Νομίζω ότι για να ξεκινήσεις από Ελλάδα να βρεις Αγγλία, να τσεκαρεις, εισιτήρια να πας, διαμονή εκεί όσο χρειαστεί, πάνω από.3000 χλμ και 3 διανυκτερευσεις για σπίτι.....1200-1500 ευρώ κόστος περιπου
Λύσσα....με το μαραφετιΟι τιμές αλλάζουν ανάλογα το μηχανάκι και το έτος. Και μιλάω λίγο εκ του ασφαλούς γιατί ανεβαίνω έτσι και αλλιώς οπότε στο ταξίδι να κολλήσω και ένα δυό επισκέψεις για μηχανάκι δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Τώρα είδα ότι δεν έχει CC το αερόψυκτο GS, next.
Να δω ΤΙ θα τα κάνεις?Πάντως για να τα λέμε και αυτά
80 ευρώ το πήγαινε έλα
20 ευρώ την ημέρα το φιατ 500
Θες άλλα 80 το ξενοδοχείο και 50 φαγητό σε ωραίο μαγαζί
Στα 600 έχεις βάλει και τίποτα "εξωτικό" μέσα;
Πάντως να πω ότι ένα gs adventure 1200 με 2 έκκεντρα με τριβαλιτσο και 20-30000 χλμ σε εξαιρετική κατάστασηΣοβαρά τώρα
Θα πάρεις 15500 ας πούμε GS δέκα ετών η φρέσκο 1050de, tiger 900 rally, vstrom 800 κλπ. Όσο καλό μηχανάκι και να είναι το GS δηλαδή δεν είναι τιμές αυτές.
Για πες περισοτερα , πχ κάνει τριγμούς ? κλειδώνει καλά το γκάζι κτλ ?και ποιο μοντέλο έβαλες και αν μπορείς να ανεβάσεις μια φωτόΦέτος εβαλα το Atlas Throttle Lock. Μαρέσει πάρα πολύ η λειτουργία του - είναι σαν ενας διακόπτης με τέλειο feedback. Με βόλεψε τόσο, που ενώ έλεγα μετά το ταξίδι στην Ευρώπη θα το βγάλω, το άφησα πάνω.
Εννοείται, στα 6000-8000 ευρώ Μαξ.δεν παύει να είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα ,διαχρονική επιλογή με ποιότητα υλικών
Καλημέρα. Όταν δεν ειναι σε "λειτουργία", κανένα μέρος του δεν έρχεται σε επαφή με την γκαζιέρα. Στην ουσία το κουμπί, πιέζει ένα γλωσσίδι με ενα ειδικό μαλακό rubber insert στη γκαζιέρα. Η λειτουργία τα σπάει. Απλά πατάς ένα κουμπί και κλειδώνει θέση. Πατάς το άλλο κουμπί και ξεκλειδώνειΓια πες περισοτερα , πχ κάνει τριγμούς ? κλειδώνει καλά το γκάζι κτλ ?και ποιο μοντέλο έβαλες και αν μπορείς να ανεβάσεις μια φωτό
Πολύ ενδιαφέρον! Θα το έχω στα υπόψην μου αν δεν βολευτώ με το κινεζοkaoko.Καλημέρα. Όταν δεν ειναι σε "λειτουργία", κανένα μέρος του δεν έρχεται σε επαφή με την γκαζιέρα. Στην ουσία το κουμπί, πιέζει ένα γλωσσίδι με ενα ειδικό μαλακό rubber insert στη γκαζιέρα. Η λειτουργία τα σπάει. Απλά πατάς ένα κουμπί και κλειδώνει θέση. Πατάς το άλλο κουμπί και ξεκλειδώνει
Θεωρητικά μπορείς ενώ είσαι κλειδωμένος να κάνεις αλλαγή θέσης γκαζιού ή να το κλείσεις και τελείως, αλλά αυτό απαιτεί αρκετή δύναμη. Ακόμα και με χοντρά γάντια καταλαβαίνεις απόλυτα τι πατάς και πότε.
Στο R1200GSA ενός φίλου και στο δικό μου 1150 πήγαμε με την πρόταση της Atlas, και βάλαμε το Top Kit σε μαύρο.
Επειδή έχω δει και τα kaoko σε μηχανές φίλων και γνωστών, θεωρώ είναι άλλο επίπεδο το Atlas
Λάρισσα ή παρακάτω;Καλημέρα έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο για σερβις του gs στην περιοχή της Θεσσαλίας;
Τρίκαλα εάν θέλεις να σου προτείνω τον Moto service Ζώης - Αναζήτηση GoogleΛαρισα Καρδίτσα Τρίκαλα( Βολο όχι λόγω της κατάστασης )