IoannisPanagiotidis
Μέλος
κατευθειαν στο θεμα παιδες ...στη τελευταια μερα της εκδρομουλας που ειχαμε την προηγουμενη εβδομαδα και λιγο πριν φτασουμε στο ξενοδοχειο ....σε φρεναρισμα συν κατεβασια πριν απο κλειστη στροφη ενιωσα ενα μπερδεμα στο κινητηρα ...ενω βγαινοντας απ τη στροφη στο ανοιγμα του γκαζιου σιγουρευτικα ....μπέρδευε!
Αφησα τους υπολοιπους να φυγουν ...βγηκα στην ακρη ....εκλεισα το διακοπτη με το κλειδι ...το ξαναανοιξα ...εκανε το τσεκ ...προσευχήθηκα και αρχισα τις δοκιμες !
Φτανοντας στο ξενοδοχειο ...ημουν πλεον σιγουρος ...το μεκανακι σε ολες τις ταχυτητες ανοιγε κανονικα μεχρι τις 4μιση χιλιαδες στροφες και μετα ξεροβηχε σαν να έκαιγε νερομενη βενζινη!
Ξεπεζεψα.... και σιλογιστικα ...ισως βενζινη?...ισως μπουζι? ... τι σκτα? Επιασα τα εργαλεια κατω απ τη σελα και στην ακρη διπλα σε ενα παγκακι μπροστα στη θαλασσα αρχισα να σκαλιζω για αρχη τα μπουζι!
Με τα πολλα, ισως και απ την αμελεια μου ...επρεπε να τα ειχα ηδη αλλαξει .... το ενα απ τα 4 ...το κυρίως μπουζι του δεξι κυλινδρου ηταν χωρις το ηλεκτροδιο . ....ξεδοντιαστηκε!!! Βασικα και τα αλλα 3 εδειχναν αρκετη φθορα αλλα τη παλευαν ακομη! Κοιταξα το βιβλιαρακι μου, τα μπουζι ειχαν 2 χρονια και 3 μηνες πανω και 28 χιλιαδες στη πλατη! Επρεπε να τα ειχα αλλαξει ... τα κουρασα και πολυ λογο των απαιτήσεων της εκδρομης και συνεβη και αυτο!
Γρηγορα ψαξιμο στο Γκουγλη και το πρωι πριν ξυπνησουν οι υπολοιποι ημουν κιολας στο γειτονικο Dorgali , οπου ενας Ιταλος μηχανικος αυτοκινητων μετα απο ενα 10λεπτο ψαξιμο σε ενα απιστευτο "νεκροτραφειο" πασης φυσης μηχανικων μελων που ειχε στη πρασιά ... μου εβγαλε και μου δωσε ενα μεταχειρισμενο ιδιο ακριβως μπουζι στο χερι!
...γυριζω το βαζω και το μοτορι σπέρνει και παλι!
Στο θεμα μας τωρα! Οκ το ηλεκτροδιο βγηκε ...δεν ελιωσε ...βγηκε απ τη θεση του ...και λογικα σκεπτομενος εχει βγει απ την θαλαμμο καυσης ....καταλιγοντας μεσω του λαιμου της εξατμισης και εχει κολλησει τωρα καπου μεσα στο καταλυτη!...βασικα ολα καλα!...δεν μας πειραζει!...αλλα...
... σκεφτομαι τωρα και μου χουν μπει ιδεές ...ποσο γρηγορα ανοιγοκλειναν οι βαλβιδες την ωρα της αποκολησης? ...το υλικο του ειναι πολυ σκληρο ...μεσα στη εκρηξη εφυγε προς τη μερια του πιστονιου?...το "πόνεσε"...εννοω θα χουμε μελλοντικα θεμα ισως?...μετα περνώντας απ τη βαλβιδα εξαγωγης προλαβε να περασει χωρις να το πλακωσει η βαλβιδα κλεινοντας?... εχει καμια χαρακια τωρα το εδρανο?...χανει ισως ελαχιστο καυσαεριο ?....μηπως ....μηπως λεω εχουμε στο μελλον θεμα με τη βαλβιδα και μας φταιει παλι η BMW ?
Εχθες κιολας αντικατέστησα τα παλια μπουζι ολα με κανουργια και το μεκανακι δειχνει ακμαιότατο. Το λαθος ηταν δικο μου , επρεπε να τα αλλαξω πολυ πιο πριν ...με πηρε ο υπνος!
Παρολα αυτα θελω να το συζητησουμε ....εχει συμβει σε καποιον κατι αντιστοιχο ?...να το ξεχασω?...ειναι σχετικα φασαρια ..αλλα ισως να ανοιγα το κύλινδρο να κοιτουσα εμφανιακα με το ματι ?...να παω σε κανα Bosch συνεργείο να μετρησω συμπιεση?.....καμια αλλη αποψη....?
Αφησα τους υπολοιπους να φυγουν ...βγηκα στην ακρη ....εκλεισα το διακοπτη με το κλειδι ...το ξαναανοιξα ...εκανε το τσεκ ...προσευχήθηκα και αρχισα τις δοκιμες !
Φτανοντας στο ξενοδοχειο ...ημουν πλεον σιγουρος ...το μεκανακι σε ολες τις ταχυτητες ανοιγε κανονικα μεχρι τις 4μιση χιλιαδες στροφες και μετα ξεροβηχε σαν να έκαιγε νερομενη βενζινη!
Ξεπεζεψα.... και σιλογιστικα ...ισως βενζινη?...ισως μπουζι? ... τι σκτα? Επιασα τα εργαλεια κατω απ τη σελα και στην ακρη διπλα σε ενα παγκακι μπροστα στη θαλασσα αρχισα να σκαλιζω για αρχη τα μπουζι!
Με τα πολλα, ισως και απ την αμελεια μου ...επρεπε να τα ειχα ηδη αλλαξει .... το ενα απ τα 4 ...το κυρίως μπουζι του δεξι κυλινδρου ηταν χωρις το ηλεκτροδιο . ....ξεδοντιαστηκε!!! Βασικα και τα αλλα 3 εδειχναν αρκετη φθορα αλλα τη παλευαν ακομη! Κοιταξα το βιβλιαρακι μου, τα μπουζι ειχαν 2 χρονια και 3 μηνες πανω και 28 χιλιαδες στη πλατη! Επρεπε να τα ειχα αλλαξει ... τα κουρασα και πολυ λογο των απαιτήσεων της εκδρομης και συνεβη και αυτο!
Γρηγορα ψαξιμο στο Γκουγλη και το πρωι πριν ξυπνησουν οι υπολοιποι ημουν κιολας στο γειτονικο Dorgali , οπου ενας Ιταλος μηχανικος αυτοκινητων μετα απο ενα 10λεπτο ψαξιμο σε ενα απιστευτο "νεκροτραφειο" πασης φυσης μηχανικων μελων που ειχε στη πρασιά ... μου εβγαλε και μου δωσε ενα μεταχειρισμενο ιδιο ακριβως μπουζι στο χερι!
...γυριζω το βαζω και το μοτορι σπέρνει και παλι!
Στο θεμα μας τωρα! Οκ το ηλεκτροδιο βγηκε ...δεν ελιωσε ...βγηκε απ τη θεση του ...και λογικα σκεπτομενος εχει βγει απ την θαλαμμο καυσης ....καταλιγοντας μεσω του λαιμου της εξατμισης και εχει κολλησει τωρα καπου μεσα στο καταλυτη!...βασικα ολα καλα!...δεν μας πειραζει!...αλλα...
... σκεφτομαι τωρα και μου χουν μπει ιδεές ...ποσο γρηγορα ανοιγοκλειναν οι βαλβιδες την ωρα της αποκολησης? ...το υλικο του ειναι πολυ σκληρο ...μεσα στη εκρηξη εφυγε προς τη μερια του πιστονιου?...το "πόνεσε"...εννοω θα χουμε μελλοντικα θεμα ισως?...μετα περνώντας απ τη βαλβιδα εξαγωγης προλαβε να περασει χωρις να το πλακωσει η βαλβιδα κλεινοντας?... εχει καμια χαρακια τωρα το εδρανο?...χανει ισως ελαχιστο καυσαεριο ?....μηπως ....μηπως λεω εχουμε στο μελλον θεμα με τη βαλβιδα και μας φταιει παλι η BMW ?
Εχθες κιολας αντικατέστησα τα παλια μπουζι ολα με κανουργια και το μεκανακι δειχνει ακμαιότατο. Το λαθος ηταν δικο μου , επρεπε να τα αλλαξω πολυ πιο πριν ...με πηρε ο υπνος!
Παρολα αυτα θελω να το συζητησουμε ....εχει συμβει σε καποιον κατι αντιστοιχο ?...να το ξεχασω?...ειναι σχετικα φασαρια ..αλλα ισως να ανοιγα το κύλινδρο να κοιτουσα εμφανιακα με το ματι ?...να παω σε κανα Bosch συνεργείο να μετρησω συμπιεση?.....καμια αλλη αποψη....?