το εγραψα...παραπανωΑν και δεν μου πεφτει λογος κοντυτερη 1η...
και βεβαια σου πεφτει λογος, ειναι ποθος ολων
το εγραψα...παραπανωΑν και δεν μου πεφτει λογος κοντυτερη 1η...
Οχι για την ηλικια μου...το εγραψα...παραπανω
και βεβαια σου πεφτει λογος, ειναι ποθος ολων
τι? γερασες και δεν σου παει το gsa?Οχι για την ηλικια μου...
Οταν γερασω θα παρω Transalp..................τι? γερασες και δεν σου παει το gsa?
Γιάννο την ταξιδιάρα την έχεις, χτύπα κι ένα 640 adv. ή 690 (συ ξερς) και είσαι κομπλέ...Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
τωρα......τους ισσοπεδωσες τους περτικαλιΣαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
Μέχρι κι εγώ πάτησα λάικ!τωρα......τους ισσοπεδωσες τους περτικαλι
Σαν φρεσκος κατοχος ενος R 1200 GSA και μαλιστα απο "δυσκολη" αλλαγη γιατι αποχωριστικα το ΚΤΜ 950S που ειχα..εχω να πως ειναι μια καταπλητικη μηχανη,τολμαω να πω καλυτερη απο οτι περιμενα και αυτο ειναι υπεροχο συναισθημα...
Θελεις να εισαι συνεχεια καβαλα και να του γραφεις χλμ...σου δινει μια απιστευτη σιγουρια και ποιοτητα κυλισης,περιμενα πως θα ξενερωσω στο θεμα γκαζι αλλα η μηχανη ειναι σκετη απολαυση χωρις ομως να εχει το νευρο που ειχε το ΚΤΜ και φυσικα δεν κανω τις κανιβαλιες που εκανα...
Η αλλη μεγαλη εκπληξη ηρθε απο την πρωτη ημερησια βολτα 450χλμ με την κοπελα μου και 3βαλιτσο..η μηχανη συμπεριφεροταν σαν να ημουν μονος μου και επιτελους απολαυσα βολτα 2καβαλος...
Τα φρενα του ειναι απο αλλο πλανητη....και γενικα εχω να γραψω πολλα ακομα αλλα δεν σας πρηζω αλλο προς στιγμην..
Υ.Γ. ολα τα χλμ που εκανα ηταν ασφαλτινα και γιαυτο θα επανελθω οταν του γραψω και χωματινα χλμ...
Χρήστο για μένα ήταν αντίπαλοι το GSA και το GS.Να το πω τώρα για να μην το πω αργότερα...
Το advènture είναι μια κατηγορία από μόνο του! Οι μόνοι συγκριτικοί του αντίπαλοι είναι το προηγούμενο adventure και το επόμενο!
Εσύ αγόρι μου και μετά από 17 χρόνια. .....παιδί θα εισαιμε λίγα λόγια, να κάνω υπομονή να περάσουν 7 χρόνια να πιάσω τα 45 και να πάρω το GSA????? εκτός κι αν το πάρω τώρα σε μινιατούρα ( π.χ. http://www.motoraid.eu/gifts-etc/mini/model-r1200gsadv-red ) γιατί αλλιώς δεν.....
Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?Πέρα από τα 13 έξτρα λίτρα καυσίμου, έχει...
Ζάντες ακτινωτές, πιο βαριές από τις αλουμινίου του απλού,
Αλουμινίου προστατευτικό κυλίνδρων,
Κάγκελα προστασίας,
Κάγκελα πλαϊνών βαλιτσών αλουμινίου,
Σχάρα μεταλλική αντί πλαστικής,
Ψηλότερη σέλα,
Υψηλότερος και φαρδύτερος ανεμοθώρακας με το μεταλλικό στήριγμά του,
Προβολείς ομίχλης,
Φαρδύτερα οδοντωτά μαρσπιέ...
Εξτρά πλαϊνές ζελατίνες που συμπληρώνουν την ανεμοπροστασία του ανεμοθώρακα,
Αυτά θυμάμαι!
Δεν ξερω ποιες ειναι πιο βαριες. Παντως και οι 2 αλουμινιου ειναι.Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?
με λίγα λόγια, να κάνω υπομονή να περάσουν 7 χρόνια να πιάσω τα 45 και να πάρω το GSA????? εκτός κι αν το πάρω τώρα σε μινιατούρα ( π.χ. http://www.motoraid.eu/gifts-etc/mini/model-r1200gsadv-red ) γιατί αλλιώς δεν.....
Eπειδή έχω και τις ακτινωτές και τις αλουμινίου, οι ακτινωτές είναι αρκετά πιο βαριές από τις άλλες διότι διαθέτει και τα κέντρα των τροχών, οι άλλες όχι!Μα καλα σιδερενια και οχι αλουμινενια στεφανια εχει για να ειναι πιο βαριες οι ζαντες?