Offroad με χοντρές και μεγαλούτσικες Κυρίες.Πάνε...;

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτές οι κουβέντες δεν τελειώνουν ποτέ. Το χώμα ο καθένας το βλέπει με τον δικό του τρόπο αλλά και το ζυγίζει με την δική του εμπειρία.

Κάτι εύκολο για κάποιον, φαίνεται βουνό σε κάποιον άλλο. Όλα λοιπόν είναι σχετικά και υπό αυτό τον κανόνα δεν μπορεί να ξεφύγει και η καταλληλότητα μιας μοτοσυκλέτας ειδικά όταν μιλάμε για μια πολυτάλαντη ον - οφ. Βάλτε μέσα και το οικονομικό στρίμωγμα που δεν επιτρέπει 2 ή 3 μοτοσυκλέτες και έδεσε το γλυκό.

Aυτή η κουβέντα είναι ατέρμονη και κατά βάθος Φροϋδική. Eίναι σα να κουβεντιάζουμε πιο είδος γυναίκας είναι πιο κατάλληλο για βρώμικο sex.
Είναι κουβέντες του......χειμώνα :D
Κανονίστε μια γιορταστικη βόλτα σαν την περσινή να τα πούμε στο βουνό. ...είμαι αγριεμενος και όποιος βρεθεί μπροστά μου θα τον καταπιω:p
Ιδίως μονοκυλινδρο και ελαφρυ:friend:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Είναι κουβέντες του......χειμώνα :D
Κανονίστε μια γιορταστικη βόλτα σαν την περσινή να τα πούμε στο βουνό. ...είμαι αγριεμενος και όποιος βρεθεί μπροστά μου θα τον καταπιω:p
Ιδίως μονοκυλινδρο και ελαφρυ:friend:
:pointu:
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Είναι κουβέντες του......χειμώνα :D
Κανονίστε μια γιορταστικη βόλτα σαν την περσινή να τα πούμε στο βουνό. ...είμαι αγριεμενος και όποιος βρεθεί μπροστά μου θα τον καταπιω:p
Ιδίως μονοκυλινδρο και ελαφρυ:friend:
τωρα μιλας σωστα. :yew::yew:








(Κατι πηρε το αυτι μου που το συζηταγαν τα πουροντουρακια για εορταστικη. Κατι ψηνεται :secret::secret::secret:)
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Eιλικρινά τώρα...υπάρχει κάποιος με "ελαφρύ" ,που πιστεύει οτι έχει καμία τύχη ,έναντι των "βαριών" στο βουνό ;;; :roflmao:

:pointu::pointu::pointu:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
πιο πολυ εντος θεματος δεν γινεται!:happy:

εγω σε οσες βολτες εχω παει στη ζωη μου παντα θα ερθει η ωρα που θα παω ταπα ανασκελα να διασκεδασω οδηγηση. το δικο μου γουστο ειναι η οδηγηση και η γαρνιτουρα ειναι τα τοπια η φυση.

αν ηταν διαφορετικα θα μπορουσα να ειχα π.χ. ενα kle 500 και παλι να φχαριστιεμαι εκδρομη.

επελεξα ομως ενα στημμενο και ελαφρυ μηχανακι με παραχωρησεις στην ασφαλτο για να κοπανιεμαι με ολα στο χωμα.

και το ιδιο θα κοπανιομουνα αμα ειχα απο τις συνθηκες βαρυτερο ον οφφ και θα χρειαζομουνα ποκυ περισοτερη προσπαθεια,παντα θ πηγαινα πιο αργα καξ παντα θα πληρωνα πιι ακριβα τη νυφη στις πτωσεις.

αν με ρωτησει καποιος ευθεως λοιπον γιατι οχι gs η 990 θα του πω γιατι με τα ιδια λεφτα bandit και ttr. αντι ενα για ολα και λιγο απο ολα ενα street για δρομο κΙ ενα εντουρο για χωμα.

προσωπικη μου γνωμη που την ακολουθω χρονια.
:D
Εκτός θέματος....
Μιλάς προσωπικά.
Εδώ δεν είναι το θέμα πώς το βλέπει ο καθένας μας. Το θέμα είναι η ισχύουσα πραγματικότητα στην κατηγορία των σύγχρονων on/off.
Aυτό πάλι με το bandit και ttr, είσαι σίγουρος ότι ένα 990 10ετίας, ή ένα GS δεκαετίας επίσης, δεν κοστίζουν πιο λίγο ? ;)
Άσε που στην περίπτωσή σου με bandit και ttr, πώς/με ποιο θα πήγαινες στο troffy στα Άγραφα, ή στη Δίρφη πρόπερσι? 3ήμερο με σκηνάκι κλπ..... (για να μην πεις αβίαστα "τα βγάζω τα 300 + 300 άσφαλτο με το τουτουρι"...).

Τα περί προσωπικών προτιμήσεων, είπαμε..... Εκτός θέματος.
Μπορείς να το δεις λίγο αντικειμενικά?
Αλλιώς να απαγορευτεί η πώλησή τους παγκοσμίως:cool:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Eυκολάκι η απάντηση...αλλά δεν απαντώ ,γιατί θα είμαι εκτός θέματος . . . :D

Οσο για το "Θέμα"....συνεχίστε να τις "μετράτε". :p
αυτες που θελουν να τους ψιθυριζεις βρωμικα πραγματα στο αυτι...
και εξηγω...

ΓΥΝΑΙΚΑ¨¨ πες μου βρωμικα πραγματα...αχαχαχχ...ψιθυρισε τα στο αυτι μου... αχαααχχχχ!!!!

























ΑΝΤΡΑΣ¨¨ κουζινα,μπανιο,σαλονι,χωλ,κρεβατοκαμαρα...........

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
:D
Εκτός θέματος....
Μιλάς προσωπικά.
Εδώ δεν είναι το θέμα πώς το βλέπει ο καθένας μας. Το θέμα είναι η ισχύουσα πραγματικότητα στην κατηγορία των σύγχρονων on/off.
Aυτό πάλι με το bandit και ttr, είσαι σίγουρος ότι ένα 990 10ετίας, ή ένα GS δεκαετίας επίσης, δεν κοστίζουν πιο λίγο ? ;)
Άσε που στην περίπτωσή σου με bandit και ttr, πώς/με ποιο θα πήγαινες στο troffy στα Άγραφα, ή στη Δίρφη πρόπερσι? 3ήμερο με σκηνάκι κλπ..... (για να μην πεις αβίαστα "τα βγάζω τα 300 + 300 άσφαλτο με το τουτουρι"...).

Τα περί προσωπικών προτιμήσεων, είπαμε..... Εκτός θέματος.
Μπορείς να το δεις λίγο αντικειμενικά?
Αλλιώς να απαγορευτεί η πώλησή τους παγκοσμίως:cool:
Θοδωρη λες του Βαγγελη οτι ειναι εκτος θεματος και του καταλογιζεις οτι μιλαει και βλεπει το πραγμα προσωπικα,Γιατι? αυτο δεν κανουμε ολοι?.
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Παίδες τα χρονια περνάνε μαζι οι επιθυμίες οι δυνατότητες αλλα και οι αντιλήψεις, κρατήστε μια "πισινή"
Μη αναρωτηθείτε στο άμεσο μέλλον εαν οι περιπτωςεις "2 μηχανάκια για ολα vs on/off για ολα", ανταλαξετε αντιλήψεις. Ειναι φυσιολογικότατο και ολίγον φαύλος κύκλος που ανακυκλώνεται διαχρονικά. Και οι 2 περιπτωςεις εχουν τα συν και πλην τιποτα δε
ειναι σωστό τιποτα λάθος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
:D
Εκτός θέματος....
Μιλάς προσωπικά.
Εδώ δεν είναι το θέμα πώς το βλέπει ο καθένας μας. Το θέμα είναι η ισχύουσα πραγματικότητα στην κατηγορία των σύγχρονων on/off.
Aυτό πάλι με το bandit και ttr, είσαι σίγουρος ότι ένα 990 10ετίας, ή ένα GS δεκαετίας επίσης, δεν κοστίζουν πιο λίγο ? ;)
Άσε που στην περίπτωσή σου με bandit και ttr, πώς/με ποιο θα πήγαινες στο troffy στα Άγραφα, ή στη Δίρφη πρόπερσι? 3ήμερο με σκηνάκι κλπ..... (για να μην πεις αβίαστα "τα βγάζω τα 300 + 300 άσφαλτο με το τουτουρι"...).

Τα περί προσωπικών προτιμήσεων, είπαμε..... Εκτός θέματος.
Μπορείς να το δεις λίγο αντικειμενικά?
Αλλιώς να απαγορευτεί η πώλησή τους παγκοσμίως:cool:
βρε θοδωρη λεβεντια το βασικο που πρεσβευει ο καθενας μας ειναι τα προσωπικα του θελω και προτιμησεις!

εγω τωρα ειμαι 33. σε αυτη τη φαση μου ετσι νιωθω.

θελω να απολαμβανω την οδηγηση στο χωμσ στο μαξιμουμ και νιωθω πως εχω τις αντοχες να ζω με τα μειονεκτηματα του μονοκυλινδρου.

περισυ με το xr 250 που ειχα πηγα διρφυ στη βολτα εδω και με τους πουροντουρους γραψαμε επισης 1000 km σε ενα 3ημερο σε τζουμερκα_αγραφα.

επειδη το 250 ηταν καπως ανεμικο πηγα στο ttr για νσ μπορω να ταξιδευω με 120 130 του βαλα μια ζελατινουλα και μαλλον θα του φτιαξω και μια δευτερη σουπερ ανετη σελα για τα μακρυνα και θα ειναι αρκετα ανετο και για μπολικα ασφαλτινα ενδιαμεσα.

δεν προβαλω τις επιλογες μου ως μονοδρομο παρα μονο ως το ιδανικο για μενα!
σε μερικα χρονια πιθανως να παω σε κατι πιο on off και να εχω μια για ολα ποιος το ξερει.τα γουστα αλλαζουν!

απλα αν με ρωταγες τωρα να σου πω πιο ειναι το ιδανικο για χωματινα ταξιδια θα σου ελεγα ενα 600 μονοκυλινδρο.

στο θεμα το χρηματικο bandit και ttr μου εχουν κοστισει σε αγορα και βελτιωσεις περιπου 7500 ευρο και τα 2 με πολυ προσωπικη εργασια. καπου οσο ενα αξιοπρεπες μεταχειρισμενο 990 η gs δηλαδη.

καλημερες!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
βρε θοδωρη λεβεντια το βασικο που πρεσβευει ο καθενας μας ειναι τα προσωπικα του θελω και προτιμησεις!

εγω τωρα ειμαι 33. σε αυτη τη φαση μου ετσι νιωθω.

θελω να απολαμβανω την οδηγηση στο χωμσ στο μαξιμουμ και νιωθω πως εχω τις αντοχες να ζω με τα μειονεκτηματα του μονοκυλινδρου.

περισυ με το xr 250 που ειχα πηγα διρφυ στη βολτα εδω και με τους πουροντουρους γραψαμε επισης 1000 km σε ενα 3ημερο σε τζουμερκα_αγραφα.

επειδη το 250 ηταν καπως ανεμικο πηγα στο ttr για νσ μπορω να ταξιδευω με 120 130 του βαλα μια ζελατινουλα και μαλλον θα του φτιαξω και μια δευτερη σουπερ ανετη σελα για τα μακρυνα και θα ειναι αρκετα ανετο και για μπολικα ασφαλτινα ενδιαμεσα.

δεν προβαλω τις επιλογες μου ως μονοδρομο παρα μονο ως το ιδανικο για μενα!
σε μερικα χρονια πιθανως να παω σε κατι πιο on off και να εχω μια για ολα ποιος το ξερει.τα γουστα αλλαζουν!

απλα αν με ρωταγες τωρα να σου πω πιο ειναι το ιδανικο για χωματινα ταξιδια θα σου ελεγα ενα 600 μονοκυλινδρο.

στο θεμα το χρηματικο bandit και ttr μου εχουν κοστισει σε αγορα και βελτιωσεις περιπου 7500 ευρο και τα 2 με πολυ προσωπικη εργασια. καπου οσο ενα αξιοπρεπες μεταχειρισμενο 990 η gs δηλαδη.

καλημερες!
Ακριβως Βαγγο.
Ειδες που συνεννοηθηκαμε?;)
Ον οφ, ειναι οτι λεει. Οχι για 100 % απολαυση στο χωμα. Σ αυτη τη βαση, του συμβιβασμου δηλαδη, μια χαρα πανε τα χοντρα και στοχωμα κι εξαρταται απο τον αναβατη το ποσο μακρια, το που και το πως.
:biker:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακριβως Βαγγο.
Ειδες που συνεννοηθηκαμε?;)
Ον οφ, ειναι οτι λεει. Οχι για 100 % απολαυση στο χωμα. Σ αυτη τη βαση, του συμβιβασμου δηλαδη, μια χαρα πανε τα χοντρα και στοχωμα κι εξαρταται απο τον αναβατη το ποσο μακρια, το που και το πως.
:biker:
εγω τουλαχιστον δεν ειπα πουθενα πως τα χοντρα δεν πανε στο χωμα!

Αν υπηρξε καποια παρεξηγηση επ αυτου το συγκεκριμενο θεμα το ανοιξε ο μαθουσαλας ως διασπαση απο αλλο θεμα και ετυχε το πρωτο μηνυμα να φαινεται το δικο μου!

Τα χοντρα πανε μια χαρα χωμα.τουλαχιστον οσο μιλαμε για εκδρομικο-δασικους και βατα κομματια.

Εκει που θα αρχισουν τα χαλασματα,τα μονοπατια,οι κορμοι,τα σαθρα και τα παχια λασπερα αρχιζουν και τα προβληματα. οπως ειπα παραπανω αυτος ειναι ο λογος που προτιμαω μονοκυλινδρα,για να μην χρειαζεται να με σταματανε η να με δυσκολευουν αυτα.

Και τα παραπανω ειναι ενας λογικος και τιμιος συμβιβασμος απο την στιγμη που οταν μιλαμε για μεγαλα on off τυπου GS μιλαμε για τις μοτοσυκλετες που αντικατεστησαν ουσιαστικα τα Sport Touring και μπορουν εξισου ανετα και ευκολα να σε ταξιδεψουν και σε ολη την ευρωπη για παραδειγμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εγω τουλαχιστον δεν ειπα πουθενα πως τα χοντρα δεν πανε στο χωμα!

Αν υπηρξε καποια παρεξηγηση επ αυτου το συγκεκριμενο θεμα το ανοιξε ο μαθουσαλας ως διασπαση απο αλλο θεμα και ετυχε το πρωτο μηνυμα να φαινεται το δικο μου!

Τα χοντρα πανε μια χαρα χωμα.τουλαχιστον οσο μιλαμε για εκδρομικο-δασικους και βατα κομματια.

Εκει που θα αρχισουν τα χαλασματα,τα μονοπατια,οι κορμοι,τα σαθρα και τα παχια λασπερα αρχιζουν και τα προβληματα. οπως ειπα παραπανω αυτος ειναι ο λογος που προτιμαω μονοκυλινδρα,για να μην χρειαζεται να με σταματανε η να με δυσκολευουν αυτα.

Και τα παραπανω ειναι ενας λογικος και τιμιος συμβιβασμος απο την στιγμη που οταν μιλαμε για μεγαλα on off τυπου GS μιλαμε για τις μοτοσυκλετες που αντικατεστησαν ουσιαστικα τα Sport Touring και μπορουν εξισου ανετα και ευκολα να σε ταξιδεψουν και σε ολη την ευρωπη για παραδειγμα.
Καλά που το έβαλε εδώ ο Μάθος, αλλιώς το άλλο μόνο βόλτα δε θα είχε μέσα :D
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ρε Βαγγέλη, πραγματικά ρε φίλε κάθε φορά, σε κάθε θέμα, με γλυτώνεις από το να γράφω. Μιλάμε για φοβερή ταύτιση απόψεων.

Δυστυχώς όμως για εμένα και φαντάζομαι αρκετούς άλλους που παρκαρουμε τα μηχανάκια στο πεζοδρόμιο, οι δύο μηχανές απλά δεν παίζουν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε Βαγγέλη, πραγματικά ρε φίλε κάθε φορά, σε κάθε θέμα, με γλυτώνεις από το να γράφω. Μιλάμε για φοβερή ταύτιση απόψεων.

Δυστυχώς όμως για εμένα και φαντάζομαι αρκετούς άλλους που παρκαρουμε τα μηχανάκια στο πεζοδρόμιο, οι δύο μηχανές απλά δεν παίζουν.
Αυτο ειναι το πραγματικο και πιο μεγαλο προβλημα ειναι γεγονος.

Αν δεν ειχα κλειστο χωρο θα ειχα ενα ελαφρυ ον οφφ για ολα και μαλλον κανα φτηνο τυπου gs dakar να μπορω να κοιμαμαι!

Μεγαλο αγχος αυτο ρε φιλε,να χεις τη περιουσια σου στο δρομο
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν δεν ειχα κλειστο χωρο θα ειχα ενα ελαφρυ ον οφφ για ολα και μαλλον κανα φτηνο τυπου gs dakar να μπορω να κοιμαμαι!
Και ειναι ενας απο τους κυριους λογους που εχω κρατησει το Τρανσαλπακι τοσα χρονια και δεν εχω παρει αλλο, παρατημενο εξω στην Αθηνα και αν δεν το βρω στη θεση του εχασα το πολυ 2 χιλιαρικα (και πολλες αναμνησεις) ;) Και κανει και οτι του ζηταω και ουτε καν ιδρωνει οταν, πυκνα συχνα, προσπαθω να το "χαλασω" :ok: Τωρα με το καινουργιο Αφρικα αντε πηγαινελα σε γκαραζ (χωρια το κοστος) και αντε αστο μακρια απο το οπτικο πεδιο σου καπου στο κεντρο ή και αλλου :eek: δυστυχως θα αρχισουν οι σκοτουρες :(
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα χοντρα πανε μια χαρα χωμα.τουλαχιστον οσο μιλαμε για εκδρομικο-δασικους και βατα κομματια.

Εκει που θα αρχισουν τα χαλασματα,τα μονοπατια,οι κορμοι,τα σαθρα και τα παχια λασπερα αρχιζουν και τα προβληματα. οπως ειπα παραπανω αυτος ειναι ο λογος που προτιμαω μονοκυλινδρα,για να μην χρειαζεται να με σταματανε η να με δυσκολευουν αυτα.
Ακριβως, ολα πανε σχεδον παντου, και πολυ παραπανω απο εκδρομικο-δασικους, αλλα οταν αρχισουν τα (πολυ) δυσκολα, τα μονοκυλιδρα on-off των 170κιλων εχουν σαφες πλεονεκτημα - και οπως ηδη εγραψα πριν, δεν βαζω τα μικροτερα που ειναι φυσικα ακομα καλυτερα γιατι δεν κανουν ευκολα χιλιομετρα στην ασφαλτο μεχρι το (μακρινο) βουνο.

Αλλο ενα ακομη σημαντικο πλεονεκτημα των ελαφροτερων on-off ειναι οτι μπορεις να βγεις και μονος στο βουνο χωρις να φοβασαι οτι αν μπλεξεις θα χρειαστεις 4 ή και 6 χερια. Και θα μπεις να εξερευνησεις μια διαδρομη χωρις να φοβασαι για το τι πιθανον "κρυβει". Για παραδειγμα, καθε καλοκαιρι σκεφτομαι να μπω στο ρεμα της Χουτιανας που παει Κοιλαδα Περτουλιου - Χρυσομηλια αλλα δεν το τολμαω με το Τρανσαλπ, που ειναι κι'αυτο βαριδι, μη και μπλεξω. Οταν πηγαμε βεβαια με τους πουροντουρους πριν καποια χρονια, το περασαμε καθως οπου υπηρξε θεμα για καποιον, βοηθησανε οι αλλοι. Αν ειχα ενα πιο ελαφρο μονοκυλινδρο ή ενα "πριονακι", τοτε no problem καθως με το ελαφρο μηχανακι ειναι κανεις "αυτονομος".

Αρα ιδεατα, χρειαζεται κανεις παραπανω απο ενα μηχανακι γιατι τα μεγαλα εχουν χαρη στην ασφαλτο και στις μακρινες διαδρομες, φορτωμενα κλπ, και τα πιο ελαφρα ψηλοφτερα/μονοκυλιδρα εχουν αλλη χαρη και ευκολια στο χωμα. Και μιλαω για 640/690, XR650, TTR600, DR650, Domi 650, κλπ και οχι για βαριδακια τυπου XTZ660 ή ακομη και GS 650 Dakar.

Και επειδη βεβαια αυτο δεν ειναι δυνατο για ολους, παμε με οτι εχουμε και βολευομαστε μ'αυτα!


ΥΓ Και κατι αλλο. Τον περασμενο Σεπτεμβρη, πηγαμε με @konkost και @tc-drift Ολιγυρτο και Μαιναλο. Οσο ητανε ομαλο το εδαφος, ειμαστε ολοι σκετικα κοντα. Σε καποιο χαλασμενο κομματι ο Βαγγελης με το TTR600 μπροστα ανοιξε για να γουσταρει και ανοιξαμε και μεις ν'ακολουθησουμε. Ο Βαγγελης μπροστα πηγαινε σχεδον με ενα χερι και διαλεγε και τα πιο δυσκολα περασματα για να γουσταρει και μεις απο πισω αφου παλεψαμε για κανενα λεπτο με τα θηρια με την ψυχη στο στομα, κλεισαμε γκαζι και μειναμε πισω. Οσο καλοστημενο και ναναι ενα μηχανακι, τα κιλα δεν κρυβονται στα δυσκολα. Εδω μιλαω φυσικα για σχετικα γρηγορη/"εντουραδικη" οδηγηση και οχι για διελευση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom