Και σου εύχομαι να συνεχίζεις να κάνεις απροβλημάτιστα χλμ πάνω στα μηχανάκια που γουστάρεις ,κ πάντα όρθιος.
Για να βάλουμε τα πράματα σε μια σειρά ,αυτό που είπα σε σχέση με την "μυθική" αξιοπιστία της Αφρικα750 ,ήταν ότι:
Αυτό.
Δεν μίλησα ούτε για Varadero ,με τα οποία δεν ασχολήθηκα ποτέ ,κ δεν γνωρίζω τι κ πως
ούτε για ΑΤ650 ,για τα οποία δεν έχω ιδίαν εμπειρία ,αλλά έχω ακούσει-διαβάσει τα καλύτερα
ούτε για ΤΑ650 ,τα οποία (αν κ δεν μου αρέσουν) εχουν αποδειχτεί το απαύγασμα της ποιοτικής κατασκευής κ η σημαία της αξιοπιστίας HONDA.
Τόλμησα απλά να αμφισβητήσω τον Μύθο της τελειότητας κ της Μοναδικής αξιοπιστίας των ΑΤ750.
Kαι εξέφρασα απλά την άποψή μου (δεν είναι απαραίτητο να έχουμε όλοι την ίδια οπτική) η οποία πηγάζει ΟΧΙ απο προσωπική επαφή με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ,αλλά απο εμπειρίες συντρόχων που την είχαν-έχουν ,και έχω ζήσει κ συζητήσει απο κοντα΄,στο δρόμο ,στα συνεργεία κ στα καφέ τα fails των ΑΤ τους ,καθώς και απο 1000άδες αναφορές στο νετ.
Εχω διαβάσει πχ περιγραφή ενός τύπου στο advrider.com ,ο οποίος έγραφε οτι ,δεν τον πειράζει που το μοτέρ στα 100Κ χλμ περίπου θέλει γενική ,γιατί έτσι κι αλλιώς θα το άνοιγε ,αφού ο άξονας του σασμάν δεν αντέχει παραπάνω ,και θα έπρεπε να το ανοίξει όπως κ να΄χει για να τον αλλάξει ,οπότε κάνει και τα υπόλοιπα ,κ με αυτό τον τρόπο έχει 350Κ χλμ στο ΑΤ του.
Καλά να είναι κ να το'χει να το χαίρεται ο άνθρωπος.
Δεν κακό αν είσαι ερωτευμένος με κάτι-κάποιον-κάποιαν.
Παρ'όλα ταύτα ,δεν το συμπεριέλαβα στα γνωστά fails ,γιατί ίσως αυτό να μην είναι κανόνας.
Ολα τα υπόλοιπα όμως που ανέφερα ,είναι γνωστά ,και τα έχω δεί να συμβαίνουν. ΟΛΑ !!!
Εχω μαστουρώσει απο το λάδι εξάτμισης ΑΤ μπροστά μου ,κι έχω βοηθήσει σύντροχους να αλλάξουν προβληματικά μέρη ,τα οποία τα είχαν spare μαζί τους ,κι έχω περιμένει για παρέα την οδική με κάποιους που δεν είχαν spare μαζί τους.
Γνωρίζω αυτή την στιγμή 2 φίλους που τα'χουν λυμμένα σε κούτες 1-2 χρόνια τώρα ,κ σκέφτονται αν αξίζει το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Γνωρίζω και άλλους δυό που τα'δωσαν πρόσφατα σε πολύ χαμηλή τιμή ,γιατί θεώρησαν οτι δεν άξιζε το κόστος να τα ξανακάνουν μηχανάκια.
Τσουλάγαν όλα ,αλλά για κάποιους ,το "τσουλάει" δεν είναι αρκετό.
Το οτι όλες οι μάντρες είναι τιγκα με κομμένα ΑΤ δεν λέει τίποτα σε κανέναν;
Επαναλαμβάνω ότι ,δεν τις θεωρώ κακές μοτοσυκλέτες ,απλα΄θεωρώ ότι δεν είχαν να επιδείξουν κάτι παραπάνω ,σε σχέση με τον μέσο όρο παρόμοιων μοτοσυκλετών ΚΑΙ άλλων εταιριών.
Τώρα ,αν κάποιος έχει 3 μοτοσυκλέτες ,και κάνει 5-6Κ χλμ το χρόνο με την κάθε μία ,και τις συντηρεί ευλαβικά ,και ταξιδεύει συνήθως με νόμιμες ταχύτητες ,και δεν πηγαίνει χώμα ,και δεν τις πίνει γενικά ,και τις προστατεύει απο καιρικές συνθήκες ,κ καλά κάνει για όλα αυτά....σαφώς και θα ανταπεξέλθουν στον χρόνο επιδεικνύωντας μακροημέρευση και αξιοπιστία.
Αυτό που λέω είναι οτι ,
αυτό ισχύει για όλες (σχεδόν)
τις μοτοσυκλέτες!
πχ. Πήρα τον Πήγασο(cube-carbs) της Παπρίλια το 1998.
Τον κράτησα 10 χρόνια(πίνοντάς τον ολούθε) ,χωρίς ομως να είναι ποτέ το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο.
Τον συντηρούσα κ αναβαθμιζα αποκλειστικά μόνος μου ,κ τον έδωσα το 2008 σε άψογη κατάσταση με 48.000χλμ ,σ'έναν φίλο του αδελφού μου.
Τον είδα πρίν κανα μήνα ,σε άψογη κατάσταση εξωτερικά ,κ χωρίς να του έχει βγάλει κάτι σοβαρό μέχρι στιγμής ,με 98.000χλμ.
Ο φίλος με κέρασε καφέ και με ευχαριστούσε για το υπέροχο μηχανάκι που του έδωσα.
Αντε να βγώ εγώ τώρα ,και να προσπαθήσω να πείσω κάποιους ,οτι ο Πήγασος ήταν γαμώ τα εργαλεία για την εποχή του.
Κι ας πάταγε τα ΑΤ με έναν κύλινδρο λιγότερο και 100 κυβικά λιγότερα.
Κι αυτός ο έρμος ,μόνο κεντρικό διακόπτη ,ανορθωτή ,και κόμπλερ μίζας έβγαζε σαν fail ,αυτά ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Aν στο τεπόζιτό του είχε το φτερό της Χόνδα ,θα είχε γίνει κι αυτός ΜΥΘΟΣ ,και το δικαιούταν κιόλας λόγο ονόματος.
Επειδή όμως έγραφε Παπρίλια ,σαν χρέπι έμεινε στην ιστορία ,και η αξία του ορίζεται με το κιλό του σκράπ.
Τελειώνω λέγοντας οτι έχω αλλάξει (δόξα το Θεό) πολλές μοτοσυκλέτες σχεδόν όλων των εταιριών(πλήν Ducati-Suzuki-BMW)
Mοναδικό κριτήριο κτήσης τους ήταν ,να μου αρέσουν οπτικά κ οδηγικά.
Και ποτέ ,μα ΠΟΤΕ ,δεν παρεξηγήθηκα ,χαλάστηκα ,στράβωσα ,ή άλλαξε η οπτική μου για τα "πράγματα" ,επειδή κάποιοι έλεγαν τα μηχανάκια μου "χρέπι" ,"μπούρδα" ,"ρετάλι" ,"λαδιέρα","μάπα" ,ή οτιδήποτε άλλο.
Μπορώ να ακούω ακόμα και σήμερα τον φίλο μου τον ΚονΚωστή να αποκαλει τον Τενεκέ μου ΑΠΑΤΗ ,και να γελάω ,και να μην με πειράζει καθόλου.
Το μόνο που με απασχολούσε κ με απασχολεί ,είναι η δική μου αίσθηση πάνω τους κ δίπλα τους.
Δεν είμαι ,ούτε κ θα υπάρξω ποτέ ,οπαδός κάποιας μάρκας ή μοντέλου.
Και για όσες απέκτησα ή θα καταφέρω να αποκτήσω ακόμα ,έλεγα κ θα λέω ανοιχτά τα καλά τους κ τα στραβά τους ,προσπαθώντας να τις βελτιώσω ,κ να βοηθήσω κι΄αλλους να κάνουν το ίδιο.
Καλές βόλτες σε ασφάλτους κ σε χώματα με ότι κι αν έτυχε ή πέτυχε να καβαλάμε.