95% showaMαλλον wp ή showa.......και χρειαζεται μια επισκευουλα!
Βασει χρονολογιας μοτο και χρωματος ελατηριου.
95% showaMαλλον wp ή showa.......και χρειαζεται μια επισκευουλα!
μεχρι το 2007 τα πιο πολλα ελληνικα gs τα εφεραν με WP.95% showa
Βασει χρονολογιας μοτο και χρωματος ελατηριου.
Αυτο μπορει να βελτιωθει, αλλα δεν εξαλειφεται ουτε με ohlins.... (εχω κανει δοκιμη...).Όντως το θέμα το έχω σε λίγα χιλιόμετρα και κυρίως σε χωμα
Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ηταν ασπρο. Αλλιως εμπιπτει στο 5 %μεχρι το 2007 τα πιο πολλα ελληνικα gs τα εφεραν με WP.
Ότι θέλει service είναι δεδομένο μετά από τόσα χιλιόμετρα. Ότι θα αλλάξει κάτι προς την κατεύθυνση που θέλεις, δύσκολο. Μάλλον το αντίθετο. Τα αμορτισέρ με τον καιρό μαλακώνουν. Εσύ από ότι κατάλαβα έχεις το ανάποδο πρόβλημα..Το μπροστά είναι ρυθμισμένο μια θέση πρίν το τέρμα χαλαρό αλλά πάλι κοπανάει και το νιώθω σκληρό, έτσι είναι η θέλει κάτι άλλο? 2006...
Περα απο το συστημα ελατηριου/αμορτισερ, ριξε μια ματια σε ball joint ψαλιδιου και στα σημεια στηριξης του αμορτισερ.Σε λιγότερο από 1000 χιλιόμετρα έχει σέρβις θα δούμε τι θα πει και το παιδί...
Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ερώτηση: τι κάγκελα φοράς πάνω απ' τα εργοστασιακά?Εγώ πάντως αυτόν τον 09 κοριτσαρο δεν τον δίνω 7000 κι ας έχει 90.000 χλμ
Για να καταλαβαίνουμε και τι μηκανακια συγκρίνουμε
Της Touratech!Ερώτηση: τι κάγκελα φοράς πάνω απ' τα εργοστασιακά?
ναι στην προφορτιση αναφερομαι,νομιζω χωρις να ειμαι 100% δεν εχει αλλη ρυθμισηΠερα απο το συστημα ελατηριου/αμορτισερ, ριξε μια ματια σε ball joint ψαλιδιου και στα σημεια στηριξης του αμορτισερ.
Επισης, το κλικ που λες πριν το τερμα χαλαρο, αναφερεσαι στην προφορτιση υου ελατηριου, μαλλον. Αποσβεση του αμορτισερ ρυθμιζεται; (δεν ξερω καθολου τις λεπτομερειες σ αυτες τις αναρτησεις).
Touratech Fairing Crash Bar Stainless Steel, BMW R1200GS (2008-2012)ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Που μπορώ να τα βρω ?
Καλη κίνηση, ωραιες φωτογραφιες Κωστα!Αλλαγή καδενας αντλίας λαδιού.... Στα 270000.
Μετα την αλλαγή των καδενων εκκεντροφορου, είχε αρχίσει να κάνει λίγη φασαρία, οπότε αλλαγή προληπτικά, μην σπάσει σε καμμια βουνοκορφή.
Advphone....
οχι ρε φουστη μου.....παλι τα ιδια.......Αλλαγή καδενας αντλίας λαδιού.... Στα 270000.
Μετα την αλλαγή των καδενων εκκεντροφορου, είχε αρχίσει να κάνει λίγη φασαρία, οπότε αλλαγή προληπτικά, μην σπάσει σε καμμια βουνοκορφή.
Αλλαγή όλων των σχετικών εξαρτημάτων φυσικά... Γλυστρα τεντωτηρας κλπ
Advphone....
Αφού δεν γραφεις τίποτα για το παρτάλι σου.... Θα γράφω εγώ!!!οχι ρε φουστη μου.....παλι τα ιδια.......
μιλας με γριφους γεροντα για τον κοκκινο φοινικα ,ειναι εδω και περιμενει να βρεθει με την μαυρη τραγωδιαΑφού δεν γραφεις τίποτα για το παρτάλι σου.... Θα γράφω εγώ!!!