R1200 GS & R1200 GSA

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι για να ξεκινήσεις από Ελλάδα να βρεις Αγγλία, να τσεκαρεις, εισιτήρια να πας, διαμονή εκεί όσο χρειαστεί, πάνω από.3000 χλμ και 3 διανυκτερευσεις για σπίτι.....1200-1500 ευρώ κόστος περιπου
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Γιάννο το ίδιο λέμε,για να κάνεις όμως όλη τη διαδικασία μόνος σου δεν γνωρίζω τι κόστος θα σου πάει.

Κώστα με 2000 επιπλέον έφερα το δικό μου LC πρόπερσυ (για την ακρίβεια 1900,μου έκοψε ένα κατοστάρικο ο Σπύρος).Δεν ξέρω τώρα αν έχει ακριβήνει η όλη διαδικασία.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Η τιμές που έγραψα είναι από την προηγούμενη εβδομάδα .

Το ρεζουμε είναι ότι δεν αξίζει για όλα τα μηχανάκια .

Αν κάτσει η σούπερ ευκαιρία , τότε ναι αλλά παίζουν ευκαιρίες κ εδώ .

Αν και δεν είμαι σε αναζήτηση μηχανής , είμαι καλυμμένος
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι τιμές αλλάζουν ανάλογα το μηχανάκι και το έτος. Και μιλάω λίγο εκ του ασφαλούς γιατί ανεβαίνω έτσι και αλλιώς οπότε στο ταξίδι να κολλήσω και ένα δυό επισκέψεις για μηχανάκι δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Τώρα είδα ότι δεν έχει CC το αερόψυκτο GS, next.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι τιμές αλλάζουν ανάλογα το μηχανάκι και το έτος. Και μιλάω λίγο εκ του ασφαλούς γιατί ανεβαίνω έτσι και αλλιώς οπότε στο ταξίδι να κολλήσω και ένα δυό επισκέψεις για μηχανάκι δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Τώρα είδα ότι δεν έχει CC το αερόψυκτο GS, next.
Λύσσα....με το μαραφετι
Να το βγάλω από το xr να στο δωκω
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν έχει αλλά θα θέλαμε να έχει .

Κάπου έχει παίξει πατέντα από rt με πλεξούδα κτλ .
Επίσης βγάζει ένας Αυστραλός αφτερ μάρκετ .
Όπως είπα θα θέλαμε και λείπει .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θέλουμε lock, φιφτι σέιντς όχι στο μηχανάκι.


Έχει δύο αφτερμάρκετ τέτοια cc, θυμάμαι και ένα από Αμερική (το πάλαι ποτέ που έψαχνα για άλλο μοντέλο). Το κόστος δεν αξίζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πάντως για να τα λέμε και αυτά

80 ευρώ το πήγαινε έλα
20 ευρώ την ημέρα το φιατ 500
Θες άλλα 80 το ξενοδοχείο και 50 φαγητό σε ωραίο μαγαζί

Στα 600 έχεις βάλει και τίποτα "εξωτικό" μέσα;
Να δω ΤΙ θα τα κάνεις?
Να δω ΤΙΙΙ θα τα κάνεις?:)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σοβαρά τώρα

Θα πάρεις 15500 ας πούμε GS δέκα ετών η φρέσκο 1050de, tiger 900 rally, vstrom 800 κλπ. Όσο καλό μηχανάκι και να είναι το GS δηλαδή δεν είναι τιμές αυτές.
Πάντως να πω ότι ένα gs adventure 1200 με 2 έκκεντρα με τριβαλιτσο και 20-30000 χλμ σε εξαιρετική κατάσταση
μπαίνει ανάμεσα στα tenere 700, Suzuki 800,ktm 790 στα 12000€
Μπορεί να μην έχει ηλεκτρονικά καί λοιπά,
αλλά δεν παύει να είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα ,διαχρονική επιλογή με ποιότητα υλικών ( που τα καινούργια έχουν χάσει)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φέτος εβαλα το Atlas Throttle Lock. Μαρέσει πάρα πολύ η λειτουργία του - είναι σαν ενας διακόπτης με τέλειο feedback. Με βόλεψε τόσο, που ενώ έλεγα μετά το ταξίδι στην Ευρώπη θα το βγάλω, το άφησα πάνω.
Για πες περισοτερα , πχ κάνει τριγμούς ? κλειδώνει καλά το γκάζι κτλ ?και ποιο μοντέλο έβαλες και αν μπορείς να ανεβάσεις μια φωτό
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
δεν παύει να είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα ,διαχρονική επιλογή με ποιότητα υλικών
Εννοείται, στα 6000-8000 ευρώ Μαξ.
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Για πες περισοτερα , πχ κάνει τριγμούς ? κλειδώνει καλά το γκάζι κτλ ?και ποιο μοντέλο έβαλες και αν μπορείς να ανεβάσεις μια φωτό
Καλημέρα. Όταν δεν ειναι σε "λειτουργία", κανένα μέρος του δεν έρχεται σε επαφή με την γκαζιέρα. Στην ουσία το κουμπί, πιέζει ένα γλωσσίδι με ενα ειδικό μαλακό rubber insert στη γκαζιέρα. Η λειτουργία τα σπάει. Απλά πατάς ένα κουμπί και κλειδώνει θέση. Πατάς το άλλο κουμπί και ξεκλειδώνει
Θεωρητικά μπορείς ενώ είσαι κλειδωμένος να κάνεις αλλαγή θέσης γκαζιού ή να το κλείσεις και τελείως, αλλά αυτό απαιτεί αρκετή δύναμη. Ακόμα και με χοντρά γάντια καταλαβαίνεις απόλυτα τι πατάς και πότε.
Στο R1200GSA ενός φίλου και στο δικό μου 1150 πήγαμε με την πρόταση της Atlas, και βάλαμε το Top Kit σε μαύρο.
Επειδή έχω δει και τα kaoko σε μηχανές φίλων και γνωστών, θεωρώ είναι άλλο επίπεδο το Atlas
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα. Όταν δεν ειναι σε "λειτουργία", κανένα μέρος του δεν έρχεται σε επαφή με την γκαζιέρα. Στην ουσία το κουμπί, πιέζει ένα γλωσσίδι με ενα ειδικό μαλακό rubber insert στη γκαζιέρα. Η λειτουργία τα σπάει. Απλά πατάς ένα κουμπί και κλειδώνει θέση. Πατάς το άλλο κουμπί και ξεκλειδώνει
Θεωρητικά μπορείς ενώ είσαι κλειδωμένος να κάνεις αλλαγή θέσης γκαζιού ή να το κλείσεις και τελείως, αλλά αυτό απαιτεί αρκετή δύναμη. Ακόμα και με χοντρά γάντια καταλαβαίνεις απόλυτα τι πατάς και πότε.
Στο R1200GSA ενός φίλου και στο δικό μου 1150 πήγαμε με την πρόταση της Atlas, και βάλαμε το Top Kit σε μαύρο.
Επειδή έχω δει και τα kaoko σε μηχανές φίλων και γνωστών, θεωρώ είναι άλλο επίπεδο το Atlas
Πολύ ενδιαφέρον! Θα το έχω στα υπόψην μου αν δεν βολευτώ με το κινεζοkaoko.
 

Aleko88

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw R1200 gs 11
Καλημέρα έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο για σερβις του gs στην περιοχή της Θεσσαλίας;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom