New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παίδες, σόρρυ κιόλας, νέος στο φόρουμ. Έχω ένα xrv750 του 99 και δεν με έχει προδώσει ποτέ. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν χαλάει. Αλλά αυτό το μηχανάκι και όχι κάποιο άλλο είναι το δικό μου μηχανάκι. Το αγαπώ και το σέβομαι και μου το δίνει πίσω (ακούγεται κάπως αλλά νομίζω γίνομαι κατανοητός).

Αν είχα το klrxrxt 700-900-1000 και δε ξέρω 'γω πιο άλλο, το ίδιο θα του φερόμουν. Γιατί αυτός είμαι εγώ (το εγώ μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε).
Οπότε πρωτεύων είναι ο ιδιοκτήτης και μετά τα σίδερα.

Στο θέμα μας, έχετε διαβάσει τίποτα για κανένα πρόβλημα του crf 1000;

Αυτά και συγγνώμη, μιας και πρωτάρης...

Στάλθηκε από το Lenovo A2010-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το συγνώμη. ....που κολλάει αδερφε???
Δεν υπάρχει νέος και παλιός εδώ μέσα. ......:)

Αν το νέο africa εμφανίσει προβλήματα, θα το μάθουμε μετά από έναν χρόνο και βαλε;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παίδες, σόρρυ κιόλας, νέος στο φόρουμ. Έχω ένα xrv750 του 99 και δεν με έχει προδώσει ποτέ. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν χαλάει. Αλλά αυτό το μηχανάκι και όχι κάποιο άλλο είναι το δικό μου μηχανάκι. Το αγαπώ και το σέβομαι και μου το δίνει πίσω (ακούγεται κάπως αλλά νομίζω γίνομαι κατανοητός).

Αν είχα το klrxrxt 700-900-1000 και δε ξέρω 'γω πιο άλλο, το ίδιο θα του φερόμουν. Γιατί αυτός είμαι εγώ (το εγώ μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε).
Οπότε πρωτεύων είναι ο ιδιοκτήτης και μετά τα σίδερα.

Στο θέμα μας, έχετε διαβάσει τίποτα για κανένα πρόβλημα του crf 1000;

Αυτά και συγγνώμη, μιας και πρωτάρης...

Στάλθηκε από το Lenovo A2010-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το συγνώμη δε χρειάζεται αδερφέ μου! Συνάδελφος στο ίδιο χόμπι είσαι! Έχεις Africa και έχεις άποψη. Το πνεύμα σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
.............
Το παράδειγμα με τους κουστουμάτους γιατρούς, δικηγόρους, δημόσιους υπάλληλους είναι άστοχο, αναληθές και μάλλον ρατσιστικό! Δεν ήξερα πως τις μηχανές τους τις αγαπάνε και τις περιποιούνται μόνο όσοι μουτζουρώνονται ή κάνουν χειρονακτική εργασία στη δουλειά τους.
Η συγκεκριμένη αναφορά μου ήταν με περιπαικτική διάθεση και απορρέει από τις αγγελίες όπου εκείνοι βάζουν μπροστά το επάγγελμά τους για να δείξουν πως πρόκειται για "σοβαρούς" και "προσεκτικούς" ιδιοκτήτες, έναντι όλων των άλλων. Αν το θεωρείς ρατσιστικό, δείξε μου μια αγγελία μηχανής που "Πωλείται από οικοδόμο, ψαρά ή καντηλανάφτη"........ :D
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Παίδες, σόρρυ κιόλας, νέος στο φόρουμ.
Νεεεεεεεουουουυς, πέσε και παίρνε ρε στραβάδι........... :D

Τα είπαν οι από πάνω περί "νεότητας" και παλιοσειρών. :)
 

kipling

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XRV 750 Africa Twin '99
Νεεεεεεεουουουυς, πέσε και παίρνε ρε στραβάδι........... :D

Τα είπαν οι από πάνω περί "νεότητας" και παλιοσειρών. :)
Ωχ, όλοι οι γεροαντβετσουράδες, εδώ συχνάζεται; :p
Χαχαχαχαχαχαχα... Καλές βόλτες σύντροχοι και ας γράφει και mitsuko στα πλάγια.

Στάλθηκε από καρτοτηλέφωνο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η συγκεκριμένη αναφορά μου ήταν με περιπαικτική διάθεση και απορρέει από τις αγγελίες όπου εκείνοι βάζουν μπροστά το επάγγελμά τους για να δείξουν πως πρόκειται για "σοβαρούς" και "προσεκτικούς" ιδιοκτήτες, έναντι όλων των άλλων. Αν το θεωρείς ρατσιστικό, δείξε μου μια αγγελία μηχανής που "Πωλείται από οικοδόμο, ψαρά ή καντηλανάφτη"........ :D
ok, κατανοητό!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός, ευλογημένος θα έλεγα, μετά από όλα όσα διαβάζω εδώ μέσα. Ταξίδια με Άφρικα με ρελέ και ανορθωτές στην τσέπη, καμένες σφαλειοθήκες, μοτέρ που καίνε ένα λίτρο λάδι στα 1000 χιλιόμετρα, που θέλουν επισκευή στα 80 με 100 χιλ. χιλιόμετρα.
Τρείς αφρικάνες είχα και έχω, και δεν έχω πάθει ΤΙΠΟΤΕ από όλα αυτά. Ποιό τζόκερ και μ@λ@κίες, απευθείας ευλογία από το υπερπέραν πρέπει να μου έχει έρθει.
Και σου εύχομαι να συνεχίζεις να κάνεις απροβλημάτιστα χλμ πάνω στα μηχανάκια που γουστάρεις ,κ πάντα όρθιος.:ok:

Για να βάλουμε τα πράματα σε μια σειρά ,αυτό που είπα σε σχέση με την "μυθική" αξιοπιστία της Αφρικα750 ,ήταν ότι:
Οπως επίσης με το ίδιο τρόπο έχουν ανταπεξέλθει κ άλλα μοντέλα άλλων εταιριών.
Απλά το Αφρικα ήταν ο μύθος της περασμένης 20ετίας.(κ σ'αυτό πάνω πατάει η Χόνδα κ καλά κάνει γιατι αυτή τον δημιούργησε)

Και κάτι που δεν μπορω να μην σημειώσω.
Οσον αφορά την αξιοπιστία της παλιάς Αφρικα ,δεν νομίζω οτι ήταν πάνω απο τον μέσο όρο των υπολοίπων.
Αυτό.

Δεν μίλησα ούτε για Varadero ,με τα οποία δεν ασχολήθηκα ποτέ ,κ δεν γνωρίζω τι κ πως
ούτε για ΑΤ650 ,για τα οποία δεν έχω ιδίαν εμπειρία ,αλλά έχω ακούσει-διαβάσει τα καλύτερα
ούτε για ΤΑ650 ,τα οποία (αν κ δεν μου αρέσουν) εχουν αποδειχτεί το απαύγασμα της ποιοτικής κατασκευής κ η σημαία της αξιοπιστίας HONDA.

Τόλμησα απλά να αμφισβητήσω τον Μύθο της τελειότητας κ της Μοναδικής αξιοπιστίας των ΑΤ750.
Kαι εξέφρασα απλά την άποψή μου (δεν είναι απαραίτητο να έχουμε όλοι την ίδια οπτική) η οποία πηγάζει ΟΧΙ απο προσωπική επαφή με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ,αλλά απο εμπειρίες συντρόχων που την είχαν-έχουν ,και έχω ζήσει κ συζητήσει απο κοντα΄,στο δρόμο ,στα συνεργεία κ στα καφέ τα fails των ΑΤ τους ,καθώς και απο 1000άδες αναφορές στο νετ.

Εχω διαβάσει πχ περιγραφή ενός τύπου στο advrider.com ,ο οποίος έγραφε οτι ,δεν τον πειράζει που το μοτέρ στα 100Κ χλμ περίπου θέλει γενική ,γιατί έτσι κι αλλιώς θα το άνοιγε ,αφού ο άξονας του σασμάν δεν αντέχει παραπάνω ,και θα έπρεπε να το ανοίξει όπως κ να΄χει για να τον αλλάξει ,οπότε κάνει και τα υπόλοιπα ,κ με αυτό τον τρόπο έχει 350Κ χλμ στο ΑΤ του.
Καλά να είναι κ να το'χει να το χαίρεται ο άνθρωπος.
Δεν κακό αν είσαι ερωτευμένος με κάτι-κάποιον-κάποιαν.
Παρ'όλα ταύτα ,δεν το συμπεριέλαβα στα γνωστά fails ,γιατί ίσως αυτό να μην είναι κανόνας.

Ολα τα υπόλοιπα όμως που ανέφερα ,είναι γνωστά ,και τα έχω δεί να συμβαίνουν. ΟΛΑ !!!
Εχω μαστουρώσει απο το λάδι εξάτμισης ΑΤ μπροστά μου ,κι έχω βοηθήσει σύντροχους να αλλάξουν προβληματικά μέρη ,τα οποία τα είχαν spare μαζί τους ,κι έχω περιμένει για παρέα την οδική με κάποιους που δεν είχαν spare μαζί τους.

Γνωρίζω αυτή την στιγμή 2 φίλους που τα'χουν λυμμένα σε κούτες 1-2 χρόνια τώρα ,κ σκέφτονται αν αξίζει το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Γνωρίζω και άλλους δυό που τα'δωσαν πρόσφατα σε πολύ χαμηλή τιμή ,γιατί θεώρησαν οτι δεν άξιζε το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Τσουλάγαν όλα ,αλλά για κάποιους ,το "τσουλάει" δεν είναι αρκετό.

Το οτι όλες οι μάντρες είναι τιγκα με κομμένα ΑΤ δεν λέει τίποτα σε κανέναν;

Επαναλαμβάνω ότι ,δεν τις θεωρώ κακές μοτοσυκλέτες ,απλα΄θεωρώ ότι δεν είχαν να επιδείξουν κάτι παραπάνω ,σε σχέση με τον μέσο όρο παρόμοιων μοτοσυκλετών ΚΑΙ άλλων εταιριών.

Τώρα ,αν κάποιος έχει 3 μοτοσυκλέτες ,και κάνει 5-6Κ χλμ το χρόνο με την κάθε μία ,και τις συντηρεί ευλαβικά ,και ταξιδεύει συνήθως με νόμιμες ταχύτητες ,και δεν πηγαίνει χώμα ,και δεν τις πίνει γενικά ,και τις προστατεύει απο καιρικές συνθήκες ,κ καλά κάνει για όλα αυτά....σαφώς και θα ανταπεξέλθουν στον χρόνο επιδεικνύωντας μακροημέρευση και αξιοπιστία.
Αυτό που λέω είναι οτι ,αυτό ισχύει για όλες (σχεδόν) τις μοτοσυκλέτες!

πχ. Πήρα τον Πήγασο(cube-carbs) της Παπρίλια το 1998.
Τον κράτησα 10 χρόνια(πίνοντάς τον ολούθε) ,χωρίς ομως να είναι ποτέ το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο.
Τον συντηρούσα κ αναβαθμιζα αποκλειστικά μόνος μου ,κ τον έδωσα το 2008 σε άψογη κατάσταση με 48.000χλμ ,σ'έναν φίλο του αδελφού μου.
Τον είδα πρίν κανα μήνα ,σε άψογη κατάσταση εξωτερικά ,κ χωρίς να του έχει βγάλει κάτι σοβαρό μέχρι στιγμής ,με 98.000χλμ.
Ο φίλος με κέρασε καφέ και με ευχαριστούσε για το υπέροχο μηχανάκι που του έδωσα.
Αντε να βγώ εγώ τώρα ,και να προσπαθήσω να πείσω κάποιους ,οτι ο Πήγασος ήταν γαμώ τα εργαλεία για την εποχή του.
Κι ας πάταγε τα ΑΤ με έναν κύλινδρο λιγότερο και 100 κυβικά λιγότερα.
Κι αυτός ο έρμος ,μόνο κεντρικό διακόπτη ,ανορθωτή ,και κόμπλερ μίζας έβγαζε σαν fail ,αυτά ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Aν στο τεπόζιτό του είχε το φτερό της Χόνδα ,θα είχε γίνει κι αυτός ΜΥΘΟΣ ,και το δικαιούταν κιόλας λόγο ονόματος.
Επειδή όμως έγραφε Παπρίλια ,σαν χρέπι έμεινε στην ιστορία ,και η αξία του ορίζεται με το κιλό του σκράπ.

Τελειώνω λέγοντας οτι έχω αλλάξει (δόξα το Θεό) πολλές μοτοσυκλέτες σχεδόν όλων των εταιριών(πλήν Ducati-Suzuki-BMW)
Mοναδικό κριτήριο κτήσης τους ήταν ,να μου αρέσουν οπτικά κ οδηγικά.
Και ποτέ ,μα ΠΟΤΕ ,δεν παρεξηγήθηκα ,χαλάστηκα ,στράβωσα ,ή άλλαξε η οπτική μου για τα "πράγματα" ,επειδή κάποιοι έλεγαν τα μηχανάκια μου "χρέπι" ,"μπούρδα" ,"ρετάλι" ,"λαδιέρα","μάπα" ,ή οτιδήποτε άλλο.
Μπορώ να ακούω ακόμα και σήμερα τον φίλο μου τον ΚονΚωστή να αποκαλει τον Τενεκέ μου ΑΠΑΤΗ ,και να γελάω ,και να μην με πειράζει καθόλου.
Το μόνο που με απασχολούσε κ με απασχολεί ,είναι η δική μου αίσθηση πάνω τους κ δίπλα τους.

Δεν είμαι ,ούτε κ θα υπάρξω ποτέ ,οπαδός κάποιας μάρκας ή μοντέλου.
Και για όσες απέκτησα ή θα καταφέρω να αποκτήσω ακόμα ,έλεγα κ θα λέω ανοιχτά τα καλά τους κ τα στραβά τους ,προσπαθώντας να τις βελτιώσω ,κ να βοηθήσω κι΄αλλους να κάνουν το ίδιο.

Καλές βόλτες σε ασφάλτους κ σε χώματα με ότι κι αν έτυχε ή πέτυχε να καβαλάμε. :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και σου εύχομαι να συνεχίζεις να κάνεις απροβλημάτιστα χλμ πάνω στα μηχανάκια που γουστάρεις ,κ πάντα όρθιος.:ok:

Για να βάλουμε τα πράματα σε μια σειρά ,αυτό που είπα σε σχέση με την "μυθική" αξιοπιστία της Αφρικα750 ,ήταν ότι:

Αυτό.

Δεν μίλησα ούτε για Varadero ,με τα οποία δεν ασχολήθηκα ποτέ ,κ δεν γνωρίζω τι κ πως
ούτε για ΑΤ650 ,για τα οποία δεν έχω ιδίαν εμπειρία ,αλλά έχω ακούσει-διαβάσει τα καλύτερα
ούτε για ΤΑ650 ,τα οποία (αν κ δεν μου αρέσουν) εχουν αποδειχτεί το απαύγασμα της ποιοτικής κατασκευής κ η σημαία της αξιοπιστίας HONDA.

Τόλμησα απλά να αμφισβητήσω τον Μύθο της τελειότητας κ της Μοναδικής αξιοπιστίας των ΑΤ750.
Kαι εξέφρασα απλά την άποψή μου (δεν είναι απαραίτητο να έχουμε όλοι την ίδια οπτική) η οποία πηγάζει ΟΧΙ απο προσωπική επαφή με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ,αλλά απο εμπειρίες συντρόχων που την είχαν-έχουν ,και έχω ζήσει κ συζητήσει απο κοντα΄,στο δρόμο ,στα συνεργεία κ στα καφέ τα fails των ΑΤ τους ,καθώς και απο 1000άδες αναφορές στο νετ.

Εχω διαβάσει πχ περιγραφή ενός τύπου στο advrider.com ,ο οποίος έγραφε οτι ,δεν τον πειράζει που το μοτέρ στα 100Κ χλμ περίπου θέλει γενική ,γιατί έτσι κι αλλιώς θα το άνοιγε ,αφού ο άξονας του σασμάν δεν αντέχει παραπάνω ,και θα έπρεπε να το ανοίξει όπως κ να΄χει για να τον αλλάξει ,οπότε κάνει και τα υπόλοιπα ,κ με αυτό τον τρόπο έχει 350Κ χλμ στο ΑΤ του.
Καλά να είναι κ να το'χει να το χαίρεται ο άνθρωπος.
Δεν κακό αν είσαι ερωτευμένος με κάτι-κάποιον-κάποιαν.
Παρ'όλα ταύτα ,δεν το συμπεριέλαβα στα γνωστά fails ,γιατί ίσως αυτό να μην είναι κανόνας.

Ολα τα υπόλοιπα όμως που ανέφερα ,είναι γνωστά ,και τα έχω δεί να συμβαίνουν. ΟΛΑ !!!
Εχω μαστουρώσει απο το λάδι εξάτμισης ΑΤ μπροστά μου ,κι έχω βοηθήσει σύντροχους να αλλάξουν προβληματικά μέρη ,τα οποία τα είχαν spare μαζί τους ,κι έχω περιμένει για παρέα την οδική με κάποιους που δεν είχαν spare μαζί τους.

Γνωρίζω αυτή την στιγμή 2 φίλους που τα'χουν λυμμένα σε κούτες 1-2 χρόνια τώρα ,κ σκέφτονται αν αξίζει το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Γνωρίζω και άλλους δυό που τα'δωσαν πρόσφατα σε πολύ χαμηλή τιμή ,γιατί θεώρησαν οτι δεν άξιζε το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Τσουλάγαν όλα ,αλλά για κάποιους ,το "τσουλάει" δεν είναι αρκετό.

Το οτι όλες οι μάντρες είναι τιγκα με κομμένα ΑΤ δεν λέει τίποτα σε κανέναν;

Επαναλαμβάνω ότι ,δεν τις θεωρώ κακές μοτοσυκλέτες ,απλα΄θεωρώ ότι δεν είχαν να επιδείξουν κάτι παραπάνω ,σε σχέση με τον μέσο όρο παρόμοιων μοτοσυκλετών ΚΑΙ άλλων εταιριών.

Τώρα ,αν κάποιος έχει 3 μοτοσυκλέτες ,και κάνει 5-6Κ χλμ το χρόνο με την κάθε μία ,και τις συντηρεί ευλαβικά ,και ταξιδεύει συνήθως με νόμιμες ταχύτητες ,και δεν πηγαίνει χώμα ,και δεν τις πίνει γενικά ,και τις προστατεύει απο καιρικές συνθήκες ,κ καλά κάνει για όλα αυτά....σαφώς και θα ανταπεξέλθουν στον χρόνο επιδεικνύωντας μακροημέρευση και αξιοπιστία.
Αυτό που λέω είναι οτι ,αυτό ισχύει για όλες (σχεδόν) τις μοτοσυκλέτες!

πχ. Πήρα τον Πήγασο(cube-carbs) της Παπρίλια το 1998.
Τον κράτησα 10 χρόνια(πίνοντάς τον ολούθε) ,χωρίς ομως να είναι ποτέ το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο.
Τον συντηρούσα κ αναβαθμιζα αποκλειστικά μόνος μου ,κ τον έδωσα το 2008 σε άψογη κατάσταση με 48.000χλμ ,σ'έναν φίλο του αδελφού μου.
Τον είδα πρίν κανα μήνα ,σε άψογη κατάσταση εξωτερικά ,κ χωρίς να του έχει βγάλει κάτι σοβαρό μέχρι στιγμής ,με 98.000χλμ.
Ο φίλος με κέρασε καφέ και με ευχαριστούσε για το υπέροχο μηχανάκι που του έδωσα.
Αντε να βγώ εγώ τώρα ,και να προσπαθήσω να πείσω κάποιους ,οτι ο Πήγασος ήταν γαμώ τα εργαλεία για την εποχή του.
Κι ας πάταγε τα ΑΤ με έναν κύλινδρο λιγότερο και 100 κυβικά λιγότερα.
Κι αυτός ο έρμος ,μόνο κεντρικό διακόπτη ,ανορθωτή ,και κόμπλερ μίζας έβγαζε σαν fail ,αυτά ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Aν στο τεπόζιτό του είχε το φτερό της Χόνδα ,θα είχε γίνει κι αυτός ΜΥΘΟΣ ,και το δικαιούταν κιόλας λόγο ονόματος.
Επειδή όμως έγραφε Παπρίλια ,σαν χρέπι έμεινε στην ιστορία ,και η αξία του ορίζεται με το κιλό του σκράπ.

Τελειώνω λέγοντας οτι έχω αλλάξει (δόξα το Θεό) πολλές μοτοσυκλέτες σχεδόν όλων των εταιριών(πλήν Ducati-Suzuki-BMW)
Mοναδικό κριτήριο κτήσης τους ήταν ,να μου αρέσουν οπτικά κ οδηγικά.
Και ποτέ ,μα ΠΟΤΕ ,δεν παρεξηγήθηκα ,χαλάστηκα ,στράβωσα ,ή άλλαξε η οπτική μου για τα "πράγματα" ,επειδή κάποιοι έλεγαν τα μηχανάκια μου "χρέπι" ,"μπούρδα" ,"ρετάλι" ,"λαδιέρα","μάπα" ,ή οτιδήποτε άλλο.
Μπορώ να ακούω ακόμα και σήμερα τον φίλο μου τον ΚονΚωστή να αποκαλει τον Τενεκέ μου ΑΠΑΤΗ ,και να γελάω ,και να μην με πειράζει καθόλου.
Το μόνο που με απασχολούσε κ με απασχολεί ,είναι η δική μου αίσθηση πάνω τους κ δίπλα τους.

Δεν είμαι ,ούτε κ θα υπάρξω ποτέ ,οπαδός κάποιας μάρκας ή μοντέλου.
Και για όσες απέκτησα ή θα καταφέρω να αποκτήσω ακόμα ,έλεγα κ θα λέω ανοιχτά τα καλά τους κ τα στραβά τους ,προσπαθώντας να τις βελτιώσω ,κ να βοηθήσω κι΄αλλους να κάνουν το ίδιο.

Καλές βόλτες σε ασφάλτους κ σε χώματα με ότι κι αν έτυχε ή πέτυχε να καβαλάμε. :friendship:
Η δική μας παρέα πάντως .....σε όλα τα τροφυ που είχαμε μαζί μας ΑΤ 650 ρίξαμε πολύ γέλιο.
Όλες τις φορές έμεινε από ανορθωτή. ....
Ευτυχώς βρήκαμε και συνέχισε :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R



Βασικά είναι έξαλλος γιατί ο διακόπτης που δίνει εντολές στο DCT πήρε μάλλον νερά από βροχή και άρχισε να έχει κολλώδη αίσθηση ενώ παράλληλα έδινε τρελλές εντολές (αν κατάλαβα κι εγώ καλά).

http://www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa-twin-general-discussion-forum/4617-warning-dct-riders-do-not-ride-if-you-have-sticky-left-switchgear.html
 

kipling

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XRV 750 Africa Twin '99
Απ'όσο κατάλαβα, το προβλήμα ήταν στη πίεση του λαδιού και στον τρόπο που λειτούργησε το dct μετά το σέρβις, αφού όπως λέει και ο ίδιος πριν από αυτό δεν είχε θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

MikeKav

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα - Ορεστιάδα
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Varadero
Κατά την γνώμη μου αυτό που έπαθε το παλικάρι είναι απαράδεκτο και εάν έγιναν έτσι όπως τα περιγράφει τα πράγματα τότε η εταιρία πρέπει να αποσύρει από την αγορά όλες τις μοτοσυκλέτες. Και δεν εννοώ ανάκληση αλλά απόσυρση με επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει όμως κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω σε αυτά που περιγράφει. Εντάξει βραχυκύκλωσε ο διακόπτης από τα νερά και έδινε ότι να ναι εντολή (λογικό). Αφού έδινε ότι να ναι εντολή κάρφωνε και νεκρά ξαφνικά (λογικό και αυτό). Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όταν κάρφωνε νεκρά πως ανέβαιναν οι στροφές στο τέρμα; Αφού το σύστημα ελέγχει μόνο το κιβώτιο και όχι το γκάζι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μαλλον υπαρχει καποιο θεμα με το DCT σ'αυτο το μηχανακι που δεν ειναι μονο του διακοπτη που δινει λαθος εντολες, ετσι μονο εξηγειται το ανεβασμα στροφων σχεδον στο κοκκινο. Γενικα δεν εχουνε ακουστει θεματα με το DCT σε αλλα Χονδα που το φορανε αλλα καθως εχει το δικο του "μυαλο", ενα τετοιο λαθος μπορει να αποβει μοιραιο, σκεφτειτε να συμφει αυτο σε καποια δυσκολη χωματινη διαδρομη ή σε μποτιλιαρισμενο κεντρο πολης ενω κανει καποιος διηθηση (οπως και γραφει καποιος στο ukgser) :eek:


@STF @el-Gatto: Ειλικρινα δεν καταλαβαινω πως καποιος που θελει μηχανακι για να φτασει στην ακρη του κοσμου θα προτιμουσε το DCT. Ιδιως σε μηχανακι που εχει επιτηδες απλες σχεδιαστικες λυσεις για επισκευασιμοτητα (βλεπε κινητηρα). Και μετα βαζει καποιος και το DCT :rolleyes: Για μενα, simplicity is key..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μαλλον υπαρχει καποιο θεμα με το DCT σ'αυτο το μηχανακι που δεν ειναι μονο του διακοπτη που δινει λαθος εντολες, ετσι μονο εξηγειται το ανεβασμα στροφων σχεδον στο κοκκινο. Γενικα δεν εχουνε ακουστει θεματα με το DCT σε αλλα Χονδα που το φορανε αλλα καθως εχει το δικο του "μυαλο", ενα τετοιο λαθος μπορει να αποβει μοιραιο, σκεφτειτε να συμφει αυτο σε καποια δυσκολη χωματινη διαδρομη ή σε μποτιλιαρισμενο κεντρο πολης ενω κανει καποιος διηθηση (οπως και γραφει καποιος στο ukgser) :eek:


@STF @el-Gatto: Ειλικρινα δεν καταλαβαινω πως καποιος που θελει μηχανακι για να φτασει στην ακρη του κοσμου θα προτιμουσε το DCT. Ιδιως σε μηχανακι που εχει επιτηδες απλες σχεδιαστικες λυσεις για επισκευασιμοτητα (βλεπε κινητηρα). Και μετα βαζει καποιος και το DCT :rolleyes: Για μενα, simplicity is key..
Aπαντώ στα bold:
Θα προτιμούσα DCT εμπιστευόμενος την HONDA σαν κατασκευαστή ,κ όντας σίγουρος οτι το έχουν εξελίξει κ τεστάρει επαρκώς πρίν το βγάλουν στην αγορά κ στην κυκλοφορία ,επειδή αυτό είναι το μόνο καινούργιο που έχει να προσφέρει η νέα αυτή μοτοσυκλέτα.

Επειδή το (πολύ σοβαρό) πρόβλημα προέκυψε μετά το service ,και θεωρώντας σχεδόν απίθανο η Χόνδα να έχει κάνει τέτοια πατάτα ,και επειδή δεν υπάρχει ούτε μία παρόμοια αναφορά σε δημοσιογραφικό CRF1000 με DCT ,πιθανολογώ οτι ΚΑΙ οι Αγγλοι "μηχανικοί" μαθαίνουν στου Κασσίδη (βλ.του πελάτη) το κεφάλι ,ακριβώς σαν τους Ελληνες συναδέλφους τους.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η αξιοπιστία (ή η μη) του DCT θα φανεί όταν περάσει λίγος χρόνος και όταν η μοτοσυκλέτες γίνουν περισσότερες στους δρόμους...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Me-extra-Adv--xarakthristika_108522.asp

Παιδια ριξτε μια ματια στο παραπανω...;;; Λετε να μας εκπληξει ευχαριστα η honda...;;;;
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βρε λες; Μακάρι! Το είχα εντοπίσει ως πληροφορία στις 26 του Δεκέμβρη:

Και τι θα ήθελες ρε φίλε; Τι θα ήθελα;
Απλά εφαρμόσιμα τη σημερινή εποχή πράγματα: Δικύλινδρο, με τουλάχιστον 70 άλογα ροπάτα, 18 Lt ρεζερβουάρ, 200 κιλά πλήρες υγρών (άρα περίπου 175 κιλά στεγνό) και ένα καλό πακέτο αναρτήσεων. Να ταξιδεύεις άνετα με τα 140-150χλμ και να μπαίνεις στο χώμα με σημαντικές βοήθειες από ένα σωστά στημένο σύνολο.
Μπορούν -εύκολα- να το κάνουν αλλά, απλά δεν θα πουλήσει (όπως μάλλον θα μοσχοπουλήσει η σημερινή πρόταση λόγω του μάρκετινγκ και του "φαίνεσθαι").

Ευτυχώς έχουν ξεφύγει και κάποιοι ψίθυροι για μελλοντικό παράλληλο Honda Africa Adventure σε μικρότερο κυβισμό, λέτε να μας φυλάν τέτοια έκπληξη;

http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/november/honda-smaller-capacity-africa-twin-is-a-very-real-possibility/#.Vn6EBv3UjIV
 

Petros GS

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
bmw r 1200 gs
Αντε με το καλο η honda να σε ακουσε Στεφανε και φτιαξει ενα εργαλειο ακριβως με τα χαρακτηριστικα που του εδωσες....!!!!! :)

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Για 1000άρι δε λέει το μοτοτρίτη; Εγώ έτσι κατάλαβα..:thinking:
Όπως και να'χει σε λίγες μέρες θα μάθουμε.
Αν και προσωπικά πιστεύω ότι θα δούμε εκείνο το μοντελάκι με την ενιαία σέλα, τα χρώματα της παλιάς Αφρικάνας και την Τερμινιόνι. Απλά τώρα θα μάθουμε και τα νουμεράκια που το συνοδεύουν. (Ισχύς, βάρος, αναρτήσεις κλπ)
Περιμένω λοιπόν βάρος κάτω από 200, άλογα τροχό πάνω από 100 και κόφτη στις 9500. :yew:
Τιμή δε θέλετε να μάθετε...κανα 18-20Κ το κόβω.
Άντε και εις άλλα με υγεία!:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Για 1000άρι δε λέει το μοτοτρίτη; Εγώ έτσι κατάλαβα..:thinking:
Όπως και να'χει σε λίγες μέρες θα μάθουμε.
Αν και προσωπικά πιστεύω ότι θα δούμε εκείνο το μοντελάκι με την ενιαία σέλα, τα χρώματα της παλιάς Αφρικάνας και την Τερμινιόνι. Απλά τώρα θα μάθουμε και τα νουμεράκια που το συνοδεύουν. (Ισχύς, βάρος, αναρτήσεις κλπ)
Περιμένω λοιπόν βάρος κάτω από 200, άλογα τροχό πάνω από 100 και κόφτη στις 9500. :yew:
Τιμή δε θέλετε να μάθετε...κανα 18-20Κ το κόβω.
Άντε και εις άλλα με υγεία!:friendship:
βρε παιδια το λετε και το ξαναλετε,αληθεια διαβαζει κανεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα μιας μοτοσυκλετας που τον ενδιαφερει η σας αρεσει να τρολαρετε?
ο κινητηρας του αφρικα ειναι υποτετραγωνος με εναν εκκεντροφορο και ενα σωμα ψεκασμου
εεε πως θα βγαλει πανω απο 100 αλογα και 9,500 χιλ. στροφες?
και λετε οτι περιμενατε κατι παραπανο η αυτο το διαφορετικο που θα ξεχωριζε απο τα αλλα το αφρικα και ξανα ρωτω........
τα τεχνικα χαρακτηριστικα τα διαβαζεται?
 
Top Bottom