Πίσω είναι υπερβολή enduro Λάστιχο. Νομίζω ένα Anakee wild οπως εσύ είναι ότι πρέπει.Και το πίσω βγαίνει σε 140/80-18 με δείκτη R
Πίσω είναι υπερβολή enduro Λάστιχο. Νομίζω ένα Anakee wild οπως εσύ είναι ότι πρέπει.Και το πίσω βγαίνει σε 140/80-18 με δείκτη R
Έτσι πιστεύω εγώ προφανώς μια που το έκανα ήδη.Πίσω είναι υπερβολή enduro Λάστιχο. Νομίζω ένα Anakee wild οπως εσύ είναι ότι πρέπει.
Για αυτό που θες πήγαινε βάλε λάστιχα για enduro, FIM σε 90/90-21 και 140-80-18 με 120-150€ το ζευγάρι και ξεσάλωσε στα χώματα...Σε συνέχεια των παραπάνω...ψάχνω για 50/50 λάστιχο σε 90/90/21 και 150/70/18 και δεν υπάρχει τίποτα!!!!....μόνο KARROO 3.......υπάρχει το ΜΤ21 σε 140/8/18 και θα ρωτήσω για MICHELIN TRACKER....To MT21 κάνει 155€ και το michelin 110€....το μηχανάκι θα το έχω μόνο χώμα για κανένα 4μηνο....τόσο θα τα έχω πάνω αυτά τα λάστιχα...μετά φούντο και θα βάλω πάλι τα pirelli scorpion......δεν έχω σκοπό να κάνω άσφαλτο καθόλου...άντε μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα.....το 990 το βάψα μπλέ και πήρα ένα ΤΕΝΕΡΕ 700 μπλε...
Λοιπόν με βάση τα παραπάνω....4μήνες μόνο χώμα......τι λέτε ???
ΚΑΡΟΟ 3 --> 250€
ΜΤ21--> 155€
TRACKER-->110€
Όταν λέμε χώμα εννοούμε λάσπες,ανηφόρες, κατηφόρες, σαθρά, λούκια και όλα τα υπόλοιπα που συναντάς στην Πάρνηθα το χειμώνα......
Στο χωμα για το ΜΤ21 οχι πανω απο 25 psi, συνηθως 20-22 μπροστα & 18-20 πισω.Το μπροστά σαν να το έχανα πολύ συχνά ρε γαμώτο....ούτε τα μαμά STR έτσι.....πιέσεις δεν ξέρω τι παίζει....έβαλα 1.8bar μπρος πίσω
ναι ρε συ.... το καβαλαγα ντεποζιτο και δεν παταγε κατω.... το EXC αμα το καβαλαγες μπροστα πηγαινε καρφι και πισω ολο σπινιαρε...Μπροστά είναι πολύ το 1,8.
Εγώ στο 990 έπαιζα από 1,4 έως 1,6 ανάλογα το τεραιν.
Με TKC80.
Μην περιμένεις να έχεις τρελή πρόσφυση στο μπροστινό με αυτά τα μηχανάκια, έχουν μεγάλο βάρος.
παντως για να ειμαστε και δικαιοι το πηγα σε πολυ κλειστο πιστακι, ολο κλειστες φουρκετες... μη τα θελουμε και ολα... 200 κιλα γομαρι ειναι....αμα πεσει, που επεσε εκει να δεις.... εφερα βοηθεια να το σηκωσω!!! ρομπα!!!ναι ρε συ.... το καβαλαγα ντεποζιτο και δεν παταγε κατω.... το EXC αμα το καβαλαγες μπροστα πηγαινε καρφι και πισω ολο σπινιαρε...
Επιβεβαιωνω αυτο που εχεις ακουσει για την μεγαλυτερη απο το mt21 χιλιομετρικη αντοχη του d606 καθως επισης και την αψογη συνεργασια του με μπροστινο mt21 σε χωμα αλλα και σε ασφαλτοΔυστυχώς το πίσω ΜΤ21 κρατάει εκνευριστικά λίγο... Το σώζει η σχετικά χαμηλή του τιμή (υπάρχουν και τα vee rubber vrm 147 που έχουν ακριβώς το ίδιο πέλμα και είναι λίγο φτηνότερα).
Πολύ καλά λόγια με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έχω ακούσει για τα D606 τα οποία θα δοκιμάσω οπωσδήποτε είτε μπρος πίσω είτε μόνο πίσω και μπροστά MT21.
Όσο καλή αίσθηση και να σου δίνει, μην το εμπιστεύεσαι στην άσφαλτο.
Επιβεβαιωνω αυτο που εχεις ακουσει για την μεγαλυτερη απο το mt21 χιλιομετρικη αντοχη του d606 καθως επισης και την αψογη συνεργασια του με μπροστινο mt21 σε χωμα αλλα και σε ασφαλτο
Αυτη την περιοδο και για μονο χαλαρη ασφαλτινη χρηση εχω μπροστα ενα μισοτελειωμενο mt21 (που κραταει ομως ακομα καλα) και πισω ενα σχεδον χωρις τακουνι στο κεντρο του d606 Ακομα και σε αυτην λοιπον την κατασταση κραταει απροσμενα "καλα" και σιγουρα παντως πολυυυυυ καλυτερα απο ενα λιγο καλυτερης καταστασης mt21που εχω σε δευτερη ζαντα
Μτ21 90/90/21
D606 130/9017
Moto Transalp 650
....αυτο με τις μαυρες ζαντες, το καλο, το γρηγορο, το ντακαρ, το R ντε που λεει και ο onroad