KTM LC4 640 (Tech+Story)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ναι δεν εχεις αδικο, απλα καμμια φορα το κοστος επισκευης ανεβαινει πολυ (πχ μεμβρανη)

αν σου βγηκε σε καλα χρηματα καλα εκανες, με σωστο τζετινγκ εισαι πολυ κοντα στο μηχανικο καρμπυρατερ, αν σκοπευεις να ασχοληθεις!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ναι δεν εχεις αδικο, απλα καμμια φορα το κοστος επισκευης ανεβαινει πολυ (πχ μεμβρανη)

αν σου βγηκε σε καλα χρηματα καλα εκανες, με σωστο τζετινγκ εισαι πολυ κοντα στο μηχανικο καρμπυρατερ, αν σκοπευεις να ασχοληθεις!
Ευτυχώς σε αυτά τα μοτέρ βρίσκεις τα πάντα.. Και σε καλές τιμές. Και μεμβράνη να ήθελα θα βρισκα φτηνά.

Ουσιαστικά slider 35 ευρό, βελόνα 9ευρο η ζημιά. Και στο slider το ριξα έξω φαντάσου το πήρα καινούργιο. Θα έβρισκα και από μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αλλά επειδή είναι πλαστικό λέω βάλτο καινούργιο να μην ξανά ασχοληθείς.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε παιδιά γράψτε τις διαφορές μηχανικου καρμπυρατέρ με συμβατικό(?) να μαθαίνουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε.
Εν τω μεταξύ εμένα φοράει fcr41, αλλά ανάθεμα και αν ξέρω περισσότερα.
Έχω πολύ διάβασμα μπροστά μου το ξέρω, σκοπεύω να ασχοληθώ εκτενέστερα με αυτην την εγκυκλοπεδια που λέγεται καρμπυρατερ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγο Σορρυ για το σπαααμ..
Ένας διαχειριστής παρακαλείται να μεταφέρει το ερώτημα μου σε νέο νήμα.... Ευχαριστωωω
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Γιάννη το δικό σου το fcr ελάχιστοι μπορούν να το ρυθμίσουν εγω οταν το έβαλα το έστειλα το μηχανάκι στον κολια και το ρύθμισε στο δυναμόμετρο!!γ αυτο κανει ΒΡΑΑΑΜΜΜΜ :fun:cool::fun
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ρε παιδιά γράψτε τις διαφορές μηχανικου καρμπυρατέρ με συμβατικό(?) να μαθαίνουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε.
Εν τω μεταξύ εμένα φοράει fcr41, αλλά ανάθεμα και αν ξέρω περισσότερα.
Έχω πολύ διάβασμα μπροστά μου το ξέρω, σκοπεύω να ασχοληθώ εκτενέστερα με αυτην την εγκυκλοπεδια που λέγεται καρμπυρατερ

στο εργοστασιακο καρμπ εν ολιγης το slide ανοιγει αναλογα με τις απαιτησεις του μοτερ
στα μηχανικα (βλ. φσρ) ελεγχεις το σλαιντ αμεσα μιας και ειναι συνδεδεμενο στη γκαζιερα...

τα 2α εχουν σαφως πολυ καλυτερη/αμεση αποκριση και ειναι και πιο ευκολα στο ρυθμισμα (αν ξερεις τι κανεις)
στα μειονεκτηματα τους, οι περισσοτερες φθορες χρησης ειναι το κυριαρχο σημειο


τα νεοτερης γενιας φσρ (μχ κλπ) ειναι πολυ πιο ευκολα καρμπς, μιας και ειναι πληρως εξοπλισμενα με οτι χρειαζεται ενα καθημερινο καρμπ δρομου (τπς, τσοκ χοτσταρτ σε καποιες περιπτωσεις)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγο Σορρυ για το σπαααμ..
Ένας διαχειριστής παρακαλείται να μεταφέρει το ερώτημα μου σε νέο νήμα.... Ευχαριστωωω
Όχι όχι.. Δεν άνοιξα αυτό το τοπικ τύπου Instagram κοιτάτε τι ωραίο που το κάνα.

Το άνοιξα κυρίως για να είναι μια γωνία να πούμε και 5 κουβέντες όσοι τα έχουμε τα 640 και να ανταλλάξουμε και 5 πληροφορίες.

Κάνεις μια ερώτηση αμιγώς τεχνική και τώρα είμαι και έξω για να απαντήσω θα προσπαθήσω κάποια άλλη ώρα
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
είναι εύκολο να δώσεις ένα κοστολόγιο γενικά των ανταλλακτικών, έστω ενδεικτικό?? και κανέναν κωδικό, πχ από τα ρουλεμάν πίσω (που είμαι για αλλαγή) ??
τα τακάκια μπροστά τι λένε??

(και σε π.μ. -μη φανεί και σαν διαφήμιση-κανέναν προμηθευτή εκεί στην Αθήνα, να ξέρουμε που θα βρίσκουμε ανταλλακτικά...)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
είναι εύκολο να δώσεις ένα κοστολόγιο γενικά των ανταλλακτικών, έστω ενδεικτικό?? και κανέναν κωδικό, πχ από τα ρουλεμάν πίσω (που είμαι για αλλαγή) ??
τα τακάκια μπροστά τι λένε??

(και σε π.μ. -μη φανεί και σαν διαφήμιση-κανέναν προμηθευτή εκεί στην Αθήνα, να ξέρουμε που θα βρίσκουμε ανταλλακτικά...)
Τα χω σημειωμένα θα δω και θα σου πω.

Όσο για προμηθευτές δεν ξέρω αν είναι διαφήμιση αλλά είναι γνωστό πως 2 έχουν ένα σοβαρό stock σε ανταλλακτικά ktm. Ο Οικονόμου στην Αθήνα και ο makina parts στη Σαλλονικη. Εκτός αν μου διαφεύγει κάποιος!

Λογικά στο Βόλο θα έχετε όχι μόνο ένα ρουλεμαναδικο. Με το δείγμα στο χέρι ρουλεμάν και τσιμουχα τα παίρνεις επιτόπου. Προτίμησα SKF για καλή ποιότητα αλλά έχει κι άλλες καλές μάρκες βέβαια.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Χιλια μπραβο Βαγγελη. Το μερακι και η ορεξη δεν συγκρινεται με τη δουλεια απο κανενα συνεργειο...
Πολλα ευχαριστω με την ευκαιρια κ για την πολυτιμη βοηθεια σου, στην καταφυγιακη νυχτερινη επισκευη του σινεμπλοκ της γραναζιερας.(σε hipi lolo k giorgopro επισης).:cool:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χιλια μπραβο Βαγγελη. Το μερακι και η ορεξη δεν συγκρινεται με τη δουλεια απο κανενα συνεργειο...
Πολλα ευχαριστω με την ευκαιρια κ για την πολυτιμη βοηθεια σου, στην καταφυγιακη νυχτερινη επισκευη του σινεμπλοκ της γραναζιερας.(σε hipi lolo k giorgopro επισης).:cool:
Να σαι καλά φιλαράκι μου χαρά μου.

Είναι μεράκι, είναι ψυχοθεραπεία και είναι και ευχαρίστηση. Δεν ειναι απαραίτητα όλες οι εργασίες τεχνικές και ούτε απαραίτητα πολύπλοκες.

Ακόμα και το πιο απλό να βγάλεις 5 βίδες να τις περάσεις μια βούρτσα να γυαλισουν και να βάζεις ένα ένα λιθαράκι σε κάτι τόσο προσωπικό όπως η μοτοσυκλέτα μας δε πληρώνεται. Και σαφώς τον ψυχαναγκσσμο σου και την τεχνική αρτιότητα δύσκολα κάποιο συνεργείο θα την αναλάβει για πολλούς λόγους.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μπράβο Βαγγέλη μάστορα! Χαίρομαι να σε διαβάζω ρε φίλε.

Εγώ περιμένω, όποτε μπορέσεις, σύγκριση με το tt 600 σου.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Δεν αξίζει να ασχοληθείς με μεταχειρισμένο Fcr/FcrMX, το τελευταίο μηχανάκι παραγωγής που βγήκε με Fcr ήταν πριν ~10 χρόνια..
Δύσκολα θα βρεθεί κάποιο της προκοπής, πόσο μάλλον στα 41mm.
Καινούριο κοστίζει αρκετά και δεν νομίζω ότι περισσεύουν εύκολα 600€ σε κάποιον άνθρωπο αυτές τις δύσκολες εποχές..!

Ωραίο θέμα άνοιξες Βαγγέλη
:l2:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν αξίζει να ασχοληθείς με μεταχειρισμένο Fcr/FcrMX, το τελευταίο μηχανάκι παραγωγής που βγήκε με Fcr ήταν πριν ~10 χρόνια..
Δύσκολα θα βρεθεί κάποιο της προκοπής, πόσο μάλλον στα 41mm.
Καινούριο κοστίζει αρκετά και δεν νομίζω ότι περισσεύουν εύκολα 600€ σε κάποιον άνθρωπο αυτές τις δύσκολες εποχές..!

Ωραίο θέμα άνοιξες Βαγγέλη
:l2:

μεταχειρισμενο καρμπ σιγουρα οχι αλλα ενα καινουριο ΤΜ θα μπορουσε να κανει θαυματα με τα μισα λεφτα :yew:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλω να κάνω 2-3 πραγματάκια στο 640 να το κάνω πιο μάχιμο στο χώμα.

Πρώτο βήμα το σήκωμα του τιμονιού. Η θέση που έχει τώρα το τιμόνι είναι πιο on off. Έφτιαξα στο μηχανουργείο 2 αποστάτες που θα μπουν κάτω από τη βάση του τιμονιού να το σηκώσω 1,5 ποντο να έρθει σε πιο καλές γωνίες εντουραδικες και φυσικά να μπορώ να οδηγαω σωστά όρθιος που τώρα δε γινεται



Επιπλέον ψάχνω μια λύση να βάλω φαρδιά μαρσπιε. Έχει αστεία μικρά μαρσπιε από μαμά και η δυσκολία είναι πως τα μοντέλα πριν το 2004 είχαν μια βλακεια βάση αριστερά και δεν βρίσκεις aftermarket. Κάτι θα βρω όμως. Μια βάση μάλλον από επόμενο μοντέλο.

Ακόμα σκέφτομαι σοβαρά να το χαμηλωση μπρος πίσω 2,5 με 3 πόντους καθώς είναι απίστευτα ψηλό σαν μηχανάκι και στα δύσκολα κομμάτια τα 174 εκατοστά μου υποφέρουν λίγο!! Κάτι σκέφτομαι και γι αυτό..
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ειμαι περιεργος το μαυρο μοτερ ποσο θα αντεξει,διοτι δεν το λες και αξιοπιστο,σε σχεση με τα high flow,απο την αλλη υπαρχει 640adv98αρι με 120000χλμ που δεν εχει κανει κιχ και με πολυ σωστη συντηρηση
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Θέλω να κάνω 2-3 πραγματάκια στο 640 να το κάνω πιο μάχιμο στο χώμα.

Πρώτο βήμα το σήκωμα του τιμονιού. Η θέση που έχει τώρα το τιμόνι είναι πιο on off. Έφτιαξα στο μηχανουργείο 2 αποστάτες που θα μπουν κάτω από τη βάση του τιμονιού να το σηκώσω 1,5 ποντο να έρθει σε πιο καλές γωνίες εντουραδικες και φυσικά να μπορώ να οδηγαω σωστά όρθιος που τώρα δε γινεται



Επιπλέον ψάχνω μια λύση να βάλω φαρδιά μαρσπιε. Έχει αστεία μικρά μαρσπιε από μαμά και η δυσκολία είναι πως τα μοντέλα πριν το 2004 είχαν μια βλακεια βάση αριστερά και δεν βρίσκεις aftermarket. Κάτι θα βρω όμως. Μια βάση μάλλον από επόμενο μοντέλο.

Ακόμα σκέφτομαι σοβαρά να το χαμηλωση μπρος πίσω 2,5 με 3 πόντους καθώς είναι απίστευτα ψηλό σαν μηχανάκι και στα δύσκολα κομμάτια τα 174 εκατοστά μου υποφέρουν λίγο!! Κάτι σκέφτομαι και γι αυτό..
Για τα μαρσπιε στο δικο μου 640 τα εβγαλα και κολλησα λαμα με ηλεκτροκοληση περιμετρικα εκει που παταμε εκανα και δοντακια με τον τροχο βαψιμο και η διαφορα στο πατημα αλλαξε αισθητα.
Οσο αφορα αφτερμαρκετ μαρσπιε ειναι τοσο φαρδια που οταν κατεβαζεις τα ποδια και κανεις λιγο μπρος η πισω εβρισκαν στην γαμπα κσι ηταν ενοχλητικο.
Αυτα μια ιδεα απο μενα.
Καλη συνεχεια....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για τα μαρσπιε στο δικο μου 640 τα εβγαλα και κολλησα λαμα με ηλεκτροκοληση περιμετρικα εκει που παταμε εκανα και δοντακια με τον τροχο βαψιμο και η διαφορα στο πατημα αλλαξε αισθητα.
Οσο αφορα αφτερμαρκετ μαρσπιε ειναι τοσο φαρδια που οταν κατεβαζεις τα ποδια και κανεις λιγο μπρος η πισω εβρισκαν στην γαμπα κσι ηταν ενοχλητικο.
Αυτα μια ιδεα απο μενα.
Καλη συνεχεια....
ωραίος, ευχαριστώ! Βασικά το πρόβλημα όπως θα θυμάσαι στο 640 είναι το αριστερό μαρσπιέ στα μοντέλα πριν το 2004. Έχει μια περίεργη βάση.

Έχω βρει βάση απο μεταγενέστερο μοντέλο να πάρω και ουσιαστικά εκεί παίζεις μετά για μαρσπιέ τύπου XC, EXC κλπ. Υπάρχει εύρος επιλογών δηλαδή. Τα μαρσπιέ που είχε απο το εργοστάσιο στο EXC 450 Που είχα ας πούμε ήταν ιδανικά, ούτε πολύ φαρδιά ούτε αυτό το ανέκδοτο με το 640!

Τη λύση σου την έχω δει στο Advrider, καλή ιδέα! Αν δεν βγάλω άκρη με τα παραπάνω θα κάνω αυτό, ευχαριστώ!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με την τοποθέτηση των προσθηκων πι εργοαστασιακες βίδες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν. Είναι 7 cm μήκος M10. Δυστυχώς στο εμπόριο οι Μ10 σε μήκος 9cm που χρειάζομαι έχουν πολύ χοντρό κεφάλι συνεπώς να ναι καλά ο τόρνος πάλι, 1,5mm από πάνω, 1,5mm από κάτω και έτοιμες και οι custom βιδες



upload image
 
Top Bottom