Passepartout ή καλύτερα Πασπαντού αναζήτηση

papiobios

Μέλος
Όνομα
Aμπνταλα
Μοτό
Caponord 1000
Kaze-r
Kle 500
Δεν ξέρω πολλά από χώμα αλλά για διπλή χρήση και ελαφρύ να μην το φοβάμαι θα επερνα το κτμακι το adv το μικρό. Βέβαια εγώ θα το πήγαινα πολύ χαλαρά στο χώμα και θα με κάλυπτε για άγρια εντουραδα με τούμπες και τέτοια δε ξέρω μη κλαις τα πλαστικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί τα 130-150 κιλά να θεωρούνται πολλά για μονοπατάδες σε ερασιτεχνικό ρυθμό; Τότε μήπως τα 40-50 άλογα στο τροχό (βλ. 450-500) δε θεωρούνται αναλόγως πολλά για έναν "ερασιτέχνη" που θα δει τα χέρια του να μακραίνουν μερικά εκατοστά;
Δεν έχει καμία -αλλά καμία- σχέση η καβάλα σε ένα καθαρόαιμο με αυτήν πάνω σε ένα On/Off. Άλλο τι νομίζουμε όταν κάνουμε μια στατική καβάλα, άλλο τι συμβαίνει όταν το μοτέρ δουλεύει και η μοτό κυλάει. Σίγουρα σε επιμέρους δύσκολα κομμάτια δίνει λύσεις σχεδόν μόνο του... αλλά μετά από 2 ώρες θα είσαι "χώμα" αν δεν είσαι εξοικειωμένος και δε κάνεις τακτική χρήση.

Νομίζω πως αυτό με τα κιλά είναι περισσότερο στο μυαλό σου παρά πραγματικότητα.
Σιγά μην είναι δύσκολο να σηκωθεί π.χ. το CRF300L μετά από πτώση. Το δικό μου με γεμάτο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων και με όλα τα έξτρα που του έχω βάλει, το ζύγισα περίπου στα 152 κιλά. Στο βουνό βγαίνω συνήθως με 8-9 λίτρα, άρα περίπου στα 148 κιλά. Από τούμπες άλλο τίποτα και ποτέ δε ζορίστηκα να το σηκώσω (50ρης επίσης ηλικιακά). Δε μιλάμε να έχει καταλήξει η μηχανή στο γκρεμό. Ούτε στα μονοπάτια ζορίστηκα ποτέ αλλά ο ρυθμός είναι εκδρομικός.
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι μεγάλες αποστάσεις μια χαρά είναι το CRF300L με τις αναρτήσεις που έχει.
Για να κάνεις τις αναρτήσεις να δουλέψουν σωστά σε ένα καθαρόαιμο πρέπει να το "πηγαίνεις"... πίσω από τη θεωρία υπάρχει και πράξη. Αν βρεις τρόπο να πάρεις μια βόλτα στο βουνό με ένα τέτοιο θα καταλάβεις πολλά.
Αν πάλι περιστασιακά σε ενδιαφέρουν οι μεγαλύτερες αποστάσεις τα 690/701 είναι μια χαρούλα και μόλις κάνεις 2-3 βολτίτσες και οι μονοπατάδες θα έρθουν.

Αν είσαι αποφασισμένος να πηγαίνεις τουλάχιστον 3 φορές το μήνα για μονοπατάδες τότε αρχίζεις και κοιτάς προς καθαρόαιμα μεριά κάπως πιο ζεστά.

Πολύ γενικά και πολύ στρογγυλεμένα κάπως έτσι έχουν τα πράγματα. Σύμφωνα με αυτά που περιγράφεις για τον εαυτό σου, από καινούρια μοντέλα θα πήγαινα μεταξύ CRF300L/Rally, KLX300 ή 690/701. Υπάρχει μεγάλη διαφορά ακόμη και μεταξύ τους φυσικά, όπως έγραψα όλα είναι θέμα χρήσης. Σε μεταχειρισμένα υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Γιατί τα 130-150 κιλά να θεωρούνται πολλά για μονοπατάδες σε ερασιτεχνικό ρυθμό; Τότε μήπως τα 40-50 άλογα στο τροχό (βλ. 450-500) δε θεωρούνται αναλόγως πολλά για έναν "ερασιτέχνη" που θα δει τα χέρια του να μακραίνουν μερικά εκατοστά;
Δεν έχει καμία -αλλά καμία- σχέση η καβάλα σε ένα καθαρόαιμο με αυτήν πάνω σε ένα On/Off. Άλλο τι νομίζουμε όταν κάνουμε μια στατική καβάλα, άλλο τι συμβαίνει όταν το μοτέρ δουλεύει και η μοτό κυλάει. Σίγουρα σε επιμέρους δύσκολα κομμάτια δίνει λύσεις σχεδόν μόνο του... αλλά μετά από 2 ώρες θα είσαι "χώμα" αν δεν είσαι εξοικειωμένος και δε κάνεις τακτική χρήση.

Νομίζω πως αυτό με τα κιλά είναι περισσότερο στο μυαλό σου παρά πραγματικότητα.
Σιγά μην είναι δύσκολο να σηκωθεί π.χ. το CRF300L μετά από πτώση. Το δικό μου με γεμάτο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων και με όλα τα έξτρα που του έχω βάλει, το ζύγισα περίπου στα 152 κιλά. Στο βουνό βγαίνω συνήθως με 8-9 λίτρα, άρα περίπου στα 148 κιλά. Από τούμπες άλλο τίποτα και ποτέ δε ζορίστηκα να το σηκώσω (50ρης επίσης ηλικιακά). Δε μιλάμε να έχει καταλήξει η μηχανή στο γκρεμό. Ούτε στα μονοπάτια ζορίστηκα ποτέ αλλά ο ρυθμός είναι εκδρομικός.
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι μεγάλες αποστάσεις μια χαρά είναι το CRF300L με τις αναρτήσεις που έχει.
Για να κάνεις τις αναρτήσεις να δουλέψουν σωστά σε ένα καθαρόαιμο πρέπει να το "πηγαίνεις"... πίσω από τη θεωρία υπάρχει και πράξη. Αν βρεις τρόπο να πάρεις μια βόλτα στο βουνό με ένα τέτοιο θα καταλάβεις πολλά.
Αν πάλι περιστασιακά σε ενδιαφέρουν οι μεγαλύτερες αποστάσεις τα 690/701 είναι μια χαρούλα και μόλις κάνεις 2-3 βολτίτσες και οι μονοπατάδες θα έρθουν.

Αν είσαι αποφασισμένος να πηγαίνεις τουλάχιστον 3 φορές το μήνα για μονοπατάδες τότε αρχίζεις και κοιτάς προς καθαρόαιμα μεριά κάπως πιο ζεστά.

Πολύ γενικά και πολύ στρογγυλεμένα κάπως έτσι έχουν τα πράγματα. Σύμφωνα με αυτά που περιγράφεις για τον εαυτό σου, από καινούρια μοντέλα θα πήγαινα μεταξύ CRF300L/Rally, KLX300 ή 690/701. Υπάρχει μεγάλη διαφορά ακόμη και μεταξύ τους φυσικά, όπως έγραψα όλα είναι θέμα χρήσης. Σε μεταχειρισμένα υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
Ευχαριστώ για το input και σωστα τα λες, γενικα συμφωνω :friendship:

Το βαρος δεν το κοιτάω απο θεμα να το σηκώσω αν πέσει, αυτο ειναι το λιγότερο και δεν με απασχολει :rolleyes:
Αλλωστε εχω βρεθει σε αντιστοιχες περιπτώσεις με το DRZ, ακομα και εγκλωβισμένος απο κατω ή με πλάτη δέντρο και στήθος αγκαλια DRZ :ha

To βαρος το κοιτάω απο θεμα ευκολίας επιτόπιου χειρισμου σε δύσκολα κομάτια/εμπόδια, στα ανηφορικά κομάτια αλλά και ευκολία κουτρουβαλίσματος σε κατηφόρια, καθοτι μικρότερο βαρος/μαζα πιο ευκολοδιαχείριστο. Οσο για τις βολτες, δεν ειναι οτι θα βγαινω καθε ΣΚ αλλα 2 φορες τον μηνα ειναι ενας ρεαλιστικος στόχος.

Τωρα στο θεμα, ενας εμπειρος θα παει με οτι του δωσεις, η ερώτηση ειναι αναφορικά με το τι βοηθάει τον μη εχων την τεχνική.

Γιατι αν δεν εχεις την τεχνική τοτε και κουράζεσαι και δεν τα καταφέρενεις.
ΠΧ, μου εκανε εντύπωση ποση διαφορα κάνει να έχεις παντα το ενα ποδι πανω στο μασπιέ και ας ειναι δύσκολη περιπτωση και οχι και τα 2 κάτω.

Οσο για μηχανακι, τα αλογα τα "διαχειρίζεσαι" αν εχουν ομαλη απόδοση ενω το βαρος θα ειναι παντα εκει.
Αρα δεν ψαχνω τα αλογα αλλα το ελαφρύ με το θεμα να ειναι οτι τα ελαφρυα ερχονται με άλογα.

Το CRF300L το είδα internetika αλλα ειναι κοντα στα κιλα του 690 και θεωρω οτι απο θεμα περιφεριακών και σεταρίσματος ειναι υποδεέστερο απο το 690 - ΟΚ και φθηνότερο.

Προς το παρον χαζευω το νεο ΤΕ300i που ναι ειναι 2Τ αλλα ειναι full injection και ως 2Τ δεν εχει το βραχνα της συντήρησης του FE350 με αυτονομία 100-120 χιλ, δοχείο λαδιου που βγάζει 6-7 ντεπόζιτα και ροπη εχω και 2 χαρτες να πας πιο χαλαρα. Ειχα 2Τ 250 ΚΤΜ και ολοι λενε οτι το 300 ειναι πιο τεμπέλικο και βοηθαει με την ροπη σε σχεση με το 250 που θελει κυνηγι ψηλά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ευχαριστώ για το input και σωστα τα λες, γενικα συμφωνω :friendship:

Το βαρος δεν το κοιτάω απο θεμα να το σηκώσω αν πέσει, αυτο ειναι το λιγότερο και δεν με απασχολει :rolleyes:
Αλλωστε εχω βρεθει σε αντιστοιχες περιπτώσεις με το DRZ, ακομα και εγκλωβισμένος απο κατω ή με πλάτη δέντρο και στήθος αγκαλια DRZ :ha

To βαρος το κοιτάω απο θεμα ευκολίας επιτόπιου χειρισμου σε δύσκολα κομάτια/εμπόδια, στα ανηφορικά κομάτια αλλά και ευκολία κουτρουβαλίσματος σε κατηφόρια, καθοτι μικρότερο βαρος/μαζα πιο ευκολοδιαχείριστο. Οσο για τις βολτες, δεν ειναι οτι θα βγαινω καθε ΣΚ αλλα 2 φορες τον μηνα ειναι ενας ρεαλιστικος στόχος.

Τωρα στο θεμα, ενας εμπειρος θα παει με οτι του δωσεις, η ερώτηση ειναι αναφορικά με το τι βοηθάει τον μη εχων την τεχνική.

Γιατι αν δεν εχεις την τεχνική τοτε και κουράζεσαι και δεν τα καταφέρενεις.
ΠΧ, μου εκανε εντύπωση ποση διαφορα κάνει να έχεις παντα το ενα ποδι πανω στο μασπιέ και ας ειναι δύσκολη περιπτωση και οχι και τα 2 κάτω.

Οσο για μηχανακι, τα αλογα τα "διαχειρίζεσαι" αν εχουν ομαλη απόδοση ενω το βαρος θα ειναι παντα εκει.
Αρα δεν ψαχνω τα αλογα αλλα το ελαφρύ με το θεμα να ειναι οτι τα ελαφρυα ερχονται με άλογα.

Το CRF300L το είδα internetika αλλα ειναι κοντα στα κιλα του 690 και θεωρω οτι απο θεμα περιφεριακών και σεταρίσματος ειναι υποδεέστερο απο το 690 - ΟΚ και φθηνότερο.

Προς το παρον χαζευω το νεο ΤΕ300i που ναι ειναι 2Τ αλλα ειναι full injection και ως 2Τ δεν εχει το βραχνα της συντήρησης του FE350 με αυτονομία 100-120 χιλ, δοχείο λαδιου που βγάζει 6-7 ντεπόζιτα και ροπη εχω και 2 χαρτες να πας πιο χαλαρα. Ειχα 2Τ 250 ΚΤΜ και ολοι λενε οτι το 300 ειναι πιο τεμπέλικο και βοηθαει με την ροπη σε σχεση με το 250 που θελει κυνηγι ψηλά.
Το νέο ΤΕ300i είναι φοβερό αλλά δες και το 300 2Τ της Beta, είναι και τα δύο καταπληκτικά εντούρο.
Τα δύο TPi 300 δίχρονα, ΚΤΜ και Χασκι έχουν εύκολη αυτονομία 120 km σε διαδρομή εντούρο, πολύ σημαντικό αυτό για 2τ.

(Το Beta στην Racing με τις καλές αναρτήσεις kayaba είναι το απόλυτο εντούρο.)
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Το νέο ΤΕ300i είναι φοβερό αλλά δες και το 300 2Τ της Beta, είναι και τα δύο καταπληκτικά εντούρο.
Τα δύο TPi 300 δίχρονα, ΚΤΜ και Χασκι έχουν εύκολη αυτονομία 120 km σε διαδρομή εντούρο, πολύ σημαντικό αυτό για 2τ.

(Το Beta στην Racing με τις καλές αναρτήσεις kayaba είναι το απόλυτο εντούρο.)
Ναι εχω λοκάρει στο ΤΕ300i με τα reviews που εχω διαβάσει και δει.

Απο ΒΕΤΑ βλεπω κυρίως το X TRAINER 300 MY20 2T μιας και το λενε πιο φιλικο σε σχεση με το rr και εχει και αυτο ψεκασμό λαδιού αλλα και ειναι περιπου στα 7 χιλιάριακα
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Ρε Νικο με μπέρδεψες, να αρχίσω γυμναστήριο, να παρω Cr ή καλύτερα να αρχίσω το πλέξιμο :ha
Την περίμενα από χθές την ερώτησή σου για να σου δώσω την απάντηση/συμβουλή που με πρόλαβε και σου έγραψε ο Στέφανος (και με κάλυψε απολύτως).
Με λίγα λόγια πάρε ένα μηχανάκι και εξελίξου πάνω του. (Δε είναι ανάγκη να είναι το εξωτικό, σούπερ ουαου, μηχανάκι)
Για το γυμναστήριο την πήρα την απάντηση μου στην πρωινή σου ανάρτηση. Είπα και'γω, τι διάολο;
Όσο για το πλέξιμο ήταν εικαστικό δρώμενο της δικής μου κατάστασης που μας κλείνουν μέσα από τις 18:00 το κερατό μου:rage::muted:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ευχαριστώ για το input και σωστα τα λες, γενικα συμφωνω :friendship:

Το βαρος δεν το κοιτάω απο θεμα να το σηκώσω αν πέσει, αυτο ειναι το λιγότερο και δεν με απασχολει :rolleyes:
Αλλωστε εχω βρεθει σε αντιστοιχες περιπτώσεις με το DRZ, ακομα και εγκλωβισμένος απο κατω ή με πλάτη δέντρο και στήθος αγκαλια DRZ :ha

To βαρος το κοιτάω απο θεμα ευκολίας επιτόπιου χειρισμου σε δύσκολα κομάτια/εμπόδια, στα ανηφορικά κομάτια αλλά και ευκολία κουτρουβαλίσματος σε κατηφόρια, καθοτι μικρότερο βαρος/μαζα πιο ευκολοδιαχείριστο. Οσο για τις βολτες, δεν ειναι οτι θα βγαινω καθε ΣΚ αλλα 2 φορες τον μηνα ειναι ενας ρεαλιστικος στόχος.

Τωρα στο θεμα, ενας εμπειρος θα παει με οτι του δωσεις, η ερώτηση ειναι αναφορικά με το τι βοηθάει τον μη εχων την τεχνική.

Γιατι αν δεν εχεις την τεχνική τοτε και κουράζεσαι και δεν τα καταφέρενεις.
ΠΧ, μου εκανε εντύπωση ποση διαφορα κάνει να έχεις παντα το ενα ποδι πανω στο μασπιέ και ας ειναι δύσκολη περιπτωση και οχι και τα 2 κάτω.

Οσο για μηχανακι, τα αλογα τα "διαχειρίζεσαι" αν εχουν ομαλη απόδοση ενω το βαρος θα ειναι παντα εκει.
Αρα δεν ψαχνω τα αλογα αλλα το ελαφρύ με το θεμα να ειναι οτι τα ελαφρυα ερχονται με άλογα.

Το CRF300L το είδα internetika αλλα ειναι κοντα στα κιλα του 690 και θεωρω οτι απο θεμα περιφεριακών και σεταρίσματος ειναι υποδεέστερο απο το 690 - ΟΚ και φθηνότερο.

Προς το παρον χαζευω το νεο ΤΕ300i που ναι ειναι 2Τ αλλα ειναι full injection και ως 2Τ δεν εχει το βραχνα της συντήρησης του FE350 με αυτονομία 100-120 χιλ, δοχείο λαδιου που βγάζει 6-7 ντεπόζιτα και ροπη εχω και 2 χαρτες να πας πιο χαλαρα. Ειχα 2Τ 250 ΚΤΜ και ολοι λενε οτι το 300 ειναι πιο τεμπέλικο και βοηθαει με την ροπη σε σχεση με το 250 που θελει κυνηγι ψηλά.
Πιο σημαντικο απο το βαρος, η τουλαχιστον εξισου σημαντικο, ειναι το υψος και οι αναρτησεις. Ενα πιο ψηλο μηχανακι και πιο ελαφρυ με σκληρες αναρτησεις και εκρηκτικο μοτερ το χειριζεσαι πιο δυσκολα στα σιγανα και δυσκολα απο ενα πιο βαρυ πιο χαμηλο και πιο μαλακο που δε θα χοροπηδαει.
Πιστευω δηλαδη πως ενα crf300l ημιαιμο θα ειναι πιο ευκολο απο ενα 450 καθαροααιμο κι ας εχουν σχεδον 30 κιλα διαφορα.
Αν βαλεις τωρα στην εξισωση και ανεση σε εκδρομικη χρηση, νομιζω μονο δυο μηχανακια υπαρχουν και αρχιζουν και τα δυο απο crf300.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Την περίμενα από χθές την ερώτησή σου για να σου δώσω την απάντηση/συμβουλή που με πρόλαβε και σου έγραψε ο Στέφανος (και με κάλυψε απολύτως).
Με λίγα λόγια πάρε ένα μηχανάκι και εξελίξου πάνω του. (Δε είναι ανάγκη να είναι το εξωτικό, σούπερ ουαου, μηχανάκι)
Για το γυμναστήριο την πήρα την απάντηση μου στην πρωινή σου ανάρτηση. Είπα και'γω, τι διάολο;
Όσο για το πλέξιμο ήταν εικαστικό δρώμενο της δικής μου κατάστασης που μας κλείνουν μέσα από τις 18:00 το κερατό μου:rage::muted:
Συμφωνούμε, ο καθενας με τα θελω, τα μπορω και τις εμπειρίες του !

Οπότε δεν ψαχνω το εξωτικό αλλα αυτο που θα με βολέψει και θα με βοηθήσει, αλλωστε 3ο μηχανακι ειναι οποτε δεν χωράνε συμβιβασμοί.

Οσο για την εξέλιξη, τωρα στα 50 παρα μαλλον εφυγε το τρενο, εγω θελω να ακολουθώ και παλι τον Κ@λοτούμπα στον Υμμητο και ο νοών νοείτο ;)
Αμα εξελιχθώ θα ακολουθώ και το Χελιώτα στα 3 βουνά που πριν 6 χρονια δεν την εβγαλα την διαδρομή :UH:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνούμε, ο καθενας με τα θελω, τα μπορω και τις εμπειρίες του !

Οπότε δεν ψαχνω το εξωτικό αλλα αυτο που θα με βολέψει και θα με βοηθήσει, αλλωστε 3ο μηχανακι ειναι οποτε δεν χωράνε συμβιβασμοί.

Οσο για την εξέλιξη, τωρα στα 50 παρα μαλλον εφυγε το τρενο, εγω θελω να ακολουθώ και παλι τον Κ@λοτούμπα στον Υμμητο και ο νοών νοείτο ;)
Αμα εξελιχθώ θα ακολουθώ και το Χελιώτα στα 3 βουνά που πριν 6 χρονια δεν την εβγαλα την διαδρομή :UH:
Κανένα τρένο δεν έφυγε στα 50, μια χαρά θα είσαι και θα εξελίσσεσαι. Μόνο βόλτες χρειάζεσαι, αυτή τη κουβέντα θα τη θυμηθείς.
Ως προς την επιλογή μη βιαστείς, συζήτα όσο μπορείς και από κοντά με ανθρώπους. Ότι σου δίδεται εκμεταλλεύσου το και καβάλα το έστω και για πλάκα.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι η επιλογή που θα κάνεις να μην είναι τέτοια που μπορεί να σε απομακρύνει αντί να σε φέρει κοντά στο άθλημα. Διακρίνω πως τα πράγματα είναι ακόμη λίγο θολά στο μυαλό σου, θα καθαρίσουν αν δείξεις υπομονή.

Μια επισήμανση. Διαβάζω αυτά που γράφεις για το DRZ που κατ' εμέ είναι μέσα στη πεντάδα των απόλυτων Adventure bike, ειδικά αν μιλάμε για την έκδοση S στην οποία μπορείς να φορτώσεις και 3 πράγματα πιο εύκολα. Μη μένεις στην εντύπωση που έχεις από τα τότε. Πολλά άλλαξαν... κι εσύ άλλαξες. Ξαναδοκίμασε το ΚΑΙ αυτό. Ένα μειονέκτημα του βρίσκω, την απουσία της 6ης ταχύτητας αλλά αυτό θα σε απασχολούσε περισσότερο αν είσαι σιδερόκωλος και ήθελες να κάνεις mix διαδρομές άσφαλτο/χώμα σε μεγάλες αποστάσεις. Ένα άλλο θέμα είναι να βρεθεί και ένα καλό κομμάτι.

Θα σου έλεγα και για κάτι σαν το δικό μου, αλλά είναι σπάνιο να βρεθεί και αν βρεθεί ακόμη πιο σπάνιο είναι να το βρεις σε νορμάλ τιμή (αλλά και αυτό δεν είναι τυχαίο). Ίσως αξίζει να περιμένεις να δεις και το KLX300 αν έρθει-όταν έρθει, αλλά αυτό το λύνεις με ένα τηλέφωνο στη Kawa Ελλάδος.
Γενικά είμαι υπερ του CRF300L έτσι όπως σε βλέπω. Υπάρχουν θέματα για αυτό εδώ μέσα όπως υπάρχουν και βιντεάκια, όπως επίσης υπάρχουν και κάτοχοι, μιλά μαζί τους. thanosxrv και jimmatas είναι αυτοί που μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα.

Τέλος, όπως σου είπα οι ορίζοντες διευρύνονται αν κοιτάξεις και λύσεις μεταχειρισμένων, XR250/400, TTR250, KTM620/640 κ.α.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Κανένα τρένο δεν έφυγε στα 50, μια χαρά θα είσαι και θα εξελίσσεσαι. Μόνο βόλτες χρειάζεσαι, αυτή τη κουβέντα θα τη θυμηθείς.
Ως προς την επιλογή μη βιαστείς, συζήτα όσο μπορείς και από κοντά με ανθρώπους. Ότι σου δίδεται εκμεταλλεύσου το και καβάλα το έστω και για πλάκα.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι η επιλογή που θα κάνεις να μην είναι τέτοια που μπορεί να σε απομακρύνει αντί να σε φέρει κοντά στο άθλημα. Διακρίνω πως τα πράγματα είναι ακόμη λίγο θολά στο μυαλό σου, θα καθαρίσουν αν δείξεις υπομονή.

Μια επισήμανση. Διαβάζω αυτά που γράφεις για το DRZ που κατ' εμέ είναι μέσα στη πεντάδα των απόλυτων Adventure bike, ειδικά αν μιλάμε για την έκδοση S στην οποία μπορείς να φορτώσεις και 3 πράγματα πιο εύκολα. Μη μένεις στην εντύπωση που έχεις από τα τότε. Πολλά άλλαξαν... κι εσύ άλλαξες. Ξαναδοκίμασε το ΚΑΙ αυτό. Ένα μειονέκτημα του βρίσκω, την απουσία της 6ης ταχύτητας αλλά αυτό θα σε απασχολούσε περισσότερο αν είσαι σιδερόκωλος και ήθελες να κάνεις mix διαδρομές άσφαλτο/χώμα σε μεγάλες αποστάσεις. Ένα άλλο θέμα είναι να βρεθεί και ένα καλό κομμάτι.

Θα σου έλεγα και για κάτι σαν το δικό μου, αλλά είναι σπάνιο να βρεθεί και αν βρεθεί ακόμη πιο σπάνιο είναι να το βρεις σε νορμάλ τιμή (αλλά και αυτό δεν είναι τυχαίο). Ίσως αξίζει να περιμένεις να δεις και το KLX300 αν έρθει-όταν έρθει, αλλά αυτό το λύνεις με ένα τηλέφωνο στη Kawa Ελλάδος.
Γενικά είμαι υπερ του CRF300L έτσι όπως σε βλέπω. Υπάρχουν θέματα για αυτό εδώ μέσα όπως υπάρχουν και βιντεάκια, όπως επίσης υπάρχουν και κάτοχοι, μιλά μαζί τους. thanosxrv και jimmatas είναι αυτοί που μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα.

Τέλος, όπως σου είπα οι ορίζοντες διευρύνονται αν κοιτάξεις και λύσεις μεταχειρισμένων, XR250/400, TTR250, KTM620/640 κ.α.
Αρχικα ευχαριστώ και θα χαρω να τα πουμε απο κοντα στο βουνο με την πρωτη ευκαιρια, μιας και δεν ειμαι Ελλαδα.

Το DRZ ειχα το Ε και φυσικα εχω "εξελιχθει" απο τοτε αλλα το εχω αφησει κιολας 5-6 χρονια τωρα που ειμαι εκτος Ελλαδας αφου πηγα πιο πολυ στις γρηγορες ασφάλτινες (επιστροφη στις ριζες που ξεκινήσαμε).

Για εκδρομικο χωμα, οχι μονοπάτι, θελω να δοκιμάσω/συνηθίσω το 1290, αν δω οτι δεν μπορώ τοτε ισως παω σε 701 ή 790 ή Τενεκε700

Το μηχανακι που ψαχνω το θελω με κυριο γνωμονα το μονοπάτι και τα "δυσκολα" για να με βοηθάει

Οσο για την επιλογή, η αποφαση ηταν για το FE350 αλλα με "κόλλησε" η συντήρηση και λαδια καθε 15 ωρες (ελλαδα προτείνουν καθε 10).
Πιστευω οτι το ΤΕ300i ειναι η σωστη επιλογη μιας και δεν εχει συντήρηση ως 2Τ .

Θα παω σημερα να δω και το ΒΕΤΑ Χtrailler 300 αλλα απο οτι εχω καταλαβει δεν ειναι injection οποτε ίσως εχει ενα μειον αλλα εχει σημαντική διαφορά στην τιμη
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
"Το μηχανακι που ψαχνω το θελω με κυριο γνωμονα το μονοπάτι και τα "δυσκολα" για να με βοηθάει "

Με αυτη τη φραση σου, θα σε αποθαρρυνα απο CRF300L κλπ...

Ο λογος ειναι οτι πανε μονοπατια πιο ανετα απο καποιο αλλο μεγαλυτερο μοτο, αλλα δεν αγγιζουν καν την ευκολια ενος FE350 η καποιου αλλου διχρονου σε ζορικα κομματια.
Βεβαια αμα εχεις το ταλεντο και την ορεξη να το πας, θα σε παει και θα παει και γρηγορα αλλα πιστευω οτι εκει που τα συγκεκριμενα μοτοσυκλετακια (CRF, KLX, WR) λαμπουν, ειναι σε ον οφαδες με στενα κομματια και μονοπατια μετριας δυσκολιας + οτι μπορεις να κανεις και οση ασφαλτο θες απροβληματιστα.

Ειμαι και σχετικα αχρηστος στο χωμα (ακομα...!) και φοβαμαι να το πιεσω πολυ το CRF250L γιαυτο σου λεω ισως να κοιταξεις αλλου.
Βεβαια οσες φορες αμφεβαλλα εως τωρα με το δικο μου 250αρι , με διεψευσε. Παντου εχω περασει απο οπου θεωρουσα οτι δεν παει...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
....αλλωστε 3ο μηχανακι ειναι οποτε δεν χωράνε συμβιβασμοί.
Φίλε νομίζω ότι την απάντηση την έχεις ήδη δώσει. Μηχανάκια όπως το CRF300L ή το WR250 σαν του Στέφανου ή το 690 είναι on-OFF, θέλουν να εξυπηρετήσουν και άλλες χρήσεις (γι'αυτό άλλωστε τα πήραν/πήραμε) και άρα ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ μικρότεροι ή μεγαλύτεροι... Αφού χωμάτινα ταξίδια, διάσχιση σε δασικούς και τα λοιπά μπορείς και θα τα κάνεις με το 1290, πάρε κάτι πραγματικά κ@υλερό, όπως τα 2Τ 300 που κοιτάς, για τα πιο ζόρικα - διασκεδαστικά...
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Ειμαι αναμέσα στο BETA Xtrainer 300 και στο Husky T300i :rolleyes:

Λογικα το ΒΕΤΑ θα καλυψει τις αναγκες αλλα το Husky μου φωνάζει "παρε με" :ha
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το ειπες μονος σου παρανω, θα καλυψει τις αναγκες σου και θα μεινουν και ρεστα, αν μιλαμε για καινουργια.

Προσωπικα το ζαχαρωνω και εγω....
Με 7000 , καινουργιο, 300αρι με μιζα δεν νομοζω να βρισκεις.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Το ειπες μονος σου παρανω, θα καλυψει τις αναγκες σου και θα μεινουν και ρεστα, αν μιλαμε για καινουργια.

Προσωπικα το ζαχαρωνω και εγω....
Με 7000 , καινουργιο, 300αρι με μιζα δεν νομοζω να βρισκεις.
Βασικα το Τ300i βγαινει €9600 και το Xtrainer κανα 7500€, μιλαω με πινακίδα ολα κομπλε.

Ο βασικος ενδιασμος για το Xtrainer ειναι αυτα που λενε για την μπροστινη αναρτηση της OLE που ειναι εξαιρετικη σε αργα τεχνικα κομματια αλλα στα λιγο - πολυ πιο γρηγορα απλα δεν δουλευει.

Οποτε αν παμε σε ΒΕΤΑ και μετα πληρώσουμε για αναβαθμιση αναρτησης δεν συμφερει.

Προσωπικά το θελω να με βοηθαει στα δυσκολα αλλα δεν με εχω για πολλα οποτε θα ειναι και πιο γρηγορα κομματια που αν δεν δουλευει σωστα η αναρτηση δεν θα ειναι ευχαριστο.
 
Top Bottom