Ευχαριστώ για το input και σωστα τα λες, γενικα συμφωνω
Το βαρος δεν το κοιτάω απο θεμα να το σηκώσω αν πέσει, αυτο ειναι το λιγότερο και δεν με απασχολει
Αλλωστε εχω βρεθει σε αντιστοιχες περιπτώσεις με το DRZ, ακομα και εγκλωβισμένος απο κατω ή με πλάτη δέντρο και στήθος αγκαλια DRZ
To βαρος το κοιτάω απο θεμα ευκολίας επιτόπιου χειρισμου σε δύσκολα κομάτια/εμπόδια, στα ανηφορικά κομάτια αλλά και ευκολία κουτρουβαλίσματος σε κατηφόρια, καθοτι μικρότερο βαρος/μαζα πιο ευκολοδιαχείριστο. Οσο για τις βολτες, δεν ειναι οτι θα βγαινω καθε ΣΚ αλλα 2 φορες τον μηνα ειναι ενας ρεαλιστικος στόχος.
Τωρα στο θεμα, ενας εμπειρος θα παει με οτι του δωσεις, η ερώτηση ειναι αναφορικά με το τι βοηθάει τον μη εχων την τεχνική.
Γιατι αν δεν εχεις την τεχνική τοτε και κουράζεσαι και δεν τα καταφέρενεις.
ΠΧ, μου εκανε εντύπωση ποση διαφορα κάνει να έχεις παντα το ενα ποδι πανω στο μασπιέ και ας ειναι δύσκολη περιπτωση και οχι και τα 2 κάτω.
Οσο για μηχανακι, τα αλογα τα "διαχειρίζεσαι" αν εχουν ομαλη απόδοση ενω το βαρος θα ειναι παντα εκει.
Αρα δεν ψαχνω τα αλογα αλλα το ελαφρύ με το θεμα να ειναι οτι τα ελαφρυα ερχονται με άλογα.
Το CRF300L το είδα internetika αλλα ειναι κοντα στα κιλα του 690 και θεωρω οτι απο θεμα περιφεριακών και σεταρίσματος ειναι υποδεέστερο απο το 690 - ΟΚ και φθηνότερο.
Προς το παρον χαζευω το νεο ΤΕ300i που ναι ειναι 2Τ αλλα ειναι full injection και ως 2Τ δεν εχει το βραχνα της συντήρησης του FE350 με αυτονομία 100-120 χιλ, δοχείο λαδιου που βγάζει 6-7 ντεπόζιτα και ροπη εχω και 2 χαρτες να πας πιο χαλαρα. Ειχα 2Τ 250 ΚΤΜ και ολοι λενε οτι το 300 ειναι πιο τεμπέλικο και βοηθαει με την ροπη σε σχεση με το 250 που θελει κυνηγι ψηλά.