Mitas E07, ελαστικά

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Καλησπέρα Παίδες,

έπειτα από 4000χλμ με τα ΜΙΤΑΣ το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα....γιατί πρέπει να πληρώνουμε 250αρια για λάστιχα?

Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοσή τους , με πλήρες φορτίο (τριβάλιτσος τάνκμπαγκ και κυρά), δεν έχασαν ούτε μισή λίβρα αέρα σε όλο το ταξίδι στην Τυνησία, Ιταλία και Ελλάδα , στο χώμα συμπεριφέρθηκαν άψογα αναφορικά με το βάρος και το φορτίο της μοτοσικλέτας ενώ στην άμμο πέρασα με ευκολία....και τα πόδια κάτω :)

Κατά την αναχώρησή για το λιμάνι της Πάτρας είχαμε κακό καιρό, έβρεχε....εκεί δεν το κρύβω φοβήθηκα , μιας και σε δύο στροφές δούλεψε το αντισπιν, κάτι που θεωρώ λογικό αφού τα εν λόγω ελαστικά είναι 50% χώμα και άσφαλτο, οπότε στην βροχή θέλουν πολύ προσοχή. Μειονέκτημα μεγάλο ο έντονος θόρυβος κατά την κύλιση , ιδιαίτερα μέχρι στα 100χλμ/ω μετά τα 120 απλά μειώνονταν αλλά εξακολουθούσε να ενοχλεί
Η μέση ταχύτητα ταξιδιού ήταν περίπου 130 χλμ/ω και η συμπεριφορά της μοτο ήταν υποδειγματική,βέβαια μετά τα 140χλμ/ω το μπροστινό το ένιωθα λίγο ....ασαφές.
Στους δρόμους της πόλης της Τύνιδας , όπου το οδόστρωμα είναι απλά...γυαλί γλιστρούσε, ότι και να φορούσα να "έγραφε"
Γενικότερα για μεικτή χρήση είναι ένα ιδανικό ελαστικό ,δείχνει σκληροτράχηλο με τον χρόνο και πραγματικά θεωρώ πως αξίζει τον κόπο να τα δοκιμάσετε...αρκεί να προορίζετε η μοτο για μεικτή χρήση.....

στην παρακάτω φωτό τα λάστιχα έχουν 3000χλμ ...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa
Ευχαριστούμε και πολλα μπράβο για το ταξίδι σας!Απο κατανάλωση πως το υπολογίζεις;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Ευχαριστώ πολύ,


στην κατανάλωση δεν είδα μεγάλες διακυμάνσεις , βάζω πάλι τον παράγοντα φορτίο- αναβάτες, η μοτό μέσω όρο έκαψε 5,7 λίτρα στα 100 , το μηχανάκι δεν είναι πειραγμένο πέραν φίλτρου και προγράμματος (αναβάθμιση όχι τουμπάνιασμα). Με τα προηγούμενα ελαστικά (bridgestone BW1) και σε αντίστοιχο ταξίδι στην Καππαδοκία έκαιγε τα ίδια...
Σε εγχώρια ταξίδια με τα bridgestone έκαιγε παραπάνω...μάλλον είναι θέμα βενζίνης....είναι η πρώτη φορά που στο range διάβασα 750χλμ! Δεν ξέρω τι σκατά βενζίνη έχουν στην Τυνησία (και στην Ιταλία) αλλά η μοτό και με τις παραμέτρους που προανέφερα...δεν έκαιγε τίποτε. Το Vstrom που ακολούθησε στην Τυνησία έκαιγε μέσο όρο 4,9lt!!!!!!!!!!!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
max load 437kg.....
Παίδες, μια διευκρίνιση για τους δείκτες των ελαστικών:

Για το μέγιστο φορτίο:

Έχουμε για παράδειγμα ένα μπροστινό με δείκτη φορτίου 200 κιλά και πισινό με δείκτη 300 κιλά (τα νούμερα στρόγγυλα και χάριν εύκολης κατανόησης του παραδείγματος). Αν φορτώσουμε την μηχανή σε σημείο να έχει πλήρες φορτίο (με εμάς, τα μπαγάζια, τα κράνη μας κλπ) στα 500 κιλά δεν είμαστε ασφαλείς. Ο λόγος είναι πως εν στάση μπορεί το φορτίο να είναι στα 200 κιλά στο μπροστά και 300 στο πίσω (και να είμαστε στο όριο), όμως κατά την κίνηση υπάρχει μεταφορά βάρους ανάλογα με την επιβράδυνση ή την επιτάχυνση, τις συμπιέσεις και αποσυμπιέσεις της ανάρτησης κλπ. Μετρήσεις έχουν δείξει πως στην κίνηση το στιγμιαίο βάρος που δέχονται τα λάστιχα μπορεί να ξεπεράσει και κατά 50% το βάρος εν ηρεμία. Το έχουμε λοιπόν στον νού μας........


Για τον δείκτη ταχύτητας:

Η μέτρηση (και πιστοποίηση) του δείκτη ταχύτητα γίνεται ως εξής: Το λάστιχο τοποθετείται στο ειδικό τύμπανο μέτρησης και ανά 10 λεπτά αυξάνεται η ταχύτητα κατά 10 χ.α.ω. μέχρι να φτάσει στην ταχύτητα του δείκτη όπου και μετράται για άλλα δέκα λεπτά. Ένα λάστιχο δηλαδή με δείκτη Τ (190 χ.α.ω.) σημαίνει πως έχει τεσταριστεί να πηγαίνει σε αυτή την ταχύτητα για 10 λεπτά, όχι όλη την μέρα. Από το 10λεπτο και πέρα η ευθύνη δική σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Η αλήθεια είναι πως αυτό το θέμα με το Βάρος δεν το είχα δεί ποτε! Με τα ΜΙΤΑΣ το έμαθα , δεν είχα αναρωτηθεί ποτέ αλλά και δεν το είχα ψάξει , δεν ξέρω κάν τι βάρος άντεχαν τα προηγούμενα ελαστικά μου...όμως αν κρίνω από την συμπεριφορά της μοτοσικλέτας με τα ΜΙΤΑΣ σε κλειστό στροφιλίκι και με σχετική πίεση (όσο μπορούσα) δεν είδα κάποια αντίδραση περίεργη στην συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.
Οπότε Παναγιώτη Κ. ρωτώ , αν ένα ελαστικό που αντέχει π.χ. 300 κιλά , τι συμπεριφορά θα έχει με υπέρβαρο φορτίο, θα χάνει αέρα , θα πηγαίνει όπου να 'ναι , κλπ?
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
........... ρωτώ , αν ένα ελαστικό που αντέχει π.χ. 300 κιλά , τι συμπεριφορά θα έχει με υπέρβαρο φορτίο.........
Με μια λέξη, επικίνδυνη.

Κατ αρχήν όταν βάζεις το μέγιστο βάρος πρέπει να βάζεις και την μέγιστη πίεση (με ό,τι αυτό σημαίνει σε πρόσφυση και συμπεριφορά). Δεύτερον, όλοι οι κατασκευαστές αφήνουν ένα σχετικά καλό περιθώριο ασφαλείας πάνω από το πιστοποιημένο όριο, αλλά αυτό είναι "terra incognita -αχαρτογράφητη περιοχή", κανείς δεν μπορεί να πει με ασφάλεια που θα γίνει το μπαμ, αλλά αν το παρατραβήξεις, σίγουρα θα το ακούσεις. Ήμουν παρών σε σκάσιμο ελαστικού (φορτηγού) εν κινήσει από στιγμιαία υπερφόρτωση και είναι εντυπωσιακό κατά έναν τρομακτικό όμως τρόπο. Από το ωστικό κύμμα έγιναν κομμάτια οι θόλοι του φορτηγού και ξεζανταρίστηκε το από μέσα λάστιχο (που δεν είχε σκάσει). Από ό,τι μου είπαν, σε μηχανή το θέαμα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Δεν θα ήθελα κανείς μας να το βιώσει.
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
οπότε δηλαδή δεν προειδοποιεί...απλά μπαμ!
εγώ πάντως τα ΜΙΤΑΣ δεν τα δούλεψα στις υψηλότερες πιέσεις , 2,2bar εμπρός και 2,6bar πίσω... έκανα αυτό που μου είπε ο ντίλερ και ο λαστιχάς...στα Bridgestone αντίστοιχα έβαζα 2.5 και 2,9...βάση κατασκευαστή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Όπως σου έγραψα,,,, τα 08 είναι όπως τα Exp με εντονότερο προφιλ,,,,,, αλλά χωμάτινα δεν είναι,,,
(((έκανα κάποιες χώματαδες αλλά ήσυχες! !!!)))

δεν κανουν.....για αυτό που θέλεις! !!!

η γνώμη μου είναι διχασμένη ανάμεσα στα εξής προφίλ αναβατη:

ο χωμάτινος-ασφαλτινος αναβάτης που ψάχνει τον συνδυασμό του ενός λαστιχου,,,, είναι περισσότερο προς tkc80 μεριά, ,,, ή mitas 010

ο ασφάλτινος-χωματινος αναβάτης προς k60

Καλημέρα ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Όπως σου έγραψα,,,, τα 08 είναι όπως τα Exp με εντονότερο προφιλ,,,,,, αλλά χωμάτινα δεν είναι,,,
(((έκανα κάποιες χώματαδες αλλά ήσυχες! !!!)))
δεν κανουν.....για αυτό που θέλεις! !!!
η γνώμη μου είναι διχασμένη ανάμεσα στα εξής προφίλ αναβατη:
ο χωμάτινος-ασφαλτινος αναβάτης που ψάχνει τον συνδυασμό του ενός λαστιχου,,,, είναι περισσότερο προς tkc80 μεριά, ,,, ή mitas 010
ο ασφάλτινος-χωματινος αναβάτης προς k60
Καλημέρα ;)
Για μενα Βασιλη,TR91 για ασφαλτο και TKC80 για χωμα και κοντινες εκδρομες μικτες(γιατι τα E10 δεν συμφερουν για εκτος Θεσ/νικης αγορα αφου τιμη+μεταφορικα+περαστικά φτανω στην τιμη των TKC80 τοποθετημενα/ζυγοσταθμισμενα).
Οπότε αναγκαστικά 2 ζευγαρια ελαστικα και βαλε-βγαλε κατα το δοκουν αλλά τουλαχιστο να τα χαιρομαι και ασφαλτο και χωμα οταν κανω τραμπα στο αναλογο ζευγαρι...Ειπαμε,μακαρι να ειχαμε δυο ζευγη ζαντες λαστιχωμενες αλλά...
Anyway θενκς πολυ για τη βοηθεια :)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχει κάποιος υπόψην που μπορώ να βρώ Mitas C02 Stone King σε 120/90/17 ή 130/80/17?Αυτός στην Θεσσαλονίκη δεν τα είχε ποτέ,έχω στείλει ένα μεηλ σε μαγαζί της Ν.Φιλαδέλφειας που διαφημίζει στην ιστοσελίδα του για 18 ιντσών και περιμένω απάντηση.


Εναλλακτικά θα ενδιαφερόμουν και για το MEFO Stone Master(παρόμοιας φιλοσοφίας αλλά δεν το έχω δοκιμάσει)
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Έχει κάποιος υπόψην που μπορώ να βρώ Mitas C02 Stone King σε 120/90/17 ή 130/80/17?Αυτός στην Θεσσαλονίκη δεν τα είχε ποτέ,έχω στείλει ένα μεηλ σε μαγαζί της Ν.Φιλαδέλφειας που διαφημίζει στην ιστοσελίδα του για 18 ιντσών και περιμένω απάντηση.


Εναλλακτικά θα ενδιαφερόμουν και για το MEFO Stone Master(παρόμοιας φιλοσοφίας αλλά δεν το έχω δοκιμάσει)
Mitas φέρνει ο Κουζής στο Γαλάτσι κ τα Mefo o GRC στη Δεκελείας Νέα Φιλαδέλφια
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Παίζει και η φάση Motoz Tractionator που συζητιέται τελευταία...
Αν και μάλλον διίστανται οι απόψεις περί καλού/κακού ελαστικού!

Φαντάζομαι δεν υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να τα χει δοκιμάσει, ε;
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Mitas φέρνει ο Κουζής στο Γαλάτσι κ τα Mefo o GRC στη Δεκελείας Νέα Φιλαδέλφια
Ο GRC μου απάντησε μέσω mail ότι θα φέρει καινούργια παραγγελία τέλος Μαρτίου,θα επικοινωνήσω τηλεφωνικά και με τους δύο για να μάθω τιμές,
tsiou νομίζω ότι τα motoz δεν υπάρχουν σε 17 ίντσες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Μισελόνι μόνο εγώ λέω

Κ για 2υτερο pirellia..
Mitas καλό μαλακό αλλά δεν βγάζει χλμετρα.
Με mefo οδήγησα άλλη μότο κ μου φάνηκε καλό αλλά δεν ξέρω για χλμετρα τι βγάζει κ απόδοση σε βρεγμένο τεραίν.
 
Top Bottom