Pirelli Scorpion Rally STR

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Καλοτάξιδο....
Αναμονή για εντυπώσεις....
Το mt90 το έβαλα και γω πριν λίγες μέρες,σαν safe επιλογή και η αλήθεια είναι οτι μου κλεινε το μάτι το STR....
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολυ ωραιο φαινεται!!! Ημουν ετοιμος να το βαλω αλλα τελικα πηγα στο πιο χωματινο μιας και ερχεται χειμωνας tkc 80 ! Ισως το χτυπησω την ανοιξη αυτο ! Με τι δεικτη ταχυτητας το βγαζει ? Και για που το εβαλες αυριο ? Το βασικοτερο :p
Τo whom it may concern.....


https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorsport/motorcycle/scorpion-rally-str

V=240 max speed

;)
 

ilai

Ταγαρισιος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
Αφου εχει V Αψογα !!! Αν βγαζει και 10.000 χλμ μηπως παρω ενα ζευγαρακι για ασφαλτο
Γεια σου Ηλία!
Επειδή με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο λάστιχο και το ψάχνω, στα δικά μας γύρω στις 6000 χλμ βγάζει το πίσω (απ'οτι διαβάζω στο facebook και advrider).
Αλλά έχει λέει άψογη συμπεριφορά (εκτός από λάσπη).
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
@Srider κοιτά και τα shinko tires 804 και 805
θενξ! τα έχω δει αλλά δεν μπορώ να τα βρω στη Σουηδία...
ούτε αυτά ούτε τα Goldentyres που με ενδιαφέρουν περισσότερο.

Το πιο πιθανό είναι την άνοιξη να αλλάξω σε:
1) Pirelli scorpion rally STR
2) μπροστά TKC80 και πίσω Mitas E07
3) Michelin anakee wild

Πιο πιθανά τα σενάρια 2 και 3 αλλά μπορεί και να επηρεαστώ από τις κριτικές για τα pirelli scorpion rally STR
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Το πιο πιθανό είναι την άνοιξη να αλλάξω σε:
1) Pirelli scorpion rally STR
2) μπροστά TKC80 και πίσω Mitas E07
3) Michelin anakee wild

Πιο πιθανά τα σενάρια 2 και 3 αλλά μπορεί και να επηρεαστώ από τις κριτικές για τα pirelli scorpion rally STR
Γιωργο, ετοιμαζομαι να βαλω την επιλογη 2 στο Αφρικα 1000 και να την τεσταρω το πρωτο σ/κ του Νοεμβρη σε απαιτητικα χωματινα τεραιν αλλα και σε ασφαλτινο ταξιδι - το Mitas κυριως γιατι το μπροστινο TKC80 το ξερω πολυ καλα και ειναι διαμαντι για χρηση σαν αυτη που κανω εγω. Stay tuned! ;)

ΥΓ Δεν ειμαι σιγουρος αν το σεναριο 3 ενδεικνυται για "μονιμα" πανω, το πισω θα φαγωθει σχετικα γρηγορα και δεν ξερουμε ακομη αν το μπροστινο ειναι το ιδιο all rounder με το TKC80.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
θενξ! τα έχω δει αλλά δεν μπορώ να τα βρω στη Σουηδία...
ούτε αυτά ούτε τα Goldentyres που με ενδιαφέρουν περισσότερο.

Το πιο πιθανό είναι την άνοιξη να αλλάξω σε:
1) Pirelli scorpion rally STR
2) μπροστά TKC80 και πίσω Mitas E07
3) Michelin anakee wild

Πιο πιθανά τα σενάρια 2 και 3 αλλά μπορεί και να επηρεαστώ από τις κριτικές για τα pirelli scorpion rally STR

Κάνεις τόσο χώμα στη Σουηδία Γιώργη, που παίζουν ως επιλογές οι 2 και 3?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@Srider κοιτά και τα shinko tires 804 και 805


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κωστή τα έψαξα κι είδα πολύ καλές αναφορές από USA κυρίως.
Εκεί και στην Ασία κυκλοφοράνε. Εσύ θα μας πεις πώς τα βλέπεις και βέβαια σε βάθος χρόνου ;)


ΥΓ: ανοιξε ένα θέμα με αυτά, βάλε φώτο και κανά λινκ. Για να υπάρχουν...., μελέτη ,ψάξιμο κλπ. Εδώ θα χαθούν και δείχνουν ενδιαφέροντα!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
Κάνεις τόσο χώμα στη Σουηδία Γιώργη, που παίζουν ως επιλογές οι 2 και 3?
Όλο και περισσότερο και δυστυχώς πάω μόνος γι'αυτό θέλω κάτι πιο χωμάτινο (για πιο σιγουριά).

Το μπροστά TKC80 κ πίσω mitas 7 δεν είναι κάτι εξτρέμ.

Για τα anakee wild θα συμφωνήσω ότι είναι.

Μπορεί και να χτυπήσω μπρος πίσω τα TKC80.

Έχω χρόνο να αποφασίσω :)
Να'στε καλά να σας διαβάζω και να με μπερδεύετε περισσότερο!!

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλο και περισσότερο και δυστυχώς πάω μόνος γι'αυτό θέλω κάτι πιο χωμάτινο (για πιο σιγουριά).

Το μπροστά TKC80 κ πίσω mitas 7 δεν είναι κάτι εξτρέμ.

Για τα anakee wild θα συμφωνήσω ότι είναι.

Μπορεί και να χτυπήσω μπρος πίσω τα TKC80.

Έχω χρόνο να αποφασίσω :)
Να'στε καλά να σας διαβάζω και να με μπερδεύετε περισσότερο!!

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Μεταξύ TKC & Wild, τα δεύτερα κερδίζουν παντού!!!! Παντού όμως! άσφαλτο, χώμα, λάσπη, παντού ! Και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Μόνο λίγο παραπάνω θόρυβο κάνουν!
Δοκιμασμένα και τα δύο στο μηχανάκι μου, δεν το λέω έτσι!
 

Spyrious

Αρχάριος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,00' TTR250
Πολύ καλή λύση φαίνεται.Με ενδιαφέρει και εμένα πολύ,κυρίως στην βρεγμένη άσφαλτο πως συμπεριφέρεται.Το πίσω Scorpion είναι στα τελειώματα του και ψάχνω αντικαταστατη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Μεταξύ TKC & Wild, τα δεύτερα κερδίζουν παντού!!!! Παντού όμως! άσφαλτο, χώμα, λάσπη, παντού ! Και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Μόνο λίγο παραπάνω θόρυβο κάνουν!
Δοκιμασμένα και τα δύο στο μηχανάκι μου, δεν το λέω έτσι!
Θοδωρη, συνεχιζω στο νημα για τα Wild καθως εδω μιλαμε για τα STR.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
KTM 1190R '16
@giannis1070 έχουμε κάνα νεότερο μετά τη βόλτα? εντυπώσεις?

βασικά ρωτάω (δεν θέλω να σε επηρεάσω με τα παρακάτω) γιατί στο advrider τα εκθειάζουν. Ειδικά οι κάτοχοι R1200GS.
Λένε ότι είναι ανώτερο όχι μόνο από Heidenau, Karoo 3, TKC70, κτλ. αλλά καλύτερο στο χώμα (μερικοί λένε ακόμη και στη λάσπη) από τα TKC80 και Anakee Wild o_O
Με λίγα λόγια λένε τα καλύτερα για On και Off road οδήγηση.
Ααα, και ότι είναι αθόρυβα
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
@giannis1070 έχουμε κάνα νεότερο μετά τη βόλτα? εντυπώσεις?

βασικά ρωτάω (δεν θέλω να σε επηρεάσω με τα παρακάτω) γιατί στο advrider τα εκθειάζουν. Ειδικά οι κάτοχοι R1200GS.
Λένε ότι είναι ανώτερο όχι μόνο από Heidenau, Karoo 3, TKC70, κτλ. αλλά καλύτερο στο χώμα (μερικοί λένε ακόμη και στη λάσπη) από τα TKC80 και Anakee Wild o_O
Με λίγα λόγια λένε τα καλύτερα για On και Off road οδήγηση.
Ααα, και ότι είναι αθόρυβα
Τα εβαλα πριν περιπου 10 ημερες και εχω κανει καμια 700αρια ασφαλτινα και 2-3 χωματινα χιλιομετρα, κροκαλλα επι το πλειστον.

Καθολου βρεγμένο χωμα ή ασφαλτο, οποτε δε μπορω να εκφερω αποψη.

Εχει δεικτη ταχυτητας V δηλ 240χλμ/ω. Μαλακη γομα, θορυβος οσο ενα ασφαλτινο, γρηγορη κορωνα, πολυ καλη πληροφορηση στην ασφαλτο, ομαλο στις αλλαγες κλισεων, καθολου αποτομο και σε βαζει γλυκα στη στροφη.

Μειονεκτημα οτι ειναι αρκετα μαλακο και θα φθαρει γρηγορα, το ποσο γρηγορα εξαρταται το στυλ του αναβατη και ποσο χωμα κανει. Αλλοι λενε για 5Κ, αλλοι για 10.

Στο χωμα θα ελεγα οτι με εξεπληξε, στην κροκαλα το θεωρω εφαμιλλο με το TKC80. Στα υπολοιπα τεραιν δεν ξερω γιατι δεν το εχω παει. Δε νομιζω παντως να ειναι πιο καλο απο το TKC80 ειδικα στις λασπες, μερεντες και μαρμελαδες.

Μεχρι στιγμης θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα του και το συστηνω.

:)

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thleon

Μέλος
Όνομα
Θεόφραστος
Μοτό
BMW F800gs
Σε υψηλές ταχύτητες πως συμπεριφέρεται? Φαντάζομαι βγήκες εθνική.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV 2007
Yamaha Tracer 900 GT
Σε υψηλές ταχύτητες πως συμπεριφέρεται? Φαντάζομαι βγήκες εθνική.
Μου αφησε πολυ καλη εντυπωση δεδομενου οτι ταξιδευα 160-180 απο μεγαρα για ισθμο και το μηχανακι ηταν βραχος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Το πιο πιθανό είναι την άνοιξη να αλλάξω σε:
1) Pirelli scorpion rally STR
2) μπροστά TKC80 και πίσω Mitas E07
3) Michelin anakee wild

Πιο πιθανά τα σενάρια 2 και 3 αλλά μπορεί και να επηρεαστώ από τις κριτικές για τα pirelli scorpion rally STR
Οπως ειπα πιο πανω, σκεφτομουνα την επιλογη 2) αλλα διαβαζω κι'εγω απιστευτες κριτικες για τα Rally STR, καποιοι λενε οτι ειναι καλυτερα στο χωμα απο τα TKC80/Wild, μονο στη λασπη υστερουν o_O Οσο για την ασφαλτο, ολοι γραφουν οτι ειναι φανταστικα για 60/40 λαστιχα. Το πισω φαινεται να διαρκει σχετικα καλα, καποιος ανεφερε οτι εβγαλε 10000χμ σε 1200 GS. Με βαση τα παραπανω, σκεφτομαι και την επομενη επιλογη:

4) μπροστα TKC80 και πισω Scorpion Rally STR (μπροστα TKC80 για καλυτερο τιμονι σε χωματα και λασπες καθως δεν πιστευω οτι το STR ειναι καλυτερο ;))
:thinking:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Η παρακατω φωτο ειναι του πισω μετα απο 10000χμ πανω σε 1200 GS LC και μεγαλο ταξιδι on-off στην Σκανδιναυια.
Ωπερ σημαίνει
1. χαμηλές θερμοκρασίες ασφάλτου
2. πολύ χαμηλά όρια ταχύτητας (τα οποία τηρούνται λόγω συχνών κ αυστηρών ελέγχων)
οπότε ,μην προσπαθήσεις να βγάλεις συμπεράσματα για χρήση σε Ελλάδα + την αγκύλωση που έχεις στον δεξί καρπό σου.
 
Top Bottom