Αμα εισαι πλοηγος...θα παμε...Σε αυτο το θρεντ ειναι που την μετραμε; (την ταχυτητα)
Αντε ρε τραβατε καμια βολτα
Παντως οι ωραιοτερες ιστοριες μιλανε για πολυ μικρες και τσαχπινιαρικες...Σε αυτο το θρεντ ειναι που την μετραμε; (την ταχυτητα)
Αντε ρε...
Παρομοια...περιπτωση...ααα... και μια συγκριση με τα μικραΠαντως οι ωραιοτερες ιστοριες μιλανε για πολυ μικρες και τσαχπινιαρικες...
...οπου η μεση ταχυτητα ειναι κατω απο 8-9 χαω και το περασμα ειναι που μετραει το τσαγανο,η παρεα,ο χειρισμος,η μηχανη,η εμπειρια,η θεληση,το ρισκο,η ψυχη,ο τρομος......ολα... και παρα την κουραση(πολλη κουραση)αυτο το χαμογελο οταν φθανεις απο την αλλη μερια καταϊδρωμενος και ξεφυσωντας ακουμπας το χερι να χαϊδεψεις τη μηχανη σου...δεν μετριεται με τιποτα!!!
Δεν θα σχολιασω αν ισχυει το παραπανω και αν ναι γιατι και υπο ποιες συνθηκες αλλα θα ρωτησω: Ποιος τα λεει αυτα;
Δεν θυμάμαι ποιος γράφει τα editorial του MOTO.Δεν θα σχολιασω αν ισχυει το παραπανω και αν ναι γιατι και υπο ποιες συνθηκες αλλα θα ρωτησω: Ποιος τα λεει αυτα;
Γιατι και το ποιος τα λεει εχει την σημασια του
1+1=132????????????????????
Μαλιστα!Δεν θυμάμαι ποιος γράφει τα editorial του MOTO.
O Kαραχάλιος?
Το συγκεκριμένο editorial αφορά το MEGA ON/OFF που κανουν καθε χρονο.
Μαλιστα!
Και αφου ο συντακτης του εντιτοριαλ ενος μοτοπεριοδικου κατα τεκμηριο μονο ασχετος δεν ειναι τοτε εγω, καταληγω στο εξης:
Οτι ειτε αυτο που εγραψε για το βαρος το εγραψε "στο ποδι" και χωρις να αναφερθει σε ''λεπτομερειες" οπως πχ οτι αυτο πραγματι συμβαινει σε ευθειες και εφοσον φυσικα ο χωματοδρομος πρεισσοτερο σε κακη ασφαλτο παραπεμπει, ειτε υπαρχει και συνεχεια στο αρθρο που τεκμηριωνει με σοβαρα επιχειρηματα αυτην την εκ πρωτης οψεως γενικη μπουρδα Πχ αναφορα στο μεγαλο μεταξονιο των ον οφ μοτοσυκλετων, στην μεγαλη καστερ κ.α
Και δηλαδη, οχι τιποτα αλλο, αλλα επειδη αναφερεται στην απολαυση της οδηγησης (ετσι γενικα)στο χωμα με μια βαρια ον οφ ας μας πει και πως επηρεαζει το μεγαλο βαρος την μοτοσυκλετα στις χωματινες στροφες ειδικα αν καποιος "χασει" καποιον ή και τους δυο τροχους
Πράγματι ένα ΄΄καθαρόαιμο΄΄ Enduro π.χ. το EXC 450 Που είχα επειδή είχε πολεμικό πλαίσιο και αναρτήσεις στα ανοιχτά κομμάτια ήταν αρκετά νευρικό. Στο συγκεκριμένο είχα πάνω και ένα Stabilizer της Scott που δούλευε υπερωρίες σε κάτι δύσκολα ανοιχτά.
Κατα πρωτον ποτε (δυστυχως) δεν ημουν εντουρας Μαλιστα δεν εχω ιδεα απο εντουρο οδηγηση Ον οφ ψηλοφτερα ειχα παντα της κατηγοριας που λεει ο tc drift παραπανω, μεχρι που πηρα την μασουνα το ΤΑΚωστή μου καλέ κι όλοι καλοί μου φίλοι εντουράδες......
Όλα αυτά πρέπει να τα δεις και υπό το ανάλογο πρίσμα.
Έχει δίκιο ο γράφων το άρθρο, αν σκεφτείς τι κάνεις μ' ένα μηχανάκι που ξεκινάς από Αθήνα και φτάνεις Πρέσπες μέσω ασφάλτου και χώματος, ενίοτε δικάβαλος και πάντα με μπαγκάζια.....
Με ένα Άφρικα κάποτε, κάτι αντίστοιχο ήταν ζόρι (είχα και ξέρω, γι αυτό τη φέρνω παράδειγμα), με το GS είναι διασκέδαση. Φαντάζομαι διασκέδαση είναι και μ' ένα 1190, ή με το νέο Άφρικα.
Αυτό λέει.
Δεν είπε ότι θα τρέξει στην Ε3 με το 1190 ή με το LC.
Tην πρόοδο στην κατηγορία προσπαθεί να δείξει, κάπως εμφατικά είναι η αλήθεια, αλλά αυτό δεν είναι κακό. Αρκεί να έχουμε στο νου μας "το θέμα μας" και να μη βγαίνουμε εκτός θέματος.
Δεν είναι μικρό πράγμα να ταξιδεύεις με φουλ φορτίο άνετα και γρήγορα στην άσφαλτο και να πηγαίνεις παντού, έστω και προσεκτικά και με μικρή σχετικά ταχύτητα, σε όποια χωμάτινη διαδρομή θες!
Είπαμε, αν μπορείς να έχεις 2 ή και πιο πολλά μηχανάκια, μια χαρά.
Αν έχεις 1 και μόνο αυτό μπορείς, πλέον δεν είναι και τόσο θέμα. Σαφώς θα κοστίσει παραπάνω μια πτώση και οι γρατζουνιές δεν κοσμούν τα πανάκριβα πλαστικά, ως άλλα παράσημα (που το κάνουν σ' ένα εντούρο), αλλά αυτός είναι κι ο μόνος πραγματικός συμβιβασμός.
Υπάρχουν κι άλλοι συμβιβασμοί, οδηγικοί. Δε θα κάνεις άλμα 15 μέτρα στο 1ο γιαμπ μ' ένα LC ή μ' ένα 1190. Ούτε θα περάσεις το νεροφάγωμα σαν να μην υπάρχει, όπως θα το έκανες μ' ένα WRF 450. Αλλά με τα μικρά, απλώς δεν πάς Πρέσπες καβάλα Με τρέιλερ θα τα πας Οπότε εύκολα συμβιβάστηκα -προσωπικά πάντα- με αυτούς τους περιορισμούς.
Τι σχέση έχουν όλα τα παραπάνω, με τη βόλτα????Πράγματι ένα ΄΄καθαρόαιμο΄΄ Enduro π.χ. το EXC 450 Που είχα επειδή είχε πολεμικό πλαίσιο και αναρτήσεις στα ανοιχτά κομμάτια ήταν αρκετά νευρικό. Στο συγκεκριμένο είχα πάνω και ένα Stabilizer της Scott που δούλευε υπερωρίες σε κάτι δύσκολα ανοιχτά.
Αν όμως φύγουμε απο τα καθαρόαιμα enduro και συζητάμε πάλι για εκδρομικό χώμα και και πάμε σε κατασκευές όπως αυτό που έχω τώρα το TTR600 η ενδεχομένως ένα 640 ή ακόμα και ένα DR 650 τα οποία είναι σαφώς πιο φιλικά σε στήσιμο και σαφώς πιο μαλακά και με 60-70 κιλά λιγότερα απο μεγάλα on-off τότε δεν υπάρχει αμφιβολία πως η χρυσή τομή είναι ένα ψευδο-enduro μονοκύλινδρο μεσαίου κυβισμού αν θέλουμε να τα κάνουμε όλα και έχουμε σαν προτεραιότητα το χώμα.
Ακόμα και το πολεμικό και ικανότερο όλων 990 ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει στιν ίδιο ρυθμό και αυτό είναι απλή φυσική (κιλά).
Συγκεκριμένα πέρισυ που είχαμε κάνει στο πάλαι ποτέ mototrail ένα φιλικό αγώνα σε ένα χωμάτινο εύκολο πιστάκι που ο γρήγορος γύρος ήταν κάπου ένα λεπτό και κάτι. Εγώ τότε είχα το XR 250 και στην πίστα αν πάρω παράδειγμα τον postman τότε που είχε το 990 και είναι και χεράς καλός ποτέ δεν μπόρεσε να φάει λιγότερο απο 7-8 δευτερόλεπτα στο γύρο.
Όταν φτάνεις στη στροφή και στα φρένα και στο μπάσιμο, τα 60-70 κιλά παραπάνω θα δημιουργήσουν αντίστοιχες δυνάμεις στα ελαστικά, στην δυνατοτητα πρόσφυσης, τοποθέτησης κλπ.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ κι εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να φτάσω τον άλλο φίλο τότε με το EXC 450 07' που είχε και έγραφε 5-6 δευτερόλεπτα κάτω τον γύρο.
Δεν έχεις On-Off μεγάλου κυβισμού επειδή θες να χεις το γρηγορότερο στο χώμα αλλά επειδή θες να χεις ένα ικανό τουρίστα που θα πάει άνετα και με ασφάλεια στο χώμα. Εγώ που θέλω να πάω γρηγορότερα στο χώμα πήρα το TTR ξέροντας πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε ασφαλτινα ταξίδια και δικάβαλα και σε τελικές με τον ίδιο τρόπο σε καμία περίπτωση.
πιο πολυ εντος θεματος δεν γινεται!Τι σχέση έχουν όλα τα παραπάνω, με τη βόλτα????
Κάπου το χάνουμε.....
Εντός θέματος είπαμε
Eυκολάκι η απάντηση...αλλά δεν απαντώ ,γιατί θα είμαι εκτός θέματος . . .... Eίναι σα να κουβεντιάζουμε πιο είδος γυναίκας είναι πιο κατάλληλο για βρώμικο sex.