onroad
Superhero
95€ οφερ , μοτορειντ
Ξέρω ότι το επετειακό έχει ιδιαίτερα πράγματα, άλλους χρωματισμούς στις μπουκάλες κλπ αλλά να έχουν επέμβει και στο τιμονι μού φαίνεται χλωμό.Νομίζω δεν μου κάνουν , το συλλεκτικό φοράει μοναδικά πράγματα
2008-2012 έχει τις ίδιες τιμονοπλακεςΞέρω ότι το επετειακό έχει ιδιαίτερα πράγματα, άλλους χρωματισμούς στις μπουκάλες κλπ αλλά να έχουν επέμβει και στο τιμονι μού φαίνεται χλωμό.
Τι σου έβγαλε το 1200αρι όσο το 'χες;...... Ως πολυχρηστική .... στιγμή ευχαριστημένος από την επιλογή πολύ. Μένει το θέμα της αξιοπιστίας και κόστους συντήρησης κλπ που και η bmw το μοντέλο που είχα δεν τα πήγαινε και πολύ καλά.
To πήρα μεταχειρισμένο στα 80.000 km. Κατευθείαν μονάδα abs ( την επισκευασα αρχικά). Μέχρι τα 150.000 km έβγαλε διάφορα σταδιακά μικρά και μεγάλα ..αρκετά από αυτά φυσιολογικά λόγω χιλιομέτρων πχ διαφορικό, αντλία πίσω φρένου, ξανά μονάδα abs, διακόπτης αριστερός, αντλία βενζίνης..αυτά θυμάμαι τώρα..σαν βασικάΤι σου έβγαλε το 1200αρι όσο το 'χες;
είναι και μαρτυριάρης....ΚΤΜ σου λέει μετά...
Στα. Ohlins έχει διπλό παξιμάδι, που σημαίνει καθόλου εύκολο.Σε ενα αφτερ μάρκετ πίσω αμορτισέρ π.χ. οχλινς
Πόσο εύκολο είναι να ρυθμιστεί η προφορτιση ελατηρίου χωρίς εξωτερικό ρυθμιστή με γατζοκλειδο?
Την μπροστά ολινς που την ρύθμιζα με γατζοκλειδο, ήταν 1 λεπτό δουλειά.Σε ενα αφτερ μάρκετ πίσω αμορτισέρ π.χ. οχλινς
Πόσο εύκολο είναι να ρυθμιστεί η προφορτιση ελατηρίου χωρίς εξωτερικό ρυθμιστή με γατζοκλειδο?
Δεξιά κάτω πολλαπλασιαστηςόταν ανοίγω απότομα το γκάζι κανει διακοπές
οσο πιο μεγάλη σχέση τόσο πιο εντονες οι διακοπές
με ομαλο άνοιγμα όλα μια χαρά...
για πες τον τροπο?Κάτι παρόμοιο μου έκανε κ εμένα το gs που είχα κ με ένα reset του tps..έστρωσε.
Είναι σχετικά εύκολο να το κάνει κάποιος κ από μόνος του.Δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις..
Άυτα παθαίνουν τα μηχανάκια που κανουν συνέχεια Λούτσα Νομισματοκοπειο κ πίσω...όταν ανοίγω απότομα το γκάζι κανει διακοπές
οσο πιο μεγάλη σχέση τόσο πιο εντονες οι διακοπές
με ομαλο άνοιγμα όλα μια χαρά...
Τον γμσες...BMW TPS Reset TPS reset routine: 1) Disconnect battery for about 30 seconds then reconnect (causes ECU to lose it's memory of Throttle Position Sensor). 2) Turn ignition to on but DO NOT start the engine. 3) Slowly wind the throttle fully open to fully shut, repeat this three times
εχει να το κανει 2 χρονια κανει μονο ταξίδια...Άυτα παθαίνουν τα μηχανάκια που κανουν συνέχεια Λούτσα Νομισματοκοπειο κ πίσω...
γουγλομεταφραση...Τον γμσες...