Ευτυχώς σε αυτά τα μοτέρ βρίσκεις τα πάντα.. Και σε καλές τιμές. Και μεμβράνη να ήθελα θα βρισκα φτηνά.ναι δεν εχεις αδικο, απλα καμμια φορα το κοστος επισκευης ανεβαινει πολυ (πχ μεμβρανη)
αν σου βγηκε σε καλα χρηματα καλα εκανες, με σωστο τζετινγκ εισαι πολυ κοντα στο μηχανικο καρμπυρατερ, αν σκοπευεις να ασχοληθεις!
Ρε παιδιά γράψτε τις διαφορές μηχανικου καρμπυρατέρ με συμβατικό(?) να μαθαίνουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε.
Εν τω μεταξύ εμένα φοράει fcr41, αλλά ανάθεμα και αν ξέρω περισσότερα.
Έχω πολύ διάβασμα μπροστά μου το ξέρω, σκοπεύω να ασχοληθώ εκτενέστερα με αυτην την εγκυκλοπεδια που λέγεται καρμπυρατερ
Όχι όχι.. Δεν άνοιξα αυτό το τοπικ τύπου Instagram κοιτάτε τι ωραίο που το κάνα.Βαγγο Σορρυ για το σπαααμ..
Ένας διαχειριστής παρακαλείται να μεταφέρει το ερώτημα μου σε νέο νήμα.... Ευχαριστωωω
Τα χω σημειωμένα θα δω και θα σου πω.είναι εύκολο να δώσεις ένα κοστολόγιο γενικά των ανταλλακτικών, έστω ενδεικτικό?? και κανέναν κωδικό, πχ από τα ρουλεμάν πίσω (που είμαι για αλλαγή) ??
τα τακάκια μπροστά τι λένε??
(και σε π.μ. -μη φανεί και σαν διαφήμιση-κανέναν προμηθευτή εκεί στην Αθήνα, να ξέρουμε που θα βρίσκουμε ανταλλακτικά...)
Να σαι καλά φιλαράκι μου χαρά μου.Χιλια μπραβο Βαγγελη. Το μερακι και η ορεξη δεν συγκρινεται με τη δουλεια απο κανενα συνεργειο...
Πολλα ευχαριστω με την ευκαιρια κ για την πολυτιμη βοηθεια σου, στην καταφυγιακη νυχτερινη επισκευη του σινεμπλοκ της γραναζιερας.(σε hipi lolo k giorgopro επισης).
Δεν αξίζει να ασχοληθείς με μεταχειρισμένο Fcr/FcrMX, το τελευταίο μηχανάκι παραγωγής που βγήκε με Fcr ήταν πριν ~10 χρόνια..
Δύσκολα θα βρεθεί κάποιο της προκοπής, πόσο μάλλον στα 41mm.
Καινούριο κοστίζει αρκετά και δεν νομίζω ότι περισσεύουν εύκολα 600€ σε κάποιον άνθρωπο αυτές τις δύσκολες εποχές..!
Ωραίο θέμα άνοιξες Βαγγέλη
:l2:
Για τα μαρσπιε στο δικο μου 640 τα εβγαλα και κολλησα λαμα με ηλεκτροκοληση περιμετρικα εκει που παταμε εκανα και δοντακια με τον τροχο βαψιμο και η διαφορα στο πατημα αλλαξε αισθητα.Θέλω να κάνω 2-3 πραγματάκια στο 640 να το κάνω πιο μάχιμο στο χώμα.
Πρώτο βήμα το σήκωμα του τιμονιού. Η θέση που έχει τώρα το τιμόνι είναι πιο on off. Έφτιαξα στο μηχανουργείο 2 αποστάτες που θα μπουν κάτω από τη βάση του τιμονιού να το σηκώσω 1,5 ποντο να έρθει σε πιο καλές γωνίες εντουραδικες και φυσικά να μπορώ να οδηγαω σωστά όρθιος που τώρα δε γινεται
Επιπλέον ψάχνω μια λύση να βάλω φαρδιά μαρσπιε. Έχει αστεία μικρά μαρσπιε από μαμά και η δυσκολία είναι πως τα μοντέλα πριν το 2004 είχαν μια βλακεια βάση αριστερά και δεν βρίσκεις aftermarket. Κάτι θα βρω όμως. Μια βάση μάλλον από επόμενο μοντέλο.
Ακόμα σκέφτομαι σοβαρά να το χαμηλωση μπρος πίσω 2,5 με 3 πόντους καθώς είναι απίστευτα ψηλό σαν μηχανάκι και στα δύσκολα κομμάτια τα 174 εκατοστά μου υποφέρουν λίγο!! Κάτι σκέφτομαι και γι αυτό..
ωραίος, ευχαριστώ! Βασικά το πρόβλημα όπως θα θυμάσαι στο 640 είναι το αριστερό μαρσπιέ στα μοντέλα πριν το 2004. Έχει μια περίεργη βάση.Για τα μαρσπιε στο δικο μου 640 τα εβγαλα και κολλησα λαμα με ηλεκτροκοληση περιμετρικα εκει που παταμε εκανα και δοντακια με τον τροχο βαψιμο και η διαφορα στο πατημα αλλαξε αισθητα.
Οσο αφορα αφτερμαρκετ μαρσπιε ειναι τοσο φαρδια που οταν κατεβαζεις τα ποδια και κανεις λιγο μπρος η πισω εβρισκαν στην γαμπα κσι ηταν ενοχλητικο.
Αυτα μια ιδεα απο μενα.
Καλη συνεχεια....