μλμΦημες κυκλοφορουν οτι θα βαλεις αρνι αν κερδισει....
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
αρνιά το Πάσχα, στη γιορτή του γιου μου κλπ....
Με καμιά μπριζόλα θα βολευτείς, χάσει -κερδίσει! Άντε και καμιά πίτσα στα μεγάλα κέφια
μλμΦημες κυκλοφορουν οτι θα βαλεις αρνι αν κερδισει....
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ατοπη η απαντηση σου ,δεν εχει σχεση με το σχολιο μου(που αφορουσε το 11ο)σχετικα με ελληνικο ποδοσφαιρο κ οπαδισμους.Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;
Ο Δ.Π δες τι έγραψε:
....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.
Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).
Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....
από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias
Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία
Όπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.να αφαιρέσεις 4-5;;;
πού είναι η λογική σ αυτό;;;
Αφαιρείς τον τελευταίο, εφόσον δεν υπάρχει μάχη! Αν υπάρχει μάχη, δεν αφαιρείς κανέναν πλην του 1ου και πλην όσων γύρων έκοψαν λόγω εξωγενούς παράγοντα (όχι από δικό τους λάθος δηλαδή).
Διάβασα τον Ευσταθίου, αλλά δεν αναπαράγω την άποψή του (οπως έχω κάνει άλλες φορές). Όμως αυτός μου έδωσε την ιδέα να δω τα γυρολόγια βγάζοντας τα δικά μου συμπεράσματα. Κι εγώ πίστευα ότι ο Λορένζο είχε τη μικρότερη απόκλιση, αλλά δεν είναι έτσι. Οι διακυμάνσεις του Μάρκεθ φαίνονταν με το μάτι, δεν το συζητώ. Το γιατί έκοψε ο καθένας (όχι από εξωγενείς παράγοντες) δε με αφορά. Μπορεί ν ένιωθε πολύ άνετα μπροστά (και ήταν) , αλλά αυτό του χαλάει την απόκλιση!!! Δε φταίω εγώ γι αυτό!
Και στην 1η σου πρόταση διαφωνώ, και το παίρνω ως χιούμορ, διότι και με τον 9ο γύρο μέσα, είδες ποια είναι η απόκλιση!!! Η μικρότερη όλων! Αν βγάλεις όλους αυτούς τους γύρους που λες από 99 και 93, βγάλε αντίστοιχα τους χειρότερους του Ρόσι!
Δε μπορεί να μετράμε απόκλιση για τον έναν στους 22 γύρους και στους άλλους στους 17!!!
Αντιλαμβάνεσαι τι λέω πιστεύω και ποια είναι η διαφορά!!!
Δημήτρη δεν απαντώ "ατόπως".Ατοπη η απαντηση σου ,δεν εχει σχεση με το σχολιο μου(που αφορουσε το 11ο)σχετικα με ελληνικο ποδοσφαιρο κ οπαδισμους.
Τωρα ως αναφορα τα απο πανω αναρτημενα σου ...θα σου πω ενα ,το χρημα δεν ειχε ποτε πατριδα και δεν ενδιαφερεται για πατριωτισμους.Χεστηκανε τα ισπανικα(η οποια αφεντικα)αν θα κερδισει τον τιτλο Ισπανος η κινεζος ,το χρημα να ρεει.
ΟΚ να συμφωνήσω για να μη σε κάνω δικηγόρο του διαβόλουΌπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.
Το ΜΟΝΟ - σωστό - συμπέρασμα που βγάζεις από αυτό, λοιπόν, είναι ότι ο Lorenzo χαλάρωσε στους 5 τελευταίους γύρους, ο Marquez στους 4 και ο Rossi επίσης στους 4. Επίσης, από τους 3, ο Marquez ήταν αυτός που χαλάρωσε περισσότερο κάνοντας 1 και 2 δευτερόλεπτα πάνω από τους συνήθεις χρόνους του και ο Rossi λιγότερο, με διαφορά 3-4 δεκάτων μόνο. Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τους οδηγούς, εκτός του ότι ο Marquez ένιωθε πιο άνετος απ'όλους με τη θέση του.
Φυσικά δε θεωρώ ότι ο Rossi είναι αργός ε. ΟΥΤΕ ο Rossi πίεσε σε όλον τον αγώνα, φυσικά, αφού ήξερε ότι δεν είχε τον ρυθμό (λόγω μοτοσικλέτας, όπως φαίνεται). Ίσως περνούσε και τον Dovi, αν ο τελευταίος δεν έπεφτε, αλλά δεν είχε καμία ελπίδα να πάει παραπάνω. Το ίδιο "βολεύτηκε" με τη θέση του και ο Marquez, χωρίς να προσπαθήσει ουσιαστικά.
Αυτό που έκανα εγώ είναι να δω πού άρχισαν να επιβραδύνουν όλοι, να κρατήσω αυτόν που επιβράδυνε νωρίτερα (JL στον 20ό, οι άλλοι 2 στον 21ο) και να αφαιρέσω τον ίδιο αριθμό τελευταίων γύρων απ'όλους. Δεν υπήρξε καμία απολύτως διάκριση και καμία διαφορά στον αριθμό γύρων. Για όλους μέτρησα 18 συνεχόμενους γύρους (από 2 έως 19).
Ακόμα κι αν όντως ο Rossi είχε τη μικρότερη απόκλιση, που δεν την είχε, πάλι δε λέει κάτι όταν γυρίζει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πάνω από τους πρώτους. Δηλαδή αν μπω εγώ Catalunya και γυρίζω σταθερά στο 2'30 για 25 γύρους, αυτό με κάνει "καλύτερο" οδηγό; Food for thought.
Όπως είπα, κι εγώ γουστάρω Rossi. Μη με κάνεις να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου.
Τελικά τι νόημα έχουν όλα αυτά ????Δημήτρη μου, εγώ;;;; moi??? που λένε και οι Γάλλοι;;;
Ο Δ.Π δες τι έγραψε:
....."Η ("επιχειρηματική") διαφορά της Formula 1 απο το MotoGP, είναι ότι οι ιδιοκτήτες της και managers της (για πολλά χρόνια ο Eccleston και τωρα οι Αμερικανοί) δεν επέτρεψαν σε καμμία χώρα να "οικειοποιηθεί" τον θεσμό, στον βαθμό που η σκληρή Ισπανία το κάνει τα τελευταία χρόνια (μάλλον χωρίς επιστροφή). "Σκληρή" όσον αφορά τον τρόπο που βλέπει τα Σπορ, και μια σύντομη ματιά στις πρακτικές του Ισπανικού ποδοσφαίρου και μπάσκετ το αποδεικνύει: Θέλουν να είναι κορυφάιοι παντού, με καθε τρόπο, χωρίς προσχήματα. Αυτή η νοοτροπία, ενώ ενδυναμώνει την αθλητική παρουσία της χώρας σε όλα τα επίπεδα, είναι και εγγενώς "αντι-αθλητική" (anti-sportive), ακριβώς λόγω της εφαρμογής και της πολιτικής του μονοπωλίου, που για να πετύχει πρέπει να ισοπεδώσει, να περιορίσει και να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό.
Έχουμε λοιπόν τους Ισπανούς οργανωτές και "ιδιοκτήτες" των δικαιωμάτων του MotoGP, με Ισπανό (φυσικά) CEO. Έχουμε την εμπλοκή μεγάλων Ισπανικών εταιρειών σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, είτε μέσω απ' ευθείας χορηγιών είτε με τους αναβάτες τους. Έχουμε ΤΕΣΣΕΡΙΣ αγώνες του ημερολογίου να τελούνται σε Ισπανικό έδαφος, την Χερέθ, την Βαρκελώνη (Μοντμελό), την Αραγκον και την Βαλένθια. Έχουμε Ισπανούς αναβάτες σε ΟΛΕΣ τις εργοστασιακές ομάδες του MotoGP, δηλαδη Λορένθο στην Ducati, Βινιάλες στην Yamaha, Ρινς στην Suzuki, Πωλ Εσπαργκαρό στην ΚΤΜ, Α. Εσπαργκαρό στην Αprilia, Μαρκέθ και Πεντρόθα στην Honda. Έχουμε την Repsol στην Honda, την Movistar στην Yamaha, την Ecstar στην Suzuki αλλα και την Avintia στην (δορυφορική) Ducati. Εχουμε Ισπανούς αναβάτες και σε δορυφορικές ομάδες (Ραμπάτ, Μπαουτίστα), που ανεβάζουν τον αριθμό των Ισπανών οδηγών του MotoGP σε 9 (στους 24), δηλαδή ποσοστό σχεδόν 40%, που τείνει αυξανόμενο καθώς οι μελλοντικοί αναβάτες του MotoGP που θα προωθούνται απο την Moto3 και την Moto2 θα είναι κυρίως Ιβήρες (μετά τον Μιρ ακολουθεί ο Αλεξ Μαρκέθ, ενώ και ο Ολιβέϊρα που θα πάει του χρόνου στην Tech3- KTM είναι Πορτογάλος).
Το 25% των αγώνων του MotoGP γίνεται σε Ισπανικές πίστες, το 40% των αναβατών είναι Ισπανοί, το 75% των μεγάλων χορηγών είναι Ισπανικές εταιρείες, η ιδιοκτησία και η διοίκηση του MotoGP είναι 100% Ισπανική, το "πρόβλημα" ήδη έχει γεννηθεί και μεγαλώνει χωρίς κανείς να κάνει κάτι για να το ελέγξει ή να το περιορίσει.".....
από εδώ:https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1131-motogp-pagkosmio-protathlima-ispanias
Δε στέκομαι τόσο στην άποψή του (συχνά διαφωνώ 100% μαζί του) αλλά δες τα στοιχεία
Δυστυχώς δεν έπεσαν και οι Lorenzo και Marquez,Όπως αφαιρείς τον τελευταίο, αφαιρείς και τον προτελευταίο και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι. Δε γίνεται ο Lorenzo να γυρνάει στο 1'40-1'40.500 για 18 συνεχόμενους γύρους και ξαφνικά στον 20ο να γυρνάει στο 1'40.706 και στους επόμενους στο 1'40.606 και 1'40.928, επειδή έγινε... χειρότερος. Δε γίνεται ο ΜΜ να γυρνάει στους ίδιους χρόνους, περίπου 1/10 αργότερος από Lorenzo, κατά μέσο όρο, για 19 συνεχόμενους γύρους και στους τελευταίους 4 γύρους να κάνει 1'40.717, 1'41.142, 1'42.395 και 1'41.681 (χρόνοι ΠΟΛΥ πιο αργοί από τους πιο αργούς χρόνους του Rossi), επειδή έγινε κι αυτός χειρότερος. Απλή λογική. Δεν υπάρχει καμία πίεση, καμία περίπτωση να χάσουν τη θέση τους, κανένας λόγος να συνεχίσουν να κινούνται σβέλτα, επιβραδύνουν, χαλαρώνουν. Αυτό μπορεί να συμβεί στον τελευταίο γύρο ή καθόλου, ανάλογα τον αγώνα. Αλλά αν η διαφορά είναι τεράστια, ναι, μπορεί να συμβεί και 2 γύρους πριν το τέλος και 3 και 4 και 7. Ακόμα και ο Rossi χαλάρωσε στους τελευταίους 3-4 γύρους, απλά πολύ λιγότερο από τους 2 πρώτους. Γι'αυτό και τερμάτισε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από Marquez, ενώ είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σε όλον τον αγώνα.
Το ΜΟΝΟ - σωστό - συμπέρασμα που βγάζεις από αυτό, λοιπόν, είναι ότι ο Lorenzo χαλάρωσε στους 5 τελευταίους γύρους, ο Marquez στους 4 και ο Rossi επίσης στους 4. Επίσης, από τους 3, ο Marquez ήταν αυτός που χαλάρωσε περισσότερο κάνοντας 1 και 2 δευτερόλεπτα πάνω από τους συνήθεις χρόνους του και ο Rossi λιγότερο, με διαφορά 3-4 δεκάτων μόνο. Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τους οδηγούς, εκτός του ότι ο Marquez ένιωθε πιο άνετος απ'όλους με τη θέση του.
Φυσικά δε θεωρώ ότι ο Rossi είναι αργός ε. ΟΥΤΕ ο Rossi πίεσε σε όλον τον αγώνα, φυσικά, αφού ήξερε ότι δεν είχε τον ρυθμό (λόγω μοτοσικλέτας, όπως φαίνεται). Ίσως περνούσε και τον Dovi, αν ο τελευταίος δεν έπεφτε, αλλά δεν είχε καμία ελπίδα να πάει παραπάνω. Το ίδιο "βολεύτηκε" με τη θέση του και ο Marquez, χωρίς να προσπαθήσει ουσιαστικά.
Αυτό που έκανα εγώ είναι να δω πού άρχισαν να επιβραδύνουν όλοι, να κρατήσω αυτόν που επιβράδυνε νωρίτερα (JL στον 20ό, οι άλλοι 2 στον 21ο) και να αφαιρέσω τον ίδιο αριθμό τελευταίων γύρων απ'όλους. Δεν υπήρξε καμία απολύτως διάκριση και καμία διαφορά στον αριθμό γύρων. Για όλους μέτρησα 18 συνεχόμενους γύρους (από 2 έως 19).
Ακόμα κι αν όντως ο Rossi είχε τη μικρότερη απόκλιση, που δεν την είχε, πάλι δε λέει κάτι, όταν γυρίζει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πάνω από τους πρώτους. Δηλαδή αν μπω εγώ Catalunya και γυρίζω σταθερά στο 2'30 για 25 γύρους, αυτό με κάνει "καλύτερο" οδηγό, όταν μου ρίχνουν 3 γύρους ακόμα και τα 250; Food for thought.
Όπως είπα, κι εγώ γουστάρω Rossi. Μη με κάνεις να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου.
Ποιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;Τελικά τι νόημα έχουν όλα αυτά ????
Λόγω Ισπανικής παράγκας είναι γρήγορος ο Marquez, Lorentzo, Dovi, .. κλπ
δεν ξέρω παίζει και ο Rosi στην Παράγκα ? ή είναι σε αντίσκηνο με Ούτσιο ?
να τους στείλουμε και κανέναν δικό μας από το ποδόσφαιρο που είναι πρωταθλητές στις Παράγκες. να τους οργανώσει λίγο.
και εν τέλη ποιο είναι το ζητούμενο; να πάρει κάποιος το πρωτάθλημα με δεύτερες και τρίτες θέσεις και ας είναι και ποιο αργός, αρκεί να είναι ο δικός μας?
... "Ολυμπιακός" ... έχει δίκιο ο @KORAX
Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.Ποιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;
Η όλη μας διαφωνία εδώ μέσα ,είναι ότι ,κάποιοι απαξιώνουν τον Ρόσσι ,κ κάποιοι άλλοι διαφωνούν ,κ τον θεωρούν μοναδικό φαινόμενο κ ακόμα αξιόμαχο.
Η μόνη σωστή πρόταση. ΑΝ αποσαφηνιστεί τι κάνει έναν άνθρωπο θρύλο (κυριολεκτικά, και όχι Ολυμπιακός) τότε θα πάμε παρακάτω.Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.
Θρύλος σημαίνει 9 πρωταθλήματα, οι περισσότερες νίκες με διαφορά στη μεγάλη κατηγορία (ναι, ακόμα κι από τον Agostini που έτρεχε μόνος του το 1932 και έπαιρνε 40 νίκες ανά έτος), νίκες που εκτείνονται σε μια περίοδο άνω των 20 ετών (από 1996 έως 2017, προς το παρόν), πρωταθλήματα με 500 δίχρονα, 800 και 1000. Θρύλος σημαίνει να παρατήσεις την καλύτερη ομάδα και μοτοσικλέτα του πρωταθλήματος, να πας σε μια τριτοτέταρτη, για να αποδείξεις ότι ΕΣΥ κάνεις τη μοτοσικλέτα, όταν μπορείς κάλλιστα να μείνεις για να σπάσεις τα ρεκορόμετρα της ιστορίας. Και να πάρεις πρωτάθλημα την 1η χρονιά (το 2003 η καλύτερη Yamaha τερμάτισε 7η, το 2004 πήρε πρωτάθλημα με Rossi). Και να το ξαναδοκιμάζεις, σχεδόν 10 χρόνια μετά, έστω κι αν αποτυγχάνεις. Και άλλα πολλά ρεκόρ, βέβαια, που δεν έχει καμία σημασία να αναφέρουμε, γιατί έναν θρύλο δεν τον κάνουν οι απόλυτοι αριθμοί.
Θρύλος σημαίνει να γνωρίζουν το όνομά σου όσοι έχουν καβαλήσει έστω πατίνι, να έχεις τους περισσότερους οπαδούς σε ΚΑΘΕ πίστα, εντός και εκτός συνόρων. Να έχει γίνει το όνομά σου συνώνυμο του MotoGP.
Όχι, το ότι τρέχει στα σαράντα του, δεν τον κάνει θρύλο. Το ότι παίρνει νίκες ΑΚΟΜΑ στα 40 του, όμως, έστω μία τον χρόνο, και βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις, απέναντι στον σκληρότερο ανταγωνισμό που έχει δει το GP εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αν μη τι άλλο, απαιτεί υπεράνθρωπη δύναμη, θέληση και προσπάθεια. Κι αυτό είναι τυφλός αν δεν το βλέπει κάποιος. Είτε τον γουστάρει, είτε όχι.
Νο γκεγκεΠοιός "δικός μας" βρε Γάκη...έχει κανένας μας μετοχές στην VR46 ;
Η όλη μας διαφωνία εδώ μέσα ,είναι ότι ,κάποιοι απαξιώνουν τον Ρόσσι ,κ κάποιοι άλλοι διαφωνούν ,κ τον θεωρούν μοναδικό φαινόμενο κ ακόμα αξιόμαχο.
Κι ότι κάποιοι κοιτάνε απλά ποιός κόβει πρώτος την κορδέλα τερματισμού ,ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν κ την "παράγκα" κ το κwloπαιδο που κρύβεται πίσω του.
Οσο για το "Ολυμπιακός" ,εύστοχη αναγωγή.
Αυτό ακριβώς περιέγραψε ο @forester παραπάν.
Οτι η Ισπανική παράγκα που έχει στηθεί ,έχει τόση δυναμη ,η οποία μπορεί -μεχρι ενός σημείου- να χειραγωγεί αποτελέσματα.
Οπως ο παλιός "καλός" Ολυμπιακός ,παρέα με το παλιό "καλό" ΠΑτΣΟΚ δηλαδίς.
Εδω έγκειται κ η όποια ποδοσφαιροποίηση που πάει να γίνει ,κ όχι αν εσύ συμπαθείς τον 3Μ κι εγώ τον Βάλε.
Γκέγκε / ή όχι ακόμα...;
προφανώς και είμαι άσχετος από moto GP ούτε από έξω δεν έχω περάσει ούτε από χιλιόμετρα. Απορίας άξιο είναι ποιος θεωρεί τον εαυτόν του σχετικό !!!Όποιος απαξιώνει τον Rossi και το εννοεί, δεν έχει την παραμικρή ιδέα από GP. Απλά πράγματα. Ο άνθρωπος είναι Ο θρύλος (κυριολεκτικά, όχι ο Ολυμπιακός) και το έχει κερδίσει με την αξία του, δεν του το χάρισε κανείς. Τώρα, το αν είναι ανταγωνιστικός σήμερα, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλο πρωτάθλημα, αν απλά "πιάνει θέση" σε ένα εργοστασιακό μηχανάκι, είναι άλλο θέμα. Αλλά τα πρώτα δεν αμφισβητούνται, σαν τη βαρύτητα.
Δε διαφωνούμε. Υπερβάλλω σε σημεία για να τονίσω το πόιντ (το κάνω συχνά, θα με μάθεις ).
Αλλά, με την ίδια λογική, και ο Marquez δεν έχει ανταγωνισμό από την πρώτη του χρονιά. Είναι 3 επίπεδα πάνω από οποιονδήποτε άλλον. Έχει 4 στα 5 πρωταθλήματα (σύντομα 5 στα 6), κι αυτό το ένα το έχασε μόνος του.
Ο Stoner ίσως γινόταν θρύλος κάποτε. Είχε τα χέρια. Αλλά προτίμησε το ψάρεμα.
Ναι αλλά όταν το πήρε έτσι ο Νίκις δεν είπε κανείς κουβέντα, αδικοχάθηκε με το ποδήλατο, έγινε και λέτζεντ.και εν τέλη ποιο είναι το ζητούμενο; να πάρει κάποιος το πρωτάθλημα με δεύτερες και τρίτες θέσεις και ας είναι και ποιο αργός, αρκεί να είναι ο δικός μας?