Offroad με χοντρές και μεγαλούτσικες Κυρίες.Πάνε...;

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σε αυτο το θρεντ ειναι που την μετραμε; (την ταχυτητα) :rolleyes:
Αντε ρε...
Παντως οι ωραιοτερες ιστοριες μιλανε για πολυ μικρες και τσαχπινιαρικες...:D
...οπου η μεση ταχυτητα ειναι κατω απο 8-9 χαω και το περασμα ειναι που μετραει το τσαγανο,η παρεα,ο χειρισμος,η μηχανη,η εμπειρια,η θεληση,το ρισκο,η ψυχη,ο τρομος......ολα... και παρα την κουραση(πολλη κουραση)αυτο το χαμογελο οταν φθανεις απο την αλλη μερια καταϊδρωμενος και ξεφυσωντας ακουμπας το χερι να χαϊδεψεις τη μηχανη σου...δεν μετριεται με τιποτα!!!:inlove::)
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
καλα νταξ με τα παραπανω βιντεακια,δε μπορω να το φανταστω πως θα ναι σε χωμα τα τοσα χιλιομετρα.
Επισης σκεφτομαι οτι αμα βρεθει καμια γουβα απ αυτες που πιανουν τον δρομο απ ακρη σ ακρη,και βυθιζεσαι κανα 20-30 ποντους κατω και μετα απογειωνεσαι,με αυτα τα μηχανακια και αυτες τις ταχυτητες (160-200χαω)τι γινεται?
θα μπει σε τροχια γυρω απο τη γη?
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Παντως οι ωραιοτερες ιστοριες μιλανε για πολυ μικρες και τσαχπινιαρικες...:D
...οπου η μεση ταχυτητα ειναι κατω απο 8-9 χαω και το περασμα ειναι που μετραει το τσαγανο,η παρεα,ο χειρισμος,η μηχανη,η εμπειρια,η θεληση,το ρισκο,η ψυχη,ο τρομος......ολα... και παρα την κουραση(πολλη κουραση)αυτο το χαμογελο οταν φθανεις απο την αλλη μερια καταϊδρωμενος και ξεφυσωντας ακουμπας το χερι να χαϊδεψεις τη μηχανη σου...δεν μετριεται με τιποτα!!!:inlove::)
Παρομοια...περιπτωση...ααα... και μια συγκριση με τα μικρα:p
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Δεν θα σχολιασω αν ισχυει το παραπανω και αν ναι γιατι και υπο ποιες συνθηκες αλλα θα ρωτησω: Ποιος τα λεει αυτα;
Γιατι και το ποιος τα λεει εχει την σημασια του
Δεν θυμάμαι ποιος γράφει τα editorial του MOTO.
O Kαραχάλιος?

Το συγκεκριμένο editorial αφορά το MEGA ON/OFF που κανουν καθε χρονο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν θυμάμαι ποιος γράφει τα editorial του MOTO.
O Kαραχάλιος?

Το συγκεκριμένο editorial αφορά το MEGA ON/OFF που κανουν καθε χρονο.
Μαλιστα!
Και αφου ο συντακτης του εντιτοριαλ ενος μοτοπεριοδικου κατα τεκμηριο μονο ασχετος δεν ειναι τοτε εγω, καταληγω στο εξης:
Οτι ειτε αυτο που εγραψε για το βαρος το εγραψε "στο ποδι" και χωρις να αναφερθει σε ''λεπτομερειες" οπως πχ οτι αυτο πραγματι συμβαινει σε ευθειες και εφοσον φυσικα ο χωματοδρομος πρεισσοτερο σε κακη ασφαλτο παραπεμπει, ειτε υπαρχει και συνεχεια στο αρθρο που τεκμηριωνει με σοβαρα επιχειρηματα αυτην την εκ πρωτης οψεως γενικη μπουρδα Πχ αναφορα στο μεγαλο μεταξονιο των ον οφ μοτοσυκλετων, στην μεγαλη καστερ κ.α
Και δηλαδη, οχι τιποτα αλλο, αλλα επειδη αναφερεται στην απολαυση της οδηγησης (ετσι γενικα)στο χωμα με μια βαρια ον οφ ας μας πει και πως επηρεαζει το μεγαλο βαρος την μοτοσυκλετα στις χωματινες στροφες ειδικα αν καποιος "χασει" καποιον ή και τους δυο τροχους
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μαλιστα!
Και αφου ο συντακτης του εντιτοριαλ ενος μοτοπεριοδικου κατα τεκμηριο μονο ασχετος δεν ειναι τοτε εγω, καταληγω στο εξης:
Οτι ειτε αυτο που εγραψε για το βαρος το εγραψε "στο ποδι" και χωρις να αναφερθει σε ''λεπτομερειες" οπως πχ οτι αυτο πραγματι συμβαινει σε ευθειες και εφοσον φυσικα ο χωματοδρομος πρεισσοτερο σε κακη ασφαλτο παραπεμπει, ειτε υπαρχει και συνεχεια στο αρθρο που τεκμηριωνει με σοβαρα επιχειρηματα αυτην την εκ πρωτης οψεως γενικη μπουρδα Πχ αναφορα στο μεγαλο μεταξονιο των ον οφ μοτοσυκλετων, στην μεγαλη καστερ κ.α
Και δηλαδη, οχι τιποτα αλλο, αλλα επειδη αναφερεται στην απολαυση της οδηγησης (ετσι γενικα)στο χωμα με μια βαρια ον οφ ας μας πει και πως επηρεαζει το μεγαλο βαρος την μοτοσυκλετα στις χωματινες στροφες ειδικα αν καποιος "χασει" καποιον ή και τους δυο τροχους

Κωστή μου καλέ κι όλοι καλοί μου φίλοι εντουράδες......
Όλα αυτά πρέπει να τα δεις και υπό το ανάλογο πρίσμα.
Έχει δίκιο ο γράφων το άρθρο, αν σκεφτείς τι κάνεις μ' ένα μηχανάκι που ξεκινάς από Αθήνα και φτάνεις Πρέσπες μέσω ασφάλτου και χώματος, ενίοτε δικάβαλος και πάντα με μπαγκάζια.....
Με ένα Άφρικα κάποτε, κάτι αντίστοιχο ήταν ζόρι (είχα και ξέρω, γι αυτό τη φέρνω παράδειγμα), με το GS είναι διασκέδαση. Φαντάζομαι διασκέδαση είναι και μ' ένα 1190, ή με το νέο Άφρικα.
Αυτό λέει.
Δεν είπε ότι θα τρέξει στην Ε3 με το 1190 ή με το LC.
Tην πρόοδο στην κατηγορία προσπαθεί να δείξει, κάπως εμφατικά είναι η αλήθεια, αλλά αυτό δεν είναι κακό. Αρκεί να έχουμε στο νου μας "το θέμα μας" και να μη βγαίνουμε εκτός θέματος.
Δεν είναι μικρό πράγμα να ταξιδεύεις με φουλ φορτίο άνετα και γρήγορα στην άσφαλτο και να πηγαίνεις παντού, έστω και προσεκτικά και με μικρή σχετικά ταχύτητα, σε όποια χωμάτινη διαδρομή θες!
Είπαμε, αν μπορείς να έχεις 2 ή και πιο πολλά μηχανάκια, μια χαρά.
Αν έχεις 1 και μόνο αυτό μπορείς, πλέον δεν είναι και τόσο θέμα. Σαφώς θα κοστίσει παραπάνω μια πτώση και οι γρατζουνιές δεν κοσμούν τα πανάκριβα πλαστικά, ως άλλα παράσημα (που το κάνουν σ' ένα εντούρο), αλλά αυτός είναι κι ο μόνος πραγματικός συμβιβασμός.
Υπάρχουν κι άλλοι συμβιβασμοί, οδηγικοί. Δε θα κάνεις άλμα 15 μέτρα στο 1ο γιαμπ μ' ένα LC ή μ' ένα 1190. Ούτε θα περάσεις το νεροφάγωμα σαν να μην υπάρχει, όπως θα το έκανες μ' ένα WRF 450. Αλλά με τα μικρά, απλώς δεν πάς Πρέσπες καβάλα ;) Με τρέιλερ θα τα πας ;) Οπότε εύκολα συμβιβάστηκα -προσωπικά πάντα- με αυτούς τους περιορισμούς.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πράγματι ένα ΄΄καθαρόαιμο΄΄ Enduro π.χ. το EXC 450 Που είχα επειδή είχε πολεμικό πλαίσιο και αναρτήσεις στα ανοιχτά κομμάτια ήταν αρκετά νευρικό. Στο συγκεκριμένο είχα πάνω και ένα Stabilizer της Scott που δούλευε υπερωρίες σε κάτι δύσκολα ανοιχτά.

Αν όμως φύγουμε απο τα καθαρόαιμα enduro και συζητάμε πάλι για εκδρομικό χώμα και και πάμε σε κατασκευές όπως αυτό που έχω τώρα το TTR600 η ενδεχομένως ένα 640 ή ακόμα και ένα DR 650 τα οποία είναι σαφώς πιο φιλικά σε στήσιμο και σαφώς πιο μαλακά και με 60-70 κιλά λιγότερα απο μεγάλα on-off τότε δεν υπάρχει αμφιβολία πως η χρυσή τομή είναι ένα ψευδο-enduro μονοκύλινδρο μεσαίου κυβισμού αν θέλουμε να τα κάνουμε όλα και έχουμε σαν προτεραιότητα το χώμα.

Ακόμα και το πολεμικό και ικανότερο όλων 990 ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει στιν ίδιο ρυθμό και αυτό είναι απλή φυσική (κιλά).

Συγκεκριμένα πέρισυ που είχαμε κάνει στο πάλαι ποτέ mototrail ένα φιλικό αγώνα σε ένα χωμάτινο εύκολο πιστάκι που ο γρήγορος γύρος ήταν κάπου ένα λεπτό και κάτι. Εγώ τότε είχα το XR 250 και στην πίστα αν πάρω παράδειγμα τον postman τότε που είχε το 990 και είναι και χεράς καλός ποτέ δεν μπόρεσε να φάει λιγότερο απο 7-8 δευτερόλεπτα στο γύρο.

Όταν φτάνεις στη στροφή και στα φρένα και στο μπάσιμο, τα 60-70 κιλά παραπάνω θα δημιουργήσουν αντίστοιχες δυνάμεις στα ελαστικά, στην δυνατοτητα πρόσφυσης, τοποθέτησης κλπ.

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ κι εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να φτάσω τον άλλο φίλο τότε με το EXC 450 07' που είχε και έγραφε 5-6 δευτερόλεπτα κάτω τον γύρο.

Δεν έχεις On-Off μεγάλου κυβισμού επειδή θες να χεις το γρηγορότερο στο χώμα αλλά επειδή θες να χεις ένα ικανό τουρίστα που θα πάει άνετα και με ασφάλεια στο χώμα. Εγώ που θέλω να πάω γρηγορότερα στο χώμα πήρα το TTR ξέροντας πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε ασφαλτινα ταξίδια και δικάβαλα και σε τελικές με τον ίδιο τρόπο σε καμία περίπτωση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και για να ειμαι και εντος θεματος ας καταλαβουμε ολοι μας οτι τα μεγαλα (σε βαρος/ογκο/κυβικα) ον οφ -μηδενος εξαιρουμενου ουτε καν και αυτου του 950/990- ΔΕΝ κανουν για καποιες απο τις διαδρομες που καποιοι απο μας επιμενουμε να μαζοχιζομενοι να τα παμε!

Για το μεγαλο δε βαρος, για το οποιο πυκνα συχνα διαβαζω/ακουω οτι ειναι για την απολαυστικη γρηγορη οδηγηση παντος εδαφους ο κυριος ανασταλτικος παραγοντας, να πω οτι ξεχναμε οτι περαν του απολυτου μεγεθους του βαρους κυριαρχο ρολο παιζει το πως και που ειναι κατανεμημενο αυτο Ενα gs για παραδειγμα με τα βυζια εξω ειναι μαλλον πολυ πιο αναλαφρο απο το ΤΑ και ας ειναι και καμια 30αρια κιλα βαρυτερο

Και αν φυγουμε απο το κεφαλαιο βαρος τεραστιο ρολο παιζει και ο ογκος και που βρισκεται συγκεντρωμενος αυτος, το πως και σε ποιες στροφες αποδιδει ο κινητηρας την ωφελιμη για το χωμα δυναμη, το στησιμο, η θεση οδηγησης, κλπ, κλπ Και αν μπουμε και σε "λεπτομερειες" τοτε μεγαλο κατα περισταση παιζουν τα μασπιε και θεση τους το πλατος της σελας, η κλιση του τιμονιου κλπ, κλπ,
Και παλι αφηνω εξω αναρτησεις, φρενα, πλαισιο και αλλα ζωτικης σημασιας για την οδηγηση υποσυνολα της μοτοσυκλετας

Τελικα ρε φιλε -θα πεταχτει ο τυπος απο την γαλαρια- πολλα μας ειπες και τιποτα δεν μας ειπες! Πανε τελικα οι χοντρες κυριες χωμα;
Πανε θα απαντησω αρκει καποιος να τις παει
Αλλα τελικα ισως το θεμα να μην ειναι μονο αν πανε, αλλα κυριως σε τι ειδος χωμα, για ποσο και με ποιο τιμημα πανε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μα είπαμε.. φυσικά πάνε!!

Απλά οι 10+ πόντοι χαμηλότερο Ground Clearance απο ένα enduro-ψευδο enduro, τα 60-70 κιλά περισσότερο βάρος και στην περιπτωση του GS τα βυζιά του Boxer θα περιορίσουν τα δυσκολότερα κομμάτια και σε κάποιες περιπτώσεις θα καταστήσουν κομμάτια ΑΔΙΑΒΑΤΑ.

Όταν θες 4 άτομα να ξεκολλήσεις ένα μεγάλο on-off απο λάσπη ή απο κάποιο περίεργο πεσιμο δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο.

Δεν είναι επίσης τυχαίο πως αν μπεις στο advride.com θα δεις πως τα πιο συνηθισμένα μηχανάκια για αυτούς που ταξιδεύουν χώμα είναι τα μονοκύλινδρα. Εκεί μοσχοπουλιόνται κάτι KLR π.χ. Δεν τα παίρνουν τυχαία οι άνθρωποι έχουν λεφτά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κωστή μου καλέ κι όλοι καλοί μου φίλοι εντουράδες......
Όλα αυτά πρέπει να τα δεις και υπό το ανάλογο πρίσμα.
Έχει δίκιο ο γράφων το άρθρο, αν σκεφτείς τι κάνεις μ' ένα μηχανάκι που ξεκινάς από Αθήνα και φτάνεις Πρέσπες μέσω ασφάλτου και χώματος, ενίοτε δικάβαλος και πάντα με μπαγκάζια.....
Με ένα Άφρικα κάποτε, κάτι αντίστοιχο ήταν ζόρι (είχα και ξέρω, γι αυτό τη φέρνω παράδειγμα), με το GS είναι διασκέδαση. Φαντάζομαι διασκέδαση είναι και μ' ένα 1190, ή με το νέο Άφρικα.
Αυτό λέει.
Δεν είπε ότι θα τρέξει στην Ε3 με το 1190 ή με το LC.
Tην πρόοδο στην κατηγορία προσπαθεί να δείξει, κάπως εμφατικά είναι η αλήθεια, αλλά αυτό δεν είναι κακό. Αρκεί να έχουμε στο νου μας "το θέμα μας" και να μη βγαίνουμε εκτός θέματος.
Δεν είναι μικρό πράγμα να ταξιδεύεις με φουλ φορτίο άνετα και γρήγορα στην άσφαλτο και να πηγαίνεις παντού, έστω και προσεκτικά και με μικρή σχετικά ταχύτητα, σε όποια χωμάτινη διαδρομή θες!
Είπαμε, αν μπορείς να έχεις 2 ή και πιο πολλά μηχανάκια, μια χαρά.
Αν έχεις 1 και μόνο αυτό μπορείς, πλέον δεν είναι και τόσο θέμα. Σαφώς θα κοστίσει παραπάνω μια πτώση και οι γρατζουνιές δεν κοσμούν τα πανάκριβα πλαστικά, ως άλλα παράσημα (που το κάνουν σ' ένα εντούρο), αλλά αυτός είναι κι ο μόνος πραγματικός συμβιβασμός.
Υπάρχουν κι άλλοι συμβιβασμοί, οδηγικοί. Δε θα κάνεις άλμα 15 μέτρα στο 1ο γιαμπ μ' ένα LC ή μ' ένα 1190. Ούτε θα περάσεις το νεροφάγωμα σαν να μην υπάρχει, όπως θα το έκανες μ' ένα WRF 450. Αλλά με τα μικρά, απλώς δεν πάς Πρέσπες καβάλα ;) Με τρέιλερ θα τα πας ;) Οπότε εύκολα συμβιβάστηκα -προσωπικά πάντα- με αυτούς τους περιορισμούς.
Κατα πρωτον ποτε (δυστυχως) δεν ημουν εντουρας Μαλιστα δεν εχω ιδεα απο εντουρο οδηγηση Ον οφ ψηλοφτερα ειχα παντα της κατηγοριας που λεει ο tc drift παραπανω, μεχρι που πηρα την μασουνα το ΤΑ
Κατα δευτερον στα αυτονοητα που γραφεις προφανως συμφωνω Αλλα στο κειμενο που ανεβασε ο jocker-t αναφερεται ξεκαθαρα οτι το μεγαλο βαρος ειναι πλεονεκτημα στην γρηγορη οδηγηση και την απολαυση των μαστοδοντων στο χωμα
Και πως να το κανουμε δεν ειναι καθολου διασκεδαστικο να παλευεις για παραδειγμα να στριψεις το τανκερ οταν η στροφη σου ηρθε πιο γρηγορα απ' οτι υπολογιζες ἠ οταν ιδρωνεις απο το αγχος την στιγμη που στην σαθρη με πετρες κατηφορα αυτο το πραγμα αντι να κοψει οταν τσιμπας τα φρενα σβαρναει χωρις σταματημο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πράγματι ένα ΄΄καθαρόαιμο΄΄ Enduro π.χ. το EXC 450 Που είχα επειδή είχε πολεμικό πλαίσιο και αναρτήσεις στα ανοιχτά κομμάτια ήταν αρκετά νευρικό. Στο συγκεκριμένο είχα πάνω και ένα Stabilizer της Scott που δούλευε υπερωρίες σε κάτι δύσκολα ανοιχτά.

Αν όμως φύγουμε απο τα καθαρόαιμα enduro και συζητάμε πάλι για εκδρομικό χώμα και και πάμε σε κατασκευές όπως αυτό που έχω τώρα το TTR600 η ενδεχομένως ένα 640 ή ακόμα και ένα DR 650 τα οποία είναι σαφώς πιο φιλικά σε στήσιμο και σαφώς πιο μαλακά και με 60-70 κιλά λιγότερα απο μεγάλα on-off τότε δεν υπάρχει αμφιβολία πως η χρυσή τομή είναι ένα ψευδο-enduro μονοκύλινδρο μεσαίου κυβισμού αν θέλουμε να τα κάνουμε όλα και έχουμε σαν προτεραιότητα το χώμα.

Ακόμα και το πολεμικό και ικανότερο όλων 990 ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει στιν ίδιο ρυθμό και αυτό είναι απλή φυσική (κιλά).

Συγκεκριμένα πέρισυ που είχαμε κάνει στο πάλαι ποτέ mototrail ένα φιλικό αγώνα σε ένα χωμάτινο εύκολο πιστάκι που ο γρήγορος γύρος ήταν κάπου ένα λεπτό και κάτι. Εγώ τότε είχα το XR 250 και στην πίστα αν πάρω παράδειγμα τον postman τότε που είχε το 990 και είναι και χεράς καλός ποτέ δεν μπόρεσε να φάει λιγότερο απο 7-8 δευτερόλεπτα στο γύρο.

Όταν φτάνεις στη στροφή και στα φρένα και στο μπάσιμο, τα 60-70 κιλά παραπάνω θα δημιουργήσουν αντίστοιχες δυνάμεις στα ελαστικά, στην δυνατοτητα πρόσφυσης, τοποθέτησης κλπ.

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ κι εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να φτάσω τον άλλο φίλο τότε με το EXC 450 07' που είχε και έγραφε 5-6 δευτερόλεπτα κάτω τον γύρο.

Δεν έχεις On-Off μεγάλου κυβισμού επειδή θες να χεις το γρηγορότερο στο χώμα αλλά επειδή θες να χεις ένα ικανό τουρίστα που θα πάει άνετα και με ασφάλεια στο χώμα. Εγώ που θέλω να πάω γρηγορότερα στο χώμα πήρα το TTR ξέροντας πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε ασφαλτινα ταξίδια και δικάβαλα και σε τελικές με τον ίδιο τρόπο σε καμία περίπτωση.
Τι σχέση έχουν όλα τα παραπάνω, με τη βόλτα????
Κάπου το χάνουμε.....
Εντός θέματος είπαμε :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι σχέση έχουν όλα τα παραπάνω, με τη βόλτα????
Κάπου το χάνουμε.....
Εντός θέματος είπαμε :)
πιο πολυ εντος θεματος δεν γινεται!:happy:

εγω σε οσες βολτες εχω παει στη ζωη μου παντα θα ερθει η ωρα που θα παω ταπα ανασκελα να διασκεδασω οδηγηση. το δικο μου γουστο ειναι η οδηγηση και η γαρνιτουρα ειναι τα τοπια η φυση.

αν ηταν διαφορετικα θα μπορουσα να ειχα π.χ. ενα kle 500 και παλι να φχαριστιεμαι εκδρομη.

επελεξα ομως ενα στημμενο και ελαφρυ μηχανακι με παραχωρησεις στην ασφαλτο για να κοπανιεμαι με ολα στο χωμα.

και το ιδιο θα κοπανιομουνα αμα ειχα απο τις συνθηκες βαρυτερο ον οφφ και θα χρειαζομουνα ποκυ περισοτερη προσπαθεια,παντα θ πηγαινα πιο αργα καξ παντα θα πληρωνα πιι ακριβα τη νυφη στις πτωσεις.

αν με ρωτησει καποιος ευθεως λοιπον γιατι οχι gs η 990 θα του πω γιατι με τα ιδια λεφτα bandit και ttr. αντι ενα για ολα και λιγο απο ολα ενα street για δρομο κΙ ενα εντουρο για χωμα.

προσωπικη μου γνωμη που την ακολουθω χρονια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτές οι κουβέντες δεν τελειώνουν ποτέ. Το χώμα ο καθένας το βλέπει με τον δικό του τρόπο αλλά και το ζυγίζει με την δική του εμπειρία.

Κάτι εύκολο για κάποιον, φαίνεται βουνό σε κάποιον άλλο. Όλα λοιπόν είναι σχετικά και υπό αυτό τον κανόνα δεν μπορεί να ξεφύγει και η καταλληλότητα μιας μοτοσυκλέτας ειδικά όταν μιλάμε για μια πολυτάλαντη ον - οφ. Βάλτε μέσα και το οικονομικό στρίμωγμα που δεν επιτρέπει 2 ή 3 μοτοσυκλέτες και έδεσε το γλυκό.

Aυτή η κουβέντα είναι ατέρμονη και κατά βάθος Φροϋδική. Eίναι σα να κουβεντιάζουμε πιο είδος γυναίκας είναι πιο κατάλληλο για βρώμικο sex.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
... Eίναι σα να κουβεντιάζουμε πιο είδος γυναίκας είναι πιο κατάλληλο για βρώμικο sex.
Eυκολάκι η απάντηση...αλλά δεν απαντώ ,γιατί θα είμαι εκτός θέματος . . . :D

Οσο για το "Θέμα"....συνεχίστε να τις "μετράτε". :p
 
Top Bottom