Έφτασε η στιγμή της αλλαγής (
Πωλείται λοιπόν R1200 GS, μοντέλο 2004. Ναι, με σέρβο. Το οποίο δεν έχει βγάλει τίποτα μέχρι τώρα, ίσως λόγω σπάνιας χρήσης μέσα στην πόλη και αλλαγής υγρών (πλήρως) ΚΑΘΕ Μάιο όπως και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. ¨Έχει 71.000 χλμ αφού υπάρχει βεσπάκι για καθημερινό. Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ με θετικές επιδράσεις σε εμφάνιση και ελαστικά μέρη.
Έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις της BMW σε κύκλωμα αντλίας βενζίνης, μουαγιέ κλπ. Πέρασε ΚΤΕΟ τον Ιούλιο του 2019, χωρίς παρατηρήσεις.
Έχουν μπει νέα μπαταρία προ έτους και νέα θερμαινόμενα grips BMW προ 2ετίας. Έχει αλλαχθεί το υλικό στις σέλες.
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά, χωρίς λειτουργικές ατέλειες.
Υπάρχουν όλα τα κλειδιά και τα manual μοτό και συναγερμού. Δίνεται με:
Αν προστεθούν :
Τέλος αν προστεθούν:
Στις φωτογραφίες που θα βάλω θα έχει κι άλλα πράγματα τα οποία όμως θα αφαιρεθούν π.χ. σέλα και σχάρα Adventure, πλαϊνές βάσεις Hepco, carbon πίσω φτερό κλπ.
Πιθανόν να υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης από την Motion στην Μεσογείων καθώς από εκεί θα πάρω το νέο. Θα το μάθω.
Για ότι χρειαστεί μιλάμε.
Χρήστος
Πωλείται λοιπόν R1200 GS, μοντέλο 2004. Ναι, με σέρβο. Το οποίο δεν έχει βγάλει τίποτα μέχρι τώρα, ίσως λόγω σπάνιας χρήσης μέσα στην πόλη και αλλαγής υγρών (πλήρως) ΚΑΘΕ Μάιο όπως και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. ¨Έχει 71.000 χλμ αφού υπάρχει βεσπάκι για καθημερινό. Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ με θετικές επιδράσεις σε εμφάνιση και ελαστικά μέρη.
Έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις της BMW σε κύκλωμα αντλίας βενζίνης, μουαγιέ κλπ. Πέρασε ΚΤΕΟ τον Ιούλιο του 2019, χωρίς παρατηρήσεις.
Έχουν μπει νέα μπαταρία προ έτους και νέα θερμαινόμενα grips BMW προ 2ετίας. Έχει αλλαχθεί το υλικό στις σέλες.
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά, χωρίς λειτουργικές ατέλειες.
Υπάρχουν όλα τα κλειδιά και τα manual μοτό και συναγερμού. Δίνεται με:
- Αυτοκόλλητα carbon σε καλάμια, όργανα, τιμονόπλακα, τάπα ρεζερβουάρ, καπάκια κυλίνδρων.
- Προέκταση μπροστινού φτερού.
- Ζάντες βαμμένες μαύρες με ηλεκτροστατική (ή από μοντέλο 2012).
- Πλαϊνά μεταλλικά καπάκια ρεζερβουάρ βαμμένα μαύρα ομοίως.
- Λευκά όργανα (και τα μαμά).
- Θερμόμετρο στο καπάκι τιμονιού.
- Αποστάτες ανύψωσης στο τιμόνι.
- Led φλάς (και 4 μαύρα κλασικά).
- Προστατευτικό ψυγείου Touratech.
- Προέκταση ADVE στο πάνω φτερό.
- Μπριζάκι BMW στα όργανα.
- Κάγκελα προστασίας κινητήρα BMW.
- Πλαστικά προστατευτικά κυλίνδρων BMW.
- Ποδιές προστασίας επέκταση της μαμά κάτω από τον κινητήρα και στο διπλό στάντ.
- Φιμέ πλαϊνά φλάπς.
- Καλωδίωση με διακόπτη και ρελέ για προβολάκια.
- Αυτοκόλλητα σε διακόπτες οργάνων (εκτός του TRIP).
- Χούφτες από μοντέλο 2012.
- Εξάτμιση από μοντέλο 2012 με χειροποίητη ένωση για καλύτερο ήχο και απροβλημάτιστη λειτουργία.
- Συναγερμός BMW.
Αν προστεθούν :
- Πλαϊνά καλύμματα φέρινγκ Wunderlich Jararaca, με αυξημένο όγκο και θέση για προβολάκια. Πολύ σπάνια, αγορασμένα από Γερμανία 350 ευρώ, δεν βρίσκονται πλέον. (Και τα μαμά BMW βέβαια δίνονται μαζί).
- Προβολάκια Led σε χειροποίητες βάσεις. Δεν είναι καρφί αλλά δίνουν πλάτος στο φώς χαμηλά.
Τέλος αν προστεθούν:
- Top case Vario BMW με την βάση του.
- Πλαϊνές βάσεις βαλιτσών BMW.
Στις φωτογραφίες που θα βάλω θα έχει κι άλλα πράγματα τα οποία όμως θα αφαιρεθούν π.χ. σέλα και σχάρα Adventure, πλαϊνές βάσεις Hepco, carbon πίσω φτερό κλπ.
Πιθανόν να υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης από την Motion στην Μεσογείων καθώς από εκεί θα πάρω το νέο. Θα το μάθω.
Για ότι χρειαστεί μιλάμε.
Χρήστος