Θοδωρη συνχωρεσε με αλλα αυτο δεν μαντευονταν...οκ ολοι ειχαμε κρυφες ελπιδες οτι παντα κατι βρισκει ο γιατρος..αλλα περιμενες τον αχωνευτο 99 να κανει αυτο που εκανε? Και μιλαω προ πτωσεως που εχανε μια μια τις θεσεις. Ο μαρκεθ οκ το περιμενα οτι δεν θα εχει γυρολογιο αγωνα...με το ζορι στεκοταν ορθιος οταν κυνηγουσε τον ροσσι.
Ναι, φαινόταν ότι δεν το είχε!
Έκανε ΕΝΑΝ γρήγορο γύρο, στο πλαίσιο της γνωστής του ψυχοθεραπείας (αυτή του ταχύτερου ολο το ΣΚ).
Φάνηκε ότι δεν έκανε γυρολόγιο ρυθμού αγώνα σε κανένα FP!
Φάνηκε ότι "δε θα είναι πουθενά" σήμερα από αυτές τις δηλώσεις του:
"Στη συνέντευξη τύπου μετά τις κατατακτήριες, ο
Jorge Lorenzo πρόσθεσε:
«Δεν ήταν απαραίτητο, για εμένα, να αλλάξει και η 10».
«Εν τέλει αυτές οι αλλαγές έκαναν τη ζωή μας πιο δύσκολη. Αν είναι για λόγους ασφαλείας, συμφωνώ. Αλλά για μένα δεν άξιζε να γίνει αλλαγή στην 10».
Από εδώ:http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=22776
Και ο Ρόσι έκανε αντίστοιχες δηλώσεις, αλλά ο Ρόσι δούλεψε όπως πάντα, αλλιώς!!!
Θυμίζω ότι με την παλιά χάραξη, το Μοντμελό ήταν μια "ΥΑΜΑΗοπιστα" κι ο 99 ήξερε ότι πάει σε περίπατο, ή σε μάχη με το Ρόσι. Και +37 στη βαθμολογία, δεν τον ένοιαζε και πολύ. Άντε να έχανε 5 απο τους 37 βαθμούς του...
Με τις αλλαγές όμως, είδε τα Honda να βγάζουν φτερά
Κι ως γνωστό , δεν είναι κι ατσάλινα τα νεύρα του όταν κάτι δεν πάει καλά 100% γι αυτόν! Αυτό είναι και το μεγάλο του μειονέκτημα και ποτέ δε θα είναι μεγάλος αναβάτης (ανεξάρτητα από τα όποια αποτελέσματα έχει ως τώρα. Γιατί από το 2017 στη Ducati θα δείτε πώς θα φέρεται αυτό το αχώνευτο τυπάκι). Πάντα θα είναι ο πιο γρήγορος, όσο και όταν ΟΛΑ μα όλα , είναι στο 100% γι αυτόν και τη μηχανή του. 7ος θα τερμάτιζε σήμερα, ή στην καλύτερη 6ος.
Ο Ρόσι αντίθετα, όλο το ΣΚ πάλευε να βελτιώσει το ρυθμό αγώνα του!!!!
Φάνηκε σήμερα στο WUP ότι είχε βρει τη λύση! Και παρόλο που "ξόδεξε" πολύ περισσότερο λάστιχο κι ενέργεια για να ανέβει έως την 2η θέση (από την 6η που έπεσε), είχε την καλύτερη κατάσταση (τόσο φυσική-δική του, όσο και ελαστικών) στο τέλος! Ο Μάρκεθ είδατε πόσο πάνω από το όριο πήγε??? Και είχε ρυθμό αγώνα, αλλιώς πώς έμεινε στη 2η θέση όλο τον αγώνα και πάλεψε και για την 1η? Απλώς τέλειωσαν τα λάστιχά του, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν όριο επί 25 γύρους. Είδατε 3-4 χασίματα, που αν ήταν άλλος στη θέση του, ακόμα τούμπες θα μέτραγε? Στο τέλος είδε ότι ή θα πέσει, ή θα μείνει 2ος κι έμεινε. Πέρσι, θα είχε πέσει....
Μεγάλος αναβάτης κι ο Μάρκεθ, εκτός από μεγάλο τιμόνι! Κι αυτό γιατί εξε λίσεται, βελτιώνει τις αδυναμίες και μαθαίνει από τα λάθη του! Είναι ο επόμενος που θα αφήσει εποχή, στη μετά Ρόσι εποχή!