ΜΟΥΡΙΚΗΣ
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος Μουρίκης.
- Μοτό
-
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ωρα ραντεβού Γιατρού :l2:
ασφαλώς έχει να κάνει με τη στασιμότητα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών της ΥΑΜΑΗΑ, κι όχι με τη δυναμική του Ρόσι. Άλλωστε όλα τα ΥΑΜΑΗΑ μαζί τέλειωσαν τον αγώνα- πλην Φόλγκερ.....με την 7 η θεση.
..
ασφαλώς έχει να κάνει με τη στασιμότητα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών της ΥΑΜΑΗΑ, κι όχι με τη δυναμική του Ρόσι. Άλλωστε όλα τα ΥΑΜΑΗΑ μαζί τέλειωσαν τον αγώνα- πλην Φόλγκερ.
0,5''+/γύρο η βελτίωση της Honda σε σχέση με πέρσι!!!!
Εκπληκτικό!!! και προφανώς η εξέλιξη αυτή θα της χαρίσει και το πρωτάθλημα, εκτός κι αν η Ducati παρουσιάσει κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό σε πίστες που δεν πάει καλά ως τώρα. Ο Ντόβι πάντως, μια χαρά " το'χει"!!!
Η Ducati ακριβώς το ίδιο με πέρσι (κάτι δέκατα το γύρο βελτίωση, συνολικά -3'' στον αγώνα- απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη).
Tι εννοείς?Βαλε και στην εξισωση τα ελαστικα και συμφωνουμε.
Οτι δεν εχει βρει η yamaha την συνταγη αποδοσης/φθορας.Tι εννοείς?
αυτό βέβαια βαρύνει τη ΥΑΜΑΗΑ... κι ουχί τους λαστιχάδες!Οτι δεν εχει βρει η yamaha την συνταγη αποδοσης/φθορας.
Δουλεψαν πολυ σε αυτο εκει στην honda και στην επιταχυνση στις εξοδους.
Εδω και 4 αγωνες φωναζει ο ροσσι και διατυμπανιζει ουι δεν ακουν οι λαστιχαδες....
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Μερος του προβληματος ειναι τα ηλεκτρονικα Θοδωρε...αυτό βέβαια βαρύνει τη ΥΑΜΑΗΑ... κι ουχί τους λαστιχάδες!
Γι άλλα φώναζαν πριν καιρό (Ρόσι , κρατς κλπ) κι αυτά έφτιαξαν (σκάρτες "παρτίδες ελαστικών).
Αυτό που λες, μόνο η ΥΑΜΑΗΑ κι η Suzuki δεν το έχουν βρει κι οφείλεται στα ηλεκτρονικά τους! Τα μηχανάκια τους είναι ίσως τα καλύτερα του γκριντ, όσο αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι (πλαίσο-ανάρτηση-κατανομή βάρους-ψαλίδι, μοτέρ-τρόπος απόδοσης ροπής/ιπποδύναμης κλπ)! Τα πλέον ισορροπημενα!
Πάνε με ηλεκτρονικα, μια γενιά πίσω (αν μπορώ να το πω έτσι).
Aποκαλύφθηκε ότι η Honda κατάφερε να συνδέσει τον αισθητήρα ροπής (υπερόπλο της την εποχή 2014 μαζί με το σιμλες σαζμαν - τότε που ο ΜΜ93 τους πέρναγε όλους σουβλάκι...) και στην νέα, ενιαία ECU. Είναι πλέον 1 βήμα, ένα επίπεδο πάνω..... Επίσης αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι (σσ η Χοντα....) ξεκλείδωσαν κι ένα από τα κουτάκια της ECU (3 είναι), αυτό που μετράερι μεταβολή στο ρυθμό κλίσης (όχι την κλίση, αλλά το ρυθμό μεταβολής της) κι έβαλαν μια επιπλέον παράμετρο: θερμοκρασία ελαστικού! Να το το γαμάτο τράξιον, που άλλος δεν έχει τέτοιοΜερος του προβληματος ειναι τα ηλεκτρονικα Θοδωρε...
Για παραδειγμα η honda ειχε προβλημα στις εξοδους. Το ηλεκτρονικο μερος για να βγαλει τον αγωνα το λαστιχο το εχουν, με κοστος τις εξοδους.
Η Yamaha απο την αλλη ειναι ταχυτερη στις εισοδους...
Μια ζυγαρια ολα...το παλαντζο ποιος θα βρει ειναι ο μαγκας της ημερας.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ενδιαφερον....Aποκαλύφθηκε ότι η Honda κατάφερε να συνδέσει τον αισθητήρα ροπής (υπερόπλο της την εποχή 2014 μαζί με το σιμλες σαζμαν - τότε που ο ΜΜ93 τους πέρναγε όλους σουβλάκι...) και στην νέα, ενιαία ECU. Είναι πλέον 1 βήμα, ένα επίπεδο πάνω..... Επίσης αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι (σσ η Χοντα....) ξεκλείδωσαν κι ένα από τα κουτάκια της ECU (3 είναι), αυτό που μετράερι μεταβολή στο ρυθμό κλίσης (όχι την κλίση, αλλά το ρυθμό μεταβολής της) κι έβαλαν μια επιπλέον παράμετρο: θερμοκρασία ελαστικού! Να το το γαμάτο τράξιον, που άλλος δεν έχει τέτοιο
Είναι παράγοντας που βοηθάει τον ΜΜ93, να πέφτει σχεδόν, αλλά ποτέ στα σοβαρά (αυτά τα χασίματα-σωσίματα που θαυμάζουμε, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των ικανοτήτων του! σαφώς δεν τα μπορεί αυτά κι ο Ντάνυ, αλλά ένας Κρατς, ένας Ντόβι, Ζαρκο θα τα έκαναν επίσης με μια ίδια Honda).
H YAMAHA είναι η καλύτερη allaround μοτοσυκλέτα, αλλά χάνει στη διαχείρηση των ελαστικών - κυρίως στο 2ο μισό των αγώνων. Εκεί ακριβώς, που πριν ήταν παντοδύναμη!!!! Τι άλλαξε?
Μα...., τα ηλεκτρονικά της Honda!!!
H Ducati τα είχε ήδη (είχε την κοινή ECU από παλιά... ). Άλλα πράγματα έφτιαξαν αυτοί! Και φαίνεται άλλωστε κι από την καθ' όλα φυσιολογική τους εξέλιξη! 3'' πιο γρήγορο αγώνα έκανε ο Ντοβι σε σχέση με πέρσι. Ενω ο Μαρκ έκανε 12'' καλύτερο αγώνα!!!! Απίστευτο φίλος!!!
ΥΓ: η ΥΑΜΑΗΑ κοιμάται.... κι όσο κοιμάται, Βινιάλες και Ρόσι δεν έχουν καμιά τύχη απέναντι στον ΜΜ93 και στο Ντόβι! Μην ξεχνάμε τα παραπάνω για Honda-Ducati, που σημαίνει ότι ο Ντάνυ κι ο Χόρχης, πάντα θα δύνανται να κόβουν βαθμούς από τους Γιαμαχαίους!!!
Kuwata...Forester παραδέχομα... έχω σκουριάζει φουλ (λόγο extreme enduro και road racing) και με πόρωσες άσχημα...
Μεγάλη κίνηση της Ducati να πάρει τον Gigi Dall’Igna από την Aprilia.... <<με μέντορα>> τον Jan Witteveen, δεν μπορεί να βγείς τυχαίος...
Αυτά που λές για την Honda ξέρεις ποιος τα επιμελήθηκε?? Κuwata και Kukubu?? ή έχουν αλλάξει τα πράγματα εκεί στο HRC?
Ωραίος Forester δώσε και άλλο πόνο...