Royal Enfield Himalayan 450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι συνέβη;
Όταν έβγαλαν τη πρώτη φουρνιά himalayan εμφανίστηκαν καποια προβλήματα στις μοτοσυκλέτες ποιότητας που συσσωρευοντουσαν και οδήγησε στην διακοπή της παραγωγής για κάποιους μήνες. Από τότε άλλαξαν πολλά στην εταιρεία ειδικά στον ποιοτικό έλεγχο.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Όταν έβγαλαν τη πρώτη φουρνιά himalayan εμφανίστηκαν καποια προβλήματα στις μοτοσυκλέτες ποιότητας που συσσωρευοντουσαν και οδήγησε στην διακοπή της παραγωγής για κάποιους μήνες. Από τότε άλλαξαν πολλά στην εταιρεία ειδικά στον ποιοτικό έλεγχο.
Είχα δει μερικά post στο reddit με κάποια που έσπασε το πλαίσιο στη μέση, αλλά δεν ήξερα ότι είχαν γενικότερα προβλήματα σε θέματα ποιότητας.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Όταν έβγαλαν τη πρώτη φουρνιά himalayan εμφανίστηκαν καποια προβλήματα στις μοτοσυκλέτες ποιότητας που συσσωρευοντουσαν και οδήγησε στην διακοπή της παραγωγής για κάποιους μήνες. Από τότε άλλαξαν πολλά στην εταιρεία ειδικά στον ποιοτικό έλεγχο.
6 μήνες αν δεν κάνω λάθος σταμάτησε η παραγωγή του το 2017

when and why royal enfield Himalayan stopped production due to quality issues

Royal Enfield Himalayan Quality Issues Are Way Too Many

διόρθωσαν τα περισσότερα αν όχι όλα τα προβλήματα που έβγαζε.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Ένα θετικό να προσθέσω ακόμα, είναι ότι σε λίγο θα έχουμε και 500.000 εξουσιοδοτημένους μηχανικούς που θα προστεθούν στο δίκτυο να μας τα φτιάχνουν, όποτε αγοράστε άφοβα!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρήκα σχετικά ενδιαφέρουσα την άποψη του Nathan. Ο οποίος έχει μακρύ ιστορικό με "μινιμαλιστική μοτοσυκλέτα για μαξιμαλιστικό ταξίδι".


 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Βρήκα σχετικά ενδιαφέρουσα την άποψη του Nathan. Ο οποίος έχει μακρύ ιστορικό με "μινιμαλιστική μοτοσυκλέτα για μαξιμαλιστικό ταξίδι".


Ο τύπος είναι λίγο αντιρρησίας μπορώ να πω, αν και τον παρακολουθούσα πολύ και γενικά μου αρέσει το στυλ του. Δε με πείθει όμως το επιχείρημα του ότι τον χάλασε το μάρκετινγκ. Θα το πάρει το χιμαλαιαν στανταρακι, απλά τον χαλάει για κάποιον “impulsive” προσωπικό λόγο που δεν θα ναι από τους πρώτους λίγους. Γι αυτό ίσως τον ενοχλεί το “hype”.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά τον χάλασε η αλλαγή προσανατολισμού αν καταλαβαίνω και η απομάκρυνση από το παλιό στυλ, αυτό που λέει για την κατανομή βάρους κλπ.

Μεταξύ μας το triumph είναι κουκλάκι και αιώνες μπροστά σε φινίρισμα, δεν είναι του ίδιου προσανατολισμού βέβαια και... Η αντιπροσωπεία....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βρήκα σχετικά ενδιαφέρουσα την άποψη του Nathan. Ο οποίος έχει μακρύ ιστορικό με "μινιμαλιστική μοτοσυκλέτα για μαξιμαλιστικό ταξίδι".


Κοίτα ο τυπακος ωραίος είναι, απλός και γνήσιος φαίνεται της μοτοσυκλέτας όμως περισσότερο τα εσωψυχα του βγάζει. Καταλαβαίνεις πως δεν είναι άνθρωπος του PR και του φαίνεσθαι με παπούτσια φθαρμένα λιωμένα με ρούχα που μάλλον τα φοραει και τα έχει βολεύει από το λύκειο και με μαλλιά και γένια παρατημένα. Τον ακούω και μου αρέσει κι εμένα η απλή προσέγγιση στα πράγματα και η ουσία πίσω από τα παρασκήνια και όχι το μάρκετινγκ αλλά επί της ουσίας ψυχανάλυση κάνει και ενδοσκόπηση και λιγότερο ουσία.

Το ζύγισμα του νέου himalayan θα φανεί στη πράξη και όχι στη θεωρία.

Επίσης μια ερώτηση. Υποθέτω είδες από κοντά στην eicma και το himalayan και το triumph. Όντως στο φινίρισμα έχουν τόση διαφορά? Φαίνεται αρκετά πιο premium το Ινδοαγγλακι?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικά το re δείχνει φτηνό. Δεν λέω ότι σώνει και καλά θα χαλάσει, δεν ευχαριστεί το μάτι όμως. Η οθόνη ήταν ωραία (και σε πιο σωστή θέση από tr scrambler). Γενικά σε βάζει στην λογική "για τα λεφτά του οκ είναι", πράγμα που ισχύει αλλά με τόσο hype γενικότερα περίμενα κάτι πιο προσεγμένο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να σχολιάσω απλά ότι... Όταν Honda και Yamaha έκαναν τα ίδια στο Τ12 και στο ΑΤ για να φαίνονται "ελαφριά" στις μετρήσεις των πιστοποιήσεων, αφαιρώντας εξοπλισμό που είναι αυτονόητο ότι χρειάζεται (και που στην τιμή που τα έδιναν ήταν ντροπή να μην τα συμπεριλαμβάνουν), ήταν όλα καλά... :p

O μάστερ αντ κομάντερ ράλι σπεσιαλίστας (ο θεός να τον κάνει, γκώσαμε ειδικότητα με τα σόσιαλ) δεν λέει ποτέ (αν κατάλαβα σωστά γιατί ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ αυτά τα βίντεος ολόκληρα) από που ξεκινάει, μόνο το ανακοινωθέν στεγνό βάρος και απλά μετράει ό,τι βγάλει;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπως το βλέπει ο καθένας Γιάννη.
Δεν έχει πολλούς τρόπους να το δεις. Το "κόψαμε 10 κιλά" είναι ένα σκληρό μέγεθος, οκ.

Το κόψαμε 10 κιλά από 200 και κόψαμε 10 από 250 δεν είναι το ίδιο.

Εδώ η συζήτηση έχει αξία στο δεύτερο κομμάτι κυρίως. Άσε που δεν ξέρω και πολύ κόσμο που να θέλει να χάσει την άνεση του διπλού σταντ για συντήρηση και των εμπρός προστατευτικών για να μην χτυπάει το μηχανάκι. Βέβαια λέει ο τύπος ότι θα βάλει πράγματα επάνω για να γίνει αγωνιστικό τύπου. Ενδιαφέρον έχει, αλλά και λίγο σε δουλειά να βρισκόμαστε, από τις λίγες μοτοσικλέτες που έρχονται "έτοιμες για χρήση".
 
Top Bottom