amyroukai
Big Membered Wunderkind
Ιταλικό είναι, ας μην το κοιτάζει από κοντά, κάπου μπορεί να δακρύζει λάδι και να μην τελειώσει ποτέ το μαρτύριο.Για κοιτα τις βιδες λιγο καλυτερα, ολο και καποια θα σου γυαλισει...
Ιταλικό είναι, ας μην το κοιτάζει από κοντά, κάπου μπορεί να δακρύζει λάδι και να μην τελειώσει ποτέ το μαρτύριο.Για κοιτα τις βιδες λιγο καλυτερα, ολο και καποια θα σου γυαλισει...
Νομιζω ιδια διαδικασια κ αναλογο κοστος εχουν κ τα GS.. .αλλα στην Ελλαδα κυκλοφορουν περισοτερα απο τα παπια !!!!!Αναρωτιόμουν πως γίνεται η αλλαγή δίσκων συμπλέκτη στα γκούτσι...... και έπεσα εδώ... https://www.youtube.com/watch?v=u1KFjoAEGO8
Η χαρά του μάστορα και του τιμολογίου.....!!! Τώρα κατάλαβα γιατί έλειπε για μέρες το γκούτσι του γείτονα.... εκτός των άλλων.
Κάπως έτσι... Με τη μόνη διαφορά που με 280000 χλμ ακόμα δεν έχω αλλάξει!Νομιζω ιδια διαδικασια κ αναλογο κοστος εχουν κ τα GS.. .αλλα στην Ελλαδα κυκλοφορουν περισοτερα απο τα παπια !!!!!
Εσυ δεν πιανεσαι....εισαι η εξαιρεση !!!Κάπως έτσι... Με τη μόνη διαφορά που με 280000 χλμ ακόμα δεν έχω αλλάξει!
130 ευρώ είναι τα εργατικά για αυτή την εργασία.
Με ολο το λυσιμο και δεσιμο ουράς μεσα στα 130€? Τοτε μια χαρα!Κάπως έτσι... Με τη μόνη διαφορά που με 280000 χλμ ακόμα δεν έχω αλλάξει!
130 ευρώ είναι τα εργατικά για αυτή την εργασία.
Βγαίνει η μισή μηχανή μονοκόμματη...δεν λύνουν το σύμπαν.Με ολο το λυσιμο και δεσιμο ουράς μεσα στα 130€? Τοτε μια χαρα!
Να πούμε οτι τα Guzzi οπως κ τα BMW εχουν ξηρο δισκο συμπλεκτη τυπου και μεγεθους... αυτοκινητου, οποτε εχουν τεραστια διαστήματα αλλαγης. Και με αυτα που ακουω για τα Guzzi μαλλον το να εχεις φτασει χιλιομετρα να αλλαξεις δισκο ειναι κατόρθωμα...
Εχω στο μυαλο μου το 1150, ισως εχει διαφορετικη διαδικασια.Βγαίνει η μισή μηχανή μονοκόμματη...δεν λύνουν το σύμπαν.
3 με 4 ώρες δουλειά.
Τσιμπημένη τιμή ακούγετε αλλά έχει αρκετή δουλειά το mg για αλλαγή δίσκου πλατώ,μοτέρ πίσω ήθελαν οι Άγγλοι..Εσυ δεν πιανεσαι....εισαι η εξαιρεση !!!
Τι να πω κ εγω που για το MG TF εδωσα συνολο 480γιουρο....ετσουξε !!!!
Οπωε το λες....μαζι με διχαλο κ τρομπα συμπλεκτη το ποσο....κ μονο δυο τρεις γνωστες μηχανικοι στην Αθηνα το αναλαμβανουν !!!!Τσιμπημένη τιμή ακούγετε αλλά έχει αρκετή δουλειά το mg για αλλαγή δίσκου πλατώ,μοτέρ πίσω ήθελαν οι Άγγλοι..
Μήπως σε μπέρδεψε ο διαμήκης στρόφαλος.Σε χαμηλες ταχυτητες ειχε ενα τρεμουλο το μπροστινο....το ελαστικο...η ζαντα...ενοιωθα σαν να εχω παθει λαστιχο.
πάρτο!!!!!Το πηρα σημερα για μια βολτα 20λεπτη απο Λυμπεροπουλο στο Αγιο Δημητριο.
Σε γκρι χρωμα...πολυ ατονο για μενα το ασπρο-κοκινο κ ασπρο-κιτρινο τα καλυτερα.
Πολυ ελαφρια αισθηση...καμμια διαφορα με το κουλουρι....μανιτζεβελο...αμεσες αλλαγες πορειας....κ ελιγμοι αναμεσα στα αυτοκ.
Κρατημα πολυ καλο....φρενα δυνατα με ενα δαχτυλο μονο πιεση στη μανετα.
Κινητηρας δυνατος κ ιδιαιτερα ροπατος....ακουει απο χαμηλες στροφες...μου θυμισε τη afrika 1000....ελαστικοτητα κ δυναμη ψηλα.
Σελα πολυ ανετη....παταγα ανετα ( 1.80 υψος )...εργονομια καλη κ θεση οδηγησης.
Ομορφη στα δικα μου ματια....λιτη..χωρις πολλα πλαστικα...διαχρονικο σχημα...ποιοτικη κατασκευη...οι διακοπτες μακραν του ανταγωνισμου σε ντιζαιν κ σε αισθηση....οπως κ η οθονη....απλη ευδιακριτη με ωραια γραφικα κ ενα στροφομετρο ηλεκτρονικο μεν αλλα στρογγυλο δε...οχι μπαρες που δεν διαβαζονται.
Τα αρνητικα για μενα...το κιβωτιο που μου φανηκε σκληρο χωρις αισθηση κ στο ανεβασμα...επρεπε να δεις στην οθονη αν μπηκε ταχυτητα αλλα κ στο κατεβασμα...ειδικα η νεκρα απο δευτετα ελαχιστες φορες μπηκε...ειχα συμπλεκτη κ 1η στα φαναρια.
Τρως πολυ αερα...θελει ψηλωτερη ζελατινα η μαμα ειναι πολυ μικρη.
Σε χαμηλες ταχυτητες ειχε ενα τρεμουλο το μπροστινο....το ελαστικο...η ζαντα...ενοιωθα σαν να εχω παθει λαστιχο.
Στα συν η μικρη επιβαρυνση 150ευρο για το κιτρινο-ασπρο με κοκινο σκελετο που τα σπαει.....γυρω στα 12000 ολα !!!!
Δεν τον αφήνει η.... Άλλη.πάρτο!!!!!
Αυτο τους ειπα.......αφηνω το δικο μου.....το παιρνω κ φευγω !!!!πάρτο!!!!!
Ετσι.....μονο Εγγλεζικο μηχανακι κ σε κιτρινακι....να πηγαινει σετ με το τουτου μου ειπε.....χαχα !!!!!Δεν τον αφήνει η.... Άλλη.
Δεν εχω ξαναοδηγησει με διαμηκη στροφαλο....λες ;;;Μήπως σε μπέρδεψε ο διαμήκης στρόφαλος.
αυτο θα ηταν ενα εδιαφερον συγκριτικοΚρατημα πολυ καλο....φρενα δυνατα με ενα δαχτυλο μονο πιεση στη μανετα.
Κινητηρας δυνατος κ ιδιαιτερα ροπατος....ακουει απο χαμηλες στροφες...μου θυμισε τη afrika 1000....ελαστικοτητα κ δυναμη ψηλα.