι σε Ευρώπη/Αμερική, δεν μιλάμε για τρελές διαφορές αλλά υποτίθεται θα είναι καλύτερες και ρυθμιζόμενες - και πάλι όπως έγραψε και ο tc-drift "μόνο διεκπαιρεωτικές δυνατότητες"
  2. Συμφωνώ απόλυτα με tc-drift , πρώτη επίσημη παρουσίαση και οδήγηση (έστω και αποκλειστικά για Ινδια), μόνο τον Rieman έχω δει εκτός Ινδίας να είναι παρών
  3. Επειδή έχω δει αρκέτα βιντεάκια, οι Ινδοί δημοσιογράφοι δεν το έχουν και πολύ με το off-road (τουλάχιστον αυτούς που καλέσανε :) )
  4. Οταν με το καλό παρουσιαστεί Ευρώπη, μακάρι να πέσει γκρίνια και να βγαλουν και έκδοση R με 21/19 τροχούς
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποιο offroad ρε παιδια? Επειδη βαλανε τον Ριμαν να κανει ταρζανιες δηθεν για δοκιμη το βαφτισαμε και offroad το μηχανακι? Adventure λεει στην ουγια και ειναι ανταγωνιστης των BMW G310GS, Kawaski VersysX 300 και του RE Himalayan. Μακαρι να χωθουν κι αλλοι στο παιχνιδι μπας και ανεβει και αυτη η κατηγορια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποιο offroad ρε παιδια? Επειδη βαλανε τον Ριμαν να κανει ταρζανιες δηθεν για δοκιμη το βαφτισαμε και offroad το μηχανακι? Adventure λεει στην ουγια και ειναι ανταγωνιστης των BMW G310GS, Kawaski VersysX 300 και του RE Himalayan. Μακαρι να χωθουν κι αλλοι στο παιχνιδι μπας και ανεβει και αυτη η κατηγορια.
Το himalayan είναι χωμάτινο. Καταρχήν έχει πιο μεγάλες διαδρομές απο αυτά στις αναρτήσεις και ρυθμισμένες για χώμα, έχει τροχούς με ακτίνες, έχει στηθεί για χώμα ανθεκτικό, χωρίς περιττά πλαστικά, με προστασίες παντού, 21 τροχό μπροστά και πολλά άλλα.

Καμία σχέση με τις πλαστικούρες LEGO πόλης G310gs, Versys 300 και τώρα το KTM.

Γι αυτό και προφανώς αυτή τη στιγμή γυρίζουν τόσοι τον κόσμο με Himalayan στα πιο δύσκολα και δύσβατα μέρη ενώ με τα άλλα πάνε κάνα super market. Καμία σχέση όμως.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μωρε και βεστρομ εξιμισι εχουν γυρίσει τον κοσμο σε δυσβατα μερη με μονο 16εκ διαδρομες, ουτε καν 17εκ που εχει το ΚΤΜ. Αργα, σταθερα, διεκπεραιωτικα. Σιγουρα οχι ready to race, αλλα το κανουν.
 

sep

Μέλος
Όνομα
ΜΙΛΤΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN 750
Γ@ματο φαίνεται να είναι!!!!για 6000 € και αυτά που σου δίνει...πολλά είναι σε σύγκριση με τα αντίστοιχα!!!!
Κ οικονομικό!!!!τώρα για το ινδικό ας είναι κ κινεζικό,μεξικάνικο κτλ... Η τεχνογνωσία είναι της ktm ,κ δεν θα παίξει επειδή κατασκευάζεται εκεί έτσι το όνομα της!!!σίγουρα έχει πάρει τα μέτρα της.
για το δρόμο φαίνεται ιδανικό για 400cc
Χωμάτινο????στα χέρια του καθενός θα φανεί τι μπορεί να κάνει κ τι όχι!!!!διότι τις περισσότερες φορές λέμε για τα μηχανάκια αλλά όχι για την κάθε κουλομαρια που τα καβαλάει!!!
Μπράβο!!! συγκινήθηκα!!!! :ha:prft:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τον απριλη,διοτι το λενιδιωτακι που το εχει παραγγειλει,θα το παρει απριλη,λογω οτι θα ειναι το ασπρο!!τα μαυρα ηρθαν
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally

Βάζεις ακτινωτές ζάντες, βάζεις και ένα φτερό μπροστά, βάζεις και ένα αυτοκόλλητο 7 πάνω από το 3 και έχεις το δικό σου 790 με τα μισα+ χρήματα :yew::yew: :yew: :yew: :yew: :yew: :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni

Βάζεις ακτινωτές ζάντες, βάζεις και ένα φτερό μπροστά, βάζεις και ένα αυτοκόλλητο 7 πάνω από το 3 και έχεις το δικό σου 790 με τα μισα+ χρήματα :yew::yew::yew::yew::yew::yew::yew:
Πραγματικά ενδιαφέρον! Να μην είχε και αυτή τη μούρη γαμώτο....
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ολες οι μεγάλες εταιρίες που θέλουν να πρωταγωνιστήσουν παγκοσμίως και να μεγαλώσουν την πίτα έχουν κάνει άνοιγμα στις ραγδαία αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές. Εκεί το αγοραστικό κοινό προτιμά χαμηλού κυβισμού μηχανάκια, ελαφριά και όχι ογκώδη. Η Ελλάδα μετά από μια 10ετη οικονομική κρίση που συνεχίζεται πλέον θα παίζει σε αυτήν την κατηγορία.
Εαν η KTM καταφέρει και βγάλει το 490 σε δικύλινδρο κάτω από τα 8.000 θα πάει ακόμα καλύτερα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θεωρώ τις χυτές ζάντες τραγικές σε μηχανάκι που υποτίθεται ότι πατάει χώμα.
 
Top Bottom