Εδώ φαίνεται ότι η γέφυρα (bridge) όπως την ονομάζει η Michelin, έχει έρθει "πρόσωπο" με τα τακούνια τα οποία γεφυρώνει...αυτό σημαίνει, λογικά, ότι διαφοροποιείται η συμπεριφορά του ελαστικού σε σχέση με κάποιο πιο καινούργιο...το βαθμό της διαφοροποίησης μπορεί να μας το πει ίσως, όποιος το έχει οδηγήσει από την αρχή της ζωής του...πάντως, αν οι γέφυρες αυτές υποβοηθούν-βελτιώνουν τη σταθερότητα κατά τη κλίση του ελαστικού, τότε η ομογενοποίηση των τακουνιών επηρεάζει μάλλον περισσότερο την ασφάλεια/αίσθηση στις στροφές και σίγουρα περισσότερο σε χωμάτινα κομμάτια...
Κώστα, σε τι ταχύτητες κινήθηκες? Το χωμάτινο κομμάτι που ανάφερες (~12km) ήταν καλοπατημένο ή είχε και φυτευτές πέτρες?