k0k0s
1)Μάλλον με κάποιον άλλον μπερδεύτηκες όταν λες ΄΄
. Κανεις δεν προσπαθει να σε πεισει οτι δεν εχεις αποψη στα χρηματοοικονομικα και οτι δεν τα εχεις σπουδασει, μιας και το τονιζεις καθε λιγο΄΄ Νομίζω στα 10+ χρόνια που συμμετέχω έτσι σε φόρουμ κλπ ήταν η πρώτη φορά σε αυτό το νήμα (μία φορά) που ανέφερα την επαγγελματική μου ιδιότητα και αυτό μονάχα καθότι προέκυψε θέμα σχετικό. Δεν νομίζεις πως με αδικείς λιγάκι να πας να με παρουσιάσεις κάποιο είδος attention freak?? Αν δηλαδή συζητιέται ένα Ιατρικό θέμα και κάποιος αναφέρει πως είναι γιατρός να υποθέσω θα θιχτείς και απο αυτό?
2)Δεν με ενδιαφέρει άλλες μάρκες πώς χρησιμοποίησαν τον όρο Adventure. Και η Kawasaki εβγαλε το Versys 650 kai το διαφήμιζε ο κατακτητής των βουνών! Δεν μπορώ να έχω την άποψη μου για την ΚΤΜ συγκεκριμένα και τί περιμένω ΕΓΩ απο αυτήν σαν καταναλωτής? Αν π.χ. αύριο η Mercedes έβγαζε φτηνό μίνι αμαξάκι για να βγάλει φράγκα και βγει ένας φανατικός Mercedακιας και πει τί μαλακίες είναι αυτές, θα πεταχτείς απο κάπου να του πεις τί λές ρε μεγάλε, λεφτά βγάζουν δεν είναι ίδρυμα?? Καταλαβαίνεις πως ο καθένας έχει την άποψη του και τις προσδοκίες του και πως δεν συνδέονται όλες οι απόψεις με τα σχεδιαγράμματα απόδοσης και τις τεχνικές marketing των εταιρειών?
Εγώ προσωπικά σαν καταναλωτής περίμενα επειδή δεν μπορώ να φτάσω οικονομικά στο 790R ενδεχομένως να βγεί το 390R με τα γονίδια του 790R και βγαίνει ένα mainstream ψευδο on 0ff. Εκφράζω την απογοήτευση μου σαν αυθεντικός χωμάτινος λάτρης της ΚΤΜ. Που ακριβώς σε προσβάλλει αυτό και θες να μου αποδέιξεις με ζήλο πως έχω κάπου λαθος? Θες να μου το εξηγησεις?
Εν πάσει περιπτώσει να το θέσω αλλιώς. Εσύ ενδιαφέρεσαι για την ΚΤΜ να γίνει ο πρώτος μαζικός παραγωγός μοτοσυκλετών και συμφωνείς με τον Pierer, εγώ πες διαφωνώ και πιστεύω πως πρέπει να μείνει πιστή στα χωμάτινα γονίδια της και να παρουσιάζει κάθε μοντέλο με λογική Ready to race και αν θέλει να πουλήσει coomuter ας το κάνει μέσω της BAjaj.
Mπορείς να δεχτείς οτι διαφωνούμε εν τέλει?
To οτι διαφωνουμε ειναι σιγουρο, στο που διαφωνουμε ειναι το ζουμι.
1) Σε καμια περιπτωση δεν προσπαθησα να σε αποκαλεσω attention freak, δεν ειναι αυτος ο λογος που το αναφερω. Οταν ομως μιλας με συγκεκριμενους ορους οπως "
κατάχρηση του όρου Adventure και παραπλάνηση. " και "Τώρα αν θέλετε να το κάνουμε εδω μέσα σεμιναριακή διάλεξη για το πώς θα καταφέρει η ΚΤΜ με τεχνάσματα και προϊοντικές τοποθετήσεις να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και την κερδοφορία της ευχαριστώ δεν θα συμμετέχω αλλο. Αν είναι να κάνω συζήτηση για χρηματοοικονομικά και marketing το κάνω και αλλού. " για να μας αποδειξεις οτι το 390 και το 790 και οτιδηποτε αλλο βγαινει δεν σου αρεσει
εσενα προσωπικα ή οταν στα παραδιπλα νηματα για το Τ7/790 ξεκινας μια ιστορια πως το τμημα μαρκετινγκ της ΚΤΜ ειναι ΓΤΠ και λογω καταρτησης μπορεις να επιβεβαιωσεις οτι δεν ξερουν τη δουλεια τους επειδη
εσενα προσωπικα δεν σου αρεσει το μηχανακι, εγω προσπαθω να σου κανω αντιλογο και να σου πω πως το οτι δεν σου αρεσει το μηχανακι
εσενα δεν σημαινει πως μπορεις στην ουσια να λες οτι
οποιος τα παρει ή σε οποιον αλλον σρεσουν θα ειναι βλακας γιατι θα τον εχουν κοροιδεψει, θα τον εχουν παραπλανησει, και θα ειναι και ψευτοαντβεντουρας επειδη η ΚΤΜ παιζει παιχνιδια. Οταν δε φτανεις στο σημειο να πεις στον Αμυρου "Κ
αταλαβαίνω πως δεν είσαι χωμάτινος αλλά εδώ είναι Advride και υπάρχει καλώς ή κακώς αυτό το Mentality." δηλαδη adventure=χωμα και μονο χωμα, νομιζω οτι το οριο εχει ξεπεραστει.
Εαν θες την προσωπικη μου αποψη κανενα μηχανακι ανω των 200ων κιλων με πανακριβα ανταλλακτικα και πανω απο 70 αλογα δεν ειναι χωματινο μηχανακι. Ολα ψευδαισθησεις ειναι, ολα μας τα πλασαρουν εδω και χρονια σαν αξιομαχα χωματινα μηχανακια, με βιντεακια σε αμμολοφους και αλματα α λα trial bike απο βραχο σε βραχο. Για παρε ενα γνησιο καθαροαιμο οριτζιναλε adventure 990 ή ενα 640 και κανε αυτα που κανουν στα βιντεακια προωθησης και εαν δεν σπασεις 10 κοκκαλα ή εαν δεν ψαχνεις στο car για καμια 20αρια ανταλλακτικα την επομενη μερα εγω θα σου βγαλω το καπελο. Λες και ανακαλυψαμε την πυριτιδα, οτι οι εταιριες χρησιμοποιουν τεχνασματα και τιτλους για να πλασαρουν τα προιοντα τους. Κατσε να παρω στο ΙΝΚΑ γιατι εχω ανοιξει αλλες δεκα τρυπες του όζοντος τοσα χρονια με τα ΑΧΕ που ψεκαζω αλλα παρ'ολα αυτα δε μου καθεται καμια οπως στις διαφημισεις!
2)
Προφανως και ειναι δικαιωμα σου να μην σου αρεσει το καθε μηχανακι ή αυτοκινητο και γουστο και καμαρι σου, και προφανως εχεις καθε δικαιωμα να το λες σαν αποψη σου και στο εγραψα και παραπανω. Το να πεις τι μαλακια ειναι αυτη, πώς το κανανε ετσι, δεν μου κανει για να παω χωμα αυτο κτλ ειναι απολυτα κατανοητο. Το να πεις ομως οτι ειναι παραπλανηση και τα εχουν κανει σκατα και δεν με νοιαζει οτι θελουν να πουλησουν παραπανω το μηχανακι ειναι μαπα γιατι δε μου αρεσει, και δε με ενδιαφερει τι ηλεκτρονικα πακετα εχει πανω, και δε με νοιαζει εαν για 100 αλλους ηλιθιους τους κανει γιατι ειναι κουλοι και δεν πανε χωμα, εμενα δε μου αρεσει και γι'αυτο ειναι μαπα και δεν ξερουν τι κανουν εκει μεσα στην ΚΤΜ, ε, οπως και να το κανεις ειναι τραβηγμενο.
3) Για την κουβεντα, τυχαια σημερα στη δουλεια με πλησιασε ενα παλικαρι και με ρωτησε εαν το 1090 ειναι δικο μου, πιασαμε κουβεντα, μου λεει εχω το 990 Dakar. Του λεω χωμα πας? Moυ λεει "Ε, εχω παει σε μερικους χωματοδρομους για παραλια κτλ". Και σε ρωταω εγω, ποιο ειναι πιο adventure μηχανακι, το 990 Dakar του παιδιου ή το DL650 ενος αλλου παιδιου που ξερω που ορκισμενο χωματινο δεν τον λες αλλα αμα του τη βαραγε το εβαζε στις μερεντες με τα μαμα BW502? To 390 λοιπον γιατι δεν ειναι Adventure? Επειδη παρα τα 44 αλογα του απο 400κεκ , τα 400χλμ αυτονομιας του και τα offroad ηλεκτρονικα του δεν εχει 30εκ αποσταση απο το εδαφος ή ακτινωτους 21/18 τροχους? Ε και? Και το 1200GS παρομοιο υψος απο το εδαφος ειχε και χυτους 19/17 τροχους αλλα κανεις δεν αμφισβητησε ποτε οτι ειναι "adventure" μηχανακι. Απλα ειναι για αλλους χρηστες, εκεινους που πανε 90% σε ασφαλτινες περιπετειες...